0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2014 16:38:06 GMT 1
Okay! OKAY! Jeg er vild!
Jeg har fået lov til at lave et kup herinde med min karakter Macaria, som er rådgiver for dronningen i Dvasias. Hun er en snedig, listig vampyr, som er ny i sin stilling, og derfor vil vise sit værd. Well... det gør hun ved at infiltrere Manjarno's slot! Jeg har hørt at dronningen er væk fra slottet, hendes rådgiver er taget til fange, og derfor står slottet uden en leder pånær hæren, som da ikke er noget problem, hvis bare man er lidt snedig. DERFOR! Vil jeg spørge om nogle vil med i en tråd, hvor vi får fat på slottet? Jeg regner med det bliver en lidt kaotisk tråd, men HEY... overtagelse af et slot ER kaotisk
Regner med der skal være nogle, som er spioner indenfor murerne, og i løbet af natten, lukker de porten op for Macaria samt en gruppe. Vi fordeler os så. Nogle tager barrakkerne, nogle slotspladsen, nogle noget andet, og nogle selve slottet. Og så... ja... Når Macaria sidder på tronen er slottet deres, og TADA! Mørket har taget et farefuldt tæt skridt på Procias! Bliver de lidt mobset? Oh yes! xD
Er I friske?! Hvem melder sig?! Hvem vil være med?!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2014 16:38:54 GMT 1
.... er lidt kedeligt at gøre det selv ^^''
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2014 21:05:03 GMT 1
No? No one? T_T
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 8:09:26 GMT 1
Pick me, pick me! Jeg vil være med!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 11:00:44 GMT 1
Du må meget gerne være med! Vil du følges med Macaria ind gennem hovedporten, og slå det lille modstand, som er tilbage ned?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 16:25:04 GMT 1
Mere end gerne!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 27, 2014 23:04:01 GMT 1
Det her lyder til at blive sjovt, skriv endelig mig på listen, hvis Macaria kan betale er Ria med på den værste
|
|