0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 8, 2014 13:36:17 GMT 1
Hej folkens. Jeg er ny på siden men langt fra ny til Forum RPG. Dog har jeg ingen at emne med i nu her på siden så vil gerne i gang. Så jeg skriver lidt om min karakter og hvad jeg evt leder efter af plots og relationer. Marcellus er halv Warlock og halv fuld blods vampyr. Han er derfor kun halv vampyr og trækker vejret og spiser som mennesker. Dog hungre han efter blod som andre Vampyrer. Så på den front kunne det være sjovt at lave et emne med en der eventuelt ville være hans bytte. Ud over det søger jeg folk til at emne alt fra gamle barndoms venner til fjender. Alle forslag er mere end velkomne. Det kunne være et simpelt emne hvor to personer mødes og så tager vi den derfra. Det kan være et emne hvor vi sidder og arbejder på et stort plot før vi starter og så guider os igennem det mens vi emner. Jeg er med andre ord åben for alle forslag. Lidt info. Marcellus er bestemt ikke en god person. Dog er han heller ikke voldelig uden grund. Han er eftertænksom og intelligent og hvem ved. Måske kan der komme nogle han ikke prøver at udnytte men faktisk ser som en ven eller mere (udfordring til jer alle sammen ). Så hvis i er interesseret i at emne med mig så smid mig en PM eller find mig i shout boksen når jeg er online. På forhånd tak for jeres tid.
|
|