0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 21:26:11 GMT 1
Lige her og nu, måtte hun synke en klump, det var umuligt det kunne være ham! Gad vide hvornår det havde været? Om han stadig var i landet. Hun gøs ved tanken og rejste sig hurtigt op da Jack valgte at gå, hun stormede efter ham og tog hans hånd, hun ville slet ikke være alene lige nu. Myrina, rent faktisk bange for noget, langt om længe havde fået en lærestreg ved at være naiv og godtroende. Hun knugede sig til hans hånd og kiggede lidt rundt. "Nej, lad os hellere tænke på noget andet. Hvordan er din gudfar?" Spurgte hun nysgerrigt, hun ville ikke spørger ind til kvinden i hans liv, hun ville sikkert bare blive muggen og tvær og afslører sig selv lidt i at være småjaloux. Myrina kiggede rundt som skulle hun lige være sikker på at han ikke var der, det løb hende koldt ned af ryggen. Føj! Og at holde det hemmeligt havde været så svært, men hun løj jo ikke når hun sagde hun var faldet. Det var kun hendes knæ og håndled som havde fået skræmmer da Zean havde skubbet hårdt til hende. Hans leg havde gået ud på hun skulle løbe for livet, og derfor var hun faldet og havde slået hovedet ned i en sten, hvorpå hendes læbe var flækket. Roligt tog hun sig til den, så fjollet, hun faldt da også hele tiden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:09:21 GMT 1
jack smilte stille til hinden og tænke lidt hvordna han skulle beskrive sin gud far " tja som en kongen nu en gang er " jack kunne ikke for klage det eder da det var svjært " han er kolg visog nogle gang lidt høj røvet som jeg siger men det må jeg tage som et smil på læben af og til " jack smilte til hindne og lage hovdet stille ind mod hinden det føltes regtit rat det her men nej han måtte glemme det stille han ik hen til smede værksede hvor han stade kom af og til med hinden haven hadet han passet godt på " hvordan har du det ellers ud over alt det der " sagde han stille og smilte stort over helle hans stille brede smil
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:23:27 GMT 1
Det fik hende til at smile og høre om ham, hun nikkede og det var rart at få tankerne på noget andet. Hun forstillede sig Jack på et slot, et fint sted, men måtte grine lidt ved tanken, selvom han sikkert så rigtig godt ud i fint tøj og det hele. Dog ville han altid være hendes gadedreng, hun smilte sødt ved tanken, men rynkede lidt i panden, han havde fundet en kæreste. Hmmm, det var altså underligt at tænke på. Myrina bed sig i læben, hun brød sig faktisk ikke om tanken, men følte sig så egoistisk ved det! "Jeg har det dejligt, det er rart at føle man høre til et sted og rent faktisk have et hjem. Og jeg får rigeligt med eventyr." Forklarede hun muntert og stoppede op igen, hun sukkede roligt og endte med at give slip på Jack og strække sig. Hendes krop var helt færdig, turen hertil havde været så lang, selvom det ikke var hende som arbejdede på at få dem frem. Et gab skjulte hun i sin håndryg og lænede sig træt ind mod Jack. "Jeg skal have fundet et sted for natten, jeg er helt færdig." Lød det blidt fra hende, hun ville egentlig helst sove under åben himmel. Det savnede hun bestemt, det var underligt med en seng hver nat, men hun rent faktisk fået vendt sig til det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:33:08 GMT 1
Jck smilte rolig trak han hinden stille ind i huset som han hadet han stille hinden stille i sengen som stod her det var ikke meget men det var godt nok rolige smilte han " du kan sove her jeg sover bare på gluver i nat eller finden en gammel mardars og sover på de tkan jeg vel stade " sagde jack stille og støj hinden over kinden han kunne ikke lide tanken om hun var kommet til sakde " d u er også Altid så klosset " sagde han stille med et bredt smil over hans læber han gik stille ind til smeden og spurten om noget mad og en ekser madras han nikket og fandt det helle frem jack tændte stille ild op såå de kunne holde varmen rolige lage han sig til ratte på mandrasen og tog noget kød og spiste lidt af den men satte sig så tæt ind på maryan og smilte rolige til hinden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:48:33 GMT 1
At han gengav hun var klodset fik hende til at le, det var hun, også i den grad, men læben havde været i et forsøg på at flygte for livet, som en skræmt lille kanin, et dådyr på flugt fra sin jæger. Hun var glad for hans tilbud og ville ikke takke nej tak, men et sted burde hun vel finde Elijah? Nej han ville forstå. Roligt lagde hun sig ned i hans seng og sukkede blidt, hun satte sig dog op og fik hevet kjolen op over hovedet og lagde den ved siden af sengen. Så kravlede hun ned under hans dyne og puttede sig godt. "Tak søde Jack, min helt i nødens stund." Lo hun og rækkede tunge af ham, der gik næsten barndom i hende når hun var nær ham, det var som i gamle dage hos hende og hun nød det virkelig. Der kom et kært grin fra hende, hun lå rigtig godt og lod sin fod glide ud fra under dynen, hun puffede drillende til ham og skyndte at trække sin fod tilbage igen. "Hvad ville din eleverdame ikke sige til der ligger en kvinde i din seng, Jack altså, du burde skamme dig." Grinte hun, men rødmede så egentlig lidt, gad vide om hun havde ligget her, om de sammen havde ligget der og..... Hun blev ildrød i hovedet og stak det derfor under dynen for at gemme sig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 22:54:28 GMT 1
hvad " kom det stille fra jack som hævet et øjn bryn hvad hadet hun lige gang i det var ikke forde hun skulle være flov rolige trak han på skulderen og spiste lidt men tøret så sin hænder " hvad rømder du sådan få " sagde han lidt og prøvet at hive dyen lidt fra hinden han vidste ikke hvad det var galt med kvinden lige pt hun op førdet i værfald ikke som hun pelget det kunne han i vær fald mærke " hvad er der siden du gemmer dig under der # rolige kikket han rundt han hadet glemt hvor lille stdet enlige var rolige lod han hånden findens hindens tær og klide hinden lidt under den men stoppet så hurtit igen et stille smil bredte sig og lage stille hans kappe som et form for tæppe eller dyne hvad skulle han dog stille op
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:01:07 GMT 1
Neeeej, det måtte han ikke spørger om, så skulle hun dele sine tanker med ham og det ønskede hun bestemt ikke, hun var så flov! Myrina bed sig i læben og kæmpede for at holde dynen på, hvilket også gik rigtig godt, lige indtil han fandt hendes tær og kildede hende. Hun hylede op af grin og bønfaldte ham om at stoppe. Da hun fik pusten igen, satte hun sig op i sengen og holdte dynen ind til sig, både fordi hun var blevet lidt mere genert over at vise sin krop, men også fordi det var hyggeligt. "Jeg kom bare til at tænke på......" Hun stoppede op, det her krævede en dyyyyb indånding, hun kiggede lidt væk og gemte så sit røde ansigt ned i dynen. For pokker da! Hun slog hovedet ned mod dynen og lavede utilfredse lyde, så prøvede hun igen med en indånding og fik endeligt taget sig sammen. "Om i måske, du ved, dig og elverdamen der, havde.... Ehmm ja, været i sengen. Sammen...." Igen tav hun, knaldrød i hovedet og gemte sig på ny mens hun sank ned og ligge igen, med tanken. *Skyd mig bare med en pil nu!* Myrina havde jo ligesom ikke engang været tæt på at have haft sex med nogen, bare tanken om at skulle give sig hen til Elijah var skræmmende, specielt fordi han sikkert var erfaren og fantastisk, og hun klodset og åndssvag. Åh nej nej nej, upassende tanker. Hun ville jo bare drille Jack, men det her gav totalt bagslag!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:08:07 GMT 1
jack kikket med et minuts stil hed og såå flæket han at grin og faldt bag over sengen han kunne ikke holde op igen " ja saølige har jeg det er det ikke sådan noget man gøær med kærster eller er det bare en tanke der slog dig " jack kikket på hinden var hun jaluix på ha m og hinden tanken fik ham til at grine nu var det om vendt det helle rolige lage han en hånd på hindens kind og smiltet " du er jo Jaluix ikke sandt " sagde han med et stlle grin han vidste hun hadet ikke gjort det i nu måske hadet hun bare vetne med det til ham eller måske ikke rolgie nusset han hinden på kinden det var dejlige igen at kunne røger hinden på dne her mådem en han vidste også han måtte være lidt forsikgte han vilel ikke så sin kærste leler hvad de så ind var
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:28:17 GMT 1
Det hjalp bare ikke at han grinte af hende, hun blev ildrød i hovedet og fumlede efter puden og kastede den efter ham, med forsøg på at ramme ham lige i hovedet. "Hvor er du dum! Bare fordi jeg ikke har haft en kæreste! IH!" Hvinede hun, det var så meget som at være børn igen, og søskende på et plan og så ikke helt igen. Ja for pokker hun var jaloux, men det burde hun jo ikke være. Rigtig tøsefornærmet sad hun og surmulede, benægt, benægt, benægt. "Hvorfor skulle jeg være jaloux? Jeg har bare savnet dig, jeg føler måske lidt hun har taget min plads som den der står dig nær. Måske en lille smule jaloux. Men det giver ingen mening og nu skal vi ikke snakke om det mere. Så bare shyyyy." Lød det opgivende fra hende, hun hadet sig selv lige nu og hvis hun kunne, ville hun grave sig ned. Men i stedet satte han sig til at nusse hendes kind, hun lagde sig ind mod ham og sukkede opgivende. Hvorfor var det lige at hendes følelser ikke gav mening.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 23:34:27 GMT 1
Jack smilte rolige og løfte hindens hage lige så stille " det sødt til dig Myrina " sagde han stille og lage pandne mod hindens så de kunne se hinaden øjne han kunne godt lide hinden når hun var sådan før var det jo ham så nu fik Myrina noget af det som jack hadet gået rundt med i alt den tid han smilte lidt og tog hindens hånd det var rat han smiltet og sagde så stille og rolige " du er blivet smuk en smuk ung kvinden " sagde han stille og rolige næste viskene de var af lenne i et rum og jack kunne se på hinden hun hadet mange tanker lige pet han vidste ikke hvad han skulle stille op lige nu men han sagde til sig selv ind til hans kærste og ham fandt ud af vor de stod gjrod det vel ikke noget pt rolige sukket han stillet og lod sin finger strøge over hindens læbe lidt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 0:00:30 GMT 1
Myrina så opgivende op mod ham, hvad havde han gang i?! Hun rystede på hovedet. "Det er forfærdeligt, du skal være lykkelig Jack. Og vi begge har fundet noget dejligt og nogle dejlige personer." Pev hun, det her var forkert og nu begyndte han igen. Et sted var han jo pokkers charmerende og sød ved hende lige nu og så var hun forvirret som bare pokker. Og nu kaldte han hende smuk, her siddende i undertøj i hans seng, tæt op af ham. Stadig rød i hovedet. Myrina sukkede endnu engang, hun rettede sig op og tog sig til hovedet, det her var så upassende, han havde en kæreste! Og hun havde en Elijah som hun forgudet, de var bare ikke rigtig, noget endnu. Men de havde da kysset! Og det klamrede hun sig til. "Åh Jack, sker det her hver gang jeg kommer for tæt på? Jeg vil ikke være til fare for din lykke. Skal jeg tage min kjole på igen? Skal jeg gå?" Hun blev helt tvivlsom og vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 0:06:30 GMT 1
jack smilte rolige og to om hindens hånd og lage den op til hans kind " jeg ved det jeg har på samme måde men det svært at gemme dem væk af og til det sådan jeg har følt myrina " sagde han stille og så ned og trak hovdet lidt væk fra hindene han rejste sig stille op men gjrod det langsomt vis hun ville stoppe ham i det han smilte rolige og lage hovet på skrå hvad skulle han gøre han kunne ikke såre den ene men på den ene side vis han ikke gjorde noget så bliv den anden såret også han sukket let sikke en katte pine han var havet i måskse skulle de bare gøre det og så måsske ike nsakke om det men bare lad tingen ske som det skete som sagt vidste han jo heller ikke regtit med hidnens fremti fremtide lige pt men hvor ville han ha ønsket de hadet gjordt det noget før og hun ikke hadet skubbet ham sådan væk rolige ryste han på hovdet for at komme væk fra den ide
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 0:18:05 GMT 1
Det var så svært at se bort fra hun gerne ville have han kun var hendes, men ikke mere end en ven, det var jo på ingen måde fair og hendes hoved var så fyldt med tanker hun ikke kunne få orden i. Hun lod ham rejse sig, det var bedst sådan, det skulle være sådan, elverdamen var heldig og hun kunne give ham det han ønskede, i modsætning til hende. Myrina elskede ham, men ikke på den måde, og hun måtte lære at dele ham, men det var svært og det gjorde hun misforstod sine følelser. "Jeg kan ikke give dig det du behøver Jack. Og jeg bør kunne dele dig." Hviskede hun så skamfuldt, det var virkelig noget som pinede hende i den grad. Roligt rejste hun sig op med dynen om sig, hun stod lidt uroligt, nu var hun slet ikke træt, nærmere bare urolig. Forsigtigt lagde hun dynen fra sig og redte hans seng, så greb hun ud efter sin kjole og stod lidt tænkende med den i hænderne. Hun burde virkelig tage den på og gå, men hun kunne ikke få sig selv til det, det ville være synd for ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 0:23:03 GMT 1
jack rejste sig stille op og grap fadt i hinden hurtit " hvorfor gå du du stikker altid af når sådan noget sker det er en del af at blive vosken " sagde han stille og smilte og kikket i hindens øjne han smiltet " og " stolt af det og ind til der vi finder ud af hvor vores føsler lægger henne så det bedst vi finder ud af det sammen " sagde han stille nærmste lidt vist også rolige kikekt han rundt og studeret som hun stod der han rømdet lidt og så ned han vidste ikke hvordan tingen ville komme til at køre rolige gav han hinde et kys på kinden og støj den lang somt med hånden af hindens kind " jeg ville altid holde af dig uanset hvad " sagde han stille og rolige og berolignen un skulle ikke flygte på nolge måder og de måtte finde ud af det her Sammen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 25, 2014 10:17:18 GMT 1
Det var rigtigt nok at hun flygtede, og hun skammede sig sådan over det, men det havde bare altid været det letteste for hende. "Jeg flygter fordi det er lettere, fordi jeg er forvirret og virkelig ikke kan finde hoved og hale i noget." Mumlede hun skamfuldt og så ned mod kjolen i sine hænder, hun knugede den ind til sig. Myrina sukkede, det var hårdt det her! Det trak i hendes smilebånd da han kyssede hendes kind, det var rart men det var som om at det betød noget andet nu hvor de ikke var børn længere. Hun nikkede så roligt. "Jeg har savnet dig Jack, jeg vil ikke have du glemmer mig, jeg vil have du er min bedste ven for evigt. Måske bunder min jalousi ud i at jeg frygter du vil erstatte mig med en anden. Hvilket er fjollet......" Fortalte hun så, hun endte med at slippe kjolen, hun virkede opgivende, men mest fordi hun ikke vidste hvad der var op og hvad der var ned.
|
|