0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2014 18:40:37 GMT 1
Dean sukkede, han vidste godt at han var ganske nysgerrig, men han havde jo ikke så meget andet at gøre end bare at prøve at finde ud hvordan at denne verden fungerede og hvem denne unge kvinde var, og mest af alt hvad hun ville: "Så jeg kan næsten gætte mig til at det faktisk er dit job at stjæle fra tilfældige folk?" sagde han i et smil, prostituerede, tyve og genrelt folk der gjorde ulovlige ting, var der ihvertfald rigeligt af i dette land, men meget mere vidste Dean ikke: "Ved du om man kan skaffe stoffer et sted?" spurgte Dean i et lille smil og kiggede så i mod hende, han kunne virkeligt godt bruge at få noget i kroppen som kunne få ham til at være ligeglad med alt og bare nyde livet som han havde gjort før i tiden. Han var faktisk ligeglad med om han ville ende med at skade andre, for som altid så var Dean bare en stor egoistisk idiot og det vidste han godt, men der var jo alligevel ingen i denne verden som han elskede, så han kunne jo lige så godt fucke tingene en smule mere op.
"Jeg har boet i denne verden i et år, og jeg aner intet om den. Jeg er helt ny" sagde han i en rolig stemme og kiggede så på hende, som han fulgte hende, han anede ikke hvor hun ville hen, men som altid så var Dean ikke mange for noget, han havde jo ikke ligefrem noget at miste: "Jo det burde jeg nok, men som sagt er jeg ny i denne her verden og hvis du kan skaffe noget af det jeg mangler, så følger jeg hellere end gerne med" sagde Dean roligt, han havde brug for rent tøj, stoffer, og noget mere alkohol. Derfor stod han bare afventende og betragtede hende, han var stadig meget betaget af hendes hår og var ikke sikker på præcist hvordan han skulle reagerer på det, han ville ikke ende som med Kajika endnu engang, hverken på den ene eller den anden måde.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2014 18:40:50 GMT 1
Dean sukkede, han vidste godt at han var ganske nysgerrig, men han havde jo ikke så meget andet at gøre end bare at prøve at finde ud hvordan at denne verden fungerede og hvem denne unge kvinde var, og mest af alt hvad hun ville: "Så jeg kan næsten gætte mig til at det faktisk er dit job at stjæle fra tilfældige folk?" sagde han i et smil, prostituerede, tyve og genrelt folk der gjorde ulovlige ting, var der ihvertfald rigeligt af i dette land, men meget mere vidste Dean ikke: "Ved du om man kan skaffe stoffer et sted?" spurgte Dean i et lille smil og kiggede så i mod hende, han kunne virkeligt godt bruge at få noget i kroppen som kunne få ham til at være ligeglad med alt og bare nyde livet som han havde gjort før i tiden. Han var faktisk ligeglad med om han ville ende med at skade andre, for som altid så var Dean bare en stor egoistisk idiot og det vidste han godt, men der var jo alligevel ingen i denne verden som han elskede, så han kunne jo lige så godt fucke tingene en smule mere op.
"Jeg har boet i denne verden i et år, og jeg aner intet om den. Jeg er helt ny" sagde han i en rolig stemme og kiggede så på hende, som han fulgte hende, han anede ikke hvor hun ville hen, men som altid så var Dean ikke mange for noget, han havde jo ikke ligefrem noget at miste: "Jo det burde jeg nok, men som sagt er jeg ny i denne her verden og hvis du kan skaffe noget af det jeg mangler, så følger jeg hellere end gerne med" sagde Dean roligt, han havde brug for rent tøj, stoffer, og noget mere alkohol. Derfor stod han bare afventende og betragtede hende, han var stadig meget betaget af hendes hår og var ikke sikker på præcist hvordan han skulle reagerer på det, han ville ikke ende som med Kajika endnu engang, hverken på den ene eller den anden måde.,
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 27, 2014 20:33:30 GMT 1
De glansfulde safir gule øjne, betragtede ham med et blidt blik, da han igen talte til hende, dog denne gang om at hun stjal. Hun så kort ned og sukkede tungt, i det hun sagde " Egentlig ikke.. ". Det var ikke et job, nærmere overlevelse.. uden tag over hovedet, tøj at traske rundt i, noget at sælge.. uden at gøre alt dette, så ville hun sikkert ende død et eller andet sted. Hun gøs kort ved tanken om sig selv, læggende nede ved strandkanten eller findende i en eller anden gyde, nøgen og iskold.. med et forpint udtryk over sit kønne ansigt. Hun dækkede sig en lille smule mere med kappen og så forsigtigt hen mod Dean, i det hun betragtede hans flotte udseende... inden hun smilede, da hun hørte ham snakke om stoffer. Så han var en af dem. Hun nikkede forsigtigt og sagde " Jep, jeg ved hvor man kan skaffe de bedste.. ". En mand fremstillede nogle, han boede ikke så langt væk der fra. Hun kunne stjæle det fra ham, vis hun var heldig. " Vis jeg skal skaffe dig.. disse stoffer, hvilke kunne du tænke dig?. Beroligende.. hallucinerende.. nogle der skærper dine sanser?.. ". Hun så tøvende på ham.
" Dog der er en betingelse.. vis jeg skaffer dig nogle,- kan jeg så overnatte ved dig?.. blot for i nat ". Hun så nervøst på ham, i det hun håbede at han ville gå med til denne ' aftale '. Hun havde ingen andre at gå til, samt at skulle til at bryde ind et sted nu og se om det var forladt.. det orkede hun virkelig ikke, ikke lige nu i hvert fald. Hun rejste sig langsomt op, i det hun så kort mod Dean, inden hun tøvende bed sig en smule i underlæben, før hun lukkede sine øjne. Langsomt blev den smukke safir gule farve, langsomt mere intens.. indtil den nærmest lyste, som en neon gul farve ville gør. Hun åbnede sine øjne og betragtede Dean, i det man kunne se hendes hjørnetænder.. alle 4, i det hun sagde " Jeg straks tilbage. Bliv her.. og vær klar på at smutte ". Hun forsvandt kort efter.
Hun tog hen forbi en mand, en der var kendt for at fremstille disse her forskellige stoffer. Hun havde løbet der hen hele vejen. Hun havde lagt sin kappe på bænken ved Dean, så hun kunne gør sig mere usynlig. Efter 20 minutter.. var hun nået hen til mandens hjem. Forsigtigt gik hun ned af trapperne til kælderen, i det hun knælede kort ved døren og lagde øret op mod dens kolde brædder. Hun lyttede intenst. Lyden af fodtrin var svag og manden syntes at mumle for sig selv. Ventende.. 5 minutter... så nu var der gået præcis 25 minutter siden. Langsomt drejede hun håndtaget en lille tak, ventede 2 minutter for hun drejede endnu engang.. så en halv time efter... hun havde forladt Dean. ' Clip ' . Lyden var ikke høj, samt manden syntes at være gået oven på. Forsigtigt listede hun sig indenfor og kiggede kort rundt, gik med varsomme skridt hen til en lille kasse, som hun tog op, hvorefter hun vendte sig om, dog da hun skulle til at gå.. " Hmm? ". Manden gik pludselig ned af trapperne, i det hun skyndte sig at gemme sig i et skab nær sig. Ikke et alt for stort skab, men der var dog plads til hende forneden.
Manden gik kort rundt... snuste ind af. " Jamen dog.. hvad er dette for en.. delikat duft, som min næse opfanger? ". Manden var varulv, en halvblind varulv, med fantastisk lugtesans og utrolig hørelse. Hun stoppede med at trække vejret, i det hun prøvede at sænke sin hjerte rytme... manden ændrede retning.. * Please.. please find mig ikke.. *.
Lyden af stompen i jorden, fodtrin.. blev højere og højere.. indtil de stoppede. * Hm?.. mærkeligt *. Pludselig blev skabs lågerne revet af, i det mandens dybe dyriske stemme kunne høres.
" Fuundeet...! mmhhaaa! haa.. haaaarrrhhh! "
Da han udbrød noget der kunne lyde som et brøl i sin latter, rakte han pludselig ud efter hende. Hun holde stadig fast om den fine brun mørket læder kasse. Pludselig blev hun slunget til siden mod en væg,- " Ugh! " før hun så denne ' mand ' forvandle sig foran halv foran hende. Han bed ud efter hende og fik ramt hendes højre skulder, i det hun fik sig kravlet ud af vinduet, inden hun stak af. Manden hylede kort efter hende, i det han valgte at opgive at søge efter hende.. det var kun en lille kasse.. og hun var såret.. hun ville sikkert ikke komme så langt. " Arrvv.. ". Hun gik og ømmede sig, i mens hun holde en hånd over det sted, som hendes sorte kjole var gået i stykker, så den fine mælke hvide hud kunne ses.. der var blevet plettet af dyb rødt blod.
Da hun endelig nåede frem til Dean, smilede hun forsigtigt, før hendes øjne igen blev normale og hendes hjørnetænder ej så tydelige. " S-såen.. ". Små glas, med forskellige urter i, som man kunne sætte ild til.. samt noget bark ligenen ting, der kunne tygges på.. og alt sammen noget der kunne forstærke.. eller sende en ind i en rus, kraftige sager. Hun tog kort fat i sin kappe og bandt den om sig, i det hun sendte ham et blik, som i.. at han ikke skulle spørge hvad der var sket. " Så det din tur, til at opretholde.. din deal ". Hun stak ham forsigtigt noget der lignede en lille gren. Det ville smage lakrids agtig.. men give ham sådan et boost, så alle sanser, samt følelser ville blive forstærket.. og han muligvis aldrig ville ha følt sig så klar i hovedet før, som var han mere end blot overnaturlig engle. " Jeg kalder dem for vampyr rus.. fordi de skærper ens sanser og forstærker ens følelser, lidt ligesom.. vampyr blod ". Hun grinte kort og tog en lille bid af sin.
" Dog!,- blot ikke spis det hele på en gang, fordi det rigtig kraftigt.. "
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 12:11:02 GMT 1
Dean kiggede roligt på hende, han vidste ikke præcist hvilke former for stoffer han ønskede sig: "Kender du til kokain? heroin?" spurgte Dean rolit, hvis der ligefrem var noget at vælge imellem så ville han da sætte pris på det, han gad ikke hash, det var slet ikke stærkt nok, og piller var heller ikke ham mere, det endte alligevel også med at give en, stor hovedpine. Nej men lige kokain til næsen, det havde han altid været glad for, også selvom det uden sammenligning var det stof som fuckede ham aller mest op: "Ja ja... Det er fint nok, du kan godt sove ved mig" sagde Dean og prøvede at få det til at lyde som om det ikke var noget særligt, men naturligvis måtte en super lækker, platin blond pige som endda kunne skaffe ham stoffer, sove ved ham, han var virkeligt ikke typen der sagde nej til et godt tilbud, og da slet ikke når det var med en lækker pige, ikke at han vidste om hun var til noget selvfølgelig.
Dean satte sig roligt på den kolde jord som hun tog afsted, han var faktisk pænt ligeglad med hvor hun tog hen, bare han fik det som han havde brug for. Som hun kom tilbage, lod han hovedet glide let på skrå, hun så ikke ud til at være helt okay, men på den anden side var hun heller ikke som tidligere, og han valgte derfor ikke at kommenterer det. "Aha... Og det gør en rundt på gulvet? Hør jeg har brug for at blive fucket, noget der får mine sanser til at dø og ikke noget der gør dem stærkere" sagde han med en bestemt stemme og forsøgte så at komme op at stå, de skulle alligevel samme vej tilbage eftersom han boede på den kro, hvor at hun tidligere havde været, nu var det bare spørgsmålet hvordan han fik hende derind: "Du er måske primært vampyr?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 20:04:00 GMT 1
Hun så tøvende på Dean, i det han sagde at han ville ha sine sanser til at dø. Hun bed sig en smule i læben og stoppede kort op, i det hun gik hen til ham og forsigtigt stak en lille flaske i hans håndflade. " 1 dråbe... og så vil du føle et rus.. 2 og du vil blive fuldstændig væk.. 3.. og du vil ende med at blive aggressiv.. eller ende med at få dit livs bedste nat.. 4.. og så dør du.. der skal helst gå 7-8 timer.. mellem at du tager nye dråber.. ". Hun så tøvende på ham og trådte så en lille smule væk fra ham, i det hun hørte hans spørgsmål. Hun sukkede tungt og betragtede ham kort, inden hun sagde " Jeg.. ". Hun havde ikke rigtig lyst til at snakke om hvad hun var, så derfor grinte hun blot og sagde med et lille smil " Det.. er unødvendig info.. ". Hun smilede kort til ham og prøvede at skjule sine tænder så godt hun kunne, ved at tag hånden op foran sin mund.
Da de nåede hen til hvor kroen var, stoppede hun kort op, i det hun betragtede Dean med en undren og spurgte " Bor du.. her? ". Hun så kort på den og kunne forstille sig den ballade der ville ske. Forsigtigt tog hun noget fra kasse, før hun gav Dean den, inden hun forsvandt med en lille flaske.. hun var væk i 5 minutter, før hun kom tilbage med en halv stor læder pose og sagde " Til at rense mit navn.. ". Hun smilede forsigtigt til ham. Pengene skulle gå til vagten, samtidig for at vise, at hun havde penge og tydeligt ikke havde haft brug for mandens. Hun gik derefter indenfor og da de kom der ned, så folk kort mod hende. Hun havde sin kappe på, så man ikke kunne se den store skade fra varulven. Forsigtigt gav hun et lille smil fra sig, før hun gik hen til vagten, der rejste sig op og lagde armene over kors. " Her.. det alt jeg har. Det var virkelig ikke mig ". Vagten studerede kort pengepungen, før han så over mod Dean, for at få det bekræftet.. inden han nikkede og sagde " Undskyld misforståelsen ".
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 20:13:59 GMT 1
Dean kiggede på hende, en smule forvirret, han var ikke ligefrem bange for at tage stoffer, men han var da en smule kritisk når han ikke anede hvad det var hun havde givet ham: "Aha... Er du frisk på selv at tage noget?" spurgte han roligt, han ville gerne sikre sig at hun ikke var ude på at forgifte ham eller noget i den stil, nu vidste Dean jo efterhånden godt at man ikke skulle stole på nogen, hverken her eller i Terre, folk var sindsyge og folk var altid ude efter en, så selvom hun virkede sød og spændende, så turde han bestemt bare ikke give efter og tage i mod de stoffer som hun var endt med at give ham: "Det er ret nødvendig info, jeg har vel krav på at vide hvem jeg skal sove i rum med?" sagde Dean og hævede let det ene øjnbryn, ja det mente han selv ihvertfald, men han kunne godt fornemme at hun måske ikke selv var helt enig.
Dean stoppede op da hun begyndte at snakke om penge, og fik givet penge til dem der skulle bestikkes, Dean var dog ikke ligefrem glad for det, og gjorde det kun for ikke at starte en mindre debat, med en kvinde som han jo ikke engang kendte. Dean gik roligt ind igennem kroen og tog så fat omkring hendes håndhed for at trække hende med op på hans værelse, som egentligt var en mindre lejlighed, stue, soveværelse, og toilet, intet køkken. Som de kom derop slap han, for at sikre sig at der ikke blev mere ballade end der allerede var: "Du er dum, du skal ikke bestikke folk" snærrede han en smule, sådan fungerede ting bare ikke i denne her verden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 28, 2014 23:16:27 GMT 1
Hun sukkede kort, i det han spurgte om hun var frisk på selv at tag noget. " Nej.. men vis du bange for at jeg vil forgifte dig, så kan jeg da godt tag noget ". Hun tog flasken fra hans hånd, blidt.. i det hun lagde en lille dråbe på sin jordbær røde tunge, inden hun lukkede for flasken, før hun rakte ham den. " Såen.. ". Hun var egentlig ikke til stoffer, samt mikset med det hun lige havde taget lidt af, det skulle nok blive.. sjovt. De safir gule øjne, betragtede Dean i et styk tid, i det hun studerede ham nøje. " Hey.. jeg skal også sove i rum med dig, desuden.. så jeg ikke DEN form for vampyr, der har dræbt nogle.. og slet ikke og aldrig.. bidt andre ". Hun havde altid nedlagt dyr.. flået dem, skindet dem og brugt alt hun nu kunne fra dem, samt tappet dem for blod.. dyr som hjorte, men ikke mere end højst nødvendigt.
En hjort - 2 uger - så lang tid, kunne hun bruge dens blod, eller ide mindste mætte tørsten, dog havde hun ikke fået blod idag.. så hun var meget pirrelig.. duften af Dean var allerede fristende nok i forvejen, gemt væk under hans sikkert varme hud.. hans kraftige muskuløse struktur.. * Igh!.. hvad fuck er det jeg tænker på!?,- Rayna LéNoir Crimson!.. du bringer dig selv i skam!. Sådan tænker en ung dame IKKE! *. Begge hendes forældre kom fra nogle ret høje statuser.. var ret så betagende og eftertragtet, samt begge utrolig kloge og veluddannet i forskellige ting, så selvfølgelig var hun blevet strengt opdraget, dog.. med kærlighed og uden vold, eftersom dette var noget INGEN af dem accepterede.
De glansfulde safir gule øjne, rettede sig mod Dean, i det han tog om hendes håndled. Hun så flovt på ham og adskilte de fyldige læber, blot for at udtrykke sin flovhed samt.. forvirring. Hun nåede ikke at ytre et eneste ord, før hun befandt sig selv oppe på hans ' værelse ' der viste sig, at være en lejlighed..?. Hun så kort væk fra ham, da han slap hendes håndled. Hun rødmede over sine kinder og følte sig en smule fortumlet.. lost of words?. Pludselig stoppede hendes tankespil, i det han sagde at hun var dum. Hun så kort mod ham og gik forbi ham, i det hun sagde " Jeg har ikke brug for din mening.. du ved ikke hvordan mit liv er.. ". Hun boede ikke som ham.. han boede i byen.. og lod til at være ret moden af sig.. og så igen?.
Hun så kort over mod ham, før hun tog kappen af, inden hun tøvende så rundt.. før hun spurgte " Du skulle vel aldrig ha.. noget jeg kan tag på.. efter et bad?.. ". Hun tog sig kort til sin klistrede skulder, hvor der var indtørret blod.. såret var begyndt at heale en lille smule, dog ikke for meget. Hendes hjørnetænder var begyndt at glide en smule frem, i det hun var sulten og udmattet. " Desuden bestak jeg ham ikke... jeg solgte en flaske fra kassen.. og ". Hun stoppede kort sin sætning. " Er det ikke ligemeget. Du fik dine stoffer og jeg har fået et sted at overnatte til imorgen..".
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2014 18:21:20 GMT 1
Dean kiggede på hende som hun tog en dråbe af flasken og han tog så igen i mod den, åbnede munden og nærmest sprøjtede noget ind i den, så det blev nok til en del dråber, men han var ligeglad han havde virkeligt brug for noget lige nu, han havde brug for at glemme Kajika og Nicole, han havde brug for bare at glemme at han kom fra et andet land, en anden verden og han ønskede bare at prøve og fokuserer på alt det her: "Hvis du ikke bider andre, hvad lever du så af?" spurgte han og puttede den lille flaske i lommen, Dean var sikker på at det her nok skulle blive en god aften og nat, så længe at han kom til at glemme det hele og bare var lige så langt væk som han ofte havde været i Terre, så var det hele ret så ligegyldigt, han havde bare brug for at komme langt væk på stoffer, og heldigvis virkede det ikke til at denne kvinde havde noget i mod det.
"Fortæl mig det endeligt" sagde Dean blot, og lagde armene over kors som de kom op på værelset, han havde virkeligt brug for at vide så meget om denne verden som han overhovedet kunne komme til, så hvis hun havde informationer, så tog Dean da hellere end gerne i mod dem: "Jeg har en t-shirt du kan låne, og jo... Badet er derude" sagde han og pegede mod en dør, eftersom der ikke var el, så var vandet heller ikke ligefrem varmt, men det var de fleste jo heldigvis vant til: "Er det noget du vil tale om?" spurgte han og mente naturligvis sådan som hun så ud, Dean kunne stærke ikke mærke nogen rus, men han håbede at den snart ville ankomme: "Jo... jeg vil hvad jeg ville have" sagde han og satte sig tungt i sin sofa.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2014 14:56:09 GMT 1
Da hun så han nærmest sprøjtede hele indholdet ind, så hun ret så chokeret på ham og kunne ikke lade vær med at udbryde " Er du sindssyg!?, det vildt farligt det der! ". Hun skulle til at tag flasken fra ham, dog hans blik syntes at stoppe hende.. han lignede en der havde brug for en ordentlig omgang?.. men hvor mange dråber havde han taget??. Hun havde set folk tag for meget og dø, men også set nogle tag det og blive glad, andre helt væk og nogle blive aggresiv. Hun så usikkert på ham og håbede at han ikke endte med at være en af dem, der blev aggresiv eller sådan fuldstændig væk.. og det værste, død..
Hun sukkede kort. Hun betragtede kort hans lejlighed og sagde " Fint lille sted du har her.. ". Hun smilede tøvende til ham, før hun bed sig en smule i underlæben og fandt et sted at læne sig op af, mens de glansfulde safir gule øjne af sine, betragtede Dean. Da han spurgte hvad hun levede af, så hun kort ned og bed sig en smule i underlæben." Det.. har jeg ikke lyst til at snakke om ". Hun ville ikke fortælle ham, at hun jagede dyr, tappede dem for blod, for så at kunne drikke det. Det var på en måde nedværdigende.. for hende. Hun så kort mod ham, da han sagde hun endelig kunne fortælle ham det.. sådan som han lagde sine arme over kors, det fik hans arm muskler til at se mere spænstige ud.. hun rødmede en smule over sine kinder, før hun vendte ham ryggen. " Det ligemeget. Stop med at være så nysgerrig ".
Hun gik hen mod badeværelset og åbnede forsigtigt døren, i det hun betragtede det.. * Hm.. *. Hun så sig derefter bagud, mod Dean.. hvorefter hun sagde " Du kan bare lægge trøjen.. udenfor døren, vis det er.. ". Hun gik ind og lukkede døren efter sig, hvorefter hun begyndte at klæde sig af. langsomt trak hun den sorte kjole af, mens hun fjernede sine stiletter.. indtil hun var strippet helt nøgen fra alt tøj. Den smukke mælkehvide hud kunne ses, så smuk og glinsende i det. Forsigtigt stillede hun sig ind under bruseren, i det hun tændte for den, hvorefter vandet kom fra røret, der var sat til dette.. vand system. Hun lukkede sine øjne og mærkede det iskolde vand glide over sig, dog var hun ligeglad.. hun skulle bare vaske sig ren.
Efter at ha været i bad i godt og vel en halv time til en time, trådte hun endelig ud, hvorefter hun lod sin krop blive duppet tørt, hvorså hun åbnede døren forsigtigt, for at se om han havde lagt trøjen. Vis han havde.. ville hun række ud efter den og tag den ind på badeværelset, hvorså hun ville iføre sig trøjen og derefter komme ud fra badet.
Hun bar intet andet end trøjen, end ikke undertøj.. men det var nu også fordi hun var mest van til sådan noget... samt trøjen dækkede lige præsic.. dog ikke vandvittigt meget, men hendes krop var nu heller ikke noget hun skulle skamme sig over. " Nårh.. jeg vil smutte i seng ". Hun så kort på ham " Såh.. øhm.. det virkelig koldt for tiden og jeg tænkte.. ". Hun så tøvende på ham. " Kan vi.. sove sammen? ". Hun så kort væk fra ham, mens en rødmen spredte sig i hendes kinder. " Blot for varmens skyld.. ". Vis han så efter, ville han kunne se, at det smukke lange platin blonde hår... nu pludselig var blevet kuld sort, nærmest som en ravns vinger. Hun var halv havfrue, dette hørte til hendes forvandlings stadie.. dog havde hun ingen hale lige nu, men stadig.. dette var sådan hendes hår blev, når det blev vådt. Spidserne var så småt begyndt at blive en lille smule platin blonde igen, eftersom det jo tørte, dog de smukke naturlige krøller kunne ses.. og den ravne sorte farve ligeså, der fik de safir gule øjne, til blot at stå mere frem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2014 18:47:48 GMT 1
Dean kiggede på hende med et tydeligt ligegyldigt udtryk: "Hold nu kæft, jeg har gjort det i mange år, desuden er jeg engel... Jeg skal nok overleve, jeg kan ikke dø, you know" sagde han og blinkede så til hende, desuden så mente Dean selv at han havde hundrede gode grunde til at komme videre med livet og bare tage tilbage på de stoffer og ruser han kendte så godt, han måtte bare finde ud af hvor man skaffede disse stoffer henne, hvis altså at de virkede, nu havde han jo først lige taget dem, og når det nu var noget man spiste, ja så ville der jo nok gå lidt tid: "Hey, når du sover i mit hjem, så må jeg vel også vide noget om dig... Altså jeg har ingen hemmeligheder" sagde Dean og trak på skuldrende, okay det var måske løgn, men det vidste hun jo ikke. Dean var ikke glad for at tale om Kajika og Nicole, han elskede dem begge to meget højt og det var jo netop derfor han havde været nødt til at forlade den verden han kom fra, han vidste at de begge ville have det langt bedre uden ham, og han håbede ikke at de nogensinde ville komme efter ham, dog tvivlede han, nu var det jo Gud der havde placeret ham her, og Kajika var jo ikke ligefrem under Gud, og det var Nicole jo heller ikke, hun var jo bare en blanding.
Dean gik ind og fandt en t-shirt, som han smed hen foran døren indtil hvad der blev kaldt toilettet, også selvom det jo ikke ligefrem var de fineste forhold i denne tid. Dean satte sig ind på sofaen imens de ventede, og Dean mærkede snart hvordan at de gyldne dråber begyndte at lege med hans sind. Han kunne mærke fornemmelsen som en ganske velkendt, han følte sig svævende, som ejede han verden og så hvordan at verden formede sig i underlige farver og sjove mønstre: "Jeg.. Puha.... De dråber der.. Kan du kan mærke det?" spurgte han og rejste sig op, usikkert på benene, som han betragtede sin egen hånd, og han kiggede så hen i mod Rayna, som lige nu, i hans sind, nærmest lignede Kajika på en prik, hvilket fik ham til at gå roligt hen i mod hende: "Du er... Lækker" sagde han i en lav stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 8:31:25 GMT 1
Fordi hun healede så hurtigt, ligeså forsvandt virkningen fra dråberne også, ret så hurtigt fra hende. En dråbe, det var hvad hun havde taget, så virkningen var ikke så stor på hende, som den måske var på Dean. Hun følte sig en smule svævende og lidt i grine humør, samt der var en slags indre ro i hende, dog mere var der ikke at føle. Da hun kom ud fra badeværelset, så hun kort hen mod Dean, i det han virkede en smule.. mærkelig?. * Ide mindste er han ikke død *. Hun åndede lettet op, i det hun så at han stadig trak vejret, samt da han rejste sig op, så hun ikke hans usikkerhed, ikke før han pludselig kom med denne.. lave stemme, der nærmest hviskede ordene ud i den blå luft. " Hm?.. ". Hun så undrende på ham, med et hævet øjenbryn, indtil det gik op for hende.. at han faktisk var på vej hen mod hende.
Hun så lettere nervøst på ham, i det hun jo ikke kendte hans navn, så hun kunne ikke andet end at sige. " H-Hey dude.. rolig okay? ". De glansfulde safir gule øjne, betragtede ham på en lettere dyrisk måde, da han blot syntes at komme tættere og tættere på hende. " Hold dig på afstand.. j-jeg advare dig.. ". Hun pressede sig selv en smule op mod væggen, mens hun fulgte den, for at prøve at komme væk fra ham, et skridt af gangen, gik hun langs væggen.. prøvede at flygte ud af hans blik. Den måde han kiggede på hende?, det var ikke hende han så.. det var hun nærmest overbevist om. " Mit navn er Rayna!.. please kom til dig selv okay.. jeg ikke hvem end du tror du ser! ". Hun så lettere skræmt på ham denne gang. Han virkede nærmest hypnotiseret, det blik hans øjne bar.. det skræmte hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2014 20:11:47 GMT 1
Dean følte sig efterhånden ret så højt på sky og han elskede virkeligt fornemmelsen, man kunne langt fra sige at han var Guds bedste barn: "Jeg er bare fucking glad for at denne her verden overhovedet har noget snavs" sagde han i et grin, han havde brug for stoffer, han havde brug for at være høj og komme ud i verden på en anden måde. Dean havde altid været fucked up, udover de gode perioder med Kajika, så kendte han bedre sig selv når han var skæv, end han gjorde når han var ædru. Han havde bare brug for at tænke på noget andet end den verden han levede i og det gjorde han bedst. Dean elskede at være høj, også selvom han godt vidste at det som oftest gjorde ham til en kæmpe idiot, men det stoppede hans tanker, og det var alt som betød noget for ham.
"Come on babe.. Hvor meget for en nat?" spurgte han som hendes ryg ramte væggen, og han stilte sig så lige foran hende, og lod en arm hvile over hendes ene skulder, for at hun ikke kunne smutte for langt, okay måske Dean også blev en smule liderlig når han var skæv, men det var ikke noget han havde taget med i overvejelserne, han havde bare brug for at være skæv og glemme hele verden lige nu: "Du syntes måske ikke jeg er lækker?" spurgte han i et lille flabet grin, og bed sig så kort i underlæben, Dean mente bestemt selv at han var ret så lækker, og han tog ikke et nej for gode vare, slet ikke fra en kvinde som hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2014 15:15:19 GMT 1
Hun så lettere fornærmet ud, da han spurgte hende, hvor meget hun kostede for en nat, tydeligt det han hentydet med sin tale. " Jeg ikke til salg!.. ". Hun så væk fra hans blik, med de nu lettere dyriske safir gule øjne, mens hendes smukke perle hvide tænder, langsomt lod sig gro, så hjørnetænderne nu var spidse. Da han stilte sig lige foran hende... og lod sin arm hvile over hendes skulder, så hun ret så nervøst på ham. " Jeg jomfru!, så please.. stop med at drille mig ". Prøvede han at forhindre hende i at stikke af fra ham?. Hun vidste hun var en vampyr af hjerte, ligeså vel som hendes mor. Hun ville ikke skade andre, men når de ligefrem gjorde sådan her.. måske?, måske var det blot fordi han havde taget det, at han opførte sig så nærgående og lettere flirtende. Hun brød sig bestemt ikke om hans opførsel lige nu, samt den måde han nærmest hang over hende.
Hans ord overraskede hende dog.. " J-Jo... ". Selvfølgelig var han lækker?!, hvad var det overhovedet for et åndssvagt spørgsmål. Hun rødmede en smule over sine kinder, mens hun stod der.. overfor ham, ude af stand til rigtig at flytte sig, uden et sikkert nyt angreb fra Dean´s side af. De glansfulde safir gule øjne, betragtede hans kønne ansigt, hvordan han bed sig i underlæben... det tændte en lille gnist inde i hende. Hun havde aldrig kysset en fyr før.. aldrig rørt ved en... set en så tæt på, som denne.. nej, ikke fyr.. han virkede mere som en mand. Han virkede ikke som en engle lige nu, nærmere som det hun havde troet om ham i første omgang.. som en dæmon.. handlekraftig og dominerende.. vild og utæmmelig. Forsigtigt gled hans duft ind.. hun kunne ikke modstå den, den sødmende duft, der fik hendes tænder til næsten at løbe i vand. " Please.. gå ".
Hendes uskyldige blik, blev erstattet af et drabeligt, i det hendes smukke safir gule øjne, blev mere kraftige og lysende i deres farve.. " Din duft.. ". Hun så på ham som var hun nærmest hypnotiseret..
Vis han ikke trådte væk, ville hun blidt lade sin hånd glide op under hans trøje, for derefter at glide op til hans hals, inden hun ville tag fat om hans hage.. og trække ham tættere på sig, for snuse kort til hans hals, inden hun ville sætte sine 4 hjørnetænder.. direkte ned i venstre side, af hans hals på ham.. mens hun holde om hans hage med sin hånd, der var under hans trøje, så han ikke kunne løbe væk fra hende.
Dog han kunne selvfølgelig nå at stoppe hende i alt dette, ved blot at træde nogle skridt væk fra hende, så ville han være på passende afstand fra hende, så hendes blodtørst ville stoppe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 6, 2014 20:25:07 GMT 1
Dean drillede hende bestemt ikke, han havde det tværdimod ganske sjovt lige nu, hvilket nok var fordi at han havde det som han gjorde når at han kom på stoffer, han var ikke altid så klog: "Åh... Du ved slet ikke hvad du går glip af, det er faktisk ganske skønt" sagde han i et smil, og lod begge hænder hvile på hendes hofter, han var ikke en speciel sød mand når det kom til den slags, men hallo, han havde brug for lidt kvindelig omsorg engang imellem, og selvom det var ganske hyggeligt at besøge en prostitueret i ny og næ, så kom den rigtige lyst først frem når han var blevet høj, og det var jo trods alt ikke nogen nyhed, men nu kendte denne kvinde ham jo ikke, hvilket hun måske ville begynde at fortryde. Dean var fucked når han var på stoffer, men han kunne bare ikke lade være, fordi at når han var på stoffer glemte han resten af verden, og påd et punkt var han nok bare ret så egoistisk.
Dean smilede beruset til hende, og lænede sig frem for blidt at kysse hendes hals. "Gå? Du må ikke være rigtig klog" sagde han blot, han havde da bestemt ikke tænkt sig at gå, desuden så var han alligevel så høj at han ikke tænkte ret meget på hvad der var op og ned i denne her verden lige nu. Dean nåede knapt at tænke, før han mærkede hendes tænder i hans hals og et roligt støn kom over hans læber, som han greb fat omkring hendes håndled og pressede hende tættere op i mod væggen. Han blottede helt automatisk halsen for hende, og stønnede så endnu engang, det var virkeligt svært at modstå trangen til bare at slæbe hende ind i sengen, følelsen det gav ham, var så intens og helt igennem fantastisk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2014 15:42:17 GMT 1
Hun lod sine tænder synke sig ind i kødet på hans stramme hals. Langsomt begyndte blodet at pible frem og mase sig blidt forbi de spidse hjørnetænder, som stadig sad bordet fast i hans hals. Hun strammede sit greb en smule, dog ikke med vilje, nærmere fordi hun blev så paf, da hun pludselig mærkede Dean, tag fat omkring hendes håndled og presse hende endnu tættere op mod væggen. Hun slap ham forsigtigt og så uforstående på ham, i det hun så chokeret på ham, da hun så at han automatisk blottet sin hals, så hun havde fuld adgang?. En invitation til at måtte bide, til at måtte drikke fra ham. Hun var så sulten... så forbandet sulten. Dette ville være første gang, hun drak direkte fra en.. samt bed en. Hun lænede sig frem, så meget hans greb nu ville tillade hende, eftersom hun nærmest følte sig hamret til væggen, af hans store hænder, der holde hendes små slanke håndled, nærmest limet til væggen bag sig. Hun bed ned i hans hals igen, hørte hans lystige støn, der fik hende til at stramme grebet en smule mere, så hans blod flød endnu lystigere nu.
Hans blod smagte fantastisk.. der var ikke ord der kunne beskrive denne sensation hun følte lige nu.. hvordan det begyndte at nærmest knitre inde i hende, samt smagen.. den smag var så sandelig guddommelig. " Mmh ". Hun udstøde en lille form for nydende støn, i det hun slap hans hals og langsomt slikkede en bloddråbe væk, der var ved at glide ned af hans kraveben.. De glansfulde safir gule øjne, betragtede ham med et dyrisk blik, i det hun følte sig mættet. " Du smager fantastisk.. ". Hun kunne se hvordan dette ville gå galt.. nu havde hun smagt det, smagt en engle.. smagte alle engle sådan?. Hendes øjne.. den smukke gule farve, gled langsomt hen i en farve der kunne ligne blodrød.. der blandede sig med den gule farve.. Hun lod sine hjørnetænder glide ud igen og bed endnu engang Dean på halsen, bed til endnu hårdere end før. Hun ville ha mere af hans blod, mærke mere... hun følte sig helt høj på dette blod. Det var derfor hendes mor havde forbudt hende i alle de år dengang.. nogensinde at bide nogen.. at tag andet end blod fra dyr.. tappe dem. Hun slap sit bid en lille smule, da hun syntes at komme til sig selv. Det sorte hår, var ikke til at se mere, eftersom hendes hår var næsten helt tørt, så det platin hvide hår, var endnu engang at se.
Vis han ville prøve at slæbe hende med ind i sengen eller andre steder, ville hun selvfølgelig kæmpe imod, eftersom hun intet ønskede af det. Hun vidste ikke hvem denne engle var, men han var giftig for hende, for hendes vampyriske side, nærmest tiggede og bad efter ham, mens hendes anden side, sagde at det var forkert, at dette måtte omgående stoppe. Hun stoppede sit bid og betragtede Dean´s ansigt kort, med et undskyldende udtryk over sit ansigt.
|
|