0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2014 20:30:35 GMT 1
Hun fnøs let af hans ord, det var for sent at opdrage på hende, det var nok noget hende forældre skulle have gjort for mange år siden. Selena var nok forkælet på mange områder, egoistisk og typen der kun lystrede når det var hendes liv der stod på spil, ligesom det havde været de sidste mange år. Men på bunden var hun faktisk god nok, der var bare meget langt derind til tider, for hun var ikke en kvinde der sådan lige gav sig, og hun var frem for alt ikke en kvinde som ønskede at give sig. Hun ville holde hovedet stolt, og bare den smule blødhed hun havde vist overfor ham, var allerede alt for meget i følge hende: "Hold mund.." sagde hun blot i en flabet kommentar, og kiggede fortsat i mod den vej de skulle gå.
Hun sukkede roligt ved hans ord: "Så det du siger til mig, at du altså ikke er typen der bare slæber piger med hjem, og at jeg derfor var heeelt speciel?" sagde hun i en ironisk stemme og rullede så let øjne af ham, ja hun vidste godt at et rygte bare var et rygte, men der var jo en grund til at det var startet, ellers ville alle jo nok rende rundt med det: "Ja tak... Jeg føler næsten at jeg er en isblok" sagde hun og gøs bare ved tanken om det hun selv sagde, hun kunne virkeligt godt bruge en whiskey lige nu, og en varm dyne, måske et bål eller noget i den stil, genereltbare alt der kunne gøre hende varm.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 7, 2014 15:30:19 GMT 1
Lucifer vendte blikket i retningen af hendes skikkelse, og med et kort træk på mundvigen. Han skulle holde mund? Han rystede let på hovedet. "Det er nok noget af det eneste, som man ikke kan få mig til," sagde han med et tydeligt morende smil, for han kunne jo heller ikke ligefrem lade være. Hun havde uden tvivl fået en helt anden opdragelse end ham - eller nok snarere manglen på det samme, men det var jo komplet underordnet. Hun havde jo sine holdninger og meninger, og selvom de ikke var helt som hans egne, så var han bestemt ikke bange for at modargumentere hvis han kunne, og han følte, at det var berettiget.
Nu hvor de langt om længe, var nået ind til byen, så kunne de lede efter et sted at sove. Han ville nok ikke ligefrem vove at påstå at hun var direkte.. speciel, men det havde da uden tvivl været en omgang som han havde nydt. "Sæt nu ikke for mange høje tanker om dig selv, Selena," sagde han blot. Lige der, var hun nok ikke så meget anderledes end hvad han havde været vant til i forvejen, kunne man jo sige. Han så sig om. Det var jo rent faktisk første gang, at han var her, så hvilken vej, de rent faktisk skulle gå, kunne han ikke direkte sige. "Kom," sagde han kortfattet, da han havde udvalgt en vej, som de kunne gå af. Selv han ville have godt af at komme lidt ned at sidde, for de havde uden tvivl vandret i rigtig mange timer nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2014 19:25:58 GMT 1
Selena sukkede, han var ikke en speciel nem mand at være i nærheden af, men lige nu havde hun bare brug for at han stoppede med at snakke, det var jo ikke ligefrem venlige ting der kom ud fra hans mund: "Fint.. Så tal" snærrede hun og rullede med øjnene, som ville hun bare have ret i havd hun sagde og frem for alt så var hun en meget stædig kvinde. Selena sukkede roligt for sig selv, og betragtede ham så, han var en utrolig flot mand, det var der slet ingen tvivl om, men han var jo stædig som en... Ja som en person der var stædig, bedre sammenligning kunne Selena ikke lige tænke sig frem til igennem kulden.
Selena smilede kort. "Høje tanker? Når ikke andre har det, så kan jeg jo lige så godt selv tage dem, ikke?" sagde hun roligt og blinkede så til ham hun elskede sig selv, hun vidste at hun var lækker og hun mente at hun kunne en ting eller to her i livet, også selvom hun måske ikke havde så meget selvtillid som det af og til virkede til: "Jeg er på vej... jeg... Ja.. Jeg er træt" sagde hun og missede let med øjnene, primært nok fordi at hun brugte så meget energi på at fryse og det var virkeligt forfærdeligt. Hun sukkede roligt for sig selv som hun tog kappen tættere omkring sig.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 8, 2014 6:50:37 GMT 1
Lucifer var stædig, men det var en ting, som man var nødt til at have som en del af sig, for at klare sig i det her liv, og særligt her i Dvasias, så var det jo en direkte nødvendighed. Hans blik gled direkte mod hendes skikkelse endnu en gang, som han let blinkede med øjnene. Hun snerrede, og hun var træt af ham.. Det var det som var sjovest. "Giv mig et øjeblik, til at udtænke det," sagde han morende. Når hun arbejdede sådan imod ham, så kunne han jo heller ikke lade være, med at lægge ekstra indsats i at gøre det, netop kun for at irritere hende mere. Det var jo lidt det, som han kunne nu.. og særligt nu hvor han også havde hende med sig på slæb.
Byen var uden tvivl smuk... Hun var smuk. Et sted var han heldig på trods af de omstændigheder, som nu også havde ramt ham, i og med, at han var blevet smidt ud af hans eget samfund. Tanken gjorde ondt.. ingen tvivl om det, for han vidste virkelig ikke hvad han skulle gøre af sig selv nu. "Forhold dig realistisk," sagde han blot. Direkte unik og speciel, ville han bestemt ikke kalde hende, men det havde været en god omgang. Ingen tvivl om det. For nu havde de brug for at finde et sted at være, og derfor fortsatte han ned af den store gade. For enden, så det ud som om at der lå noget lignende af en kro. Han nikkede mod det. "Her burde der være en mulighed," sagde han med et stille smil på læben, inden han roligt fortsatte derimod. Han havde brug for at sidde ned, og hun havde brug for varme. Det var vel så det mest ideelle sted? Som de nåede det, søgte han indenfor. Varmen omringede hans skikkelse allerede med det samme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 9, 2014 13:14:12 GMT 1
Selena sukkede, hun hadede virkeligt at han tog så let på tingene, når hun stod her og var ved at brænde op i ren irritration over ham. Han var meget irriterende, især fordi at han hele tiden forsøgte at få ham til at være offeret i det her, imens hun åbenbart var den store stykke ulv der havde udnyttet ham, han måtte da virkeligt komme videre i livet på et eller andet tidspunkt: "Du ved.. De fleste fyre takker faktisk for at få lov at blive udnyttet... Du burde være taknemmelig over jeg overhovedet gad" forsøgte hun sig med en flabet stemme og lagde så armene over kors, okay hun havde måske en lille fest lige nu, også selvom han tydeligt også havde en, men hun valgte bare at blive på sin egen banehalvdel.
Hun fnøs af hans ord, hun kunne ikke huske hvornår hun sidst havde været så irriteret på nogen, som hun følte sig på ham lige nu, men hun håbede på at alt nok skulle ordne sig og at de begge ville være frie, mest hende, selvom hun godt vidste at det var et long shot. Som de trådte ind på kroen, mærkede hun hvordan varmen omfavnede hende, og selvom hun frøs, så var hun sikker på at der var bedring. Hun fulgte roligt efter ham, og rakte ham en af de små punge hun havde hængende omkring sit bælte, så han kunne betale for opholdet, lige nu var hun næsten ligeglad med hvor skod eller hvor dyrt stedet var, bare at de havde en seng og en dyne, så hun kunne få noget varme og en god nats søvn.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 9, 2014 19:44:50 GMT 1
Lucifer var ærlig talt ligeglad med hvad andre mænd ville synes om at blive udnyttet. Han brød sig i hvert fald ikke om det, og derfor ønskede han at markere det. Han var en mand af yderst stålfast vilje, og derfor følte man det nok heller ikke særlig fancy, at det skulle underkurres på den måde, og da særligt af en kvinde som jo faktisk ikke havde haft en særlig betydning for dæmonerne, eller deres samfund i en helhed. "Så er det jo fint, at jeg ikke er alle andre, ikke sandt?" endte han med en fast tone.
Som hun kastede ham den lille pung, så der kunne betales for en nat, var noget som han glædeligt gjorde. Dynen kunne han klare sig uden, så den skulle hun skam nok få. Han fik hurtigt nøglen i bytte for pengene som lå i den lille pose, hvor han alligevel fik sig forhandlet frem til at beholde nogle stykker af dem. Han vendte sig om mod hende i stedet for. "Denne vej," sagde han med en kortfattet stemme. Uanset hvordan han vendte og drejede det, så var de jo nødt til at holde sammen nu. Han førte hende ned igennem en lille gang og til et værelse, hvor han fik låst døren op og trådte selv ind. Selve værelset havde en halvandenmandsseng, med et ganske fint sengetøj på. Gardinerne var trukket smukt fra, og der var en lille skænk, og ellers et stearinlys på et natbord. Ganske fint faktisk. Han vendte blikket mod hende efterfølgende. "Tag sengen," opfordrede han med en rolig stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 10, 2014 22:34:33 GMT 1
Han irriterede hende virkeligt, og hun forstod ikke hvorfor han gang på gang skulle irritere hende og komme med flabede kommentarer, hun vidste godt at hun måske ikke var meget bedre selv, men på den anden side mente hun selv at hun jo nok ville stoppe hvis han gjorde det: "Så det du siger, er at du er en sød og følsom fyr som tror på kærlighed og en lyserød sky?" spurgte hun flabet, Selena så verden meget sort/hvidt på mange punkter, og dette var bestemt ikke nogen undtagelse, det var bare lidt som om at han ikke kunne forstå hvor hun ville hen med denne her samtale, og Selena kunne ikke helt finde ud af om hun bare burde give op og komme videre i teksten, måske helt lade være med at snakke med ham eller prøve at hægte sig på en anden fyr.
Som de kom op på værelset, sukkede Selena blot, hun var træt og udmattet efter at have vandret rundt i kulden så mange timer, og hun mærkede hvordan alt i hendes krop rystede, imens hun prøvede at indtage den varme der endeligt var kommet til hende: "Og hvor vil du så sove?" spurgte hun blot, hun havde da regnet med de fint kunne ligge der sammen, men hun ønskede dog ikke at stille spørgsmålstegn til det, han viste sig jo allerede som en sart fyr, der åbenbart var langt mere følsom end han udstillede sig selv til at være, og ellers var der ihvertfald noget som Selena ikke havde opfanget.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 11, 2014 6:52:17 GMT 1
Lucifer ville bstemt ikke betegne sig selv som en følsom fyr Neh, han havde ikke fundet sig i at blive udnyttet, og det var nok heller ikke noget, som han onogensinde ville hglemme hende for, for det var.. pinligt i hans øjne. Det var virklig pinligt, at en ledersøn, kunne lade sig falde i sådan en felle med begge ben. Han himlede med øjnene. Kunne hun virkelig få ham fremstillet mere prociansk? "Så dit gæt på mig, vil være, at jeg er prociansk af hjerte og sind? Tro om igen. Jeg er ikke bange for at slå ihjel, og du bevæger dig kun mere og mere tæt på, at det skal ske," endte han med en yderst kort fattet og næsten advarende stemme. Det her var slet ikke noget som han fandt sig i!
Nu hvor de endelig var kommet ind i varmen, så kunne det måske være, at hun ville få noget søvn, så han kunne få noget ro? Selv havde han ikke nogen kvaler ved at skulle lægge sig ved siden af hende, såfremt at hun bare holdt hænderne over dynen. Hans blik gled mod hende. Desuden havde kulden slet ikke rørt ham på samme måde. Han var ikke decideret træt eller udmattet i den forstand, så det var uden tvivl også noget, som han kunne mærke den klare o tydelige effekt af i den anden ende. "Jeg skal nok få min søvn.. Læg du dig bare til," sagde han med en langt mere rolig stemme. Et sted var det vel fordi at han ville holde vagt? Han stolede ikke på nogen, og end ikke her i Imandra, ville få den tillid bare sådan uden videre. Desuden ville han gerne holde sig på afstand af Selena.. hun var irriterende, men dog sød på samme tid. Han kunne ikke rigtigt finde ud af det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 12, 2014 0:49:34 GMT 1
Selena var ikke bange for hans trussel, altså... Hun var jo nærmest garanteret at blive slået ihjel så om han ordnede det eller en anden gjorde, det var jo efterhånden en smule ligegyldigt: "Aha... Og hvorfor får du så ikke overstået det nu, istedet for at true?" spurgte hun og rullede let med øjnene: "Frem for bare at spille med musklerne og vente" sagde hun og smilede diskret til ham, som hun bed sig i underlæben, hvis hun endeligt skulle dø så kunne hun da lige så godt blive slået ihjel af en som var så lækker som ham, så havde hun da i det mindste noget kønt at kigge på om ikke andet, og lige nu følte Selena sig ret kold på livet, også selvom hun inderst inde ikke ønskede at dø, men det var bestemt ikke fordi hun var blevet blødsøden, livet var bare alt for sjovt at leve.
"Du stoler måske ikke på at jeg kan holde fingrene for mig selv?" spurgte hun og blinkede så let til ham, det var hun da heller ikke sikker på at hun kunne, men på den anden side havde han jo lige sagt at han ville slå hende ihjel, så måske det bare var meget klogt ikke at spille alt for kæk, selvom Selena godt vidste det nok ikke kom til at ske, det lå bare til hendes natur at være kæk og udadvent, og hun elskede at drille og mobbe. Lucifer var ingen undtagelse, og selvom han måske så ned på hende lige nu, så kunne tingene jo i det mindste ikke blive værre, så hun kunne jo lige så godt fucke tingene op som de var, frem for at håbe.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 12, 2014 7:03:06 GMT 1
Hans ord skulle ikke engang opfattes som en trussel. Det var i hvert fald ikke meningen, men egentlig blot for at understrege, at han sagtens kunne slå ihjel, om det var det som han ønskede. Han havde nu ikke nogen grund til at skulle slå hende ihjel - endnu om ikke andet. Han havde brug for det selskab. Det at rende rundt alene, var mildest talt noget, som drev ham til vanvid. "Don't push it.." endte han med en ganske kortfattet og yderst advarende stemme, som han igen vendte blikket mod hende. Det at presse citronen, var bestemt ikke nogen særlig god ide, og det var vel også en tanke, som der så småt, var begyndt at gå op for hende i en stund som denne?
Det var ikke fordi at Lucifer havde noget imod at skulle lægge sig ved siden af hende.. men at lægge sig ved siden af kvinden der havde udnyttet ham, samt tydeligt ikke var i stand til at holde fingrene bare en smule for sig selv, så var det selv noget, der kunne vise sig, at blive en fristelse for stor, selv for ham, og det var jo slet ikke sådan at det skulle være. "Som sagt, så skal jeg nok få min søvn.. Læg du dig ned og sov," sagde han kortfattet. Desuden havde hun brug for varmen, og den ville hun bedst få under dynen, fremfor ind til hans forholdsvis kolde krop, for han var jo en isdæmon, og derfor ikke en af de varmere at være omkring. Han vendte ryggen til hende, for at søge hen til vinduet, hvor han trak gardinet en smule fra, så han kunne spejde over gaden. Han kneb øjnene let sammen. Det var uden tvivl en meget.. fascinerende by, de var kommet til. Han ville undersøge den nærmere i morgen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2014 13:50:37 GMT 1
Selena kiggede på ham med et suk, og endte dog alligevel med at tage hans råd og ikke skubbe videre til ham, det var bestemt ikke fordi at hun ville dø, men hun var nok bare meget irriteret over at han truedepå d på den måde, for hun var ikke interesseret i at gå rundt og være bange, fordi at han skulle true hende med mord lige så snart han blev en smule sur, hun valgte derfor ikke at sige mere, og sukkede i stedet bare, som hun fornemmede en ro sænke sig nu hvor hendes krop endeligt begyndte at få varmen: "Hør, vi er begge to i lort, vi kan jo lige så godt arbejde sammen..." sagde hun i en tør stemme og trak så på skuldrene, var det ikke lige så nemt?
Selena kunne ikke specielt godt lide at han lagde sig nede på gulvet, og alligevel så endte hun med at smide sine nederdel og sin bluse, for så at ligge sig under dynen i undertøj. Selena sov dog ikke, hun lå i stedet bare og betragtede ham og var ikke sikker på hvad hun skulle sige til ham, burde hun sige godnat eller noget i den stil eller skulle hun bare ligge og sådan halvt ignorere ham? Hun betragtede ham blot, som hun puttede sig under dynen: "Skal du ikke have noget tøj af for at sove?" sagde hun og stirrede næsten på ham, man kunne jo ikke afvise at han var en helt utrolig smuk mand, så om ikke andet måtte man vel gerne kigge lidt?
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 14, 2014 16:23:53 GMT 1
Lucifer vidste jo udmærket godt at de var lidt i samme båd. De havde hinanden, og burde måske udnytte det lidt, i stedet for alt det andet. Det intense blik, gled direkte mod hendes skikkelse endnu en gang. Hun kunne jo lige så godt bare tage sengen, for hun havde uden tvivl også brug for varmen. "Og du vil virkelig arbejde sammen med mig?" spurgte han med en ganske sigende mine. Han lod hovedet søge let på sned. For nu, var han ikke videre overbevist, også selvom han alligevel vidste, at det måske var hvad de nu havde at vælge imellem.
Lucifer tog gulvet og satte sig der, som hun gik hen og satte sig i sengen. Selv havde han ikke nogen grund til atfjerne tøjet. Han havde jo ikke noget at lægge over sig, og det kunne han uden tvivl godt mærke. Hans blik gled mod hendes skikkelse endnu en gang. Hun havde jo dynen, og det var sådan at han gerne ville have det. "Jeg skulle gerne have noget at dække mig med. Sov du bare.. jeg skal nok finde hvile, når det er tid," sagde han med en rolig stemme, inden han satte sig godt op af væggen. Nej, han sad måske ikke særlig godt, men for pokker, det behøvede hun jo heller ikke ligefrem at vide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2014 17:40:05 GMT 1
Hans direkte spørgsmål kom faktisk en smule bag på hende og hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige eller rettere hvordan hun skulle formulerer sig, hun ville vel gerne arbejde sammen med ham, det var jo bare fordi der var sket så mange ting, og han havde spilllet så truntefornærmet at hun ikke havde havde lyst til at indrømme det overfor ham: "Måske... Hellere det end at være alene..." sagde hun roligt, hun havde ikke lyst til at være alene i denne verden mere, ikke at hun havde tænkt sig at være sammen med ham eller noget, Selena skulle godt nok ikke have et forhold og da slet ikke med ham, men at være to, var da uden tvivl bedre, end at være en.
Hun rystede kort på hovedet: "Jeg er ikke træt... Jeg skulle bare have varmen" sagde hun roligt, og satte sig op af sengegæret som hun tog tæppet længere op over sig, et godt uldtæppe og hun følte sig dejlig varm lige nu, hun havde bare brug for at sidde stille og kigge let for sig selv over den verden som nu engang var omkring dem: "Men trin et er, at vi vel skal skaffe penge på en eller anden måde" sagde hun og trak så på skuldrende, og vidste ikke helt hvordan hun skulle formuerer sig, det nemmeste for hende ville nok bare være at gå ud i verden og prosituerer sig selv, så var hun både beskyttet og havde tjent penge, men det var alligevel ikke helt fedt.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 15, 2014 7:10:00 GMT 1
Lucifer kiggede forsigtigt op på hende, da hun alligevel måtte indrømme, at hun hellere ville arbejde sammen med ham, end ellers alt det andet. Et sted var det jo en varmende tanke, for han brød sig jo heller ikke ligefrem om at være alene, men det at skulle indrømme det, var jo så straks en anden sag, og det var det, som han heller ikke var meget for. "Meget vel.." begyndte han med en sigende mine, inden han let rettede sig op. Han så dog ikke bort fra hende på noget tidspunkt. "Hvad med så at... ja.. at vi forsøger..?" spurgte han. De stod stærkest to, og selvom det måske var ham, som havde været truntefornærmet, så var han heller ikke bange for at indrømme det. Det havde jo mildest talt pisset ham af, at hun havde været og gjort det ved ham, som hun nu havde gjort.
Lucifer flyttede sig dog ikke. Han vidste, at trætheden nok ville komme til hende på et tidspunkt, netop fordi at hun havde været så kold, som hun nu havde været, så var det nemlig ikke noget som gjorde den store forskel for hans vedkommende. "Du bliver træt lige om lidt," sagde han roligt, hvorefter han let bøjede sine ben, så hans arme havde noget at hvile på. Ja, selv han var træt. Det havde jo været en lang tur. Hans iskolde blik, gled mod hendes skikkelse igen. "Den synes jeg vi skal tage i morgen, når vi har hvilet, og har fået energi," sagde han roligt. Det ville blive svært.. han følte sig jo som en ledersøn, og det var begrænset af arbejde, som han ville lave, for penge.. Særligt på den her måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 15, 2014 23:02:39 GMT 1
Selena sukkede roligt, som hun mærkede at søvnen alligevel begyndte at banke en smule på. Hun havde fået varmen, hun havde en dejlig dyne og hun følte sig virkeligt afslappet, men alligevel kunne hun ikke helt slippe ham med blikket, han var en helt utrolig køn fyr og han var alt det hun have drømt om, hvis hun nogensinde skulle slå sig ned, udseends messigt ihvertfald, hans personlighed var lige irriterende nok, men hun havde jo efterhånden erfaret at han havde det på samme måde som hende: "Forsøger som samarbejds partnere? Det kan vi da godt... og hvad er dine krav så?" spurgte hun og regnede lidt med at han ville komme op med et eller andet totalt unfair, han var jo ikke ligefrem ude på at gøre det nemt for hende, det havde hun da erfaret på den lange gåtur de havde været på indtil videre.
"Du må altså godt sove i sengen hvis du har lyst... Jeg er ikke ude på noget, det lover jeg... Har bare ikke så god samvittighed over at du skal ligge på gulvet?" sagde hun og endte med roligt at hæve sit ene øjnbryn. Hun kunne da ikke bare lade ham ligge på gulvet, heller ikke selvom det var hende der havde betalt, desuden ville hun ikke have at han skulle ende med også bebrejde hende for at være for hård ved ham, og for det tredje så ville hun BESTEMT ikke have noget i mod at se hans overkrop en smule tættere på, især ikke hvis han besluttede sig for at strippe, om ikke andet bare en smule.
|
|