0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 19:28:27 GMT 1
Turen var fredfyldt og rolig, noget hun i den grad nød, for der var jo larm og råberi på børnehjemmet det meste af tiden med alle de børn og unge, så fred var tiltrængt ind imellem og lige nu nød hun virkelig turen i skoven! Det mindede hende jo mest af alt om barndommen med Jack, den virkede så fjern og langt væk, selvom det jo ikke var forfærdelig længe siden. Hun sukkede trist, det var lettere og sjovere den gang man ikke var pige og dreng, men bare, var til og hyggede sig i hinandens selskab. Uden alt det der følelsespjat. Hendes blik hvilede roligt på ham ind imellem, det var rart at han i det mindste ville have hende i sit liv. Myrina savnede ham jo og nu havde de fået brugt et døgn sammen, og mere til næsten, hvilket jo egentlig passede hende ganske fint. "Det ser hyggeligt ud Jack." Lød det fra hende, da de endelig var fremme. Det havde været stilhed, lidt for meget stilhed, mon han gik og tænkte på noget bestemt? Selv havde hun fokuseret på at huske vejen og genkende ting, så hun ville kunne finde hjem til ham igen en anden dag.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:10:20 GMT 1
jakc gik stille og rolige og smilte til hinden han sukket rolige mens han kikket rundt og vidste ikke hvad han skulle sige " så skulle du se elverens hjem "" sagde han stille og rolige mens en hånd kom hen mod Myrina og tog blidt om mens jack stille kom tæt på hinden han lage hånden mod hindens kind " af og til Glemmer jeg vor stærkt det går " sagde han og smitle rolige mens han nusset hinden om hindens kind hvad skulle han sige ellers rolige lage han panden mod hindens han sukket rolige og nåd det her meget han ville gøre alt for at myrina var gald og telfreds med det helle men det kunne måske også blive for meget i længten stille smilte han " jeg har nydt det her faktis " sagde han stille og rolige hvad skulle han dog stille op det var rat det mund han kunne gøre hinden lige så varm som dagen før
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:19:03 GMT 1
Så frygtelig tæt på, han var så tæt på, hun ville ikke gøre ham ked af det igen, det ville hun virkelig ikke. En vind gled sig om hendes ben og luftede hende kort under kjolen, hvilket mindede hende om at hun rent faktisk var bundløs. Hvilket fik hende til at rødme let, det var så upassende når han var så tæt på. Hendes blik gled hen over hans ansigt, hun prøvede at læse ham lidt, men det var svært. "Tiden? Vores alder? Hvad?" SPurgte hun med en mild latter og rodet ham i håret, inden hun puffede blidt til ham i drillende leg som altid. Hun snurrede rundt om sig selv og tog sig den frihed og storme ind i hans hus for at se sig omkring. Hendes blik gled lidt rundt, hun fandt hurtigt hans sofa og kastede sig ned i den med begge ben oppe, helt afslappet. Der var da et par timer endnu, hun kunne godt blive her lidt. "Jeg har også nydt det. Det var sjovt. Jeg er ked af du kastede op, det var ikke ligefrem min hensigt." Mumlede hun så, helt afslappet, hun lå virkelig godt i hans sofa og dovnede den.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:28:49 GMT 1
jack kikket efter hinde nmed et smil på læben han gik rolgie efter hinden og studerete hinden lidt men han noget dersvære ikke at svare på det hun spurte om rolige kikket jack sig om kræng mens han satte sig vedsiden af hinden det var som om hun flygte lidt igen for noget som jack ikke regtit forstod men den måde hun lå på var fristne rolige smilte han ned til hinden " kan du lig det ??" jack rømdet lidt og kikket sig om kræng hvad skulle han dog stille op med sig selv lige nu det ivrkede så Dejliget at blive elskede på denne måde i stede for den anden rolige satte han sig hved om kræng hindens hovde og vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre det var svært at finde ud af der var nogle timer rolige nusset han hindens kind igen men sagde ikke noget som helst det var rat jacks øjne kikket hen på en form for smykke han selv hadet lavet i smeden som han dog hadet foget lov til at bøsge mest forde han boget længer nede af skoven han smilte lidt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:39:35 GMT 1
Hendes krop strakte sig som hun lagde sig godt til rette og løftede det ene ben let afslappet. Kjolen gled en smule ned mod hendes underliv og afslørede hendes lår. Hun så op mod ham med et stort smil. "Her er jo fantastisk hyggeligt! Her kunne jeg da godt lige blive et par dage næste gang. Så kan vi få dejlig mad og lege i skoven som da vi var børn. Danse! Åh vi skal danse Jack. Men ikke i dag. Åh jeg ligger så godt." Kom det hurtigt fra hende, hun var uden tvivl rigtig glad og munter lige nu, hun løftede sine arme op mod ham og nussede kort hans ene arm inden hun hvilede sine arme mod sit ansigt og hoved. En lille lur inden hun skulle afsted var måske ikke så dårlig en ide, men igen ville hun ikke spilde tid med at sove, hun ville jo gerne bruge den på ham. Der virkede så idyllisk og hun elskede det, hun savnede det, lidt mere end hun egentlig anede. Hun lå med lukket øjne og hvilede sig fredfyldt, hendes bryst hævede sig, sank sammen igen, hævede sig, sank sammen igen i rolig vejrtrækning som hun egentligt lå helt perfekt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 21:48:03 GMT 1
stille og rolige kom hans hånd ned over hindens lår lige så stille og nusset den lige så stille " det kunne være hyggliget " sagde han med dæpede stemme jack lukket øjne rolige og lod sig føle hvad der var regtit Mayrin var den der hadet været der i længst tid for ham rolige åbnet han øjne en smule hans hånd var kommet under hindens kjole lidt og nusset hidnens bare mave lige så stille han rømdet men lukket øjne igen hjerte hammeret lidt han håbet lidt på hun ville rejse sig og kysse hans læber enlige sjovt for han hadet ikke tænkt opå det der før så Hvorfor så nu han vidste det ikke rolige lage han panden mod hindens så deres læbere næsten ramte hianden jack tudere ikke gøre så meget hun måtte også gøre lidt for han tudere ikke gøøre det ikke den her gang hans hånd stopped lidt og glemte lidt hun ikke hadet trysser på men rolige kørte han forbi der hvor kandten skulle ha været det var førførne lidt men han vidste et sted gå godt at hun godt ville det han hadet jo set hinden den aften
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 22:00:29 GMT 1
Det var rart at blive nusset, men at blive nusset på låret sendte forkerte signaler igennem hendes krop og gik lige i underlivet på hende, hvilket fik hende til at ligge en smule uroligt. At han var under hendes kjole og nussede hendes mave gjorde hende intet, men da han så igen kom tæt på, blev hun egentlig klar over hvor fanget hun var mens hun lå der i sofaen. Ikke igen, kunne de ikke være sammen uden han sådan skulle bryde den grænse mellem venner og så lidt mere end det. Hun følte ikke de havde brugt tid sammen som venner i ret lang tid af gangen før han igen prøvede på at komme tættere på. Det gjorde et sted ondt, for hun ville ikke såre ham gang på gang. Myrina sukkede blidt mod hans læber, hvad pokker skulle hun gøre ved det her? Bare kaste sig ud i det og håbe hun ikke fik det for dårligt med det? Nej..... Det kunne hun ikke byde sig selv, eller Elijah som havde været ved at åbne sig for hende, han havde rent faktisk kysset hende, brudt nogle af hans egne grænser og tog det stille og rolig med hende. Et tempo hun i den grad var helt vild med. Hvor Jack pressede tingene lidt ned over hende, måske var det det som gjorde Elijah var så meget mere spændende. Da hånden var ved hendes trussekant klemte hun øjnene sammen. "Er det nu klogt Jack?" Spurgte hun i en blid hvisken.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 22:09:27 GMT 1
jack kikket rolige og Fjernete hånden lidt det var tudliget hun ombart ikke ville jack sukket rolige og rejste sin ruk og sagde ærliges " nej " sagde han stille og rolige med blikked lige mod ham det irterte ham inderliget Rolige sukket han lidt og så lidt mod sig selv han var ikke sikker han hadet set en frmetid med hinden men vis hun ville være sammen med ham der Elijah " men jeg kan heller ikke lade være med at lukke mine følser ude " sagde han stille og tog sig i hjerte lidt men kikket så ind i ilden hvad skulle han sige mere han kunne lige så godt slette alt hvad han hadet af følere det gjorder tingen så meget nemmer hvad skulle jack smilte dog lidt rolige de hadet kendt hianden i så langtid at han hadet håbet lidt på der gemte noget i hinden men det var ombart ikke nok rolige kikket han rundt i stuen men sukket så rolige igen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 22:22:24 GMT 1
I det mindste tog han det lidt pænere denne gang, men det var nok også fordi hun ikke blankt afviste ham, hun bed sig i læben og endte med at sætte sig op i et fast ryk efter han havde flyttet sig. Hun så roligt mod ham, dog med et medfølende blik, hun gjorde jo ikke det her for at gøre ham ondt, på ingen måde, tværdigmod, faktisk gjorde hun det for at skåne dem. "Hvis det endelig skulle være os to Jack, så ville jeg være sikker i min sag, jeg vil virkelig ikke have den mindste tvivl. Og det er fordi jeg elsker dig, jeg vil ikke miste dig! Forstår du det?" Lød det så roligt fra hende, næsten kærligt, hun rejste sig op og gik mod ham, omfavnede ham ind i et kram og sukkede tungt. "Jeg holder så ufattelig meget af dig. Hvis jeg mistede dig ville jeg blive helt knust." Hviskede hun blidt ind i hans øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 22:39:37 GMT 1
jack vidste ikke hvad han skulle sige men krammet hinden stille ind til sig og sagde lige så stille i hindens øre " du minter mig ikke på nogle måderne min kære " sagde han stille og løfte hindens hage lige så stille op mens hans læber ramte hindens lige så stille det var varmt og godt hvad skulle han stille op det var svært at fine ud af men de måtte tage det stile og rolige det var rat det her på den her måde rolige nusset han hindens ryk for at hun skulle sidde rolige det var skønt hun sagde sådan til ham jack ville ikke sige noget som helst på nogle måde han hadet det rat lige nu
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 16, 2014 23:13:25 GMT 1
Forstod han intet? Hun ville ikke kysse med ham, hun ville kramme ham som venner og være tæt på ham, som venner, indtil hun fandt ud af hvor hun stod. Myrina var ikke forelsket i ham, hun var helt væk i Elijah, hun ville kysse Elijah. Ikke Jack..... Alligevel gengældte hun det, for hun turde ikke andet, hun var bange for at han ville skubbe hende væk og blive vred igen. Hun var så forvirret og vidste et sted ikke helt hvor hun skulle gøre af sig selv, det passede helt fint at hun skulle videre derfra, finde Elijah snart. Måske hun kunne få snakket det igennem med ham, selvom hun skammede sig et sted. Nej Elmyra var måske mere forstående, hun havde vel selv været en ung kvinde uden nogen form for viden om hvad hun skulle stille op i situationer. Myrina måtte finde hjælp i alt det her, for hun kunne ikke klare det alene og måske, måske havde hun allerede mistet ham, en tanke som skar hende så dybt i hjertet at hun havde helt lyst til at skrige i smerte. Hvorfor var det så besværligt, hvorfor ville han ikke forstå? Det var en bror han var for hende i hendes hjerte og der kærligheden lå i, ikke kærestefølelser, ingen forelskelse. Hun var ikke engang helt modnet på det punkt, hun udviklede sig stille og roligt, sammen med Elijah. Det som hun rent faktisk havde brug for...... Men nu stod hun her og kyssede med Jack, egentlig ikke noget hun havde lyst til, men det skjulte hun ret godt, for hun ønskede ikke han blev vred på hende eller ked af det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 17, 2014 9:21:54 GMT 1
jack smilte rolige " når du en gang finder ud af det så venter jeg " sagde jack stille og rolige mest sagde han det for at sige han forstod det hun sagde for han kunne jo ikke bruge det andet til noget men det vat stade som om mange bare udnytte ham på den her måde men han rejste sig rolige op og kikket ud mod skoven han sagde ikke mere på nogle punktere lige pt nåød han stilheden måske skulle han bare forblive tom inden i rolige kikket han rundt og vidste ikke hvad mere han skulle stille op med sig selv Rolige knytted han næveren var han ikke køn nok eller sjov nok eller tænkte han for meget overtingen helle tiden jack gemte nogle tråre mens han prøvet at virke stærk men det var ikke så sært og hun ville sikkert gøre det her flere gange det var forvirene at være vosken men igen det var vel bare noget som man måtte venne sig til hun bliv helle tidene med at sige som da vi var børn og jack vidste det ikke bliv som det som den gang det ville det arldige blive
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 21:42:10 GMT 1
Deres kys blev brudt og det han sagde fik hende til at smile oprigtigt. "Tak Jack, det betyder meget for mig. Du ved jeg elsker dig og altid vil elske dig, min kærlighed har bare ikke udviklet sig som din har."Lød det roligt fra hende, hun lod sin glide ned af hans kind, hvor var det rart, de skulle ikke skilles i vrede denne gang. Et sted ønskede hun bare tingene ikke gik så voldsomt stærkt, at han massede sig sådan på drev hende kun væk. Myrina gjorde sig klar til at komme videre, hun smilede blidt mod ham og nikkede roligt, det var det rigtige de havde fat i nu og det glædet hendes hjerte, hvilket strålede ud af hendes øjne. Da hun kom ud fra hytten, indsnuste hun den friske luft i skoven, her duftede så skønt! "Måske kan du besøge mig næste gang?" Sagde hun med et smil, inden hun omfavnede ham i et farvel kram. Så slap hun ham, gik afsted og vinkede muntert mod ham, inden hun forsvandt tilbage mod byen, nu skulle hun tilbage til New Dale med Elijah og finde tilbage i det nye liv hun havde, som bestemt var mærkeligt, men vidunderligt!
//out
|
|