0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 19:36:18 GMT 1
jack smilte lidt og tog støvlen af og kikket rundt hvad skulle han sige han lende sig tilbage og kikket lidt forføreren på sammen måde som cat " Tjaaa der mange sjove måderne min ven men måske du kunne hjælpe mig lidt med at finde ud af det " "sagde jack med et stille grin og kørte sin hånd gemmen hindens tøj for at se på hinderne han ville ikke blive vampyr for noget men han kunne godt være venner med en eller mere til vis det skulle ske rolige kysset jack hindens lår stille og rolige men den kom stille op mod Cat røde læber han stride ind i hindens øjne hun var nu meget smuk og vis han kunne give hinden en form for glæde hinden rolige smilte han og gav et kys på Cat læbere jack var naiv lige som mary også var hans form at søster rolige holdte han det og kunne mærke en varme men også lidt navøs mund hun kunne holde sulten tilbage det håbe han inderliget hun kunne lige nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 19:19:12 GMT 1
Der kom kun en kort latter fra hende, hun skød ryg og lod den ene fod fumle den anden støvle af, så hun nu havde bare fødder. Hendes læber skiltes som et suk forlod hende da hans læber ramte hendes lår, hun smilede tilfreds, uanset hvad ville hun nok skulle få ham og allerede nu var han jo gledet fint ind i hendes spind. Da læberne nåede hendes, gengældte hun kysset intenst, hun vendte dem rundt med høj fart og kjolen var gledet op af hendes lår og lå ved hendes hofter. Hendes kys blev krævende og dybt mens hendes tunge sneg sig mellem hans læber. Cathlin var i den grad rimelig frembrussende, men når hun så noget hun ville have, tog hun det gerne. Efter at have holdt det hede kys i rimelig lang tid, lod hun sine kys glide ned af hans købe og ned langs hans hals. Hendes tænder kildede bare ved tanken om at sætte dem i ham, men hun gjorde det ikke, hun holdte sig til at kysse ham blidt. Hun pressede sit bryst ned mod hans og vuggede med sit underliv hen over hans for at tirre ham. "Jeg bider ikke uden din tilladelse..... Du dufter så vidunderligt, men jeg skal nok lade være hvis det er det du ønsker." Hviskede hun med sin forførende stemme, hun var i den grad lysten efter ham, men allermest hans blod og den kombination ville virkelig være helt perfekt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:00:11 GMT 1
jack smilte og han bliv da også tændt af det han lage stille en hånd på cats kind og smilte op til hinden måske var hun ikke så vild et dyr af lige vel " det er jeg tak nemlig for " sagde han med et bredt smil på læben jack og lod sin hånd køre op så han hev kjolen af hinden han vidste der var mange ting som hun ikke kunne men måske hadet hun brug for en regtit ven som hun kunne komme til rolige rejste jack sig op og lage så sine arme om hinden med et varmt kys og tungen kom da også ind jack presset sig stille ind han lod sin jakke falde så måtte hun gøre rejste jacks hånd forførte sigs tille ned mod hindens under liv og leget med den stille og rolige mens han nød det rolige kikket han i hindens øjne hvorfor lige ham han sukket rolige han ville vide alt om varmpyre og hvordan de op førte sig men jack vidste også " gi mig hvad du har min kære " sagde han lidt men hen tyde til det de var i gang med
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:13:10 GMT 1
Roligt lod hun kjolen hive op over hendes hoved, hun havde intet under og var nu helt nøgen, hun skammede sig på ingen måder over sine former, nej hun elskede faktisk sig selv, tændte på sig selv. Større egoist skulle man lede længe efter, Cathlin var virkelig noget for sig. Med iver gengældte hun kysset og lod ham røre ved sig, noget hun da nød, så hun måtte give et blidt støn fra sig som druknede i deres kys. Det var her hun måtte bryde kysset og hjælpe ham af med tøjet, hun ville have ham nøgen. Men efter de sidste klæder var væk fra ham, smilede hun lusket og grinte lidt. "Jeg er nød til at hente mine ting og opgive mit værelse, ingen grund til at betale for en nat der, når jeg tilbringer min nat her." Hviskede hun mod ham, inden hun plantede et kys mod hans læber, intenst og længselsfuld, inden hun forsvandt i høj fart. På ingen tid havde hun fået kjolen på, hentet sine ting, opsagt værelset og vendt tilbage, smidt sine ting, smidt sin kjole og stod bare med et forførende smil på læben ved sengen. Hun var en kvinde der bar sig selv med stolthed og selvsikkerhed. Venner havde hun ikke brug for, forelskelse anede hun ikke hvad var personligt, hun havde kun set andre være det og kunne kun grine af det. Nej hun elskede at udnytte folk, bringe dem smerte og se dem lide, det var det bedste i livet. Roligt fumlede hun efter noget i hendes rejsetaske, hun tog et par stykker tyndt reb frem, roligt lagde hun dem på sengen. "Hvis jeg skal give dig hvad jeg har, skal du være bundet min kære. Stoler du på mig?" Lød det roligt fra hende, hun lod sin hånd glide ned af sin hals, ned af sit kraveben og ned af sine bryster mens hun bed sig i underlæben.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:26:09 GMT 1
jack kikket rolige på rabet og sank en klum og kikket fra hinden til det han " jeg stoler på dig menne jeg er nok ikke så meget til det der "" sagde han stille og rolige og kikket rundt og så lidt flovt ned det mindet ham for meget om at den gang han bliv fanget og slået " jeg ahr været toturet " sagde jack lige så silll med en undskylden smil på læben " unskyld men der sidder stade lidt skræk tilbage fra den gang jeg bliv bundet "" han sukket men rejste sig stille og gik hen mens han smed bunkeres og trøjted også stille kørte han hånden ned af Cats kind hvad skulle han ellers sige rolige lage han sine læber mod hindens han ville ønske folk ville kunne forstå ham som han var men det var ikke han lod sin hånd gøre ned af hinden og så i hindens øjne igen han sukket måske skulle han vise sit sande andsigte men han ville ikke i nu ikke før hun hadet fortjent det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:32:51 GMT 1
At han havde været tortureret gik lige i underlivet på hende, men hun skjulte udadtil at hun rent faktisk tændte på tanken om det. Hun lagde hovedet på skrå og studerede ham lidt, han var mærket, perfekt, han skulle nok glemme det efter denne nat. "Jeg har brug for at have kontrollen. Var du bundet til en seng eller var det noget andet?" Spurgte hun blidt, som var hun oprigtig nysgerrig i form af hun havde ondt af ham. Men i bund og grund ville hun bare gerne høre hvad der var sket fordi hun tændte på det og altid kunne hente inspiration fra andres handlinger. "Jeg binder dig for nydelse, det ville være den ultimative tilfredsstillelse for mig." Hviskede hun liderligt mod ham, som han var kommet tæt på. Som de endnu engang kysset og han rørte ved hende, lod hun sine hænder glide ned af hans brystkasse og ned mod hans mandom for at kærtegne ham pirrende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 20:45:53 GMT 1
jack sukket og bliv tændt af det " du må tage så meget kontol du ville bare ikke rab " Sagde jack lige så stille og presset hans leme tæt mod hinden og kunne mæærke hindens hånd var kold jack lod sig falde stille ned i snegen med Hinden og lod sig forfør så godt som han nu kunne men der kunne også være mange ander ting de kunne prøve rolige kikket han med et skævt smil op mod cat en varmpyr bare vent til de ander hørte om det her rolige lod han hinden gøre som det passet cat og han vidste det var godt rolige kikket han rundt og så rundt jack vidste en varmpyr ikke kunen føle hvordan var det enlige ikke at kunne se solen eller føle for nogle men han ville gemme spøgsmålet til en anden god gang til når de hadet lært hianden ldit beder at Kende ikke før eller senere syntes jack hun kunnne jo godt være sød jack tænkte på flere forskeligem måder på hvordan man kunne helbrade en vampyr men der kom ikke noget om men hun så også ud til at nyde det som hun var
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 18:06:00 GMT 1
Cathlin nød i den grad hendes væsen og var stolt af det, mere end stolt faktisk, men ikke mange forstod, kun andre af samme art som regel. Og Zean ville nok også forstå, selvom han nok ikke gav det så meget tanke igen. Det ville også være en skam at ødelægge ham, for han var perfekt som han var med den aura. At risikere at ødelægge den ved at forvandle ham ville hun ganske enkelt ikke være med til. Jack var i den grad irriterende lige nu, hun himlede med øjnene, men forsatte med at kæle for ham og endte nede i sengen med ham. Et opgivende suk kom fra hende, hun skubbede sine reb ned på gulvet med foden og så så mod ham med et lidt nedtrykt blik. "Hvordan skal jeg kunne have den kontrol jeg ønsker, når du ikke samarbejder?" Spurgte hun så, tydeligt skuffet, men sådan var det vel bare. Inderst inde var hun ikke rigtig skuffet, men hendes skuespil var lige til en oscar. Roligt lod hun sine spidse negle glide op af hans overkrop, forsigtigt og pirrende, de var pænt skarpe og trykkede hun en smule til ville de bryde hans hud. Hvilket i den grad var fristende. Faktisk var det til overvejelse. Hun satte sig over ham og vuggede igen med hofterne over hans underliv, hun så ned mod ham med et smil og lod neglene køre blid ned af ham igen, men tredje gang hun gjorde det, trykkede hun en smule ned og gjorde det hurtigt for at forhindre ham i at nå at stoppe hende, så hans hud højst sandsynlig ville bryde og efterlade lange rivemærker der blødte. Hendes lår havde samtidig klemt sig godt om hans hofter for at forhindre ham i at skulle bevæge sig for meget eller prøve at få hende af. Ja når man indledte at ville have sex med nogen, skulle man jo forvente at alle var til hver sin ting.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 19:21:26 GMT 1
jack skrig men nød det meget han rejste sig lidt op og forvaldet sine tænder til ulve tænder det endte dog med han fik hale og øre også men bed rolige i hindens bryst ikke lige så hårt jack indsigt gjorder noget med ham og han brød sig enlige iukkke så meget om det men vis hun var til sådan noget så var det vel bare det jack sagde dog ikke noget han var sikker på hun hun nok skulle indstå de lyster hun nu en gang hadet rolige kørte hans tunge stille rundt og endte dog oppe hos hinden og smilte sødt til cat hvad skulle han sige
der var vel ikke mere at sige han lod hinden gøre det hun lyste og hadet lyst til mens jack kikket op mod hinden og kunne mærke han bliv mere tændt men jack tænkte hun nok selv var til sådan noget til sidst kom han stille ind i hinden med sin leme og lod sig forfør af det han smitle og bed hinden nu i bryst vote lige så stille sikkert så hans øre kom stille tilbage og han sukket rolige igen og igen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 19:41:42 GMT 1
Hans forvandling var intet som kom bag på hende, men at han faktisk lod til at nyde det kom bag på hende, hun fik dog presset ham ned igen og lod sin tunge køre hen af de åbne rifter på hans overkrop. Blod.... Og det smagte dejligt, ikke nær så godt som andet hun havde fået, men blod var jo hendes store passion og det tætteste hun kom på kærlighed. Nydelse for hende var skam i sex, men den lå først og fremmest i smerte og pinsel. Og det var ikke mod hende, men hendes partner. Da han gled op i hende, hævede hun sig hurtigt igen og fjernede sig fra ham med et drillende smil. "Hov hov, det var der ingen der gav dig lov til." Lo hun, inden hun gled helt væk fra sengen og mod sin taske, hun fandt sin pisk frem og kærtegnede den blidt. Det var et af hendes ynglings værktøjer, men lige nu, ville hun ikke benytte den, men lagde den til siden, så han kunne se hun ejede den. Roligt fandt hun silkebånd frem i stedet, hun gik hen mod ham med sine hofter svingene fra side til side. "Hvis jeg binder dig med disse, vil du så lade mig binde dig?" Spurgte hun og kørte silkebåndene ned af hans krop, de var virkelig behagelige. Cathlin ville jo gerne have sin kontrol, hun hadet når mænd blandede sig og gjorde ting de ikke havde fået lov til. Som at træne op i hende, bide hende i brystet. Det var ikke noget han havde bedt om tilladelse til og hendes domina ville ikke tillade sådan noget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2014 16:59:12 GMT 1
blikked gled stille op og ned af hinden tjooo vorfor ikke silke kunne han nemt få af vis det skulle være vis han skifte form rolige lod han ørne glide stille ned og nikket rolige til hinden men hvad hun hadet tænk sig at gør viddste han altså ikke han sukket rolige og lod sig falde ned i i sengen han tænkte hvad skulle han stille op hvad skulle han sige men munden var lukket på ham der kunne ikke komme et ord frem for ham jacks hale loveret lidt rundt men han vidste ikke hvad der skulle komme
" hmme du kan vist godt lide på den håre måde var " sagde han med et smil på læben men jack kikket rolige ned af hinden det svært at tænke på at tingen kunne komme så langt hvad ville hans GUd far ikke sige til det jack sukket stille og rolige mens han lod øjne køre op i lofete hvad skulle han dog stille op han måtte også prøve at finde sig selv lidt men det kunne være svært
nede i koren var der musik og de ander morderet sig også jack vidste ikke hvad klokken var men den måtte være mange efter hånden stille gled jacks øjne hen mod cat igen han kunne godt tænke sig at vide mere om hinden hvordan hun bliv varmpyr men han ville ikke snakke om det nu det ville de vel få rlige tid til tænkte han stille
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2014 21:22:48 GMT 1
Så naiv, det her blev så sjovt, hun kunne næsten bryde ud i ond latter, men hun lod være med det, da hun nok ville blive pænt afsløret. Cathlin gik mod ham som han lagde sig parat, hun bandt først båndene fast til sengen, efterfølgene satte hun farten op i det overnaturlige og bandt han mere end stramt fast, så silkebåndet ville ikke flytte sig nogen steder. Desuden sad der små skjulte metalstykker som ville bryde igennem og bore sig ind i hans ankler og håndled hvis han valgte at kæmpe imod, mere smerte, vidunderligt. "Åh du har ingen anelse, har du vel min kære?" Hviskede hun med et tydeligt koldt og ondskabsfuldt blik. Lige nu havde hun ham lige hvor hun ville og at han skulle bryde fri, var utænkeligt, for før han kunne prøve på noget, ville hun straffe ham ved hjælp af sin pisk. Cathlin studerede ham lidt, hun var sulten, men også i humør til at traumatisere lidt. Det bankede på døren kort, hvilket fik hende til at vende blikket mod døren, hun var hurtigt i sin kjole og åndede den på klem, en ung pige stod med rene håndklæder og et sødt smil. Dog ikke længe, da Cathlin greb fat i hende og trak hende med sig ind, hun holdte hende op af døren som blev lukket igen bag dem. Pigen kiggede forfærdet hen mod Jack, som for hende var en fremmed mand som lå bundet og som blødte ved brystkassen? Hun klynkede skræmt og så bedende mod vampyren som nærmest så tryllebundet mod hende. Det her blev så sjovt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 11, 2014 16:17:03 GMT 1
jack brød sig ikke regtit om hindens tone fald hun fik men han stivet da en kvinden eller pige han stod stiv og kunne ikke regtit gøre noget som helst han knyttede næverne men vente lidt på hvad der ville ske han sukket lidt men kikket flovt ned det begyndte at gøre lidt ondt hvad hadet han rodet sig ud i nu jack af vendte stille hvad der skete han følte sig sær lige pt hvad var det for noget Frygt måske frygt for hvad der kunne ske kvinden som stod foran hinden hun skulle ikke bide nogle rolige træk han været og tænkte lidt over hvad han skulle gøre lade det ske han kunne godt tænke sig og se hvad der skete hvad skulle der nu Ske jack tænkte på et træk vis der skete noget men igen han ville ikke være en fjrende eller noget i den stil over for nogle ander rolige kikket han på pigen og men sagde ikke noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 14:48:41 GMT 1
Cathlin lagde hovedet på skrå og betragtede dem begge, fra den ene, til den anden. Hun slikkede kort pigen på kinden, som hurtigt trak hovedet væk og pev skræmt, hun turde ikke skrige, hvilket nok var en god ting, for ellers ville hun miste livet. Eller, det ville hun uanset hvad. Roligt trak hun pigen med sig hen til sengen, kastede hende ned ved siden af sengen og satte sig roligt på sengekanten. Hendes kolde fingre gled over Jacks maveskin som hun studerede ham. "Det klæder dig nu at være bundet, jeg kan godt forstå at det ikke er første gang det er sket." Lo hun hånligt, inden hun plantede et roligt kys mod hans brystkasse. Pigen sad bare stille på gulvet og holdte om sig selv, hun havde tåre strømmende ned over sine kinder. Hendes blik gled op mod Jack, han var der heller ikke just af frie vilje hvad hun kunne læse, hvilket ikke var en rar tanke. Hvad skulle hun dog gøre for at slippe væk her fra levende? "D-de må ikke gøre mig noget ma'am, jeg ber Dem. Jeg lover jeg siger ikke noget om hvad De foretager Dem." Pev hun i en hulken, hun havde et dybt bedende blik. Cathlins reaktion var at stikke hende en lussing så hun faldt bagover med hovedet lige ind i sengebordet. Der gik hul, det kunne hun dufte, og det fik hende til at smile svagt. Hun rejste sig og fandt en stol frem, stilte den ved sengen og beordrede med fagter pigen til at sætte sig op stolen. Pigen gjorde det, uden så meget som en lyd, hun var forskrækket over slaget og fulgte ordre. "Prøver du at flygte, slår jeg dig ihjel, forstået?" Spurgte hun med en silkeblød, men kold og uhyggelig stemme. Pigen nikkede ivrigt med hovedet og så mod Jack kort, inden hun vendte blikket væk. En fast hånd blev plantet mod hendes hage som førte blikket mod sengen hvor Jack lå. Det var tydeligt Cathlin ønskede at pigen skulle se dette, få traumer og aldrig nogensinde kunne sove trygt om natten igen. Den form for rædsel elskede hun at bringe i folk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 16:05:14 GMT 1
jack stopped og sendte Cat nogle onde øje til at stade med lige plulige brød han sig ikke om det her " STOP " sagde jack hurtit mens han kuntte nævneren hurtit hvad skulle han stille op med sig selv han prøvet at komme ud af det men det kunne han ikke " hun har ikke gjort noget ondt "" sagde jack lidt hådt han hadet ingen anlse om at cat ville gøre ander ondt men han tav igen og kikket lidt ned da han så på kvinden som kikket på ham hun va nu meget køn syntes jack gad vide hvad hun var rolige sukket han rolige og sagde stille til hinden " hvad er dit navn ??" jack prøvet at snakke til pigen for at gøre hinden rolige men det hjalp nok ikke i den stelingen som jack lå i han sukket stille og rolige da Cat kørte sin hånd hen over maven på ham han hadet trode på hun hadet noget godt inden i sig og det va hans fjel han sukket rolige mensh an lage hovdet på skrå hvad skulle han stille op i sær med sig selv han lukket øjnen og lod tingen ske som det skete måske endte det godt af lige velle rolige kikket han i pigens øjen menst for at få hinden lidt ned og for at slappe af han brugte også lidt af sin Druide Kræfter på det
|
|