Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 27, 2014 21:52:03 GMT 1
Turen til Imandra havde uden tvivl været lang og ikke mindst direkte udmattende, så kunne Lucifer intet gøre. Han måtte se bort fra det liv, som han til nu, havde haft i Dvasias, selvom det bestemt heller ikke ligefrem havde været nemt for ham, at gøre så. Han bed tænderne kraftigt sammen. Han savnede det, men måtte jo bare erkende, at han måtte have denne kvinde med sig på slæb, og det liv i luksus, som han havde haft til nu, var slut, og ikke ville komme igen. De havde været forbi, for at hente hendes penge, selvom de havde været nødt til at spare, og alligevel ikke have alt for meget med i frygten for at røvere ville komme forbi. Lucifer var endnu ikke frygtelig gammel af en dæmon at være, og derfor ville der hurtigt kunne ske en ting eller to, som han selv ikke var herre over, og det ønskede han på ingen måde, skulle ske nu og her. Det blæste godt og var koldt.. Heldigvis for hans isdæmon, så var kulde heller ikke noget som direkte bed på ham på den måde, så han havde det jo egentlig ganske fint, hvis man så bort fra det evige ønske om et fast tag over hovedet, hvilket var noget som han håbede på, at han kunne få her. "Er du med endnu?" kaldte han med en fast tone, da han kort så sig over ryggen. På denne lange vandring, måtte han jo sande, at han var begyndt at holde af hende.. en af de få, som nu ikke dømte ham på det mærke, som han bar om halsen.. Faiths brændende mærke. Han fortsatte over bjergtindingen.. Denne skulle de nemlig over, for at komme til New Dale.. byen som Imandra var kendt for, som en by af muligheder.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 11:24:13 GMT 1
Selena vidste at alt det her ville ende med at blive hendes død, det eneste hun gjorde lige nu, var jo at udsætte hendes død og vente på at den ville komme snigende fra fortiden. Hende og Lucifer havde ikke udvekslet specielt mange ord det sidste stykke tid, hun forstod måske godt at han var sur på hende, men hun havde dog ikke regnet med at han ligefrem ville ende med at være helt følsom, eller hvad det nu var der var grunden til at han tog hendes lille spil så hårdt, det var bare ikke noget Selena tænkte over på den måde, hun gjorde det jo med alle, okay måske ikke alle, men næsten. Hun gjorde så mange ting for at tilfredstille sin herre, at hun ikke havde forestillet sig at lederens søn af alle, ville begynde at blive helt truntefornærmet over at hun også havde brugt ham for at få noget.
Alligevel så var Selena på en eller anden måde blevet glad for ham, og hun havde ikke lyst til at forlade hans side. Hun gik med hænderne og armene slynget om sig selv, hun var ikke ligefrem vant til denne tempretur, nej langt fra: "Ja det tror jeg.." sagde hun med en klapren fra sine tænder, hun kunne virkeligt godt bruge et varmt bål lige nu, en dyne, en seng eller bare et eller andet. Nu var det jo ikke fordi at Azrael ligefrem havde givet hende luksus, men hun havde da haft et varmt sted at sove, hvilket var det hun følte hun havde mest brug for lige nu: "Det er ... Pisse koldt" fik hun sagt.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 30, 2014 10:04:54 GMT 1
Imandra var kendt for sine iskolde vintre, så det var heller ikke noget som kunne komme bag på nogen. For Lucifer, som havde isdæmonen at gemme sig lidt bag, kunne ikke rigtigt mærke det. For ham, var det ganske lunt. Det var jo heller ikke ligefrem fordi at det var hende, som han var sur på. Nej, det var nok mere alt det andet, som faktisk plagede ham, og særligt når det var hele hans liv, som han var tvunget til at omlægge, og han nu havde et mærke om halsen, brændt fast, som han ville være tvunget til at bære for resten af hans liv. Hun var med.. så langt, så godt kunne man vel egentlig godt sige. Han trak vejret dybt. Lige nu, var han måske heller ikke ligefrem den mest selskabelige, men var det underligt? Han havde jo lige mistet stort set hele sit liv, og var nu tvunget til at leve... sådan her.. Det var slet ikke noget, som han havde forestillet sig.
Som hun måtte bekendtgøre, at hun frøs, stoppede Lucifer op. Han kunne jo også høre det på de ellers så klaprende tænder. Han sukkede let. Han havde vel ikke rigtigt noget andet valg? Han smed tasken ned ved siden af sine fødder, inden han fik kappen rystet af sine skuldre, og rakte den til hende. Han kunne jo godt, og et sted var han jo også meget taknemmelig for hendes selskab... Selvom han nu heller ikke ligefrem var meget for at sige det. "Her... tag den," opfordrede han endeligt, som et tegn til at hun skulle tage den.. Han ville i hvert fald ikke diskutere det med hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2014 17:29:18 GMT 1
Selena havde det mærkeligt i nærheden af Lucifer, for på samme tid med at de gik i stilhed, at hun var irriteret på ham og at alt virkede en smule roddet, så kunne hun heller ikke lade være med at gå og skule til ham, hans skønhed var virkeligt noget for sig selv, han var utroligt smuk og lækker, en mand helt for sig selv og det irriterede Selena at han ikke så til hendes side, også selvom hun godt vidste at det var hendes egen fejl, men hun havde ærligt ikke regnet med at han ville tage tingene så tungt. Som han rakte sin kappe i mod hende, var han alligevel en smule mere galant end hun havde forventet, og hun sendte et kort og lille smil, som hun tog den over hendes skuldre.
"Tak... Hvor... Hvad gør vi nu?" spurgte hun roligt, og krammede den omkring sig, havde han tænkt sig de skulle overnatte et sted eller bare sove udenfor? Hun havde virkeligt ikke lyst til at sove ude blandt træerne, ikke i denne her kulde ihvertfald: "Jeg tror også vi har brug for lidt brød snart" sagde Selena roligt, hun var ihvertfald ved at være sulten, og en dag som denne havde hun virkeligt mere lyst til at være vampyr så hun bare kunne hoppe på et tilfældigt dyr. Selena var dog glad for at han havde taget hende med, også selvom at hun udemærket godt vidste at det ikke var frivilligt, hun var jo praktisk talt tvunget ham eller nærmere bare stalket ham.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 1, 2014 6:27:38 GMT 1
Lucifer var ikke direkte sur på hende, men nok mere på sig selv over at han lod sig narre af en kvinde på den måde, for det lignede ham heller ikke at falde i sådan noget med begge ben, men denne gang kunne han ikke gøre meget ved et. Han sukkede ganske let, og rystede så på hovedet. Han tænkte for meget lige nu! Tankerne var dog brudt, da han alligevel valgte at række hend kappen. Som isdæmon, kunne han nemlig ikke fryse, så det havde jo sine klare fordele. Han nikkede blot mod hende, som hun tog den på.
Lucifer havde bestemt ikke tænkt sig at sove udenfor. Det var han ganske enkelt for fin til, også selvom det rent faktisk var hende, som havde pengene, og ikke ham, for han havde nægtet at tage imod noget fra Faith, da han var blevet forvist fra sit eget hjem. "Jeg kan så heldigvis ikke fryse, men regnede nu heller ikke med, at vi skulle tage endnu en nat udenfor.. Jeg kan jo se, at du er kold.." Måske at det var den kommende leder, som snakket for ham, for han tog jo faktisk hensyn til hvordan hun havde det, og at hun havde brug for at sove i en seng og med noget varme. Og mad skulle de jo have, så de skulle ind mod byen alligevel. "Jeg regner med at vi sætter kursen mod New Dale.. Det er nok yderligere et par timers vandring," sagde han endeligt. Det var lige den eneste by han kendte i Imandra, som havde de muligheder, som han så de havde brug for.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 1, 2014 23:53:19 GMT 1
Selena vidste ikke hvad han tænkte og det var virkeligt svært for ham at gætte lige nu: "Det lyder som en god idé, jeg er desværre ikke lige så hardcore som dig" sagde hun og forsøgte sig i et stille smil, hun havde ikke noget i sig der kunne modstå kulde, hun var udelukkende sensuel dæmon, hun var vant til varme, hun var vant til at være et sted hvor ild hærskede, så at gå her hvor der kun var 5 grader varmt, ja måske endda koldere, det var ikke noget som Selena brød sig om, og lige nu drømte hun bare om at bål og en varm dyne eller noget i den stil, måske bare en ulden trøje ville hun være tilfreds med. Det var lige før hun savnede sin herre lige nu.
"Et par timer? Hvad??? Lucifer jeg... Jeg fryser" klagede hun, hun var ikke engang sikker på at hun kunne gå et par timer mere lige nu, mest af alt så havde hun bare lyst til at falde om kuld og falde i søvn lige her på vejen, og måske bare drømme sig tilbage til det sted hvor der altid var varme. Hun vidste ikke hvordan han holde sig så hardcore og ikke følte sig mere ramt end han gjorde, helt ked af det så han da ikke ud mere, om det var fordi at hun var med eller fordi han bare havde accepteret at hans mor ikke ønskede at se ham igen,d et var hun ikke sikker på, men om ikke andet havde han ikke smidt hende væk endnu, hvilket hun var meget taknemmelig for.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 2, 2014 6:57:07 GMT 1
Kort måtte Lucifer alligevel trække på smilebåndet. Det var virkelig underholdende alligevel. Kvinden virkede da til at se op til ham, selv efter det som var sket. "Jeg har mine fordele både når det er brændende varmt, og når det er iskoldt.." Isdæmonen kunne holde kulden ud, og derved holde ham varm, så det var da uden tvivl en klar fordel. Selvom han måske ikke virkede så vred nu, så var det der jo alligevel. Det ville blive hårdt for ham, at skulle klare det her på egen hånd, og det var slet ikke en tanke som han brød sig om. Han havde alle dage, været vant til det samfund, som dæmonerne havde bygget op, og nu stod han jo så her.. Han kunne jo ikke ligefrem gøre noget ved det, uanset hvor meget han nu end ville gøre det.
Lucifer stoppede op. Hvis hun skulle til at beklage sig nu, ville han altså gå amok! "Det er enten det, ellers må du jo sove herude." Hans stemme var yderst kortfattet. Selv han var træt af at vandre, men at sove under en åben himmel igen, gjorde han altså ikke, om han ellers kunne blive fri for det! Han begyndte igen at gå. I det fjerne, kunne man se byen, men der var endnu en god og lang vandring dertil. Det var langt væk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2014 22:12:30 GMT 1
Hun sukkede roligt: "Ja jeg har aldrig fordele, ikke med mindre jeg skal have noget klogt ud af gamle liderlige mænd" sagde Selena med en stemme der var både flabet, men også på sin vis opgivende. Det var lidt opgivende det hele lige nu og hun var ikke sikker på hvordan at hun skulle holde styr på sig selv, hun ville gerne gå tæt med Lucifer, men ligesom ham, anede hun jo ikke hvor hun var på vej hen, hun var bare på vej væk og det betød jo også at hun nok ikke kunne gå ham i hælene forevigt: "Har du slet ingen planer om hvad du vil gøre nu?" spurgte hun roligt, og hentydede jo naturligvis til fremtiden, de havde jo ikke andre penge end de 200 mønter hun havde hentet i banken, som var tunge nok at slæbe rundt på, og ingen af dem havde noget specielt mål, hun havde ikke ihvertfald.
"Herude? er du sindsyg! Blandt vampyrer og varulve? Jeg ville desuden dø af kulde" sagde hun i en snærrende stemme, fint han havde en masse gode idéer, men de måtte da godt være lidt bedre end dem han remsede op lige nu. Hun mærkede dog stadig hvordan kulden bed i hende og det fik hende til at kramme kappen tættere omkring sig, hvordan hun var endt sådan her, var hende næsten et mysterium, men alene det faktum at han faktisk var sur på hende over at hun havde udnyttet ham, stod hende stadig fjernt: "Så, på en skala fra 1 til 10, er du så stadig lige sur?" spurgte hun og skuede så til ham.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 3, 2014 6:37:50 GMT 1
Fordele kunne være utrolig mange, og flere end hvad han egentlig gik og troede, så det var jo egentlig bare at tage tingene som de nu måtte komme. "Du har sikkert mange andre, end hvad du lige har givet udtryk for," sagde han blot, uden egentlig at kigge på hende. Han var som sådan ikke rigtigt sur mere.. men mere irriteret på hele situationen. De havde kun hvad hun gik rundt med, og det var jo end ikke noget som han burde tage gavn af, selvom han nu gjorde det alligevel. Han frøs ikke, og derfor fik hun kappen. Hun skulle da ikke komme og forsøge at påstå at han så stadig var sur over det, når det ikke var tilfældet. For det var det jo heller ikke ligefrem i denne situation, kunne man da sige. "Nej.. Så langt, er jeg ikke kommet endnu," sagde han blot.
At hun reagerede på den måde, kom egentlig ikke bag på ham. Han vendte igen blikket irriteret mod hende. "Det tænkte jeg nok. Så må du bide i det sure æble, til vi ankommer byen," sagde han kortfattet. Han var en hård mand. Det var sådan, at han var blevet opdraget, så han kunne egentlig ikke rigtigt gøre noget ved det, hvis det var sådan at det skulle være. Han himlede med øjnene og fortsatte nu bare med at gå. Byen kunne de ane i det fjerne, men det var jo en lang tur. "Jeg er ikke sur," tilføjede han kortfattet. Nej, det var han ikke. Han var bare... hammer irriteret på hele denne situation, for den var slem nok i forvejen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 19:06:53 GMT 1
Hun var ikke sikker på hvad hun skulle sige til hans kommentar: "Du mener, at du tror jeg har været sammen med mange flere mænd?" spurgte hun direkte, faktisk havde Selena ikke været sammen med så mange som man måske kunne tro, hun kunne da stadig navnene på dem alle, fordi at mange mænd behøvede man ikke engang gå i seng med for at få de oplysninger ud hun havde brug for, mænd var meget nemme når det kom til den slags, og Selena skulle jo nærmest bare sætte sig på deres skød, også kom alle verdens hemmeligheder ud af dem, det var lige til at overleve og noget som Selena ofte fandt ganske morsomt faktisk, det var jo næsten pinligt at mange mænd gik så meget op i sex, at man kunne få alt ud af dem.
"Nej heller ikke jeg, men vi må jo se om noget dukker op" sagde hun i et suk, der va rjo ingen der sagde hun ville være sammen med ham for altid, men på den anden side så havde hun bestemt heller ikke tænkte sig bare at gå fra ham lige nu: "Hvad er du så? Lucifer jeg ved godt jeg fuckede op, men kan vi ikke komme os lidt over det?" sagde hun i et suk og fulgte så roligt efter ham, hun ville bare gerne hen et sted og sove lige nu og hun havde på fornemmelsen at det ikke gik hurtigere ved at hun begyndte at brokke sig, selvom det ville være praktisk.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 4, 2014 7:29:57 GMT 1
Lucifer trak kort på smilebåndet, hvorefter han let rystede på hovedet. "Det sagde du, ikke jeg. Jeg ved at der er flere fordele. Det handler om at finde dem," sagde han blot med en ganske kortfattet stemme. Det var sådan at han havde været opdraget, også selvom han nu også var røget ud hjemmefra, og nu skulle finde sit eget. Det var bestemt heller ikke fordi at det var nemt, men han måtte jo bare gøre det, som han nu kunne bedst om ikke andet.
Som start, måtte de jo ind til byen, og derfor var hun altså stadig tvunget til at gå videre. Han vendte blikket mod hende. Det at høre brok og det konstant, var uden tvivl noget, som han var ved at være godt træt af, hvis han selv skulle sige det, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. "Jo hurtigere du går, jo hurtigere når vi frem, og jo hurtigere, kan du få varmen.. Just sayin'," sagde han kort for hovedet, inden han igen vendte sig frem. Han var nok mere.. sur på det hele, end han var sur på hende. Sur over han var faldet i.. sur over at han var smidt ud, og direkte forarget over alt det som var sket på så kort tid, og som han ikke var herre over selv. Det gjorde det jo heller ikke ligefrem nemmere for ham, kunne man jo sige. "Hvem siger, det er dig jeg er sur på, Selena? Jeg er forarget over det hele lige nu," sagde han direkte. Var det overhovedet så svært at forstå? Jo længere de gik, jo tættere kom de på byen. Der ville nok ikke være lang tid, før de var fremme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 18:55:56 GMT 1
Selena følte sig mere en smule forvirret over hans ord, end noget andet: "Men det har jeg ikke, sådan er jeg ikke..." sagde hun roligt, Selena var jo opvokset ganske almindelig, hun havde bare fundet ud af med årene at man kunne gøre utroligt meget med mænd, hvis man bare blinkede lidt sødt til dem, og det havde hun nok udnyttet en del i sine unge år, men nu var det jo ikke så meget udnyttelse mere, som det bare var hende der blev tvunget til at få information ud som hun egentligt ikke selv var interesserede i. Hun var ligeglad med politik og med hvem der styrede verden, hun ville være glad hvis bare hun kunne få lov til at styre sit eget liv, og det var jo så det hun gjorde et forsøg på lige nu.
"Rolig Tiger, jeg går så hurtigt jeg kan, men mine lemmer er jo piv frosne" sagde hun roligt, hun følte jo nærmest at hendes knæ og albuer knirkede når hun bevægede dem, og lige nu ville hun virkeligt give meget for et bål og en dyne, eller noget i den stil: "Ehm, måske fordi at du startede med at pointerer hvordan at jeg havde snydt dig, og du besluttede dig for at blive herre truntefornærmet, men det har du måske glemt igen?"[7color] spurgte hun en smule flabet, og sukkede så, som hun fortsatte vandringen, han var ikke nem at regne ud, og hun havde da også opgivet overhovedet at forsøge.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 4, 2014 20:37:18 GMT 1
Fordele var uden tvivl hvad man gjorde dem til, og det var jo lidt sådan at han var blevet opdraget. Lige nu havde han jo bare en del af sin race, som kunne bruges mod kulden som de færdes i. "Det siger meget om opdragelsen som du har fået, Selena," sagde han kort for hovedet, inden han blot valgte at fortsætte frem. Han håbede selvsagt, at hun kunne holde trit, for han var bestemt heller ikke ligefrem typen som gik og ventede på nogen. Det havde han aldrig gjort, og det ville han nok heller ikke ligefrem komme til i den anden ende.
De flabede svar, som han fik retur, var bestemt heller ikke ligefrem noget, som faldt i god jord ved ham. Han vendte blikket vredt mod hende. "Var din tunge..!" sagde han skarpt, inden han igen vendte blikket frem for sig. Han satte tempoet en smule op. Nu bad hun altså også om det. Han trak vejret dybt. Han havde måske været sur, men det havde han gået lidt af sig, eftersom han nu havde gået så pas længe med hende i enden som han nu havde gjort det. Han var kendt med risikoen som han selv løb ved dette.. Men det måtte tiden jo vise ham, om han kunne klare eller ikke. Han var stærk.. selvom han ikke var særlig gammel. "Jeg var vred.. Hvem vil ikke være det, hvis de faktisk fandt ud af, at de blev udnyttet?" spurgte han direkte, som han vendte blikket mod hendes skikkelse igen.
I takt med at de vandrede, så kom de også tættere og tættere på New Dale. En smuk by, af hvad Lucifer havde hørt.. Nu måtte han jo finde ud af det. Lys var der stort set over det hele, og der var godt gang i markedet. Det skulle nok vise sig, at blive meget interessant.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 20:44:33 GMT 1
Hun kom med et lille grin: "Jeg er aldrig blevet opdraget, det er nok dér problemet ligger, babe" sagde hun og blinkede så til ham, hun havde ikke forældre der nogensinde havde sagt til hende at hun skulle gøre det ene eller det andet, og hun havde aldrig haft en familie som hverken passede på hende eller var det modsatte, de var ganske rolige mennesker som havde ment at hun altid burde gå den vej der passede hende, og det var jo så netop hvad hun havde gjort, uden at nogen overhovedet havde stoppet hende, hvilket de måske burde have gjort, men Selena havde intet filter, og efter hun var blevet fanget og var blevet slave, ja så havde hun da især lært at man ikke skulle tro på hvad forældre bad en om, og nu levede de jo så desværre ikke mere.
Selena sukkede, som hun fornemmede at de begyndte at rode frem i den samme gamle samtale endnu engang: "Slap dog af... Har du aldrig udnyttet en pige eller hvad? Du har ellers et pænt rygte..." sagde hun i et lille ironisk grin og rullede så med øjnene, grunden til at hun havde valgt ham, var jo at hun havde hørt at han var glad for piger og ikke typen der slog sig ned, så at han pludseligt tog det så hårdt, anede hun ikke. Hun prøvede virkeligt at regne ham ud, det var jo ikke ligefrem fordi at de havde været kærester eller noget, hun havde bare haft brug for ham, han havde da fået hendes krop, så han burde vel bare være glad?
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Dec 6, 2014 9:49:04 GMT 1
"Ellers en skam.. Du kunne have fået meget god gavn af det," sagde Lucifer direkte, som han igen vendte blikket mod hende. Et sted fascinerede det ham jo, at hun havde gjort sig de tanker og havde de holdninger som hun havde, ud fra hvad hun havde oplevet, kontra hvad han selv havde oplevet. Selvom han nu havde mistet absolut det hele, så anså han sig stadig som en ledersøn, også selvom han ikke havde nogen rettigheder over noget som helst længere. Naturligvis var det ham en frustrerende tanke, men det var jo heller ikke ligefrem noget som han kunne gøre ved det.
Lucifer følte sig udnyttet, og for en ledersøn, så var det uden tvivl meget pinligt, at det var sådan at tingene rent faktisk forholdt sig. Ikke at han kunne gøre særlig meget ved det nu, men det var nu noget so han bare måtte lære at leve med. Han gjorde det ikke for at rive op i de mange samtaler, som de allerede havde haft, men helt ærligt.. var det overhovedet underligt, at det var en tanke som direkte generede ham? Han sukkede let og rystede på hovedet. "Et rygte er og bliver et rygte.. Det kommer forud for den sande historie," svarede han endeligt, som de endelig nåede portene ind til New Dale. En ganske smuk og meget oplyst by. "Lad os finde et sted at sove.. Du har brug for varmen," afsluttede han endeligt.
|
|