0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 23:46:52 GMT 1
Selena var virkeligt fuld og hun følte at hele verden snurrede omkring hende: "Hvem siger også du skal forstå noget som helst? Du er jo en mand" sagde Selena, der var ingen tvivl om at Selena så mænd som dumme, nok fordi at hun havde set hvor nemt det var at narre dem hvis man bare tog en nedringet kjole på og smilede sødt til dem når de gik forbi en, hun kendte alle de gode tricks, men her når hun var fuld var de langt fra så charmerende som de ellers kunne være, og derudover så var det jo heller ikke ligefrem fordi hun havde lyst til at bruge dem på ham, der var jo ikke noget specielt hun ønskede at få ud af ham: "Ja noget i den stil, du mener måske ikke at denne her krop er en god byttehandel?" spurgte hun og blinkede så flabet til ham, okay hun var virkeligt fuld lige u, men hun havde brug for at være det, og desuden så kendte hun ham jo heldigvis ikke, og for første gang i livet var hun ikke bange for at dø.
"Fordi at jeg er stukket af... Okay se, du får mig til at snakke for meget!" sagde hun og pegede på ham med en voldsom grimasse i hendes ansigt, hun havde det virkeligt dårligt og et øjeblik følte hun næsten at hun skulle kaste op, men det endte i stedet ud i en ikke specielt charmerende bøvs: "Sove? Ja ja.. Jeg kender godt jer mænd når i vil "sove"" sagde hun og fnøs, men endte alligevel med at tage hans hånd og lod sig trække på benene, også selvom hun ikke stod specielt stabilt, hun skulle nok ikke have bundet de sidste 5 shots.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 2:34:30 GMT 1
Han kunne ikke undgå at more sig over hendes flabethed, især fordi den ikke rigtig ramte ham. "Er man en smule fordomsfuld måske?" Spurgte han med hovedet let på skrå. Hun kunne godt virke en smule som en forkælet møgunge, ikke at Salem havde noget videre at have det i, men hun lugtede bare langt væk af problemer, måske var det en af tingene der var med til at fange hans interesse. Hun var lidt som fuglen med den brækkede vinge som han ønskede at lære at flyv på ny. Han så lidt afmålende op og ned af hende, "hmmm..det er da ikke det værste jeg har set." svarede han kækt og strakte sig lidt.
Nu blev nysgerrigheden for alvor vagt hos det blå væsen. "Jaså. Hvorfor?" Havde hun ikke lyst til at svare måtte hun jo bare sige det. "Ja det er et af mine mange talenter." Svarede han med oppustet brystkasse. Ikke at han var bedre til at få folk til at snakke end andre var, men derfor var det da stadigvæk morsomt. "Jeg ved ikke om det er forbigået din opmærksomhed.." begyndte han som han trak hende på benene og ind i sine arme for at undgå hun skulle stå på snotten eftersom hun svejede faretruende, "-men jeg er ikke som andre mænd." Pointerede han så og teleporterede dem så afsted. Han gik ud fra at hun havde givet sin accept da hun tog hans hånd. Få sekunder efter dukkede de op i en lille toværelses hytte. De stod midt i stuen hvor et en mørk sofa og et ildsted var rummets centrum. Salem havde stadigvæk fat omkring hende for at støtte hendes manglende balance.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 22:11:10 GMT 1
Selena kunne ikke lade være med at grine: "Mig? Fordomsfuld? Jeg aner ikke hvad du snakker om" sagde hun med en overdrevet hovedrysten der tydeligt viste hvor fuld hun rent faktisk var, men det var alligevel ikke værd at holde sig ædru i denne verden, og hun blev nok især glad for at være ædru lige nu, fordi det betød hun var mindre skræmt af hans udseende og tilstedeværelse, han var jo ikke ligefrem typen man så hver eneste dag, gad vide hvad han overhovedet var for en? "Nej præcist... Jeg ved godt jeg er smækker-lækker" sagde hun, endnu et tegn på at hun var alt for fuld, for sådan noget sagde man jo aldrig højt når man vidste det, og normalt var hun skam også en kvinde fuld af selvtillid, men lige nu følte hun sig mest af alt en smule nedslået, og det var nok også derfor hun havde valgt at drikke sig alt for fuld, i forhold til hvad hun egentligt kunne holde til.
"Fordi at det overhvoedet ikke rager dig" fik hun fremstammet og sukkede så roligt for sig selv, som hun kiggede på ham, han virkede da meget flink, men på den anden side, så virkede de fleste mænd jo flinke: "Du er ikke som andre mænd? Så fortæl mig hvordan du er" sagde hun i en lettere kritisk stemme, som hun måtte gribe fat omkring hans arm, i et forsøg på at stå op, hun kunne godt stå, men det var ikke specielt behageligt, hun mærkede hvordan at verden gyngede en smule omkring hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 19, 2014 0:27:53 GMT 1
"Nej det gør du sikkert ikke." Svarede han med en mild hovedrysten. Hun var virkelig fuld det var ganske tydelig at se for enhver. Hendes selvtillid kom heller ikke syndelig meget bag på ham og han var da ret sikker på at hun ikke havde noget at skamme sig over under tøjet, men det betød ikke at han regnede med noget. Pigerne blev oftest skræmt væk af hans djævelske udseende. "Smække-lækker, er det overhovedet et ord?" Spurgte han lettere morende. Hun ville nok have en del tømmermænd i morgen når hun vågnede. Godt for hende at han var ret hjælpsom skønt hans race. "Okay," sagde han og accepterede at hun ikke ville dele det med ham.
De dukkede op i hans hytte og han holdt stadigvæk fat omkring hende for at hun ikke væltede. Han var ikke helt sikker på om hun havde bedt ham fortælle som en udfordring eller om hun var oprigtigt interesseret, men han valgte dog at svare. "Jeg går ind for retfærdighed, og jeg bryder mig ikke om at udnytte folk." Sagde han ærligt og trak let på skuldrene. Forsigtigt hjalp han hende hen til en dør i hjørnet af rummet. Han fik hende gennem døren og hen til sengen. "Hvilken type kvinde er du siden du har rodet dig ud i alle de her problemer?" Han satte hende på sengekanten og forsvandt i en sort røgsky kun for at dukke op et per sekunder senere med en fugtig klud i hænderne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 20, 2014 0:48:10 GMT 1
Selena grinede af ham, han så nu egentligt ret sjov ud hvis man lagde hovedet lidt på skrå, eller også var det bare fordi at hun var så fuld at hun ikke helt kunne tage sig sammen til at gøre så meget andet, desuden så var det rart at være fuld når verden var i mod en, for så glemte man hurtigere alt det lort der foregik omkring en: "Smækker lækker? Ja det er det da... Men du har nok aldrig hørt det, fra sorte-land, hvor du kommer fra" sagde hun og begyndte så at grine helt ukontrolleret, som havde hun lige sagt det sjoveste i hele verden, også selvom hendes latter måske var en smule overdrevet, men hun var træt og hun var fuld, og lige nu kunne man sige hvad som helst til hende, og hun ville alligevel ikke ane om hun skulle grine eller græde, men det var jo det fantastiske ved alkohol, man kunne altid føle sig ovenpå, og glemte hurtigt hvordan man rent faktisk burde føle.
"Hvilken type? Jeg er sådan en type der knepper mænd fordi at min chef siger det... Hvad med dig? Er du også sådan en type?" spurgte hun, Selena var altid utrolig direkte, nogengange lidt for meget i følge nogen, men normalt kunne hun sagtens kontrollere sig, problemet med alkohol var jo at det hurtigt fik en til bare at sige lige præcist hvad man tænkte, og sådan var det jo desværre også for hende: "Jeg bryder mig heller ikke om at udnytte folk" sagde hun, og smed sig i den første stol hun fik øje på som de var trådt ind af døren, hun var ikke glad for at stå op lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 1:04:12 GMT 1
Hvad der trickede hendes latterudbrud var han ikke helt sikker på, og han tog sig selv i bare at står og studere hende lidt. Hun havde en smittende latter og han mærkede hvordan hans mundvig gled op i et smil. "Sorteland?" Han blinkede et par gange som han lige skulle følge hende. Ah. Det måtte være hans farve hun snakkede om. Der var ingen grænser for hvad han havde hørt i forbindelse med hans udseende skønt denne her var ny. "Faktisk er jeg mørkeblå." Korrigerede han hende. Hvis hun skulle fornærme ham kunne hun da i det mindste gøre det ordentligt. Her ville andre måske være blevet fornærmede, men Salem tog ikke den slags så tungt.
Hendes direktehed fik et nyt, let drilsk smil frem på læberne. "Typen der knalder mænd fordi min chef siger det? Ikke så meget, jeg prøver i hvert fald at stoppe." Dette var naturligvis løgn. Aldrig havde han været sammen med en mand og aldrig havde han tænkt sig at være det. Han kunne ikke lade være med at le da hun sagde at hun ikke udnyttede folk. "Heldigvis behøver man jo ikke gøre det," svarede han en smule sigende. Han så på hende som hun smed sig i stolen, "vil du ikke hellere ligge i sengen?" Spurgte han med hovedet på skrå og rakte den fugtige klud frem mod hende hvis hun ville have lidt vand i hovedet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2014 23:41:41 GMT 1
Selena grinede blot, sorteland, det lød da helt hyggeligt og han var jo trods alt en smule underlig at se på: "Mørkeblå? Så hvis du tager en svømmetur omkring aften, så er du usynligt? Fandeme smart!" sagde hun, nok mere fordi hun var fuld end noget andet, for Selena var bestemt ikke en kvinde der normalt var flabet på den måde eller grinede af folk, faktisk havde hun været sammen med mænd der var langt grimmere end ham fordi at hendes herre havde bedt hende om det: "Du må virkeligt ikke score særligt meget" sagde hun i en monotom stemme, nok mest fordi at hun var ret sikker på at hun havde ret, altså, hvilke normale kvinder ville dog være sammen med en mand der var mørkeblå? Eller hvad farve det nu end var han mente han var, charmerende var det da ihvertfald ikke.
"Haha hvor er du sjov hva? Må jeg kalde dig Blacky?" spurgte hun, igen mere af fuldskab end noget andet, for normalt var hun ikke så direkte dum, men på den anden side havde hun jo allerede spurgt om han ikke ville slå hende ihjel så hun kunne jo lige så godt provokerer ham en smule: "Nej jeg gider ikke kneppe dig, hvis det er hvad du spørger om, jeg har fri i dag" sagde hun i et dybt suk, som var det virkeligt hårdt at tænke på, nok fordi at hun ikke orkede at være fysisk aktiv lige nu: "Eller... Okay så, men du skal være den der bevæger sig... Jeg falder nok i søvn imens" påpegede hun.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2014 2:29:42 GMT 1
Hendes flabede attitude fik ham bare til at ryste på hovedet. Lige nu opførte hun sig som et forkælet barn, han havde trods alt lige hjulpet hende og dette var takken, dårlige jokes om hans udseende. "Tja det er ganske praktisk i visse situationer." Sagde han blot og trak lidt på skuldrene. Han havde efterhånden levet i en hel del år og han ville da ikke påstå at han de første mange tusind år ikke var ked af sit udseende. Så mange gange havde han søgt hjælp forskellige steder for at blive 'normal' men da ingen kunne hjælpe ham havde han måtte lære at leve med det. Det var nok en af grundende til at han fortrak natten, der faldt han mere i et med sine omgivelser. Om dagen var der ingen steder at skjule sig. Derfor kunne det heller ikke undgås at hendes kommentar ramte ham lidt hårdt. Hans blik fald kortvarrig til gulvet, "nej det kan jeg ikke prale med." Sagde han blot og så så tilbage på hende med et lidt halvhjertet smil. "Vil du have noget at drikke eller noget?" Spurgte han så.
Hendes kælenavn, eller retter øgenavn fik ham til at rynke på næsen. "Jeg er stadigvæk blå, ikke sort" rettede han igen, "og derudover lyder det mere som navnet på en hund." Han trak sengetæppet af sengen så den var klar til at hun kunne ligge sig der hvis hun havde lyst, da hun sagde at hun ikke ville have sex med ham kiggede han forundret på hende, "jeg regnede bestemt ikke med..." han nåede ikke videre før hun kom med sin tilføjelse. Han rystede lidt op hovedet af hende. "Jeg tror at du forveksler venlighed og udnyttelse." Informerede han med et skuldertræk. "Jeg gør ikke dette her for at komme i bukserne på dig, du lignede bare en der kunne bruge en varm seng at sove i." Han lod de gule øjne hvile på hende for en kort stund, "jeg sover bare på sofaen, så kan du ligge i sengen." Det var yderst sjældent at han fik tilbud fra kvinder. Faktisk havde han kun været sammen med et par stykker genne hele sit liv. Den ene havde været hans livs kærlighed, han havde været sammen med gennem flere årtier, men hun døde af sygdom for flere tusind år siden. Efter det havde han været alene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 23, 2014 18:31:25 GMT 1
Han forvirrede hende virkeligt lige nu, nok fordi at Selena mente hun vidste en ting eller to om mænd, og lige nu anede hun intet. Måske var det fordi han var blå, måske var det fordi at hun var mega fuld og måske det var en kombination af det hele, men han svarede ikke helt som de fleste andre gjorde, men på den anden side så var hun også ret sikker på at hun heller ikke ligefrem sagde tingene på samme charmerende måde som hun måske ellers gjorde. Hun var bare lidt på dybt vand lige nu og hun kunne knapt nok huske hvad der var højre og venstre: "Nej nej, jeg har drukket nok" sagde hun blot, som forventede hun at han gav hende alkohol, hun var ret sikker på at hun ville kaste op hvis hun endte med at få mere og drikke.
"Well jeg syntes Blacky er sødt... Bluey lyder underligt..." sagde hun blot og trak på skuldrende som var det verdens mest normale samtale hun havde lige nu, ikke helt sikker på hvordan hun præcist skulle formulerer en fornuftig sætning: "Og hvad nu hvis jeg godt kan lide når mænd prøver at komme i bukserne på mig?" spurgte hun teoretisk, egentligt så anede Selena ikke rigtigt selv hvad hun kunne lide, for hun var vant til at folk fortalte hende hvad hun skulle kunne lide, og det havde i mange år passet hende fint, men nu hvor hun endeligt havde fået frihed, ja så skulle hun jo til at begynde at tænke selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2014 10:56:08 GMT 1
I hans øjne havde sex aldrig været en forventning når han snakkede med kvinder. At mange andre mænd måske tænkte på den måde var ikke noget han kunne gøre så meget ved. Han kunne da sagtens have en hyggelig samtale med en kvinde og at det så gik hver til sit bagefter. Faktisk var det stort set altid sådan det endte. "Altså nu snakkede jeg om vand," påpegede han i en sigende mine og kiggede lidt op og ned af hende. "Du ligner en der godt kunne bruge det." Han smilede lidt uskyldigt. Det var jo ikke fordi at han ville sige hun ligende noget katte havde slæbt med ind, hvilket ville have været sandheden, men han kunne ikke lade være med at komme med den lille hentydning.
Han rynkede brynene, "det lyder stadigvæk som en hund." Påpegede han, men tanken om at have et kælenavn var nu egentlig rar. Han havde ikke rigtigt nogen venner, det eneste han havde at gå op i var jobbet som spion. Han gjorde alt for at dygtiggøre sig så han kunne imponerer Faith. "Så ikke så meget?" Sagde han i en undrende tone, "du er nok ikke den første kvinde der har det sådan." Han vidste ikke hvad han skulle sige for han var virkelig dårlig til at handle på disse impulser især fordi han ikke helt kunne blive enig med sig selv om hvorvidt hun mente noget med det eller om det bare var noget hun slyngede ud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2014 22:54:41 GMT 1
"Vand?" sagde Selena i en tone der afslørede at hun nærmest ikke forstod hvad han sagde, hvorfor skulle hun dog drikke vand? Lidt forvirret stirrede hun bare frem for sig, inden hun mærkede hvordan at kvalmen endnu engang besluttede sig for at stige: "Og dog, måske er vand en god idé" sagde hun og holde sig så for munden, som hun mærkede hvordan en ret så upassende bøvs sneg sig på, og den smagte bestemt ikke særligt godt. Hendes liv var ikke ligefrem det bedste og hun håbede virkeligt at det snart ville blive bedre, hun havde jo ikke valgt at blive fri for ingenting, og skulle hun endeligt dø, s skulle hun dø for en grund, og ikke bare fordi at hun ikke havde husket at kigge sig over skulderen.
"Well du har tydeligt mødt nogen ret så kedelige kvinder så" sagde hun og gjorde tegn til at han skulle sætte sig ved siden af sengen, ja det var nok fordi at Selena lige siden hun var helt ung, havde været en form for fancy prostitueret, og selvom hun ikke som sådan havde lyst til at være sammen med langt de fleste mænd som hun skulle, så hadede hun alligevel også tanken om at mænd ikke var interesseret i hende, det var sjovt når mænd forgudede hende og nærmest ikke kunne holde sig fra hende, især fordi hun så bare drillende kunne stikke af og lade dem sidde tilbage med en lang næse, selvom hun lige nu havde mest af alt fokus på at få lidt søvn, men derfor måtte han da godt forgude hende alligevel.
|
|