0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 21:51:30 GMT 1
@jack
********************************Det var nat, klokken var omkring halv fire og Leora havde valgt at forlade en af de mange huler der lå skjult i skoven og hvor de mange varulve boede. Hun havde endeligt fået de fanger ind hun ønskede for at hun kunne komme videre, og nu glædede hun sig bare til at få en smule frisk luft og måske finde et offer eller to hun kunne lege en smule med. Hun var en meget arrogant kvinde, og hun var ikke en type der havde venner eller var særlig kærlig. Hun levede af vold, hun levede af arrogance og hun levede for den magt hun havde over de mange varulve. Hun var utroligt glad for sin flok, og hun kæmpede for at få den til at opholde sig, hun vidste jog godt at de var en ganske truet race, og hun havde bestemt ikke tænkt sig at lade den dø.
Hun havde som altid det sorte korset på, og en sort nederdel som hendes mørke hår hang ned over hendes højre skulder og hun lige nu havde sat sig under et af de mange træer. Hendes ene ben var bøjet og hendes arm hang slapt over det, hun burde snart gå hjem, to dage til fuldmåne, og som altid drænede det hende for energi. Hun ønskede at finde en måde hun kunne kontrollere sig selv på, også når fuldmånen kom frem. Hun ville være i fuld energi og hun ville være i fuld kontrol, altid. Det måtte være muligt, og det var derfor hun skulle have fat i noget bedre, en hybrid!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2014 9:22:14 GMT 1
Hvad jack lavet her vidste han ikke regtit han var vist bare på vild faren spor i dag men forsigte var han på møde ander i sin ulveform gik han stille og rolgie rundt og snusset til tingene og prøvet at finde hjem igen men det var langt fra noget som lige kunne ske med det samme rolige stopped han op og hørte efter lyde han hadet det mørke væsnen og ander ting rolige kikket han rundt mens øjne kikket lidt i skjul fra ander ting han sukkket men ryste stille på hovdet igen af tingene men endte med at sætte sig hved en ikke så langt væk der fra hvor det så end var henne rolige kikke han rundt han holde meget af naturenen men han vidste også menst på grund af det hans gud far hadet lært ham at der gemte så mange onde ting i skoven men jack hadet sine evner som han var god til at bruge og han skulle nok personen i tide vis det var sådan det skule ske men hvordan skulle han ellers gøre rolige sukket han med et stillle smil og lage hovdet let på skrå og studere sit spjel billede
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2014 20:57:05 GMT 1
Leora gik i sin egen verden, da hun pludseligt fik øje på hvad der lignede en yngre dreng. Hun var på krigsstien for tiden, hun ville forvandle folk, hun ønskede at få flere folk med i sin gruppe og hun ønskede at gøre det på den ene eller den anden måde. Leora var som ikke sådan voldelig, men hun var bestemt ikke bange for at gå langt for at få hvad hun ville have og hun var heller ikke bange for at lade andre folk tæve dem hun havde brug for, for hende. Hun smilede forsigtigt til den yngre dreng, som lige nu var i ulveform. Leora var mester i at fornemme væsner, og hun var bestemt ikke langsom til at se hvem denne dreng var.
"Jamen dog, helt alene ude i skoven... Er det ikke en smule... Overmodigt?" spurgte hun med den arrogante stemme hun nu engang altid talte med, hun følte sig bedre end alle andre, men det var man nok nødt til når man som hende var leder for så mange, man var jo nødt til at stole på at hendes beslutninger var de rigtige, og folk skulle tro på at hun altid ville de gode, hvilket hun jo også ville for sin flok, men ikke nødvendigvis for alle andre, hun ville gøre alt for at beskytte sin flok og sit hjem: "Men du er måske ikke bange af dig?" tilføjede hun i et lille provokerende smil, og lagde langsomt hovedet på skrå som hendes øjne hvilede på ham. Hun havde denne dag et sort korsage på og et par mørke bukser, ganske enkelt og dog pænt og magtfuldt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2014 21:25:04 GMT 1
Jack gøs lidt ved hindens stemme men røtee ikke en muskel han vedte sig som og smilte rolige til kvinden der hadet snakket til ham ikek forde han brød sig om hinden eller noget men han var parart med magie og sine ander evner vis hun prøvet noget rolige kikket han på leora "jeg er altid bange man er altid bange for noget som man ikke har prøvet før " sagde jack stille og rolige jack bar sit vandere tøj vis han var i elver land hadet han nok noget andet form for tøj på jack kikket lidt rundt " men er det ikke sent for sådan en som dig at komme ud " sagde ligeså kiket som hinden men han vidste hun v ar stærk han kunne mærke hun var ren ondskab og det var ikke første gang jackj hadet været i nær kontakt med sådan en tybe før jacks læber bliv lidt tøre og han måtte fugte dem lidt men tænkte lidt på en flugt Plan vad han skulle gøre vis det skete hun fik lyst til at angribe ham men jack smilte bare igen af kvinden han var værken mod nogle eller med nogle han var sig selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2014 11:32:32 GMT 1
Leora kunne ikke lade være med at grine en smule håneligt af ham, og trak så på skuldrende. Ikke havde prøvet før? Åh han havde ingen idé om hvad han satte sig op i mod: "Med mindre du har et dødsønske, så er det meget modigt af dig at gå herude alene... sagde hun med en arrogant stemme og lagde så armene over kors, lige præcist ham her kunne hun nok ikke bruge så meget i sin kommende plan, men hun havde aldrig noget i mod at forvandle et væsen eller to, eller måske bare have det lidt sjovt, manipulerer lidt rundt med ham af ren kedsomhed. Ja man kunne ikke ligefrem kalde Leora for speciel flink, og det vidste hun godt, men det var bare sjovere at lege lidt rundt med folk, frem for altid at give dem ret og bare tale dem efter munden.
"Sent? Åh lille ven, min aften er først lige begyndt" sagde hun i et smil der viste hendes hvide tænder, ja hun var først lige kommet til det punkt hvor det begyndte at blive sjovt, og hvor hun var rigtig vågen: "Så min ven.. Fortæl mig dit navn" sagde hun blot, han så ikke særligt gammel ud, men hun vidste godt at i denne verden kunne man jo være tusinder, millioner af år, uden at man kunne se det på folk. Selv var Leora jo langt fra en af de ældste, men hun havde det fint med at være som hun var lige nu, hun var stærk og hun var den stærkeste af sin type, og hvis alt gik godt, så vidste hun at hendes race snart ville være en af de stærkeste i denne verden, især nu efter at hun havde snakket med Malekith, så var hendes race jo nærmest sikret.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2014 21:11:25 GMT 1
jack kikket med lidt hævet øjne bryn " ååå jeg har skam mange hvorfor er du da en ønske fee forr du linger ikke lige frem en " sagde jack og peget hvor en fes vinger skulle sidde jack kikket lidt rundt men holdte sig klar med en form han skulle forvalde sig til vis der skete noget slemt rolige kikket han rundt og så på tignen om kring sig hans guds fars rige lå langt væk lige pt men han var sikker på han nok skulle finde vejen der frem
" mit navn er jack ellver ulveunge " sagde han stille og blidt mens han kikket på kvinden forand ham jack kunne mærke en lille frygt og denne kvinden ikke var en særlige ra kvinden at være i nærheden af lige pt han sukket lavt stille og kikket rundt hvad skulle han dog stille op med sig selv rolige kikket han rundt og vidste ikke hvad han skulle forage sig dette måtte dog irtere ham lidt for han var ikke vand til at stå stille i længer tid men han tav hurtit igen da han ikke vidste hva han skulle snakke om men igen røg det ud af ham mens han kikket rundt og på ander personer det helle kørte rundt
"såååååååå hvad laver ud enlgie her ude " sagde jack lige så stille og kikket på kvinden igen med lidt nysgerige blik
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 22:16:05 GMT 1
Et lille grin kom frem på Leora's læber, ingen tvivl om at hun til tider var meget arrogant, og hun var en kvinde der selv mente at hun havde en masse høje standarder: "Hvis det er døden du ønsker, så kan jeg nemt være din ønskefe" sagde hun i en provokerende stemme og blinkede til ham, hun var ike ude på at gøre ham ondt, ikke lige nu ihvertfald. Hun smilede roligt for sig selv, generelt så var der altid ting hun ønskede for folk, og lige nu så var det ham det gik udover. Hvad lavede han overhovedet derude på denne tid? "Okay og ulveunge Jack... Hvad er det så præcist at du laver herude?" spurgte hun og bed sig let i underlæben.
"Jeg er på jagt... Jeg har brug for nogen jeg kan... Få ind i min flok... Har du ikke altid ønsket at blive varulv?" spurgte hun med en provokerende stemme og lagde så roligt armene over kors. Hun var ikke en kvinde som sådan bakkede ned og på mange punkter var hun måske utrolig mandig. Hun smilede roligt for sig selv, men afventede ham bare, hun havde ikke så meget andet at sige, hun vidste ikke hvordan hun skulle kommunikere med en som ham, han så så ung ud og ikke som en der havde super mange ting at tage sig til lige nu, og hun havde stadig ikke fattet hvad han lavede herude på dette tidspunkt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 22:34:05 GMT 1
jack tog sig stille i Nakken og kikket rundt " altså at være ulv er det ikke nok " sagde jack lidt grinene han tænkte lidt " din folk det må være rat at have en famille " sagde jack stille og kikket rolige rundt men valgte og sætte sig han tog ikke hindens døds trusler af vorlige han var ikke så bange igen men der var ´nu noget med kvinden som han ikke brød sig om helt " altså jeg er form skfiter så jeg kan skfite mig om til hvad som helst det skulle være men det kræver bare øvlse " sagde jack ærligt at kvinden trode han var ung fik ham til at smile lidt det var lidt sjovt på den her måde men jack sagde ikke så meget han var ikke Fjende eller ven han var sig selv og vis folk ikke kunne tag ham som han var var det deres Problem rolige kikket jack igen på Leora og sagde så " jeg er her ude fordi jeg kan " sagde han så stille og rolige mens han kikket lidt rundt her
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2014 20:04:49 GMT 1
Leora var ikke helt sikker på om han forstod hvad han mente, og hun hævede derfor roligt det ene øjnbryn som hun betragede ham: "Du fortæller mig du gerne vil forvandles til varulv, eller har jeg helt misforstået situationen?" sagde Leora i en arrogant stemme, han så ikke specielt gammel ud, men hun vidste jo udemærket godt at det kunne snyde. Hun sukkede tungt, og lod en hånd glide igennem sit sorte hår, der var ingen tvivl om at hun ikke var bange for noget som helst, og da slet ikke fordi en dreng som denne: "Du kan skifte til alt? Spændende..." sagde hun roligt, og lod igen sine arme glide ned langs siden.
"Du er godt nok ikke bange af dig... Men jeg vil lade dig gå for nu... Lille purk" sagde hun og rullede med øjnene, hun ville ikke få noget problem med at tage ham, det var hun ret sikker på ihvertfald. Hun var leder af sin race, og mest af alt så var hun ikke bange af sig. Denne dreng havde jo ikke engang nogen race, han kunne jo være hvad som helst og holde derfor ikke til nogen steder. Et højt suk forlod hendes læber, som hun vendte sig om og begyndte at gå, ikke sikker på hvad hun skulle gøre. Måske det var klogest bare at gå sin vej.
|
|