0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 10:01:42 GMT 1
Elias vidste ikke hvorfor han havde kysset hende, ikke udover den åbenlyse grund naturligvis, som var fordi at han havde lyst. Han kunne lige så godt hoppe i med begge ben, når han nu alligeve havde lukket hende ind og besluttet sig for at åbne for sig selv igen. Han savnede en kvinde, han savnede berøring og kærlighed, og alt det romantiske noget, som han slet ikke oplevede i sin hverdag. Derudover var han blevet glad for Myia, var det måske forkert at han kyssede hende? Måske var det lidt for tidligt? Men på den anden side havde hun jo selv gengældt det, og det måtte jo betyde at der var et eller andet, som gjorde at hun havde lyst til ham også, selvom det jo bare havde været et ganske uskyldigt kys.
Som hun snakkede smilede han let: "Godt... For jeg vil ikke gøre dig utilpas" påpegede han blot, han fattede stadig ikke hvordan man kunne udnytte så sød og fantastisk en pige, men på den anden side havde han jo selv med tiden erfaret at verden var et fucked up sted. Som hun bevægede sig en smule over ham, for at kysse ham endnu engang, lod han en ånd bevæge sig op og ned af hendes ryg i en aende fornemmelse, som han roligt gengældte hendes kys, det var ikke ligefrem sådan her han havde regnet med at et mareridt skulle slutte, og han havde ikke lyst til nogensinde at forlade denne seng igen: "Du er en virkeligt sød og fantatisk kvinde, Myia..." hviskede han stille i mod hendes læber, og han mente hvert et ord.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 14:50:46 GMT 1
Myia var ganske rolig og ganske afslappet omkring Elias, og det var det som gjorde udfaldet for ehdne. At han havde kysset efterlod hende med en klar og tydelig farve i kinderne, som hun bare ikke kunne styre eller kontrollere. Hun strøg roligt hånden over hans kind og med et smil på læben. Han havde faktisk kysset hende! Og det var rart... umådelig rart! Hendes hjerte hamrede mod hendes bryst, og hun følte sig virkelig, virkelig ... varm. Det var virkelig underligt, at have det sådan.
Selv kunne Myia ikke lade være med at kysse Elias, nu hvor hun selv fik muligheden for det. At han så derimod ikke afviste det, hvilket var noget af det bedste af det hele! Hun smilede let for sig selv og trak sig blot en anelse, så hun kunne høreh ans ord. Han var virkelig en særlig mand, selv i hendes øjne.. Og nu hvor hun havde været under samme tag med ham igennem den sidste tid, og hun var uden tvivl også blevet glad for det. "Du gør mig heller ikke utilpas, Elias. Jeg.. jeg kan virkelig godt lide det," sagde hun dæmpet. Selvom det var i frygten for at ende med at sige noget forkert, for dette, var da slet ikke noget, som hun ønskede at ødelægge, om hun ellers kunne blive fri for det. Hun smilede let for sig selv, inden hun forsigtigt strøg hånden igennem hans hår og lagde den roligt mod hans kind, som hun strøg ganske let. "Du er unik.. Og.. jeg.. holder virkelig meget af dig," endte hun med en rød farve i ansigtet. Hun mente det dog.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 15:11:55 GMT 1
Elias smilede let, han ville ikke virke alt for begejstret, men sandheden var dog at han var glad og lykkelig over at han havde taget sig mod til at kysse hende, selvom han var itvivl om det var fortidligt, selvom han var bange for om det var en fornuftig idé og selvom han var bange for at såre sig selv i sidste ende, men han kunne ikke lade være han holde af hende, også selvom de ikke kendte hinanden utroligt godt, men det havde de jo selvfølgelig en evighed til, ja der var jo ingen af dem der blev gamle sådan lige foreløbigt, hvilket jo både var en velsignelse og en forbandelse. For oftest havde Elias bare ønsket at han ville dø, og alligevel var han lige nu taknemmelig for at han havde levet længe nok til at møde hende.
"Godt..." sagde han stille: "For det sidste jeg ønsker, er at presse dig til noget" sagde han med en lav stemme, han ville ikke at hun følte ham frembrusende, hvilket han dog heller ikke følte sig, men han vidste jo at folk havde forskellige meninger og forskellige måder at se tingene på.: "I lige måde" sagde han stille, lige nu var han faktisk lidt irriteret over at han boede på kroen og ikke et eller andet fancy sted hvor de kunne være lidt i fred, men kroen havde været hans liv i mange år, og han var bare taknemmelig for at han overhovedet måtte bo der, han havde ikke andre steder at gå hen og værelserne var jo sådanset fine nok.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 18:58:55 GMT 1
Myia følte hvordan hjertet hamrede mod hendes bryst, og varmen bredte sig i hendes krop og sind. Alt taget i betragtning, så var det virkelig en vigtig ting, at hun kom til at fortælle ham hvad hun følte og helst gerne uden, at det var ord, som kunne misforstås, så var det uden tvivl vigtigt for hende! Selv var hun glad for, at hun havde fået muligheden for at møde ham, samt lære ham at kende, og det var hu nehller ikke bange for at erkende for nogen, men alt taget i betragtning, så var der bare mange ting i dette, som gjorde, at hun handlede og reagerede på den måde som hun gjorde. Hun ønskede jo heller ikke at blive såret.
Hånden lod Myia stryge over Elias' kind. Han var virkelig en god mand, og det var noget som hun håbede på, ville gå op for ham på et tidspunkt. At selv på trods af at han havde oplevet det som han havde, så var dette alligevel noget, som burde være mærkbart i det tilfælde. "Det skal du virkelig ikke være bange for," lovede hun oprigtigt. Han var virkelig god for hende, og det var det som hun godt kunne lide. Det var virkelig ikke noget, som hun havde tænkt sig at skjule for ham. Lige der var hun meget.. åben hvad angik hendes tanker og følelser. Hun smilede let, inden hun skænkede ham et kys igen. Hun kunne ikke lade være. "Husk det, når jeg siger det... du er virkelig en god mand," endte hun med en hvisken mod hans øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 20:32:36 GMT 1
Elias var virkeligt glad for hende, goså selvom de ikke havde kendt hinanden længe, og som de lå tæt sammen, kunne han mærke hvordan at hans hjerte helt automatisk begyndte at slå, han ville gerne ligge her, tæt med hende og bare nyde hende så meget han kunne:" Du er skøn Myia... Tak fordi at jeg måtte ligge her" sagde han med en stille stemme, og mærkede hvordan lysten til at kysse hende igen kom over ham, men han gjorde det ikke, han ville ikke, han ville ikke virke desperat, han ville ikke virke som om at han bare var interesseret i hende for hende, men faktisk så holde han af hende og ønskede at passe på hende. Han tænkte ikke på hverken fortid, fremtid eller forhold. Lige nu nød han bare at ligge med hende.
Som hun kyssede ham igen, kunne han ikke modstå fristelsen til at rulle hende ned, så han lå halvt over hende, han havde ingen intentioner om at gøre andet end at kysse hende, men tilgengæl så ville han også bare gerne kysse hende dybt og inderligt, og som han lå over hende, gjorde han også kysset en smule dybere, med en hånd på hver side af hendes hoved: "Jeg er glad for at du har tvunget denne her side frem i mig... " hviskede han stille i mod hendes læber, var det meget forkert at han var blevet så glad for hende og at han var så tiltrukket af hende? Det var svært for ham helt at finde ud af, men han vidste bare at dette føltes helt utroligt dejligt.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 21:16:39 GMT 1
Selvom bekendskabet ikke havde været for særlig lang tid, så var Myia virkelig glad for, at hun havde mødt ham. En så hjertevarm mand, som ønskede at passe på hende.. Kunne det overhovedet blive bedre end det? Et smil bredte sig på hendes læber. "Den ære er skam helt på min side, Elias.. Jeg kan jo rigtig godt lide det," sagde hun med et stille smil på læben. Selv hun var uden tvivl glad, afslappet, og hun nød det uden tvivl. Det at erkende for ham, at hun havde det sådan, var stort for hende. Virkelig, virkelig stort.
At Elias vendte dem om, fik det til at gibbe let i hende, ikke fordi at det var noget som gjorde hende noget i den anden ende. Tvært imod. Kysset som han skænkede hende, fik hende til at lægge armen om ham.. ganske forsigtigt, men alligevel selvsikkert. For hende, var det et sted som en vane.. Særligt efter hendes tid på Bordellet. Den ene hånd lagde hun mod hans kind, som hun strøg ganske let. "Den side har altid været der, kære Elias... Det handler bare om at finde det frem," hviskede hun igen og med det samme smil på læben. Forsigtigt møvede hun ind under ham.. Hun kunne godt lide at ligge der sammen med ham, også selvom det var skræmemnde tæt på. Han var en god mand, og havde altid været det.. Det var det som for hende, var det vigtigste. Det var en tanke som hun kunne blive glad for.. Virkelig glad for faktisk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 21:39:50 GMT 1
Han smilede kort, han regnede ikke med at han nogensinde ville takke nogen for at åbne op for hans følelser igen, og slet ikke efter de mange nederlag, men han mente det faktisk, han var blevet glad for Myia og han var virkeligt glad for at hun var kommet ind på livet af ham og ikke bare havde givet op. Han mente ikke selv at han var ret meget værd, og slet ikke længere, men alligevel så havde han lyst til at være noget værd overfor hende, også selvom det skræmte ham at være tæt på en kvinde igen, også selvom hun var mange niveauer over kvinde, hun var perfekt og hun var alt som ha nogensinde kunne ønske sig: "Godt..." sagde han med et stille smil, han var kun glad for at de var på samme side.
Elias var faktisk ikke sikker på at han nogensinde turde rykke sig tættere på hende, med mindre hun selv lagde op til det, slet ikke fordi at mænd havde behandlet hende så dårligt i fortiden, og han turde slet ikke tænke på hvilke traumer hun måtte have på sjælen, alligevel kunne han ikke lade være med at læne sig frem og kysse hende igen, som hun møvede sig længere ned under ham, og hans læber masserede hendes en smule mere intenst: "Vi burde stå op..." hviskede han roligt i mod dem, men kyssede dem dog blot endnu engang, han havde virkeligt ikke lyst til at forlade sengen lige nu.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 21:58:23 GMT 1
Myia så kun det gode i Elias. Han havde jo ikke vist sig fra en anden side end den gode, som kun udviste hende den omsorg.. rakte hende den hånd, som hun havde brug for, og det var den tanke, som hun uden tvivl godt kunne lide, når det endelig skulle komme til stykket. Hun sendte ham et smil. For hendes del, var dette virkelig noget, som betød ekstremt meget! "Det gør mig trist, at det ikke er noget, som du selv kan se, Elias... Du fortjener at vide den slags. Du er en god mand.. du er virkelig en god mand," sagde hun med en rolig stemme, som hun igen vendte blikket i retningen af hans skikkelse.
Nu hvor Myia måtte ligge under ham, så var det slet ikke noget som gjorde hende noget. Det føles godt og trygt.. Han lå over hende.. Hans arme var omkring hende, og der var ingen som kunne ramme hende her. Det var den tanke som hun faktisk havde i kroppen og sindet. "Vi burde... men jeg må tilstå en ting; Jeg har bare lyst til at ligge her sammen med dig," sagde hun dæmpet. Alt taget i betragtning, så vidste hun godt hvor forkert det end kunne lyde, men det var slet ikke noget som hun kunne gøre noget ved lige nu. Hun følte det så dejligt og rart, når han var der.. og hun elskede det.. også selvom den tanke samtidig var ganske skræmmende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 22:14:25 GMT 1
Hendes ord fik ham til at smile, som han endnu holde sit ansigt tæt ved hendes læber: "Det er ligegyldigt om jeg kan se det, jeg er bare taknemmelig for at du kan" sagde han roligt, hvad han mente om sig selv var ikke vigtigt for ham, ikke lige nu ihvertfald, det var vigtigt for ham at hun kunne lide ham, og så det i ham som hun ønskede at se, for han ønskede kun at hun skulle se alt det gode i ham: "Jeg skal nok lære at kunne lide mig selv på et tidspunkt" sagde han roligt, men det hjalp uden tvivl at være tæt på hende, hun var en fantastisk pige, og han ønskede hende kun det absolut bedste, han ønskede at hun skulle være sammen med ham og ingen anden, hvilket også var en tanke, som han ikke havde tænkt i mange år.
Han smilede over hendes ord: "Jeg ved hvad du mener, men jeg tror ikke det er fornuftigt" sagde han med et smil, og vidste godt at det måske var en smule tidligt at være ærlig overfor hende: "Jeg har ikke lagt så tæt med nogen i 15 år, så jeg tror hellere vi må stoppe" sagde han i et lille smil, ellers var der nok kropsdele der ville vokse, som han ikke ønskede skulle vækkes til live lige nu, heller ikke selvom det var svært at rykke sig væk fra hende: "Kom så smukke" sagde han og kyssede kort hendes læber, inden han roligt satte sig op i sengen, også selvom han stadig hellere bare ville ligge ved siden af hende.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 22:55:23 GMT 1
Så lang tid at Elias ville forsøge at finde noget ved sig selv, som han kunne lide, så havde hun selv noget at starte ud med, og det var faktisk det, som selv for hende, gjorde det store udfald. Hun ville bare gerne have at han skulle kunne rende rundt og smile og vide, at der var noget unikt ved ham, som selv andre kunne lide og være fascineret af. Han havde utrolig mange ting af den slags.. virkelig mange faktisk. "Jeg kan se det.. Og jeg kan se rigtig meget af det," sagde hun med en hviskende stemme. Der var så meget godt i den mand foran hende, og det var naturligvis en frustration uden lige, at han ikke selv kunne se det. "Det skal jeg nok hjælpe dig med.. Det har du fortjent," sagde hun med en rolig stemme, også fordi at det var noget som hun helt klart måtte mene.
De burde måske rejse sig op, også selvom det slet ikke var noget som Myia havde lyst til. Det var rart og betryggende for hende at han var der. "Bare lidt endnu?" spurgte hun lidt håbefuldt, også selvom hun godt kunne høre, at han havde en lidt anden holdning og mening til tingene end hvad hun lige havde. Kysset tog hun dog glædeligt imod og gengældte, inden hun selv roligt satte sig op ved siden af ham. Hun rettede på tøjet, også selvom hun mest af alt lignede en som havde hygget sig i løbet af natten. Hun strækkede sig. "Jeg har virkelig ikke lyst.." sagde hun dæmpet. Hun ville bare ligge der med ham... resten af dagen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 23:12:43 GMT 1
Han kom med et roligt smil, som hun bad ham om at blive liggende bare en smule mere: "Jeg ender med at blive fyret på grund af dig" sagde han i et drillende smil, og kiggede på hende, som hun rettede på sit tøj. Selv havde han bare bar overkrop og natbukser på, sådan sov han altid om natten, alt andet var enten for varmt, for upassende eller for koldt, han var måske en smule sart når det kom til at sove. Han ville gerne sikre sig at han lå godt og trygt: "Men jeg skal nok sove ved dig igen i nat" sagde han og lagde roligt en hånd i mod hendes kind, bare glad for at han faktisk havde kysset hende, for han havde lyst til at kysse hende i al evighed og bare blive liggende i sengen, indtil han ikke orkede det længere, hvilket ok ikke kom til at ske i den nærmeste fremtid.
"Du er skøn Myia..." sagde han i et roligt smil, og lænede sig frem for at kysse hendes læber endnu engang, han forstod stadig ikke hvorfor at han havde ladet sig selv komme tæt på hende, men han var glad for hende, og han var glad for at han faktisk havde gjort det, også selvom han var bange for at det i sidste ende ville ende med at skade ham: "Nu skal jeg jo til at sige nej til pigerne når de ligger an på mig i baren" endte han med et sige i en drillende stemme, og blev blot siddende i sengen. Han orkede helelr ikke at bevæge sig lidt nu, for en gangs skyld virkede hans arbejde så ligegyldigt, og han ville langt hellere bare bruge tiden sammen med hende.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 23:54:06 GMT 1
Myia kunne ikke lade være med at smile. Selvfølgelig ønskede hun ikke, og håbede selvfølgelig ikke, at han ville blive fyret fra sit arbejde, for det ville bare være... forfærdelig tragisk! "Jeg håber selvfølgelig ikke, at det bliver tilfældet," sagde hun med en rolig stemme, og med hånden som hun let lod stryge over hans kind. Det var alt sammen noget, som faktisk gjorde sit for hendes vedkommende. At han gerne ville ligge der sammen med hende igen i nat, var en tanke som gjorde hende glad, og det var noget som hun uden tvivl ville se frem til! "Så ved jeg, at jeg går en rigtig god aften og nat i møde," sagde hun med en rolig stemme, da det var noget som hun gerne ville have at han skulle vide. Han gjorde virkelig meget for hende, og det var alt sammen noget, som virkelig betød meget for hende.
Myia havde ærlig talt slet ikke lyst til at skulle vende tilbage til arbejdet, når hun gerne ville være der sammen med ham.. Ligge der sammen med ham. Hun var ikke fristet til at rejse sig op! "Det er du virkelig også," sagde han med en rolig stemme. Hun satte sig stille hen til ham og lod armene glide omkring hans ene arm, så hun havde den at holde fast i, i stedet for. Hun ville bare gerne sidde der sammen med ham.. Var det virkelig så forkert? Smilet bredte sig på hendes læber. "Ellers må jeg sørge for, at de lader dig være, ikke?" endte hun morende. Hun plantede et stille kys mod hans kind, inden hun igen lagde hovedet mod hans skulder. Hun følte sig som et lille barn... men sammen med ham, så følte hun sig virkelig tryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 8:46:28 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at smile let over hendes ord: "Altså... Lige nu frister det næsten" sagde han blot, han var alligevel ikke super glad for sit arbejde, men det gav mad på bordet, og det var jo det absolut vigtigste. Han havde bare meget mere lyst til at være sammen med Myia lige nu, også selvom han absolut ingen idé havde om, hvor deres forhold var på vej hen, men han håbede det var til et godt sted, for han havde virkeligt lyst til at se mere til hende, og mærke mere. Hendes kys tryllebandt ham og han følte næsten at han blev sendt i himlen, også selvom han godt vidste at Gud ikke ville have ham indenfor: "Ja også mig..." sagde han med en blid stemme, og kunne mærke han rødmede en smule, okay måske han følte sig lidt som om han var 15 år igen, men han var virkeligt blevet glad for hende på kort tid.
Som hun lagde hovedet mod hans skulder, efter at have skænket ham det blive kys på kinden, lod han en arm glide omkring hende: "Jeg kommer aldrig ud af denne her seng" sagde han med en tøvende smil, det var svært at finde overskud til at bevæge sig, når man sad i en seng sammen med verdens sødeste og smukkeste kvinde: "Jeg vil gerne høre mere om din fortid, når du engang er klar til at fortælle om det.." sagde han med en stille stemme, bare for at fortælle ham at hans øre var åbne hvis hun havde brug for det, og at han faktisk var interesseret i hende, og ikke bare hendes udseende eller hendes kys. Han ville vide alt han kunne om hende, når hun var klar til at lukke ham så langt ind.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 27, 2014 8:57:31 GMT 1
Myia smilede let for sig selv. Hun var virkelig blevet glad for ham, så det var heller ikke nogen hemmelighed, at hun gerne ville... blive her lidt sammen med ham. "Jeg vil bare gerne... være lidt her sammen med dig... Nu ser jeg jo også frem til i aften. Men jeg vil jo ikek have at du skal ende fyret på grund af mig.." sagde hun ærligt. Hun kunne slet ikke mindes, at hun havde sovet så godt, som det hun havde gjort til nu.. Særligt igennem denne nat, hvor han havde ligget og holdt om hende, hvilket havde været det bedste af det hele. Han var sød.. han var en varmhjertet og glad mand, nu hvor han sad der sammen med hende, og det var det som for hende, var det vigtigste. "Det må gerne blive aften nu.." sagde hun efterfulgt af et let grin. For hende, var det uden tvivl underholdende, at det var på denne måde, at det rent faktisk måtte foregå.
Myla lagde armene omkring hans arm og lagde hovedet mod hans skulder. Det var der, at hun virkelig godt kunne lide at være, og det var hun skam heller ikke bange for at lægge skjul på. Det føles godt og det føles uden tvivl også meget trygt for hende. At han så lagde armen om hende, møvede hun sig mere ind mod ham i stedet for. "Jeg er slet ikke fristet til at forlade den.." sagde hun igen med et let grin, inden hun vendte blikket mod ham. Interessen var oprigtig.. og selv havde hun ikke noget imod at fortælle og forklare hvordan livet havde været for hende, for han var bestemt ikke ene om at have haft det skidt og slemt. "Det betyder virkelig meget for mig, Elias.. Og.. jeg vil gerne fortælle den.. bare ikke lige nu.. Lige nu er det hele bare.. godt og rart," forklarede hun i manglen på bedre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 27, 2014 10:18:12 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at grine let: "Jeg vil også gerne være sammen med dig, men jeg tror min chef vil sætte pris på at jeg laver noget" sagde han med en ærlig stemme, nu var hans chef jo ikke ligefrem jordens mest blide person og Elias vidste han skulle være taknemmelig for at han overhovedet havde et værelse på stedet: "Jeg har fri klokken elleve" forklarede han roligt, i det mindste havde han da ikke nattevagten, det var den absolut værste og den hvor der kom flest fulde mennesker ind, det kunne ihvertfald ikke være sjovt at være kvinde og arbejde i den branche, for det var primært mænd som besøgte kroen, og hvis der overhovedet var kvinder, var det oftest nogen som mændende havde slæbt med, hvilket ikke ligefrem gjorde dem særligt charmerende.
"Heller ikke mig" sagde han let, som hun sad tæt op af ham, han havde slet ikke lyst til at slippe hende og han var pludseligt meget taknemmelige for at de faktisk var sammen, også selvom de jo ikke var rigtigt sammen: "Det er også okay, du skal bare vide jeg er her for dig" sagde han med en stille stemme, og kyssede så blidt hendes kind, inden han fik møvet sig ud af sengen: "Jeg går lige ind og tager et bad og får noget tøj på... Jeg er nok nede i kroen om en ti-tolv minutter" sagde han forsigtigt og lænede sig så indover sengen for at placere et kys på hendes læber, han følte sig underligt nyforelsket, det var en uvant følelse, men han havde bare lyst til at være sammen med hende hele tiden: "Vi ses om lidt" medgav han og forlod så roligt rummet.
//Out
|
|