0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2014 10:09:38 GMT 1
Selena rullede med øjnene: "Ja det var da så nok også det dummeste du overhovedet kunne sige" sagde hun blot, det irriterede hende fordi at han faktisk havde været hende vej ud af dette helved, også ødelagde han det for både sig selv og hende, forhelved altså, dårlig karma kunne hun da få nok af: "Hvad så nu? Du vil bare rende rundt som en eller anden underkuet lort?" sagde hun i en tydeligt oprevet stemme, og det var hun skam også, hun var frustreret og irriteret over at den eneste nogenlunde sikre plan hun faktisk havde var gået i vasken, bare fordi at han skulle være en lille kælling og ikke holde mund. Hun havde virkeligt brug for en ny plan lige nu, og hendes hoved gjorde næsten ondt ved tanken, hun anede snart ikke om hun skulle grine eller græde længere.
"Fordi at jeg skulle bruge din magt forhelved!" snærrede hun, ja nu kunne hun da lige så godt bare indrømme det hele overfor ham, når han alligevel ikke ligefrem kunne bruges til det hun havde forventet: "Jeg er slave under Azrael og jeg vil gerne være fri, og jeg havde da en plan om at du skulle hjælpe mig fordi du havde magt og alt det lort! Jeg vil bare gerne være fri! Lige nu!" pointerede hun i en irriteret tone, og lod en hånd glide over hendes ansigt igen, for lige at samle sig selv og prøve at tænke klart, lige trække vejret et øjeblik: "Fedt, fra magtfuld til efterlyst" sagde hun i et suk og endte med at synke ned på jorden at sidde, okay hun kunne lige så godt bare give op, hun orkede simpelthen ikke flere nederlag, og hun trak let sine ben op under sig og hvilede sin pande på sine knæer et øjeblik, hun havde brug for at tænke.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Oct 28, 2014 6:05:53 GMT 1
Lucifer trak kort på skuldrene. Han kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det, hvis han endelig skulle sige det. Alt taget i betragtning, så var han ikke bange for Faith, og det var nok også derfor, at han havde turde sige tanken højt. "Jeg har ikke rigtigt noget andet valg end at slå mig ned langt væk fra Appolyon," sagde han blot. Han respekterede uden tvivl sin mor, og selvom dette var noget som i værste tilfælde, kunne koste ham livet, da han slet ikke var vant til den enlige tilværelse, men derimod altid havde haft det sammenhold som der havde været og nu skulle mangle det helt og fuldkommen.
At vide, at han kun havde været et led i hendes plan om sin frihed, var uden tvivl noget som gjorde Lucifer direkte arrig. Han kneb øjnene let sammen. Azrael? Selveste dødsenglen var hendes herre? "Så det du fortæller mig, er at jeg kun har været et led i din plan?" spurgte han denne gang med en fast tone. Det var slet ikke en tanke som han kunne have med at gøre, og det derimod var noget som gjorde ham direkte tosset, for han kunne slet ikke have med den at gøre! Han himlede denne gang med øjnene. "Skulle jeg ærligt være interesseret i at hjælpe dig, Selena? Jeg går nemlig ikke ind for udnyttelse," pointerede han med en kortfattet tone. Han tog sin taske og svang den over hans skulder, inden han igen vendte sig i retningen af hendes skikkelse. Var det underligt han reagerede sådan? Han følte sig da.. som et nul i forvejen, og så vide, at det var bagtanken hun havde haft!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2014 11:08:29 GMT 1
Selena sukkede og nikkede så roligt, lige nu tænkte hun faktisk slet ikke på ham, hun tænkte nærmere på alle de problemer hun selv stod i, hun havde virkeligt håbet at det var ham hun skulle og kunne være sammen med om at komme væk fra Azrael, han var sexet og spændende, og han havde vækket en oprigtig interesse i hende, frem for en interesse bare fordi at hun skulle have informationer ud, den slags interesser havde hun jo haft rigeligt af, hvilket ikke ligefrem gjorde det store eller gav den store hjælp til at komme væk, faktisk var hun nærmere sikker på at de fleste ledere i de fleste lande ville være glade for at slå hende ihjel, heldigvis var det jo ikke alle der kendte til hvorfor hun havde flirtet med dem også udspurgt hende bagefter, men det havde de heller ikke brug for at vide, hun ville gerne leve lidt endnu.
"Ja det var du, og det er jeg ked af... Jeg havde ikke regnet med at vi skulle ende med at have sex, jeg ville bare gerne vække din interesse så du måske ville beskytte mig fra ham" sagde hun oprigtigt, ja hun kunne jo lidt så godt bare afslører sin plan når det nu alligevel ikke kunne komme til at ske: "Jeg var ikke ude på at udnytte dig, jeg var ude på at få dig til at kunne lide mig, så du automatisk ville beskytte mig... Men du er en mand der er meget svær at modstå" sagde hun i et kort og undskyldrende grin, som hun roligt rejste sig op endnu engang, og kiggede på ham som han tydeligt gjorde sig klar til at gå: "Please bare... Kan jeg ikke tage med dig?" spurgte hun, åh Gud Azrael ville forsøge at slå dem begge ihjel, mest hende, hvis hun stak af.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Oct 29, 2014 6:39:57 GMT 1
Lucifer mærkede kun hvordan vrede nmeldte sig. At vide, at han ikke havde været andet end et led i hendes plan om at blive fri, var slet ikke en tanke som han kunne have. Og det faktum, at hun havde stået i ledtog med Azrael.. selveste dødsenglen.. den som alle så desperat forsøgte at undgå, var slet ikke noget, som gjorde det meget bedre for hans vedkommende. Han knyttede næverne fast og med en tydelig vrede i ansigtet, som slet ikke var til at tage fejl af på noget tidspunkt. "Jamen er det ikke fantastisk.. Jeg har ikke været andet end et middel for dig.. Selena... Tror du virkelig, at jeg har tænkt mig at hjælpe dig nu?" spurgte han denne gang med en direkte stemme. Alt var jo taget fra ham.. Og at gå mod døden.. Det ville han da slet ikke!
Lucifer vendte blikket væk fra hendes skikkelse. Han dirrede af irritation lige nu, for det var virkelig slemt.. pænt meget endda, og det var ikke noget som han kunne gøre meget ved. "Jeg ved at jeg er en flot mand.. Men tror du ærlig talt på, at jeg vil have dig med? Jeg har ikke tænkt mig at have døden rendende i hælene," endte han med en kortfattet stemme. Hvem var da overhovedet interesseret i den slags? Døden var da for pokker grum nok i forvejen, men at være i søgelyset, var da slet ikke noget som han kunne have! Han var slet ikke interesseret i at hjælpe hende lige nu!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2014 12:02:34 GMT 1
Selena sukkede let, hun havde ikke direkte dårlig samvittighed, sådan noget fik hun ikke, men det var da ingen hemmelighed at hun godt vidste det måske ikke havde været det smarteste træk i verden, men hun var desperat: "Neeej... Du var led i min plan indtil jeg pludseligt fik lyst til at hive tøjet af dig" påpegede hun, hun havde ikke planlagt at hun ville gå i seng med ham, netop fordi at hun vidste han havde et rygte med kvinder, og hvis hun gik i seng med ham ville han nok bare smide hende ud og ikke se hende igen, hvilket jo også var pretty much det som skete, og derfor var det jo endt med at hendes egen lyst var gået i vejen for hendes plan, hvilket i sig selv var lidt noget lort, for hun plejede ellers altid at kunne holde sig i skindet, og kun gøre præcist hvad der var nødvendigt.
"Hør, jeg vil gøre alt... Er du klar over hvor pinefuldt det er at leve på denne her måde? Desuden så hørte jeg at du var stærk, og at du netop måske kunne slå ham" sagde han roligt, ja egentligt var det jo også fordi at han nok havde nogen folk under sig han kunne hundse med, men det var nok en del mere problematisk når han nu var blevet smidt ud, så nu var han pludseligt ikke lederens søn mere, nu var han bare en eller anden bondeknold der rendte rundt på flugt eller hvad? Selena vidste ikke hvad hun skulle tro, men hun var efterhånden mere end desperat efter at slippe væk: "Hvis hun alligevel vil slå dig ihjel, hvad har du så at tabe ved at tage mig med" sagde hun og trak lidt ligegyldigt på skuldrende.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Oct 30, 2014 5:57:57 GMT 1
Lucifer følte kun hvordan vreden meldte sig. Det at vide, at man havde været et led i en eller anden plan, var noget som gjorde ham direkte arrig, og det kunne han slet ikke have med at gøre! Tanken gjorde ham vred.. den gjorde ham arrig, og nu hvor han vidste at hun havde udnyttet ham for sin egen vindings skyld, stod han med følelsen af... at han var vred... og ikke ville have noget med hende at gøre i det hele taget! "Jamen er det ikke bare fantastisk?" ente han med en fast tone. Ja, han havde måske haft tendenserne til at være glad for pigerne, men var der virkelig noget forkert i det? Det ville han i hvert fald ikke selv mene, men det var nu ikke noget som han kunne gøre ved.
Selena regnede med, at han kunne slå selveste Azrael? Der var jo ikke nogen som kunne slå den mand! "Du tror at der er nogen som kan slå Azrael? Det er der ikke nogen i den her verden der kan, Selena!" endte han med en fast tone. Skulle han være helt ærlig, så var han ikke særlig meget fristet til at tage hende med nogen steder. Det var måske en temmelig grotesk tanke, men ikke noget, som han kunne gøre noget ved af den grund. Armene lagde han i stedet for over kors. "Og du forventer virkelig, at jeg har tænkt mig at tage dig med mig nu?" spurgte han kortfattet. Det var da noget af det sidste, som han havde lyst til nu. Nu hvor hun havde gjort ham direkte.. pissed, for at sige det mildt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 30, 2014 20:32:49 GMT 1
Selena kiggede på ham og sukkede så roligt, hun anede ikke hvad hun skulle sige til ham eller om hele situationen, hun havde lyst til at sige undskyld, men på den anden side, så undskyldte hun jo aldrig, hun følte jo ikke at hun som sådan havde gjort noget forkert, men det var alligevel en anderledes følelse når man skuffede andre på sin egen bekostning og ikke fordi at nogen havde bedt hende om det. Eller, ikke at hun mente hun havde skuffet ham, det var jo nok ikke ligefrem fordi han havde set hende som den store kærlighed, men bare fordi at hun ikke så godt kunne lide tanken om at det måske var hende der denne gang havde trådt nogen over fødderne fordi at hun faktisk havde prøvet at udnytte ham til sin egen fordel, selvom det jo ikke helt var endt på den måde.
"Nej men jeg er jo nødt til at prøve noget! Jeg har ikke lyst til at leve sådan her mere... Er du klar over for pinefuldt det er at være en fancy prostitueret? Jeg ved så meget at folk ville slå mig ihjel sekundet de fandt ud af det" sagde hun roligt, ja hun var jo nærmest et hemmeligt våben, og det var ikke altid rart for hun vidste, at når de mænd hun havde lokket og fået information om, fik nys omkring det, så ville de sikkert alle sammen jagte hende og forsøge at slå hende ihjel: "Hør, det var ikke meningen at vi skulle knalde vel, jeg havde bare tænkt mig at snakke med dig og skride hjem igen" sagde hun roligt, i et forsøg på at forklare sig.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Oct 31, 2014 6:03:22 GMT 1
Lucifer følte uden tvivl, at han blev udnyttet i denne forstand, og den tanke kunne han slet ikke have med at gøre i den anden ende. Han kneb øjnene sammen. Hun vidste at hendes liv ville hamre hende over fingrene på et tidspunkt? Skulle han da være noget undtag, når han vidste, at hun udelukkende havde gjort dette for sin egen vindings skyld, og ikke havde noget med ham at gøre! "Du valgte at udnytte mig, og nu tror du, at jeg vil have dig med? Ærligt, Selena... tror du virkelig, at jeg har tænkt mig at have dig og døden rendende i mine hæle, for at stille din tilfredshed?" endte han med en fast tone. Så var hun da mere gak, end hvad han havde regnet med, at hun ville være, og det var jo slet ikke noget som han kunne have med at gøre lige nu.
Lucifer vendte blikket fast i modsat retning af hende, for han følte slet ikke for at se på hende lige nu. Han var vred.. og han synes faktisk at denne situation var slem nok som den var i forvejen, og særligt fordi at han ikke havde nogen dæmoner eller det dæmoniske samfund at støtte sig op af, som han ellers havde haft igennem hele sit liv. "I det tilfælde, så vil jeg næsten anbefale dig, at tage videre, som din oprindelige plan var.. Jeg er ikke interesseret i at hjælpe dig." Han var vel såret over det faktum, at hun overhovedet kunne finde på det.. Særligt fordi at han havde stået som lederens søn.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 31, 2014 11:15:46 GMT 1
Selena vidste ikke hvad hun skulle sige: "Men du er stærk... Det er derfor jeg har brug for dig, du er stærk og du er måske den eneste mulighed for faktisk er hjælpe mig" sagde hun roligt, hun vidste ikke hvad mere hun skulle sige, hun vidste godt at det måske ikke var særligt pænt sagt eller gjort, men hun var desperat og han af alle måtte da kunne sætte sig ind i at være desperat: "Du kunne slutte dig til varulvene, eller vampyrene... Jeg har kontakter næsten alle steder, jeg kan hjælpe" sagde hun roligt, hun vidste ikke præcist hvad hun skulle sige for at overbevise ham, men lige nu følte hun sig bare klar på at tage en chance, og om ikke andet dø i forsøget.
"Han lader mig aldrig gå af fri vilje, så ligegyldigt hvad jeg gør er jeg i fare for dø hvis jeg skrider, men jeg kan ikke mere" sagde hun og sukkede så dybt, hun ville ikke mere, hun kunne ikke mere og hun ville ikke være hans lille lolitta dukke som han kunne smide efter mænd når at han havde brug for informationer, ikke at Selena altid gik i seng med dem, men der var ingen tvivl om at hun brugte den sensuelle dæmon for at få fakta ud af den: "Men nu er du blevet en del af min plan... Hvis du har lyst til at være det... Please, jeg vil gøre alt..." sagde hun roligt og anede ikke hvordan hun skulle lokke ham, men hun ville gerne, hun ville med, hun ville væk og hun ville ikke forsøge sig mere, nu skulle der bare ske noget.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 1, 2014 11:42:17 GMT 1
Ved hendes forespørgsel omkring vampyrere og varulve, måtte Lucifers øjne direkte lyne. Han ville aldrig i sit liv, slå sig sammen med dem! Aldrig nogensinde! Der var intet andet rigtigt end dæmoner i denne verden, og det var sådan at han var opdraget! "Hvis du i sandhed går og tror at jeg vil gå med andre end dæmoner, så tager du fejl! Det er en grotesk tankegang, at tro, at jeg vil underkaste mig... vampyrer og varulve.." Han væmmes ligefrem ved tanken om det! Han kunne slet ikke have den! Det var da uden tvivl noget af det værste, som han længe havde hørt! Stærk var han måske... men at gå imod Azrael? Det ville end ikke han gøre! Han ville bestemt ikke gå imod døden, for at risikere at miste livet selv! "Og hvad får dig til at tro, at jeg vil tage dig med mig, når jeg ved, at jeg ikke har været andet end et led i dit spil, Selena? Jeg må sige, at jeg virkelig er skuffet," sagde han kortfattet.
Som hun begyndte at tigge og bede, var noget som igen fik ham til at vende blikket mod hende. Han skulle resten af sit liv, gå rundt med et brændende mærke på halsen, som tegn til hans forvisning fra sit samfund. Ja.. Han vidste at han selv havde skuffet.. Ikke bare Faith, men også sin mor.. sin far.. sin familie.. Ja hele sit familienavn! Og det var virkelig svært for ham! "At modsætte sig døden, er det samme som at skænke ham min sjæl.. Tror du ærligt, at jeg er interesseret i det? Valg har konsekvenser.. og dette er en fatal af slagsen," bed han hende af. Han havde et voldsomt temperament.. og særligt når han følte sig udnyttet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2014 11:14:52 GMT 1
Hun rullede øjne af ham, han var da heller ikke ligefrem nem at handle med, så havde det alligevel været en del nemmere bare at kysse ham og være tæt på ham på den måde: "Jeg siger ikke du skal, det var et tilbud!" sagde hun i en næsten snærrende tone, hun prøvede bare at hjælpe og redde situationen en smule: "Jeg var desperat! Hvordan ville du ikke opfører dig hvis du blev udnyttet hele dit liv! Jeg havde brug for at komme væk, og du var min billet, hvilket du jo så tydeligt ikke er længere... Alligevel vil jeg gerne med, siger det dig slet ingenting?" sagde hun i en lettere irriteret tone, ligesom ham var hun ganske stædig, og hun var ligeledes en kvinde med et ganske stort temprement, hvilket nok var noget hun havde fået med årene efter at have været såkaldt slave.
Som han talte videre om døden, og tydeligt ikke ligefrem var den modige mand hun troede han var, sukkede hun blot: "Og jeg som troede du var en stærk dæmon" sagde hun og rullede med øjnene, nok mere provokerende end noget andet, men det var alligevel en belastning: "Og hvad vil du gøre hvis jeg bare følger med alligevel?" spurgte hun og rynkede let på panden som hun afventede hans reaktion, det kunne hun jo fint gøre, bare stalke ham rundt til hvor end han rejste, hun var jo nok næsten lige så hurtig som ham og hendes evner var jo heller ikke dårlige. Hun gik nærmere og lagde en hånd på hans bryst, som hun altid gjorde når hun skulle overtale mænd, for at lade dem føle den sensuelle dæmon en smule tydeligere, og hun lukkede så kort øjnene, hun ønskede virkeligt bare han sagde ja lige nu.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 2, 2014 12:00:52 GMT 1
Alene det faktum, at hun kunne få sig selv til at foreslå de andre racer, var noget som vækkede en direkte vrede i Lucifer, for han kunne da slet ikke drømme om det! Overhovedet ikke! "At du overhovedet kan få det over dine læber, begriber jeg ikke!" endte han med en fast tone, for løgn var det jo trods alt heller ikke. I det store og hele, så var det jo bare sådan her, at det var. Han var frustreret nok, som det var i forvejen, og alene den tanke om det liv, som han nu skulle leve, gjorde det heller ikke ligefrem bedre. "Åh virkelig? Du vil med mig, fordi at det er noget, som du har oprigtig lyst til? Jeg kunne være ligeglad.. Jeg kunne ikke være mere end ligeglad! Jeg er ikke bare et led i en plan, som skal udnyttes!" endte han med en fast tone. Det var en tanke som rent faktisk irriterede ham noget så grusomt!
Lucifer himlede med øjnene. Ud fra hans alder og hvad han kunne, jo så var han en kraftig og stærk dæmon, men der var stadig ting, som gjorde, at han ikke kunne stå imod. "Jeg er stærk af min slags, hvis du virkelig vover at sætte tvivl ved hvad jeg kan! Jeg kan bare ikke alt.. jeg kan ikke opnå alt!" endte han med en fast hvislende stemme. Hvad hun gjorde herfra, kunne han jo være ligeglad med, og nu hvor han i forvejen vidste, at hun nok ville komme til at søge efter ham uanset hvad... det var da også bare irriterende! "Ved du hvad.. gør hvad du vil... jeg har uanset ikke retten til at fortælle dig, hvad du skal gøre, og hvad du ikke skal gøre længere," endte han med en fast tone, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han endte med at vende om og begyndte at gå. Han havde fået nok af hende lige nu!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2014 20:49:15 GMT 1
Hun sukkede let: "Hør min finde ven, hvis du havde haft sex med alle verdens racer under tvang, så ville du nok også være en del mere tolerent!" sagde hun blot, hun havde haft sex med en del af de folk hun skulle have informationer ud fra, især hvis det var noget vigtigt, or det meste så holde hun sig bare til at lokke dem, lege med deres sind, men det var ikke altid nok, og nogengange var det mændende der havde forgrebet sig på hende, fordi at hun havde tirret dem så længe for at få oplysningerne ud, alt sammen ting hun hellere ville glemme, men som kunne være helt utroligt svært. Hun havde nok mest af alt brug for en smule fred og ro, og brug for at det ikke altid var hende der skulle passe på sig selv.
"Hvorfor fanden er du så pisse sur! Du kan bare ikke tåle at det for en gangs skyld er en kvinde der har udnyttet dig frem for omvendt vel? Du kan ikke tåle den tanke! Du fik et godt knald, så luk røven" sagde hun blot, hun kendte da mænd der nok ville være pænt ligeglad med hvor meget hun havde skuffet, hun fattede bare ikke hvorfor han var så sur, der var så mange andre ting at give sig til: "Fint, hvis du går, så går jeg med" sagde hun og gik op på siden af ham som han begyndte at gå, hun var så død lige nu, og hun vidste det godt. Det var en ren selvmords mission, men hun ville med, hun ville ikke bare sidde og se på at hendes liv passerede forbi, imens hun logrede med halen for sin herre.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Nov 3, 2014 5:36:54 GMT 1
Lucifer klemte øjnene fast sammen. Naturligvis var det her noget som gjorde ham arrig! "Fedt at vide, at man har nydt selskabet til en rundetrunde.. Det er jo lige før, at jeg fortryder det," sagde han med en kortfattet stemme. Han var jo heller ikke ligefrem en mand som fandt sig i hvad som helst, også selvom han vidste, at han også i øjeblikket, befandt sig i en situation, hvor han ikke kunne gøre noget som helst ved det. Sandheden var jo blot, at han virkelig havde nydt hendes selskab for den aften, og ja, det havde rent faktisk ærgret ham, at hun ikke havde lagt sig ned ved siden af ham, men han levede med det! Men de sandheder som kom på bordet nu, var straks noget helt andet!
Lucifer var en meget temperamentsfuld mand. Var det underligt? Han var opdraget af dæmonernes leder, til at skulle overtage efter hende, og det var nu ødelagt.. det som han var opdraget til, var et mål som han ikke kunne opfylde, og det var en evig frustration, som han nu skulle gå med.. Det var rent faktisk en forfærdelig fornemmelse for ham! "Hvem kan da lide at blive udnyttet? Jeg er lige blevet ydmyget foran hele den dæmoniske race.. fået det mærke her, og smidt på port, og så får jeg det at vide!" Han pegede på det brændende håndaftryk mod hans hals.. Tegnet på at blive smidt ud.. et tegn og mærke, som han måtte bære for resten af sit liv! Selvom han begyndte at gå, og hun bare fulgte med, var det en tanke, som både irriterede ham, men også glædede ham. Han havde jo lidt set sig frem til en ensom og trist tilværelse.. og det der med at klare sig alene... ja, han vidste ærlig talt ikke hvordan man gjorde den slags. Han himlede med øjnene.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 3, 2014 13:12:28 GMT 1
"Jeg er ikke nogen rundetrunte!!!" sagde hun i en hidsig tone: "Jeg har kun været sammen med en udover dig af egen fri vilje, så du skal ikke stå der og sige jeg er billig!" snærrede hun, det var noget der satte hendes sind i kog, for hun ville for alt i verden bare være fri. Det kunne godt være at hun havde været sammen med mange mænd, men det var fordi at det var vigtigt i forhold til hendes Herre og de oplysninger hun skulle have ud af folk, men nu var det jo ikke fordi at nogen havde tvunget hende med Lucifer. Hun havde haft lyst til at være sammen med ham, ikke fordi hun var forelsket i ham eller noget i den stil, men bare fordi at han var sød, sjov og spændende - dertil utroligt sexet og ganske lækker.
"Ja præcist, du har intet at tabe, men du er stadig stærk og derfor går jeg med" pointerede hun stædigt, havde han nu stadig haft lige så meget magt som før havde hun nok ikke gjort det af frygt for at han ville sende nogen efter hende til at fjerne hende, men hun var bare glad for at være i selskab med en mand der nu var lige så lost som hende, han havde intet at tabe og det havde hun heller ikke, ikke udover sit eget liv naturligvis, men det kunne hun jo ikke ændre så meget på. Et tungt suk kom frem på hendes læber, som hun betragtede ham og de begyndte at gå: "Giv mig en chance, jeg kan være nyttigt selskab" pointerede hun blot.
|
|