0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2014 17:07:41 GMT 1
Han var faktisk en smule irriterende, som om at han troede han havde regnet hele verden ud, og troede at han ejede alt: "Du tror du ved det hele" sagde hun i et kort og skævt smil, han var for meget, men på den anden side gjorde det ham spændende, hun kunne godt lide at presse grænser og hun var født til at være nysgerrig og tage i mod udfordringer, også selvom det nogengange var en dårlig idé: "Godt.. Så er vi på samme side" sagde hun roligt, han ville ikke ejes,og det ville hun heller ikke, desværre så var hun jo ganske underlagt en anden lige nu, og det ville hun gerne ud af: "Hvad er der nu galt på sex..." spurgte hun: "Men du får måske aldrig noget?" sagde hun i en provokerende stemme, Selena var ikke super god med sine evner, faktisk var dette alt hvad hun var god til, men det var også i ganske høj kurs i følge mange.
"Og hvilke oplysninger vil du have?" spurgte hun stille, hun ville jo ikke skaffe hvad som helst, det skulle jo trods alt være noget som han kunne bruge, og måske det var noget hun allerede vidste i forvejen, mange mente at hun var ganske dum og blondine agtig, men faktisk vidste hun en del, for hun have været tæt på mange af de største her i denne verden. Som han rev fat omkring en ung kvinde, kiggede hun bare koldt på ham, det rørte hende ikke, mange havde forsøgt at skræmme hende væk, men hun var ganske kold, og især fordi at hun gik omkring Azrael, hun have set selv de værste totur redskaber: "Når du vil ikke lege med smerte alligevel? VI tre kunne få os en hyggeligt trekant" påpegede hun drillende, og hentydede til kvinden som han lige nu åbenbart havde sin egen lille fest med: "Måske..." sagde hun og blinkede til ham, om det havde en aftale kom jo an på så meget.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2014 18:10:11 GMT 1
Han smilte svagt. Hun tog fejl. Han vidste ikke en skid og søgte hele tiden efter mere viden. Men at hun sagde det, gjorde ham blot glad. Hvis han virkede bedre end han var, betød blot at han kunne snyde folk. Hvilket altid kunne være nyttigt. Han svarede derfor ikke på det, men smilte bare svagt. Han forstod ikke hvorfor hun pludselig ønskede at angribe hans person. Hvad havde han nu gjort galt? Åbenbart et eller andet. Men han fornemmede generelt at de ikke kom så godt ud med det, med hinanden, så det var nok derfor. Han irriterede hende sikkert, som han irriterede næsten alle. Det blev hendes problem, det var jo hende der skulle leve med ham, hvis hun ønskede hans hjælp. Det irriterede ham dog at det eneste hun overhoved tænkte på var sex. En ting han overhoved ikke var interesseret i. Han holdte kvindens hoved lidt for længe nede, hun gispede mere end før, da hun endelig kom op igen. Hun græd, gik det op for ham, for hele hendes krop rystede og hun snøftede svagt. Flæb. Til sidst smed han hende på jorden og satte en fod ovenpå hende, så hun ikke bare løb. Han var blevet ved længe nok til at udmatte hende, lige nu lå hun bare og kæmpede for at få luft nok igen. Få kræfterne igen. Hans ene øjenbryn gled op i panden da han så direkte på hende. En lille gestus der fortalte hende at han ikke forstod hendes små, hånende kommentarer. Var det alt hun havde? Han havde oplevet meget værre. "Hvis du går efter at såre min stolthed, skal der mere til. Jeg er født med nedværdigende ord" han smilte svagt. Ja, hvad ville han vide noget om? "Fortæl mig noget om hvad landenes ledere bruger deres tid på, hvad de planlægger. Med undtagelse af Imandra. Eller kom med oplysninger om hvor flere af dødsenglenes store familier gemmer sig. Jeg er i gang med at finde en del, men det vil altid være rart at vide hvor jeg skal finde resten. Og hvis du finder dem, så fortæl mig samtidig hvad de laver, hvad de ønsker...Sådanne ting. Men selvfølgelig uden at røbe mig" Det var nok ikke nogle lette opgaver. Men det var de ting han ønskede at vide mere om. Seraphiel lærte ham om dødsenglenes familier og hvad de ville have, men han kunne altid bruge lidt ekstra. Han måtte virkelig til at indhente den rigtige viden og så skabt sig et overblik. Det var svært, når man havde levet afsides næsten hele livet. "Få din sex af dem. For jeg er ikke interesseret" Han løsnede dolken fra sit bælte. Han gad ikke engang pine kvinden lige nu. Han følte sig sært træt, som om kvinden havde udmattet ham med alle sine kommentarer og...resten. Han bukkede sig ned, greb fat i kvindens hår og snittede et lille kryds i hendes ene kind, før han greb fat om hendes hår og dunkede hendes hår ned i jorden, så hun besvimede. Nok til at han kunne kalde hende forvirret, hvis hun kom efter ham. Han rejste sig op og satte dolken tilbage i sin skede, mens han gav kvinden et sidste skub med den ene fod. "Var der ellers noget, eller må jeg fortsætte med mine ting nu?" Han ville vente med at dræbe familien til i morgen. Lade dem få lov at leve en aften mere. En død kvinde ved springvandet ville bare sætte dem i beredskab og give ham unødig opmærksomhed lige nu. Han stolede ikke på nogen. Heller ikke denne kvinde. Han forventede ikke at se hende igen, han forventede ikke at hun ville anskaffe nogen som helst informationer til ham. De var alt for irriterede af hinanden til at det virkede sandsynligt. Hun virkede mere som en kvinde han ville lænke og piske huden af, næsten gang han så hende. Det var synd det hele virkede som tidsspilde, men sådan var det vel en gang i mellem. Han måtte lede andre steder for bedre allierede. Men hvem ved...måske overraskede hun ham?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 18:36:07 GMT 1
"Jeg går ikke efter at såre din stolthed" sagde hun og fnøs let af ham, okay han var alligevel ret irriterende og en smule latterlig lige nu: "Jeg kender allerede en del oplysninger... Jeg kan fortælle dig at Havfolket holder til Manjarno ved Cetiul... Eller lige ude foran" sagde hun blot: "Men hvis du vil slå deres leder skal du nok tage de tunge skyts med" sagde hun blot, så nu havde hun da fortalt ham noget, og hun havde ikke i sinde at fortælle ham mere, før hun vidste om hun kunne stole på ham, hun vidste at hun var en åben bog, og det var sjældent hun pralede med det, fordi hun vidste det gjorde hende meget sårbar overfor fjender. Hun kiggede på ham, afventende, og ikke sikker på om det var oplysninger som han kunne bruge til noget, men man havde vel lov til at håbe.
"Du er simpelthen ikke interesseret? Den var ny!" sagde hun blot, og kiggede på ham med et næsten undrende blik, det var virkeligt sjældent hun mødte mænd som ikke var draget af hende, og som bare gav hende en direkte afvisning, det var da ikke altid at det endte med sex, men om ikke andet kunne hun altid mærke at den mulighed var åben, men åbenbart ikke lige nu: "Du er godt nok ikke nem at regne ud" sagde hun og lod begge sine hænder bevæge sig sensuelt op til hendes bryster, fristende og forførende, i håb om at fange ham lidt igen. Det var ikke fordi at hun lige nu ville have sex med ham, men hun ville bare gerne lige se det der korte glimt i hans øjne, der fortalte at han ikke udelukkede muligheden, om ikke andet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 9, 2014 8:43:00 GMT 1
I et øjeblik lyste irritationen ud af hende og han formåede at nyde det. Han formåede at føle det sjove i det, i at kunne irriterer folk så meget, i at afprøve dem og teste deres grænser. Hun var irriteret, men alligevel blev hun stående og ville snakke videre, få en aftale på plads. Altså måtte det være noget hun ønskede sig, måske endda brændte for, siden hun ikke bare fandt en anden mand der kunne give hende, hvad hun ville. Det kunne han bruge til noget. Han havde også løjet lidt...For han fandt hende skam tiltrækkende. Men han var nysgerrig efter hvad hun ville gøre, hvis en mand eller anden person, en dag var stærkere end det og der skulle mere til at komme tæt på. Hendes oplysninger dog....Tja, det ville være godt at vide, omend han ikke kunne bruge det til noget lige nu. Han havde ikke brug for havfolket. Ikke lige nu, i hvert fald. Og han gik ikke ud fra at Manjarno ville tale hans sag. Han så lidt på hende og smilte så. Et smil der var mere venligt, end resten han havde sendt hende. Godt så! "For nu er jeg ikke ude på at slå andre ledere...Men blot blive en selv" kommenterede han. "Hvis jeg er interesseret i noget, er det flere allierede. Folk med magt, penge og indflydelse, der kan hjælpe mig med at opnå det jeg ønsker. Jeg har besluttet mig. Du er brugbar. Beklager hvis jeg drev dig lettere sindssyg..." han smilte et svagt, undskyldende smil til hende. omend...undskyldninger nu aldrig havde været hans ting. "Du har din aftale. Du hjælper mig med oplysninger af diverse slags og hjælper mig med at lede efter mulige allierede. Med at finde andre dødsengle og deres familier og med at finde ud af hvordan jeg kan vinde dem over til min side. Jeg har allerede besluttet mig for at gifte mig ind i en af deres familier, men det er altid godt at have flere oplysninger. Jeg forventer ikke at du nødvendigvis vil kunne hjælpe mig med det hele...Men hjælp mig så meget som du kan. Og jeg vil kæmpe for dig." de måtte jo alle ofre sig et sted. Og dette virkede fair. Viden var jo magt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 9, 2014 23:03:45 GMT 1
Selena kiggede på ham med et skarpt blik, skulle mænd bare altid være så pisse irriterende, især de unge som bare så gerne ville have magt? Ja ligesom ham. Hun sagde ikke mere for nu, naturligvis ville hun gerne være på god fod med ham, for selvom hun tvivlede på at han rent faktisk ville ende med at få noget ud af sine kampe, så kunne hun ikke tage nogen chancer, og endte han med at blive leder, så kunne hun jo godt tænke sig at komme lidt tættere på ham. Som sådan var det ikke fordi at Selena var magt liderlig, hun var bare interesseret i at være fri, og når det nu ikke var noget hendes herre havde tænkt sig at give hende, så måtte hun jo søge det andre steder, også selvom hun godt vidste at det ikke ligefrem ville blive nemt at komme ud af hans klør, han var jo en meget magtfuld mand.
Hans pludseligt ændring i ord og attitude kom bag på hende dog: "Du kan bruge mig... jeg er i høj kurs" sagde hun med et skævt smil, hun vidste godt at hun var meget værd, og i nærheden af ham var hun sikkert kun endnu mere værd, hvilket kun gjorde hende mere glad, hun kunne godt lide at være værdsat: "Så... Hvad vil du have jeg skal gøre?" spurgte hun roligt, hun kunne lige så godt starte allerede nu og hvis han havde en person eller en familie han ville have informationer fra, så var det jo et ganske fint sted at starte: "Gifte dig ind? Hold da op, så betyder det jo du skal prøve at være charmerende" sagde hun i en provokerende, og dog drillende tone, som hun blinkede til ham. Han var da ganske køn at kigge på, men hvis han skulle prøve at score nogen, så måtte han jo frem med de tunge skyts.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2014 13:57:19 GMT 1
Han smilte svagt til hende. Hun ændrede sig pludselig, selv om hun uden tvivl havde eller stadig mente, at han var irriterende, virkede hun mere tilfreds nu. Det var jo fint! Han havde hørt folk sige at en god aftale gjorde begge parter utilfredse...Men hvad var en aftale så, når begge parter var tilfredse? Dobbelt så god...Eller ligefrem dårlig? Betød det man godt kunne presse citronen lidt mere? Men han så ingen grund til at presse så hårdt. Han fik jo sin saft alligevel! Hun virkede en smule selvglad. Hvis han havde vidst noget om hendes tanker, ville han bedømme at hun var hurtig til at bedømme folk irriterende og magtliderlig, uden at tænke på hun var præcis det samme. Det var jo hende der prøvede at opnå noget højere, ved at hjælpe ham. Hun ville blive hans lille spion. Hans øjne og øre. Han glædede sig allerede til det! Nuvel...Hvordan kunne han bedst bruge hende? Punkt et var at komme tættere på dødsenglene. Han havde ingen stor familie bag sig og selv om han var nyt blod, betød det ikke at de ville lytte til ham. Han måtte komme på forkant. Han måtte slå benene væk på dem. Sera ville hjælpe ham med at finde familierne og komme i kontakt med dem. Næste punkt gjaldt om at stabiliserer dødsenglene og gøre dem til en samlet race, som man pludselig skulle være opmærksom på. Han kunne godt bruge lidt mere viden om de andre ledere. "Hvor meget ved du om de andre ledere, konger og dronninger? Både over racer og over lande? Deres indbyrdes forhold, deres alliancer og fjendskaber?" Han havde været hurtig til at bedømme at han ikke kunne bruge oplysningerne. Og det kunne han heller ikke nødvendigvis lige nu...Men senere kunne han. Så han kunne lige så godt samle oplysninger om det nu og skabe sig et overblik. Han vendte ryggen mod springvandet og satte sig op på kanten af det. Hans blik gled over pladsen og de få folk der gik rundt her, før hans grå blik fandt Selena igen. "Jeg kan være lige så sød, som jeg selv vælger. Men en anden dødsengel...Forventer jo nok en dødsengel. Og ikke en dum engel. Der er ingen grund til at tro hun vil elske blomster, som et offer at pine sammen" smilte han svagt. Han gad ikke små, søde piger. Men piger med ben i næsen, som turde sige fra og som elskede smerte og ikke tog afstand fra død. En kvinde han forhåbentlig kunne bruge til noget...Ellers måtte han jo dræbe hende bagefter. Der kunne jo ske mange uheld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2014 13:07:24 GMT 1
Selena stod i et langt øjeblik og bare betragtede ham, afventede at han sagde sin plan, fortalte hvad der skulle ske nu, eller fortalte hende at hun bare skulle gå. Hun var vant til at høre lidt af hvert fra mænd, men det var dog et godt stykke tid siden, at hun havde prøvet at forhandle med nogen, uden at have Azrael i ryggen der forventede at hun fandt ud af noget specielt, hun ville tage ansvar for sit eget liv nu, hun ville finde ud af hvordan verden fungerede og hun ville udnytte det. Hun havde ikke plan om at blive leder af noget som helst, eller at få lige så meget magt som de store ledere, hun ville bare gerne være fri og kunne arbejde for sig selv. Hun sukkede kort ved hans spørgsmål. "En smule, ikke så meget... Men som sagt kan jeg hurtigt skaffe oplysninger" sagde hun og bed sig let tvivlende i underlæben, ikke sikker på hvor overbevist han var om hendes evner.
"Aha... Så du har ikke planer om at lege med mig på sidelinjen?" spurgte hun kækt og blinkede så til ham, det var ikke fordi hun som sådan gerne ville være tæt på ham, men på den anden side så følte hun det næsten som en fornærmelse at han ikke var bare lidt interesseret i hende. Om ikke andet fordi hun bedre vidste hvor hun havde mænd, når det var tiltrukket f hende. Kunne han virkeligt bare ignorere det på den måde? Hun forstod det ikke, og kiggede derfor bare på ham med et roligt og halv sensuelt blik.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2014 13:45:59 GMT 1
Han så lidt på hende og trak så på den ene skulder. "I så fald, det er hvad jeg kan bruge dig til lige nu. Hold øre og øjne åbne for muligheder, ting der kan hjælpe mig og prøv at blive klogere på hvor de forskellige ledere står i forhold til hinanden og hvad de beskæftiger sig med. Hvis du vil...Og kan" han smilte udfordrende til hende. Det var nok ikke nemt, især også fordi det dækkede over...Ja, flere lande. Men nogen måtte jo vide hvad der skete, ingen sagde hun skulle forføre selve lederne, blot skaffe brugbare oplysninger. Han vidste ikke hvor meget han skulle forvente, men han forventede lidt. Et eller andet måtte hun kunne nå frem til. Selv havde han en fod indenfor hos Elmyra, så han havde gode muligheder for at blive klogere der, selv. Men resten vidste han faktisk intet om. Havde kun hørt et par navne hist og her, et par rygter. Han smilte let til hende. Hun blev ved, ved med at tilbyde sig selv. Hvorfor? Var det ikke lige meget? Nu havde de jo vel begge fået hvad de ville have. "Du er på sidelinjen" kommenterede han. Sandt. Hun var ikke en person, han regnede med at vise frem og bruge for at føre sig frem...Kun på sidelinjen, som øjne og øre, en der skaffede oplysninger. En i det skjulte. Omend, det nok ikke var hvad hun havde ment. "Mine lege går ud på at torturere folk" bekendtgjorde han og smilte drillende til hende. "Har vi en aftale? For i så fald...Må du nok hellere fortælle mig lidt om hvem jeg skal beskytte dig mod?" foreslog han.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 24, 2014 16:04:11 GMT 1
"Altså jeg ved en del om varulvenes leder... Men jeg ved ikke om hun er en der interessere dig" sagde hun med en rolig stemme og smilede så let til ham, Leora, ja det hed hun, dronningen af varulvene, eller hvad man nu ønskede at kalde hende. Selena havde flirtet lidt for meget med hendes mellemleder og havde da også været tættere på ham end det, mænd var simpelthen så nemme og så dumme, hun kunne altid få noget ud af dem hvis hun bare trak trusserne af eller flashede og hun nød virkeligt at bruge sig selv på den måde, også fordi hun vidste at hendes herre ville tæve hende hvis hun kom hjem uden oplysninger.
"Jeg er heller ikke interesseret i at være andre steder, jeg vil gerne leve et roligt liv som en fri kvinde.. The end" sagde hun en smule køligt, hun ville bare gerne leve uden at hun hele tiden skulle hundses med og hun havde brug for nogen til at beskytte hende hvis det skulle kunne lade sig gøre og ellers skulle hun nok skaffe en pæn sum penge eller en ny person Azreal kunne bakse rundt med: "Opsummer lige aftalen for mig sweety, jeg skal sikre mig jeg ikke skriver under på noget forkert" sagde hun i et lille falsk grin, hun stolede ikke på nogen, og endnu mindre på mænd, bare fordi hun vidste hvor dumme og egoistiske mange af dem var: "Azrael, dæmon..." konstaterede hun tørt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 12:09:45 GMT 1
Han så på hende et øjeblik. Hvad han ikke vidste endnu, var at han snart ville befinde sig i Procias og selv opnå viden om deres kongelige. Til at starte med, blot hvem de var og hvad de interesserede sig for, hvordan de tænkte og hvilken baggrund de havde. Imandra, Procias, Manjarno...Faktisk ville den eneste kongelig, han snart ville mangle, være dem i Dvasias. Men dette kunne han ikke tage stilling til nu...For det var endnu ikke sket for ham. Men han burde også koncentrere sig om racernes indbyrdes ledere. Finde ud af hvem de var og gerne hvor de gemte sig. Derfor smilte han let til hende. "Fortæl endelig" bekendtgjorde han. Jo mere, jo tidligere, jo bedre. Hvad det andet angik...Tog han sig selv i at sukke. Han havde jo lige fortalt hende den? Hele aftalen, hvordan den var og hvad de begge skulle gøre. Hørte hun slet ikke efter? Dårlig start. "For at gentage hvad jeg sagde for et øjeblik siden..." kommenterede han en smule tørt. "...Så går den ud på at du hjælper mig på sidelinjen, skaffer nogle oplysninger til mig om så mange ting som muligt. Om lederne, om hvad de laver, hvem de er, hvor de gemmer sig, hvordan de tænker...Alt du overhoved kan lægge dine lange, fine fingre på. Og fortæller mig det. Til gengæld vil jeg beskytte dig, frelse dig fra...Kaldt du ham Azrael?" Han så lidt på hende. Hun havde nævnt flere dæmoner. Hvordan skulle han kunne gøre noget som helst, når hun ikke ville fortælle ham noget som helst? "Og hvis jeg snart er færdig med at gentage mig selv, vil du måske snart fortælle mig noget om dem jeg skal beskytte dig imod? For du er som en lukket bog. Jeg kan ikke beskytte dig, hvis jeg ikke ved mod hvem, hvor de er og hvad de kan" Hans øjne var kolde, men afventende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 26, 2014 18:04:39 GMT 1
Hun kiggede roligt på ham: "Jamen hvad vil du vide om hende?"" spurgte hun roligt, hendes planer? Hendes fortid? Fremtid? Hendes bosted? Ja der var mange ting som Selena kunne byde ind med, men hun var ikke helt sikker på hvor meget der var klogt at sige til ham, han virkede en smule lusket og Selena kunne ikke helt fornemme om an var typen man kunne stole på, eller man hele tiden skulle kigge sig over skulderen. Derfor valgte hun at bruge sidste mulighed lige nu, bare for at sikre sig, hun ville ikke løbes om hjørner med, det var sket nok gange for ham: "Ja Azrael, og du skal ikke tro han er ingenting, for det er han ikke... Men hvad er min garanti for at du holder dit løfte?" spurgte hun og lagde armene over kors, nok havde hun store bryster, men hun var ikke direkte dum, ikke efter hvad hun selv mente ihvertfald.
"Han er en svær mand, han er en meget højtstillet dæmon" sagde hun roligt og i en ganske alvorlig tone, han håbede vireligt at han ville forstå, det her var vigtigt for hende, godt nok havde hun stadig Lucifer som sit lidt mere sikre spillekort, men hun kunne jo sagtens få flere til at hjælpe hende, pointen var jo at hun gerne ville væk fra sin Herre og helst ikke blive slået ihjel på halvvejen, for hun vidste at hendes Herre nok ikke bare ville smile og bukke hvis hun valgte at skride, hun var jo det hemmelig våben han havde når han skulle have informationer fra mænd, fordi at hun altid var god til at lokke, hun vidste bestemt godt hvordan man skulle bruge sin krop for at få en mand til at tale.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 1, 2014 9:51:29 GMT 1
Han så lidt på hende. Det tog så lang tid! han var slet ikke van til at stå og forhandle så lang tid. Hun måtte virkelig være bange for...al ting! Eller også var hun generelt bare langsom? Det håbede han ikke. Han havde ikke flere år til at hun kunne finde på noget nyttigt. Han lænede sig op af springvandet og lod i et øjeblik blikket glide over til familiens hus, før han lod det glide tilbage til hende. Havde han vidst hvad hun havde tænkt, ville han have følt sig enormt glad. Men det gjorde han ikke, han kunne kun gisne om hvad hun mon tænkte. Og hvorfor gætte? Sandsynligheden for at han gættede rigtig var meget lille. "Ingen. Ud over mit ord. Hvad vil du have? Skal vi dele håndtryk med spyt? Dele blod? Skrive en kontrakt, nogen kan stjæle og læse? Der er mange måder folk prøver at opnå troværdighed på. Men jeg har ingen. Enden må du bare tage en chance og stole på mig eller også må du lade være. Eller komme med noget, der kan bevise det for dig. Selvfølgelig...Noget jeg kun vil gå med til, hvis jeg bryder mig om det" han smilte svagt til hende. Det var det eneste han kunne tilbyde hende. Han havde intet der fortalte ham om folk var til at stole på. Som udgangspunkt stolede han ikke rigtig på nogen som helst...Han vidste også at kom nogen med en god pris, ville Selena fortælle alt om ham til de lyttende. Omend...Han endnu blot var ubetydelig. Folk ville nok ikke bruge oplysningen til noget som helst, andet end tro han var en arrogant dreng med for høje tanker om sig selv. Hvilket faktisk passede ham fint. "Hvordan kan jeg stole på dig?" lød hans svar tilbage, en smule drillende og udfordrende. "Hvordan ved jeg at du ikke blot siger mit navn og forhenværende til alle og enhver, der betaler lidt mere? At du holder vores aftale hemmelighed og lever op til den?" Lige så var det også en chance han måtte tage. Men han var interesseret i hendes svar alligevel.
"Alt du har. Lige nu kender jeg ikke til denne leder. Jeg er interesseret i navn, gerne hvor hun opholder sig normalt, hvis du ved noget om hvad hun er en for en leder og om hendes fortid. Og hvad hun planlægge nu her...Hvis du ved det" han smilte let til hende. Faktisk bare alt hun kunne sige...Omend han faktisk ikke regnede med hun ville fortælle alt. Men selv lidt var bedre end intet. Okay. Så hun vedblev kun at ville give ham et navn. Hvorfor? Følte hun sig stadig loyal over for manden? Lige meget så. Hvis hun ikke gad eller kunne give ham oplysninger om noget som helst...Ja, i princippet kunne han så ikke bruge hende. Men så måtte han bare selv prøve at opnå nogle oplysninger om manden. Han trak vejret dybt og slog ud med den ene arm i en næsten opgivende gestus. "Så...Okay. En mand der hedder Azriel og som ikke er nem. Du bugner virkelig af oplysninger" drillede han hende. "Så må jeg jo se om jeg selv kan finde ham og finde ud af noget om ham" Han ville ikke bare vade ind og dø. Men han ville gerne vade ind og vide hvad han kunne forvente.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 2, 2014 11:06:43 GMT 1
Selena endte med bare at nikke, dog stadig ikke helt sikker på at hun kunne lide de ting han sagde, hun vidste ikke om hun kunne stole på ham, men på den anden side så måtte det jo komme an på en prøve: "Du ved godt at min herre er selve døden ikke?" spurgte hun roligt, og prøvede at aflæse hans ansigt, hun ville se hvordan han reagerede for at sikre sig at han var klar til opgaven, Selena vidste udemærket godt at det var selvmord at flygte fra ham, men hun ville ikke mere, hun kunne så godt tænke sig prøve at være fri: "Du skal bare give mig dit ord, og bevise det overfor mig" sagde hun roligt, ja det var kun et spørgsmål om tid hvornår han ville komme efter hende når hun først var begyndt at stikke af, og man kunne ikke ligefrem sige at hun glædede sig, men hun vidste at det var en nødvendighed: "Easy... Du kan jo høre på den information der kommer ud af vores mund, desuden er chancen for at jeg bliver slået ihjel af at hjælpe dig, større end omvendt" forklarede hun, og lagde afslappet armene over kors, og betragtede ham.
"Leora.. De nor under huler i Dvasias' skov... Hun har tidligere haft en affære med Malekith som er vampyr lederen, men det er holdt hemmeligt.. Jeg ved også hun ønsker at skabe en ny race, men hvordan ved jeg ikke" sagde hun roligt, det var da en start, om ikke andet brugbart, det var nok ikke populært at to ledere af stridende grupper havde gået og hygget sig for et par tusinde år siden: "Du skal ikke regne med at han blot klapper dig på ryggen... Snakke er ikke lige det han gør mest" sagde hun og rystede så roligt på hovedet, nej samtaler havde han ikke mange af, han brugte sine magier som var helt utroligt stærke, og han bankede hende når hun ikke gjorde som der blev sagt, og hun var sikker på at hun ville styrte i døden så snart hun stak af, men hun måtte forsøge.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 4, 2014 15:22:34 GMT 1
Det var sært hun prøvede at skræmme ham. Hvad ville hun opnå? Måske ville hun bare se om han stak af. Eller om han begravede hovedet i jorden og råbte at han nægtede. Begge dele faldt ham ikke ind. I stedet blev han bare stående og så lidt på hende. Selve døden? Mon dog. Så vidt han vidste levede selve døden ikke som en person, her blandt dem, men var...Hvad? En skygge der gik rundt og tog folks sjæle når de døde? Måske var manden forfærdelig. Måske tæsket han alt og alle og havde nogle stærke evner. Men han tvivlede på at han var selve døden. De var alle døden. De slog alle ihjel...Eller, næsten alle. Han gjorde i hvert fald. Så var han vel også døden? Det hele handlede vel et eller andet sted om hvordan man påvirkede sine omgivelser. Og hvis manden virkelig var døden, ville han dø på sin lille mission og så måtte Selena da alligevel være glad. Han trak let på skuldrene. "Fint. Jeg giver dig mit ord" Der var ikke så mange betænkeligheder. Hvis det var det eneste hun ville have sååå...Færdig! Hun gjorde så meget ud af at skræmme ham og fortælle ham at missionen var farlig...Og alligevel mente hun at hun havde størst chance for at dø? For ham var det lige omvendt. Men enhver så vel sig selv, som den der var udsat for mest fare. Han kommenterede ikke på det.
Næ, tag oplysningerne om denne raceleder, Leora. De var i sandheden spændende, omend han endnu ikke kendte vampyrernes leder, som han vidste også var Dvasias' konge, og varulvenes leder. Men oplysningerne var spændende. Han følte sig tilfreds. Det var rart at vide noget. Og så hoppede de straks videre til hans mission. Og igen trak han let på den ene skulder. "Vi ser hvad der sker" svarede han. Han kunne virkelig ikke bruge det til noget...Snak, kamp, forhandlinger...Uanset hvad der skete, ville han finde ud af det, når han dukkede op og bad om Selenas frihed. Når han altså fandt manden. "Men tak for oplysningerne. Dem kunne jeg lide" indrømmede han lige ud og sendte hende et lille smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 5, 2014 18:17:29 GMT 1
Selena nikkede roligt, at han gav hende sit ord var da en god start, fordi at hun vidste at det i dette område betød disse ord en hel del. Hun var ikke sikker på om Zean havde fanget at det var hans egen herre hun snakkede om, men om ikke andet så ville han nok opdage det inden alt for længe. Lige nu var hun bare glad for at endnu en ville beskytte hende. Jared var nogenlunde på plads, Lucifer var lovende også var der Zean som endda havde givet hende sit ord, så kunne det næsten ikke blive bedre og hvis hun selv skulle sige det, så var hun faktisk helt utrolig tilfreds: "Ja vi ses jo nok snart igen" sagde hun blot i en kold stemme.
Hun håbede virkeligt at han ville holde sit løfte og om ikke andet måtte hun jo komme forbi når engang at hun havde brug for hæjp, og det skulle nok ske ganske snart, for hun vidste at når hun først begyndte at stikke af og forsøge at slippe væk fra sin herre, så var hun færdig. Hun blinkede en enkelt gang til Zean inden hun så vendte rundt på hælen for at gå. Hun måtte hellere komme videre, hun havde en fest hun skulle til hvor hun forhåbenligt ville fange Lucifer, hun havde hørt meget om ham, men endnu ikke mødt ham, og han var en af hendes bedste bud på en mand der måske var stærk nok til at slå hendes herre.
//Out
|
|