0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 16:26:05 GMT 1
Kære Alle! Jeg er den heldige ejer af 4 fantastiske karaktere og de vil gerne emne med DIG!Jeg har følgende karaktere: @elias1 Elias er engel, han er meget sød, en smule stille. Han har en fortid som han selv mener er ganske grum, han vil altid det bedste for andre mennesker, er meget hjertevarm og menneske venlig. Han er omsorgsfuld og en rigtig god ven når folk bare behandler ham pænt. Han er ikke den stærkeste magisk set, men han gør alt hvad han kan for at forsvare de folk han elsker.
@deans Dean har en lang baggrunds historie, han er meget udadvent, han er tilt ider ret så arrogant. Han elsker at drikke, gå i byen, tager stoffer og er ikke bange for at ligge an på en flot fyr eller en sexet dreng. Han er en rebel med et ødelagt hjerte. Dean er lige kommet fra himlen og til landet, og kender absolut intet eller ingen.
@selena Selena er sensuel dæmon og bruger sex som sit bedste våben, selvom hun faktisk er ganske intelligent. Hun har aldrig elsket nogen og er ikke interesseret i følelser. Hun er pt ved at prøve at rive sig fri fra den mand der har udnyttet hende som slave i mange år, hun vil ud og prøver kræfter med livet på egen hånd.
@ophira Ophira er vampyr og er typen der har slukket for sine følelser. Hendes eneste mål her i livet er at finde hendes forsvundende bror og han er den eneste hun rent faktisk er interesseret i at snakke med eller snakke om. Ophira kan godt virke som en meget kold skid og der skal en del til at åbne hende op. Hun er ikke bange for at kæmpe, og er til tider lidt for naiv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 16:43:53 GMT 1
Jeg er interesseret i at udvide Zeans kendskab til folk og...ja, ting xD Så jeg er interesseret i at emne. Umiddelbart er jeg ligeglad med hvilken karakter det skulle være, jeg ved ikke om du søger noget bestemt til nogen af dem? Det kommer også lidt an på hvad vi kan finde på af plots...Medmindre du er til tilfældige emner. Umiddelbart tænker jeg at det kunne være sjovt at møde Elias eller Dean - For Zean har ikke mødt særlig mange "alt for gode" folk. Omend, han nok bare vil være ligeglad og prøve at skade dem uanset. Det kunne også være sjovt at møde Selena eller Ophira, som han måske har en anelse tilfælles med, som han nok ikke direkte vil prøve at skade, medmindre de giver ham en grund. Uanset hvad er Zean ret følelsesmæssig afstumpet og ikke særlig forstående for de følelsesmæssige ting i livet. Generelt det at være social og social acceptabel ligger fjernt for ham. Til gengæld drømmer han om en dag at blive noget stort, prøver at finde et fast ståsted i verdenen og...Ja, tester sine muligheder for at blive en god healer, med ekspertrise i urter. Noget der giver nogle gode ideer eller generel lyst til et emne?
|
|