0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2014 20:03:26 GMT 1
Hun kiggede irriteret på ham, men ønskede dog ikke at rette det, hun var jo en slave, men hun kunne bare ikke lide betegnelsen: "Well nu er jeg jo en fri kvinde, med en masse penge" sagde hun i et lille grin, og hun vidste at alt nok skulle ende med at gå godt, så længe at Lucifer bare ikke endte med at angribe hende, eller smide hende væk eller noget i den stil. Hun ville gøre alt for at følge med ham og ikke blive alt for upopulær ved ham, selvom det nok egentligt var for sent: "Har du slet ingen penge?" spurgte hun kritisk, han måtte da selv have en boks eller noget? Han var jo for dælen lederens søn, det måtte da betyde noget, også selvom han var smidt ud.
"Tro mig, det er jeg heller ikke... Havde jeg noget andet valg, så havde jeg også gjort noget, men jeg kan intet gøre.. Overhovedet. Jeg kan ikke købe mig fri, eller andet, og ... Ja hvis du har en idé så kom endeligt med den" sagde hun i et suk og trak så på skuldrende, hun anede ikke hvad hun skulle sige, men hun håbede han havde mod på at hun tog med: "Men alt skal nok gå, det er jo trods alt mig han vil have" sagde hun og sukkede så, inden at hun fortsatte sin vandring, hun var sikker på at alt nok skulle blive godt, og om ikke andet så ville hun være død indenfor et par måneder også var det hele jo trods alt overstået.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 15, 2014 17:45:06 GMT 1
Lucifer himlede med øjnene og rystede på hovedet. Hun var simpelthen ved at blive for meget for ham og det skulle han leve med? Well, han måtte jo lære at leve med det, når det endelig var. Uanset hvor meget det så end måtte være. Det som morede ham mest, var nok det faktum at hun regnede med at det her gjorde hende fri, for det gjorde det langt fra! "Jeg har ikke en guldmønt, hvis det er hvad du mener. Hun tilbud mig en sæk da jeg forlod stedet, men jeg takkede nej.. hun skal nemlig ikke have lov," sagde han direkte. Hun var i hans øjne ikke noget andet end en slavekvinde,ganske vidst med penge, men det gjorde ingen forskel for ham.
Lucifer fortsatte roligt med at få. Selvom han oprigtigt var interesseret i hvad hun havde at fortælle, så lod han som om han ikke lyttede til hende. "Du tror virkelig at det her gør dig til en fri kvinde?At du kan flygte fra ham? Du skal ikke tro at jeg vil redde din røv den sag han viser sig for dig, " sagde han med en kortfattet og bestemt tone. Han var vred, nok mest fordi han var ked af det og såret ikke mindst, men det behøvede hun da ikke at vide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 15, 2014 22:49:25 GMT 1
Selena sukkede, okay så de havde altså kun de penge hun havde, som de kunne leve af: "Så hvad var din plan? Prostituere dig selv? Eller det er du måske for fin til?" sagde hun i en flabet kommentar, hvis Selena selv sulle sige det, så var hun vel en form for fancy prostitueret, hun var jo ikke en pige der gik i seng med mænd for penge, nej hun skulle flirte, lokke og måske gå i seng med mænd, for at få de oplysninger som hendes Herre ønskede. Tidligere Herre måtte hun nok hellere vende sig til at sige, han ville utroligt gerne være fri, og hun følte sig allerede mere fri end nogensinde, selvom hun hang på Lucifer.
"Jeg tror på at jeg er nødt til at være fri eller dø i forsøget" sagde hun med en alvorlig stemme som de nærmede sig, og ja hun mente det bestemt: "Du ville måske have det fint med at have et liv som mit?" spurgte hun blot, og smilede så kort for sig selv, hun vidste godt at han nok var pænt ligeglad med hende, men han var det bedste hun havde, og om ikke andet så måtte hun jo forsøge på at få det bedste ud af det: "Jeg forventer ikke du redder mig" sagde hun i en lettere irriteret stemme, og rullede så med øjnene. Han opførte sig jo som et pattebarn eller sådan noget.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 17, 2014 6:06:52 GMT 1
Lige i øjeblikket, gjorde Selena ikke noget andet end at pisse Lucifer af, og det gjorde ham uden tvivl voldsomt irriteret! Han havde sin stolthed, også selvom han var smidt ud af sin egen leder og moder, som havde taget sig af ham, stort set siden han ikke havde været særlig gammel, og hun troede, at han bare ville leve og acceptere tingene, som de var? Det var da slet ikke noget, som ville komme på tale i det hele taget! Han kneb øjnene let sammen. "Hvad tror du ærlig talt om mig?" spurgte han denne gang med en hård stemme. Det kunne godt være, at det havde været hendes liv at gøre sådan, men han ville så sandelig heller ikke ned på det niveau selv! Han følte sig højere hævet end det, også selvom han i øjeblikket, stod uden noget som helst ved sin side - foruden hende, vel og mærke.
Uanset om de nærmede sig eller ej, så håbede Lucifer skam på, at dette var noget som de kunne få gjort så hurtigt som muligt, netop, så de kunne komme videre. Hans grå og intense øjne, vendte han mod hende igen. "Siger du det, kun for at lyde som en helt?" spurgte han videre. Han var i hvert fald ikke synderlig overbevist, hvis han selv skulle sige det. Tvært imod, så lød det virkelig komplet latterligt, men det måtte hun jo selv om. Han skulle nok finde sin måde at gøre tingene på, uden at være direkte afhængig af hende, for det ville han så sandelig ikke, om det var noget som han ellers kunne blive fri for. Let fortsatte han. Han regnede med at Selena selv ville vise ham vejen, om hun stadig agtet at følge ham på færden mod Imandra.
//Out
|
|