0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 16:20:48 GMT 1
Pigen svarede ham ikke, hun rystede på hovedet, ligesom hun rystede over hele kroppen af skræk, det her var bestemt ikke det hun havde regnet med ville ske på arbejdet. Cathlin smilede tilfreds, aede hende kort over kinden og gik mod sengen igen. Hun hoppede op over ham med et lettere vanvittigt grin og så ned af ham, hendes kjole skjulte stadig hendes krop, hvor han derimod var rimelig afklædt. Med et hurtigt ryk, var hun nede over ham, slikkede ham op af halsen og sukkede nydende i hans øre, hendes underliv gled kort hen over hans ganske bevidst for at tirre hans krop. For selv hvis sindet ikke ville det, ville kroppen ikke kunne lade være med at reagere. Hvilket var så sjovt, hun elskede det! "Ingen af jer har gjort mig noget, jeg gør det for underholdningen skyld. Det more mig. Jeg har det sjovt Jack. Var det måske ikke dit ønske at behage mig?" Hviskede hun forførende og smilede mod hans halsen som hun nappede blidt i, dog uden at det ville bryde hans hud. For nu..... Der ville nok blive bidt lidt i ham senere.
Pigen sad og klynkede lavmeldt, hun prøvede virkelig at tie stille, men det var svært. Skrækslagen så hun hvis vampyren havde gang i, hun kunne kun forstille sig hvor rædselsfuldt det måtte være at være manden som lå der under hende. Hun ville ønske hun kunne kigge væk, men hun turde ikke, for tænk hvis kvinden slog hende ihjel? Eller værre, slog manden ihjel for øjnene af hende, nej det kunne hun ikke bære. Det skulle overståes!
Cathlin nappede forsat lidt i Jack's hals, efterfølgende hans øreflip, inden hun lod sin tunge glide fra øreflippen og ned af hans hals, ned af hans kraveben og brystkasse, så hun lod sine tænder glide hen over brystet, nærmest som to tykke nåle der brød hans hud og lod blodet komme lidt til syne. Hun slikkede ivrigt og grådigt over hans hud, dette var jo ingenting, det var småsmerte, i forhold til hvis han blev pisket. Noget hun bestemt også var i betragtning.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 16:34:26 GMT 1
jack sukket dog men han kunne ikke lide hun drak noget af hans blod han bevæge sig lidt for at prøve at komme i han brød sig ikke om det for der kom nogle syner frem for den gang han rolige lod han sin mund glid mod cats for hvad kunne han stille op rolige kikket han mod pigen k/Kvinden for at se hvad hun sagde til de hans øre køre frem og tilbage hvad skulle han stille op vis han ikke gjorder hvad der skete ville han sikkert få brækket nakken han fik armen fri hved hælp af at lave sin nel om til en dyre nel så lage han den ene hånd om cat ryk mens han prasset hinden ind til sig jack tænkte det kunen være skønt vis pigen kom hen til dem også men han gjorder ikke noget for at stoppe det på nogle måde rolige lage han hovdet på skrå og vidste ikke hvad han skulle stille op med sig selv det var nok det der skramen ham menst han vidste ikke hvad han skulle stille op med sig selv lige nu han lod hånden glide ned om cats røv og prasset den stille mod sig mens nogle nydene suk kom for ham
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 16:43:23 GMT 1
Det som nok overraskede hende mest var at knægten rent faktisk stadig virkede frisk nok på det her, så da han kom fri af silkebåndet med den ene arm og rent faktisk trak hende ind til sig, rynkede hun lidt undrende på næsen, men endte med at kysse ham grådigt og intenst. Hans hånd på hendes røv havde hun bestemt intet imod, selvom det jo var meningen at hun ville have kontrol, hvilket krævede en straf, han var sluppet fri. Med et brød hun kysset, fik fat i hans håndled og pressede den ned mod sengen. "Det der var ikke tilladt, jeg bandt dig af en grund." Hviskede hun roligt, hun pressede sine negle ind i huden på hans håndled, hvor de gled ind som små knive, rimelig dybt ind, men hun vidste hvad hun lavede og sørgede for ikke at rive hul på noget som ville blive hans død. Hun lod sit underliv glide i vuggende bevægelser hen over hans, det ville i den grad fryde hende at få ham til at forstå at han ikke burde være i humør til noget af dette, men så igen, måske var han lavet af det rigtige materiale? Han blev jo faktisk mere og mere tiltalende at omvende.
Pigen sad med hænderne mod stolen og havde en stramt greb om den, som var hun bange for hendes krop ville modsige hendes sind og prøve at flygte. Hun afskyede alt hvad hun så, havde allermest lyst til at se væk, men frygtede at miste livet. Hendes hjertelyd kunne høres af vampyren, hun var oprevet og bange. Det var usmageligt og forfærdeligt det som skete for øjnene af hende, hun ville ikke se til og manden, han lod til rent faktisk at nyde det? Eller legede han bare med? Hun var forvirret! De nydende suk var dog ganske overbevisende og det fik hende næsten til at få kvalme, hun havde ikke behov for at se dette! Stakkels pige var endnu jomfru og meget ung, nok ikke ældre end 15 år.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 16:57:31 GMT 1
Pev lidt af smerte og lukket øjenen hans mund bliv til uvle tændere og bed lidt efter hinden men stoppet så igen og lukket øjene rolige sammen hans dyre indstindt var egyndt at komme frem i ham og så skulle folk passe på han skubbet hinden rolige væk mens han tog sig til hovdet det var forvieren han lage hovdet på skrå og så sig ned af armen" jeg syntes vi aftalte ikke nogle formere for at bide i mig " sagde han skab mens han kikket ned mod hinden lidt han var jo stade tændt men hun skulle forstå hvad han mente nok ikke særlige gammel men nu var det nok rolige lage han sig ned og tog så om hindens amren og prasset ned mod sengene det var på tide hun selv følte hvordan det gjorder han kikket mod cat med et smil på læben for det var til at forstå at hun var en kontolerene kvinde som fik alt hvad hun ville have på et sølv fad rolige lage han sig ned og kysset hinden dupt og inderliget mens han leget med lige nu han vidste det var dumt det andet
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 17:31:23 GMT 1
Med sin alder, var hun langt stærkere end han nogensinde ville blive, hvilket morede hende lidt, hvis hun ville, slog hun ham ihjel så let som ingenting, men hun mente ikke at han var nogen gavn død lige nu. Hun grinte af ham, hvor var han dog naiv, troede han virkelig han havde noget at skulle have sagt lige nu? Ja nogensinde. "Det er sødt du virkelig tror at du har noget at skulle have sagt i alt det her. Har du endnu ikke forstået at du er lokket i en fælde? Du er mit offer for natten, mit legetøj. Og du har intet at skulle have sagt i hvad der sker og hvem der sker med." Hviskede hun blidt, hendes hånd gled ned af hans kind i en blid bevægelse. Hun lod ham være over hende, for hun ville da se hvad han ville gøre, men selv nu hvor hun lod til at være gået over hans grænse, var han liderlig og tøvede da ikke et sekund med at kysse hende. Den mand var skruet mærkeligt sammen, men det var jo sådanne personer hun ønskede i sin befolkning, hendes lille rige. Cathlin fik sådan set alt hvad hun ønskede sig, på den ene eller anden måde, det havde hun altid gjort.
Pigen forstod intet af det der skete, men hun var begyndt at se væk, hun kunne ikke holde det ud mere og trangen til at løbe var virkelig stor. Der var intet naturligt i det som skete lige nu, hendes blik lå mod gulvet, tårene strømmede ned over hendes kinder og hun knyttede sine hænder som havde sluppet stolen igen.
Lige nu holdte Cathlin ikke øje med pigen, så hun så ikke at hun kiggede væk, men hun kunne øre på hendes hjerterytme hun stadig var ude af den, hvilket hun nød, det var tilfredsstillende. Hun bed ham dog i læben, med tænderne så der ville gå hul og skubbede ham væk, dog med sine overnaturlige styrke, så han ville højst sandsynlig flyve tværs igennem rummet. Hvis han ikke opførte sig pænt og gjorde som hun sagde, ville han blive straffet, sådan var det og sådan handlede en domina, hvilket hun var.
Pigen hvinede højt da hun fik et chok og gemte hænderne over hovedet og skjulte sig, det var Cathlin ikke tilfreds med, så hun søgte straks over mod pigen for at hive fat i hende. Hun græd og rystede. "Jeg ber Dem, skån mig, jeg lover at gøre som De siger." Skreg hun bedende, hvilket fik Cathlin til at stoppe op med et smil som løb pigen koldt ned af ryggen. Hun farede hurtigt over mod hende og hviskede noget i hendes øre, pigen nikkede tøvende og blev siddende, mens Cathlin forlod rummet for nu, men låste døren bag sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 17:45:39 GMT 1
jack rejste sig stille op og kikket lid Unskyldne hen mod kvinden aften hadet været lang og jack hadet foget nok af kvinder for en stund syntes han han tog sig lidt til hovdet og så hen mod kvinden som stod og ryste helt vildt rolige gik han hen for at tag tøje på og tog et tæppe hen mod kvinden og lage om hinden " er du oki jeg er ked af det du måtte gem gå " sagde han stille og sukket rolige men det var også ømt det var sidste gang han prøvet det med en vampyre han lage stille hånden hen på pigens skuller og overførte noget af sin aura hen over hinden så hun kunne slappe af jack vidste hvor grufuldt dette måtte ha været hvad skulle han stille op med sig selv rolige kikket jack mod hindens kind og lage den blidt og stille hen mod hindens mens han smilte varmt mod hinden " mit navn er jack " sagde han stille og rolige for at komme i gang med noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 18:05:09 GMT 1
Cathlin var væk og ude af vagten, hvilket lettede en del, men det hun havde hvisket, havde sat hende lidt i chok. Hun sad bare rystende og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Tæppet tog hun imod og holdte om sig, hun kunne ikke lide at have ham for tæt på, faktisk, ville hun nok ikke have nogen tæt på i meget lang tid. Hun kunne næsten stadig mærke vampyrens tunge mod sin kind, som hun rent faktisk kunne røre ved nu uden at frygte noget. Roligt rejste hun sig op, hun fjernede sig fra ham og rystede på hovedet, hun ville ikke have han rørte ved hende. "Lad vær med at røre ved mig." Bad hun stille, hun holdte om sig selv og så rundt med et skræmt blik. Det Cathlin havde hvisket havde gjort hende ked af det og skræmt for vid og sans. Men hun havde sagt hun ville gøre alt, så det måtte hun vel, hendes job var at holde Jack her og ikke lade ham ude af syne. "Jeg er Dayla." Sagde hun så, uden så meget som at smile, det var svært at smile til en som havde kysset og taget på kvinden som havde givet hende hul i hovedet. Roligt tog hun sig til hovedet, hendes blik gled hen mod ham og hun prøvede lidt at finde ud af hvor han stod. Hvordan i al verden var han havnet her?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 18:28:43 GMT 1
jack smilte sødt men satte sig og så lidt ned af sig selv han kikket lidt igen og så så op mod "Dayla smukt navn " sagde han stille og rolige han kunen godt forstå hvorfor pinen måske ikke ville lade sig rør men hans Aura måtte gøre hinden mere rolige han vidste ikke helt hvordan han var havet her rolige kikket han ned af sig selv " jeeg... husker ikke hvordan jeg havnet her jeg faldt i snak med cant og så tror jeg der skete et eller andet som fik taget over mig "" sagde han stille og holdte hånden op mod panden rolige smilte han til hinden igen " jeg er numalt ikke sådan " sagde jack så til sit forsvar han rejste sig og åbnet et vindu mens han kikket og åbnet døren lidt for at se om varmpyren mund holdte vagt han vidste ikke hvad han skulle stille op solen var hved at stå op mund hun ville finde et mørkt sted inden den gik helt op igen rolige vente han sig mod kvinden " kom med mig det her sted er ikke sikker for os bække nu hvor hun ved jeg trosser hinden " sagde han stille og kikket igen ud og ned mod en ud gang
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 19:03:40 GMT 1
Et sted behøvede han ikke at forklare sig overfor hende, hun så mod ham med et forvirret blik, hun kunne ikke helt forstå hvorfor det her skete. At han åbnede døren som ellers var blevet låst, fik hende til at se lidt undrende til, han gjorde det ikke ligefrem lettere for hende. Hun sukkede blidt, hun rystede på hovedet og bed sig i læben, hun ville jo ikke gøre dette og det ville mærke hende for livet, men Jack måtte ikke forlade dette rum, det måtte han bare ikke! "Du er nød til at blive her sammen med mig." Bad hun stille. Dagen var ved at komme og Cathlin havde fundet ly i form af vinkælderen stedet her havde, her afventede hun på natten igen kunne blive hendes legetøj og indtil da, drak hun af et dumt fjols hun havde bragt med sig. En som troede de skulle lege bag vintønderne, lige så naiv som Jack. Dayla så mod ham, hun gik hen mod sengen og endte med at ligge sig ned, det hele snurrede rundt, hun havde mistet lidt blod på hullet i hovedet, men det var ikke så slemt, nok nærmere slaget som havde gjort hende omtåget. Andranelinen havde gjort hun ikke mærkede meget til det, men nu hvor hun var mere rolig mærkede hun hvordan hovedet dunkede. "Vampyrer er desværre gode til at forføre og narre folk. Jeg har mødt mange af dem på det halve år jeg har arbejdet her. De er virkelig mestre i sådanne ting." Lød det roligt fra hende, helt kunne hun jo ikke bebrejde ham, for hun var en smuk kvinde og med tiltrækningskræften fra selve væsnet var selv den mest hellige mand let at forføre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 19:11:10 GMT 1
jack kikket lidt rundt og sukket rolige efter hvad hun sagde han vente sig om " tja det min første " sagde han stille og rolige mens han lage hovdet på skrå hvad var d et hun ville med han stille gik han hen for at se hinden på panden og sagde "" må jeg " jack smilte og lage stille hånden mod hindens panden for at studeren den " min gud far ville ikke syntes om det her på nogle måde " sagde han stille og bed sig lidt i læben men på en måde var det også hans engen skyld hvad skulle der ikke blive af ham rolige kørte han hånden hen over hindens pande mens han smilte rolige ned mod hinden "det ville nok svig lidt " jack lukket øjnen rolige og sagde så stille ENDURILIGA " og et lyst fra hans hånd kom frem og helet hindens sår lige så stille jack kikket ned mod pigen og sukket så lidt mens han kikket ned mod sine hændere
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 19:24:48 GMT 1
Det var rart han spurgte om tilladelse, hun nikkede blidt og lukkede øjnene, afventende. At han snakkede om sin familie fik hende til at trække på smilebåndet, hun var alene, men var blevet adopteret af krofatteren her, som gav hende alt hun kunne drømme om i et liv. Varme, mad, dannelse. Hun havde en fremtid her og arbejdede for ham, blev holdt sikker, ja lige indtil nu i hvert fald. Hendes blik gled op igen da han sagde det ville svie, de kneb sig hurtigt sammen igen efter nogle ord hun ikke vidste hvad bestod og det var ganske rigtigt noget man kunne mærke. Efterfølgende lod hun sin hånd glide op hvor hullet havde været, der var intet, det var væk og hendes dunken var også forsvundet. "Tusind tak. Var det Jack du hed?" Spurgte hun forsigtigt, hendes blik lå på ham og et sted havde hun lyst til at ligge sig til at sove, men hun måtte holde øje med ham, og gøre alt for at han blev, ellers ville de begge miste livet, men det kunne han jo ikke vide. Faktisk var hun i stand til at gøre alt hvad det krævede, da hun elskede sit liv højt, om det var at distrahere ham med sit køn eller om det var at slå ham ned hvilket var usandsynligt hun var i stand til, så gjorde hun det.
|
|