0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 19:57:24 GMT 1
@jack
Mørket var brudt frem i det smukke vinterlandskab, sneen glimtede i månens skær og varulvenes hyl hørtes fjern i nattens fuldmåne. Det var helt igennem smukt og farligt at være ude, men hun havde brug for luften efter at have hvilet hele dagen i et kroværelse som var langt under hendes standart, hun måtte se om et af de finere værelser var blevet ledige, eller snyde sig til et. Cathlin var klædt i en sort tætsiddende kjole med et rødt mavebælte, hendes læber var knaldrøde, ligeså hendes lange negle og hun bar en kutte i sort silke som skjulte hendes ansigt og det meste af hendes krop. Hun var kun lige trådt ud fra kroen hvor folk allerede var i vældigt humør, hun smilede for sig selv som hun trådte lidt væk fra bygningen og vandrede ned af de tomme gader. De høje læderstøvler lavede mærker i sneen som lå mindre tykt af de mange væsner der havde betrådt det i løbet af dagen. Kjolen denne dag havde ingen slidser, nej den var stilet og sad tæt og gjorde hun vrikkede en del med røven i hendes sensuelle gang. For nu var hun alene, hvilket var rart, hun havde fået et pusterum for alle hendes små hjælpere og slappede af for en gangs skyld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 20:05:48 GMT 1
i et hjørne sad jack med en kop øl i hånden han hadet været ude og se sig om kræng igen der var jo heller ikke noget som vente ham han var forklet som en ung mand med langt sort hår og en Olieskinds jakke lidt sort og lang han hadet ændert sin alder til 18 dette var lidt mere passne syntes han jack selv kikket sig lidt om kræng og tog en slurk af sin øl en mand kom hen og Klappe ham på skulderen men jack rykke sin skulder væk " hey hey pas på med hvor du sætter din hånd " sagde han og hævet sin finger op jack sukket rolige igen men drak så igen af sin øl den kodle samge fulde drik han tog så noget af sin brød jack var her for at more sig han hadet ingen fjener kun dem som gjord ham til fjende var det deres Problem jack satte sin hånd i nakken og lavet et knæk mod den stille og rolige smilte han da han høte muntert musik
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 20:56:25 GMT 1
En par mænd havde set hende gå alene ned af en gade, de valgte at følge efter hende, hvilket hun udemærket godt kunne mærke efter et stykke tid, hun smilede bare, lod duftene af dem sive ind og herfra kunne hun bedømme deres racer. Det var ikke ligefrem en trussel, hun ville sagtens kunne klare dem, men valgte at forsvinde hurtigt i en gyde, hun var klatret op af væggen op på taget og var søgt mod kroen igen. Hun ønskede ikke ballade lige nu, der skulle helst være ro. Der gik ikke lang tid før hun nåede frem til kroen igen, hun gik roligt ind, ganske ubemærket grundet hendes kutte og det var rart, lige nu og her ønskede hun ikke for meget opmærksomhed, men lidt kunne da være rart. Roligt satte hun sig op i baren, det kunne jo være nogen bød på en drink, lidt selskab for natten. Cathlin lod hætten på kutten falde, det lange mørke hår var sat i en pæn stilfuld frisure, sat halvt op og hang halvt nede om hendes skuldre, hun så rig ud. Kutten bandt hun op og lagde over ryglænet på barstolen inden hun satte sig elegant ned. Kjolen viste hvor velformet en kvinde hun var, som var den malet på hendes krop og det var tydeligt hun intet havde under den. Blikket gled roligt rundt i kroen, hun fik øje på en ung mand som så ud til at sidde alene, hun sendte ham et lokkende smil, inden hun vendte blikket mod bartenderen som havde stået og savlet over hende i et stykke tid, men vågnede op da han mødte hendes kolde blå øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 21:25:47 GMT 1
Jack kunne ikke lade vær med at tænke lidt da kvinden over for ham smilte til ham rømdet han dog lidt men han holdte sig på afstand dog lidt i nu mens han drak færdi , efter han hadet foget købt to øl gik han stille hen og satte sig og stille de to gros øl forand hindene " denne her er på min reninge " sagde jack stille og rolige mens han smilte lidt mod kvinden " mit navn er Flint " løg han dog han ville ikke gi sit regtit navn i frygt for at folk ville sende ham blikke da han var gud søn af elver kognen rolige satte jack eller flint sig ned og kikket lidt på kvinden " det farliget for sådan en rase som dig at gå rundt her " Sagde han stille og rolige mens han peget hen mod nolge varmpyr jægere der hadet drukket sig fulde jack hadet mødt en varmpyr en gang og hadet hørt historige om hvordan de kunne være men jack hadet jo som sagt ingen fjender med minder de gjord ham til fjender stille rejste han sit grus op " hvad skal vi skåle for " sagde jack med en lidt Charmeren stemme og kikke ind i varmpyrens øjne mens for at finde ud af om hun var en trune eller ikke trune person som ville nogle ondt eller det ville jo sige en varmpyr hadet ikke noget valg som tider
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 22:38:18 GMT 1
Øl? Hvor lavtstående virkede hun? Når men ingen grund til at virke uhøflig, hun tog imod med et rolig og blid bevægelse. Der gled et smil hen over hendes læber som var indbydende, hun studerede ham og allerede i luften kunne hun dufte at han var en stærk ung mand. Det behagede hende. "Mange tak, Flint." Lød det fløjlsblødt fra hende, hun så ham direkte i øjnene, intenst og passioneret. Han var helt igennem perfekt. "Kald mig bare Cat." Forsatte hun så, inden hun lod hånden glide frem mod ham, men ikke som at de skulle give hånd, nej nærmere så han kunne tage den for at kysse den. Der var ingen tvivl om hun fremstod som en kvinde af høj status og hun forventede at blive behandlet derefter. Hun så ganske afventende på ham. Blikket gled mod vampyrjægerne som han så fint hentød til, hun lo sødt og rystede på hovedet af ham. "Du er sød. Du vil måske beskytte mig?" Spurgte hun drillende og blinkede flirtende til ham, hun var i den grad i humør til at lege og det var kun sjovt at lege rundt med uskyldige små drenge. Cathlin var jo rimelig gammel og så ung en knægt havde sikkert meget at byde på, manglende erfaring indefor ting, men det var kun noget af det som gjorde det hele sjovt. Ville han skåle? Det kunne de da sagtens. "Lad os skåle for den lange uforglemmelig nat vi går i møde." Hviskede hun forførende, inden hun hævede kruset med øl i luften og derefter tog en tår af den. Det var altså ikke lige hendes krop the, men hun gjorde det af ren høflighed alligevel. En flaske vin ville blive på sin plads, eller måske noget stærkere men dejlig friskt. Noget helt specielt i nattens anledning?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 22:55:55 GMT 1
Jack kikket lidt på hinden men sendte hinden smil og tog hindens hånd for at kysse den den var lige så kold som is næsten hans læber klæbet sig næsten fast men slap rolige igen han fugte dem rolige han hadet haft noget ar faring med kvinder efter hånden rolige skålte han med kvinden "cat smukt navn " sagde han stille og rolige da han enlige hadet foget drukket noget af sin øl stille det han grusset på boret mens han kikekt rundt på nogle mennsker han smilte dog rolige men vendte så blikket mod cat da det så ud til hun sagde noget om at beskytte " nuu ved jeg jeres slags er temlige stærke sååå jeg ville ikke stå i vejen for nolge eller dig jeg er en fom for freds mand selv om min pap far ikke er så serlige glad for det " grinte han dog lidt og lage armen om nakken det koste ham altid Problemer med hans gudfar han sukket lidt men smilte så varmt og gald " det må enlige også være hårdt at være du ved nok " sagde han stille og kikket ned mod hindens hånd igen som så kold ud
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 23:27:17 GMT 1
Det var en klog knægt, ikke at ligge sig imellem en vampyr og en jæger, det ville kun ende galt for ham. Cathlin studerede ham helt åbenlyst med et kælent glimt i de iskolde blå øjne, hun var ikke bange for at vise hvad hun ville have og lige nu var det ham. "Du er en klog mand Flint." Kom det roligt fra hende, inden hun valgte at skulle drikke en smule mere af øllen selvom hun ikke ligefrem var glad for det. Desuden lå hendes tørst et lidt andet sted, hun lod blikket hvile kort mod hans hals, hun kunne høre blodet bruse inde bag huden, så ligetil, hver eneste gang. Cathlin bed sig i den fyldige underlæbe og lod sin hånd glide hen over hans lår som hun hvilede den roligt på. "Hårdt? Jeg er toppen af fødekæden min kære, livet er let som en leg. Faktisk, ser jeg lidt livet som en leg og lever hver nat præcis som jeg ønsker det. Ingen fortæller mig hvem jeg er eller hvad jeg burde gøre, jeg er en fri fugl. Og så har jeg mine børn af natten med mig, de forvandlede som har valgt at følge mig. Dog har jeg fri for dem lige nu, jeg er ganske alene. Rart i bund og grund." Forklarede hun blidt, hun blinkede til ham og gav hans lår et klem. Det kunne faktisk være en god ting at have ham med sig, måske han var en kandidat til at være en del af hendes lille rige. Det måtte tiden vise.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 9:12:45 GMT 1
jack smilte dog til hinden men Bendte blikket ned mod hindens hånd han tog blidt om den hans hånd var varm han smilet dog til cat " hehe tjaa nu må tiden jo vise natten er stade meget ung jo " et stille bredt smil over ham kom mens han studeret folk rundt om kræng hvorfor kunne vampyr heller ikke føle også rolige kikket han ned og smilte rolige jack kikket dog på cat igen hvad skulle de finde på måske skulle de danse lidt som nogle gjorder også rolige rejste han sig op og bukket for cat " ville du... Danse " sagde jack stille og rolige og tog hånden frem de kunne lige så godt more sig lidt men han var også forsigte han vidste varmpyr kunne være virklige forførne og hans gud far ville nok ikek bryde sig om det som det så ud lige nu godgt han ikke var her så ville han være en død mand lige pt jack vente dog på hvad svaret skulle være han var en toldmodige mand og hadet op levete meget i sin tid
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 16:55:45 GMT 1
Så sandt, han kunne nå at gøre noget meget dumt, men måske også noget meget klogt, hvem vidste. Det kom lidt bag på hende at han ville danse, for det ville da kun vække opsigt om at hun rent faktisk var der, men det måtte han nu om. Bare han var klar over der kunne komme rod ud af det, så var det vel fint nok. Desuden havde hun ikke danset længe, så hvorfor ikke? Cathlin rejste sig med ynde som hun tog hans hånd og lod ham føre hende ud hvor de andre dansede. Måske havde det en modsat effekt og fik fokus væk fra dem? Han var ung og stærk, hun var næsten parat til at forvandle ham på stedet, bare for at more sig lidt, men hun lod være og ventede for at se hvordan natten udspillede sig. "Har en flot ung mand som dig ikke en kone som venter på du vender hjem?" Spurgte hun så med et lokkende smil, inden hun lod sig komme helt tæt på ham. Mest for at skjule sig lidt, men også for at komme dejlig tæt på det var væsen som var fyldt med lækker blod. Og mens de dansede kunne hun få et bedre overblik over hvem der var hvor, i tilfælde af problemer. "Har du et værelse her?" Spurgte hun så roligt, hun ville jo skifte hvis muligt eller sove hos en anden, alt andet end det skodværelse hun hang på lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 17:26:47 GMT 1
jack sukket stille og rolige mens han kikket lidt på cat og skubbet hindene let væk " jeg deler ikke mit blod vis det er det du ville " sagde han stille og rolige men smilte så varmt igen " men ja jeg har et værlse du kan op holde dig i " kom det så rolige fra jack igen mens han lage amren om hinden for at beskytte hinden lidt jack bevæget kroppen lidt som en Rolige dans hun skulle forstå at han godt kunne lide ander væsner vis de ikke gjord ham noget tilgængæl ville han kun gøre det i nødsiutiason for vis hun bliv virklige sulten jack smilte rolige og kikket rundt og løfte hindens hage lidt for at se på cat læber jack ikket lidt og grinte så " jeg er ung og har ikke nogle kone i nu " kom det lidt fra jack men måske med tiden ville hun få sandheden at vide med ham jack kunne mærke hvor kold hudet hun var stille tog han hindens hånd " kom så viser jeg dig mit værlse " rolige trak han hinden med sig og ind mod
en smal gang hvor han kikket rundt han mente et vær væsen skulle have en Chanse rolige kom det med et smil for ham og han lage hånden på et håndtag og et hal stort rum kom til syne for ham hvad skulle det ellers være jack lage sin lage jakke og kikekt rundt på tingne her " tja det beder ind ingen ting og der er også to senge vis du føler dig træt på et tidspunkt skal du bare lægge dig så slå jeg kadinerne fra kom det lidt sødt fra jack
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 17:50:02 GMT 1
Det kom lidt bag på hende han sådan sagde tingene på den måde, det var uhøflig og bestemt ikke pænt af ham at dømme hende sådan. Men hun sagde intet, faktisk overhovedet ikke noget i lang tid, hun tog blot sin kutte da han trak hende med mod sit værelse. Her tog hun lidt skridt rundt og studerede det, det var fint nok for natten, bedre end det lort hun var endt med. Cathlin så mod ham med et lidt trist blik. "Jeg troede ikke du var typen som dømte. Men tilbage på dansegulvet, der dømte du mig. Jeg intet sagt om at ville have dit blod." Lød det trist fra hende, hun lod sine arme falde blidt om sin skikkelse som hun gik mod vinduet og så ud mod natten der lyste op. Varulve kunne stadig høres i det fjerne, de holdte sig som regel fra byen, da der var horder af væsner som skræmte dem væk med ild og våben. Hun sukkede stille og rystede på hovedet, hun kunne sit skuespil og ingen så igennem det, for hun havde ingen fast personlighed som sådan. "Dit blod vil altid friste, det gør alles, alle samtlige folk i hele kroen! Jeg kan høre alles puls, blodet der suser. Du har ingen ide om hvordan det er, alligevel skubber du mig væk, for så at tage mig ind mod dig igen? Hvilket spil er det lige du spiller? Hvem er du og hvad pokker har du gang i?!" Kom det så mistroisk fra hende, hun så skræmt ud og stod nu med hænderne knuget om sine egne overarme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 18:00:33 GMT 1
jack kikket stille over skulderen og vendte sig at hun bliv såret bliv han lidt ked af rolige gik han hen mod hinden og lage armen om hinden lidt " unskyld " sagde han stille og rolige og smilte varmt mens han stog stille en hånd hen over hindens kind rolige " jeg spiller ikke noget spil jeg syntes faktis du er sød " sagde jack med varmt rolige satte han sig ned og kikket rolige rundt måske skulle han fortælle hinden det " oki jeg kan godt fortælle dig mit regtit navn det fortjener du da mit navn er jack " sagde han stille og rolige og tog sig om bag nakken og vidste ikke hvordan han skulle håndtere det her " men bliver også kald ulvedreng " Rolige kikket han på sine hænder og smilte lidt " jeg er halv Druide og formskifter " sagde han stille og rolige med et varmt smil og kikket hen mod jack stille mod hinden med et smil på læbene
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 18:33:45 GMT 1
Hun så undrende op da han sagde undskyld, hun bed sig læben og lyttede på hvad han havde at sige, hun så undrende på ham og lagde hovedet på skrå. Hvorfor lyve om sit navn? Hvad havde han at skjule? "Så Jack, hvorfor gemmer du dig bag et falsk navn?" Hendes blik var spørgende, hun var ikke sikker på hvad sådan en splejs havde at skjule i et navn, han kunne umuligt være eftersøgt. Hvilken betydning kunne det have at folk kendte til hans navn? Han havde Prociansk accent, her var der ingen som ville søge ham, det var jo et neutralt land? Hun kom til at fnise da han præsenterede sin race. "Jeg har forstærket sanser, lugtesansen med. Jeg ved hvad du er og nogenlunde din alder." Forklarede hun, at han synes hun var sød, var ret kært, ganske naivt, men det fandt han vel ud af med tiden. Roligt slap hun sig selv igen og lod en hånd glide kærtegnende ned af hans kind. Hun smilede forførende til ham og lod sin hånd glide fra hans kind og ned over hans hals og derefter hans overkrop, inden hun sendte ham et blik der var frækt og indbydende. Med sensuelle bevægelser, gik hun mod den ene seng og lagde sig ned i den med armene over hovedet, vred sig i kroppen og sukkede længselsfuld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 18:48:05 GMT 1
jack smilte lidt og grinte stille " forde jeg syntes det er sjovt at drille folk med af og til " sagde han ærliget og tog sig på skulderen rolige gik han hen mod hinden og satte sig på sengen mens han studeret hinden rolige " jeg kommer for det lyse land og vis de så mig her ville folk nok have mis tanke der for bruger jeg falske navne " sagde han stille og ærliget rolige sukket han og lukket øjne men blikket gled stille hen mod hinden jack lage stille en hånd ned mod hindens mave og kørte den stille op mod hindens kind og hånd mund en varmpyr kunne blive forelskede det hadet han ikke hørt om men han vidste de kunne spille spil og skue spil jack smilte rolige og rysted på hovdet hvad skulle han dog stille op med sig selv han hadet så mange ting han kunne finde på men så lige en varmpyr tjjaa hvorfor ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 19:16:33 GMT 1
Da hun mærkede hans hånd mod sin mave smilede hun bare lystent og så mod ham med et forførende blik, hun løftede sin ene fod op i luften og fniste. "En hjælpene hånd?" Spurgte hun, hun hentød tydeligt til sin støvle som jo helst skulle af. Ellers var blev sengen jo bare beskidt hvis hun nu gerne ville ligge længere oppe i den. Hun studerede ham lidt på ny og undrede sig over hans ord, men lagde ikke så meget i det. Han lød virkelig som en forvirret mand, mon han flygtede fra fortid? Søgte noget nyt? Hun kunne give ham et nyt liv, et bedre liv. Hvis han ville det, men den snak kunne de jo altid tage. "Så, Jack? Hvad kunne du tænke dig at lave med en smuk kvinde på dit kroværelse?" Spurgte hun med en legesyg tone i sin forførende stemme, som hun bed den fyldige røde underlæbe og så spørgende på ham. Hun vidste i den grad hvad hun ville, og lige nu var det at lege med denne knægt, enten på den ene eller anden måde. Natten måtte vise om hun fandt ham værdig til at blive en af hendes følgere, en af hendes børn. Hendes blik gled lige ind i hans, de kolde blå perler var intense og søgende.
|
|