Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 23, 2014 15:56:29 GMT 1
At de faktisk skulle ende med at sove i samme seng, var slet ikke noget som Myia have regnet med, og naturligvis var det noget som hun uden tvivl kunne mærke. Hun havde sovet godt.. virkelig godt, hvis hun selv skulle sige det, og nok meget bedre end hvad hun lige havde regnet med i den anden ende. Hun rykkede sig en anelse. At hun så havde rykket ind under dynen og tæt ind mod ham i løbet af natten, havde hun faktisk ikke ligefrem regnet med, og det var slet ikke noget, som hun kunne gøre for! Overhovedet ikke, hvis hun selv skulle sige det.
Forsigtigt strøg hun ham over brystet. Faktisk var det ikke for at vække ham, men fordi at det føles.. godt. Det føles rart selv for hende, når de lå på den måde, som de nu gjorde. Hun smilede let for sig selv, og lagde sig så godt til rette ved ham igen. "Godmorgen," hilste hun med et stille smil på læben, da hun heller ikke kunne lade være. Hun møvede sig faktisk kun det tættere på ham, for det var her, hun faktisk gerne ville have lov til at ligge. Det føles godt.. trygt at ligge der sammen med ham. Hun lod hånden ligge mod hans bryst. Han havde jo heller ikke givet udtryk for, at han ønskede, at hun skule fjerne den endnu. "Jeg har sovet.. længe... det har været behageligt, at du ville ligge her med mig... tak," endte hun roligt, hvor hun taknemmeligt, skænkede hans kind et blidt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 18:57:58 GMT 1
Elias nød faktisk at ligge ved siden af hende, mere end hvad han nok ville indrømme. Hun var en smuk, sød og fantastisk pige, og han håbede virkeligt at hun måske efterhånden så ham, lige så kært som han så hende. Han håbede at hun ville være i sikkerhed forevigt og at hvis der en dag skulle ske hende noget, at han så kunne forsvare hende eller slå dem ned der gjorde hende ondt. Hun var så god og uskyldig en sjæl - sådan som en engel skulle være og han forstod ikke hvordan nogen kunne være så ondt ved hende, og hvordan folk kunne behandle hende som lort: "Jeg har sovet virkeligt godt.." sagde han blot, han kunne jo lige så godt være ærlig, også selvom det var en indrømmelse, der gav ham en underlig fornemmelse i kroppen.
Som hun kyssede hans kind, kom et smil frem på hans læber og han rykkede sig en smule væk fra hende, for at ligge sig med front i mod hende. Han lå bare og kiggede på hende, og mærkede hånden på hans bryst, som sikkert betød at hun nu kunne mærke hvordan hans hjerte hamrede derud af: "Jeg er virkeligt blevet glad for dig, Myia..." sagde han med en rolig stemme, der var en smule lav. Det skræmte ham at være glad for en pige på den måde, for han huskede hvor utroligt forelsket at han var i hende, hun havde været en fantastisk kvinde der havde rørt hans hjerte, og dengang hun døde var hans liv styrtet i ruiner. Han mærkede at Myia havde lidt af den samme effekt på ham, også selvom de ikke havde kendt hinanden længe.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 23, 2014 21:06:43 GMT 1
At vågne op med en en mand ved sin side, så var det helt klart med en anden effekt, end hvad man kunne sige, at hun havde regnet med. Det var uden tvivl noget af det bedste af det hele. Hun følte sig tryg.. ved at vide, at han passede på hende, for selv det, var hun ikke et sekund i tvivl om, at de ville gøre, og det var derfor en påvirkning som hun godt kunne lide. At han havde sovet godt, fik smilet til at brede sig på hendes læber. "Det er jeg glad for. Det er.. rart at ligge her sammen med dig.. i frygten for at få det til at lyde forkert," sagde hun med et let grin. For hende, var det underligt.. virkelig underligt!
At Elias trak sig væk fra hende, ærgrede Myia for et kort øjeblik, inden hun så at han blot lagde sig med fronten mod hende. Hånden lod hun stadig hvile mod hans bryst i det tilfælde, for hun kunne lide det. Hun kunne virkelig godt lide, at det havde den effekt på hende. Hans ord fik en rød farve til at melde sig i hendes kinder. Hvordan skulle hun tage den helt præcist? Det.. var hun faktisk lidt usikker på. "Det.. jeg.." Hun grinede let.. Det var mere fordi at hun blev forfjamsket. "Jeg er virkelig også blevet glad for dig, Elias. Du.. du er virkelig en ganske særlig person for mig.." sagde hun ærligt. De mørke øjne gled mod hans skikkelse endnu en gang. For hende, var det virkelig en ganske særlig ting, at gøre dette.. samt fortælle ham den slags.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 21:41:46 GMT 1
Han smilede kort: "Det lyder ikke forkert Myia... Jeg kan godt lide at ligge her, jeg har slet ikke haft nogen drømme faktisk" sagde han stille, okay måske det lød lidt forkert, men det gjorde ham ingenting, for han ville ikke have noget i mod at bevæge sig tættere på hende med tiden, også selvom han godt forstod hvis hun ikke var interesseret i mænd, som andet end venner, man kunne jo ikke ligefrem sige at verden havde behandlet hende pænt, bare tanken gjorde ham ret så trist, hun fortjente at have det godt og være sammen med en hun virkeligt elskede, og det behøvede jo ikke at være ham, han var glad bare hun havde det godt. På det punkt var han ganske uselvisk.
Han smilede let til hende, han vidste ikke helt hvordan at han skulle gribe situationen an, det virkede pludseligt ganske intenst og sådan... Intimt nærmest. Som om at de var de eneste to mennesker der levede i denne verden: "Det er jeg glad for at høre" sagde han og pustede et ud, som hendes ord faldt, inden han lænede sig frem og placerede et stille kys på hendes pande, og lagde sig så tilbage igen, imens han stille kiggede på hende, hun var virkeligt en fantastisk sød pige, og han ville ønske han bare kunne banke alle folk der havde gjort hende ondt i fortiden, for selvom han nu ikke kendte hende helt igennem, så fortjente hun det ikke, hun var et godt menneske.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 24, 2014 5:29:25 GMT 1
Myia kunne slet ikke lade være med at smile. Hans ord var virkelig.. store og det varmede virkelig. Selv gik hun jo ikke ud fra, at nogen ville være sammen med en kvinde som hende, og særligt med tanke på det liv, som hun faktisk havde levet. Det var jo faktisk.. grufuldt, hvad man havde tvunget hende til. "Det vælger jeg at tage som en rigtig god ting, Elias.. Jeg tror vi begge har fået noget ud af, at du kom ind til mig i nat," fortalte hun med et stille smil, inden hun igen lagde sig godt til rette ved ham. Selv følte hun at hun kunne ligge der hele dagen, om det skule være det. Det var bare.. så trygt og så behageligt, og det var en tanke som hun virkelig godt kunne lide.
Myia frygtede lidt det, at skulle få tingene fremstillet forkert i det her henseende, for det ønskede hun virkelig heller ikke. Hun kvalte et gab mere ind mod ham, da hun forsigtigt var rykket tættere på. Det var der hun mærkede det.. kysset mod hendes pande.. Det var noget som fik den røde farve til at melde sig for alvor i hendes kinder. Hun kunne lide det.. Et sted med et ønske om at han skulle gøre det igen. "Det der.. det.. det føles virkelig godt," endte hun lettere forlegent. Det var bare noget, som hun faktisk ønskede at han skulle vide.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2014 11:30:52 GMT 1
Naturligvis var det vigtigt for Elias at fortælle hende hvad hun betød for ham, selvom det lige nu ikke var noget helt vildt, men hun gjorde noget godt for ham, hun var det første menneske i ti år som var nået ind til ham, og det var jo ikke ligefrem små ting. han havde haft mange mennesker i sit liv de sidste ti år, men ingen af dem var vigtige for ham. Det var kunder på kroen der havde prøvet at ligge an på ham, det var tilfældige piger på gaden, det var hans chef, og hans kollegaer, det var de folk han hilste på ude i byen. Men der var ingen mennesker som han sådan rigtigt havde været tæt på, og ikke noget som han virkeligt havde haft lyst til at være tæt på.
Som han lagde sig tilbage igen, lå de pludseligt tættere, og hans ansigt var ikke ret mange centimeter fra hendes, det gjorde ham varm at tænke på hende, det gjorde ham glad at ligge tæt på hende og det gav ham en lykkelig følelse i kroppen at hun faktisk bekymrede sig for ham: "Det her er virkeligt dumt... Men jeg nyder faktisk at ligge her... Det er bare... Uvant" sagde han og lod en hånd placere sig i mod hendes kind, han ville gerne vide mere om hende, han ville gerne vide hvordan hun havde det og han ville gerne vide hvor hun kom fra, hvordan tiden på det forfærdelige sted havde været. Men han turde ikke spørge ind til det, for han ville ikke gøre hende ked af det og han ville ikke at hun skulle mindes ting hvis hun hellere ville glemme det.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 24, 2014 20:39:53 GMT 1
Myia var virkelig afslappet når hun lå der med Elias, så det var noget som bestemt heller ikke sagde så lidt. Selv måtte hun jo erkende, at det var rart at ligge der med ham.. at hun nok var mere naiv hvad angik den slags, end hvad han måtte være. Han var en flot mand.. han måtte have rigtig mange kvinder omkring sig, som stirrede sådan efter ham... for flot var han, han havde et varmt hjerte, og en fantastisk personlighed, som hun ikke rigtigt kunne gøre andet end at falde for, og det var det som hun godt kunne lide. Et sted følte hun vel at hun var.. noget særligt for ham?
Myia lagde sig godt til rette ved Elias og med et smil på læben. Armen hvilede over hans bryst. Det føles godt at ligge der ved siden af ham. Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun igen vendte blikket i retningen af hans skikkelse. endnu en gang. "Jeg har nok aldrig været den bedste at... sige den slags til, for jeg ved ikke hvad meget af det betyder, men.. det varmer mig.. det gør mig tryg, at du ligger der og.. jeg er bange for, at det er en tanke, som jeg meget hurtigt ender med at blive vant til," endte hun dæmpet. Løgn var det ikke. Hun ville meget hurtigt blive for vant til at han lå der ved siden af hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 24, 2014 22:02:58 GMT 1
Nej det var ingen hemmelighed, at mange piger kiggede hans vej. Men som oftest var han på ingen måde interesseret i nogen af dem, fordi at han jo i så mange år havde været ligeglad og ikke haft tid eller overskud til at snakke med nogen, han ville bare gerne være sig selv, indtil han havde mødt Myia, hun var speciel og hun havde været sådan en såret sjæl, som han ikke bare kunne efterlade og smide ud i natten. Bare tanken gjorde ham helt trist, for han var blevet meget glad for hende, og han nød at ligge ved siden af hende, selvom det for ham også var en smule grænseoverskridende, men for hende virkede det ganske fint, som accepterede hun hans nærhed, og det satte han pris på, selvom han var usikker.
"Du ved ikke hvad, hvad betyder?" spurgte han med et forsigtigt smil, og tog stille fat omkring den hånd som lå på hans bryst, og han løftede den så op til sine læber for blidt af kysse den: "Jeg kan godt sove her noget oftere hvis du syntes?" sagde han med en stille stemme, han kunne nok også godt vænne sig til at ligge ved siden af hende, hun var en fantastisk sød, smuk og dejlig pige, og lige nu var han varm i kroppen, bare af at ligge så tæt på hende, og hendes hånd der havde hvilet på hans nøgne bryst havde efterladt en varm følelse, som lå den der endnu: "Jeg forstår ikke at du stoler på mig sådan, når mænd har behandlet dig så dårligt" sagde han med en ærlig stemme, og slap roligt hendes hånd igen.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 25, 2014 5:00:19 GMT 1
Som Elias tog omkring Myias hånd, stoppede hun omgående sine kærtegn, da hun tog det som et tegn til at han ikke ville have det - frem til han kyssede hendes hånd vel og mærke. Smilet bredte sig igen på hendes læber, inden hun igen lagde den til rette på hans bryst. Det føles næsten.. rigtigt, at den skulle ligge der, og det var det som hun faktisk godt kunne lide, for det var ikke den form for følelse hun plejede at sidde med. Særligt ikke efter at den mand som hun havde elsket, havde placeret hende på bordellet.. Ærligt, så havde hun ikke rigtigt tænkt på ham, siden hun havde mødt Elias. "Nej, jeg.. jeg har bare aldrig været god til sådan noget," endte hun med et let grin, inden hun igen lagde sig til rette. At han nærmest så selv tilbød at sove derinde oftere, var faktisk ikke en tanke som gjorde hende noget. Slet ikke, når det foregik på denne her måde, så kunne hun faktisk rigtig godt lide det. "Ville du blive skræmt, hvis jeg siger, at du gerne må det?" spurgte hun, inden hun igen vendte blikket mod hans skikkelse.
Så flot en mand.. Det var virkelig noget af det bedste af det hele.. så varmhjertet og god af sig, som dagen var lang, og han lod end ikke sig selv nyde det faktum, at det var sådan en mand han faktisk var. Hun kvalte et gab mere ind mod ham, inden hun fik møvet sig godt ind til ham. Det føles godt og trygt, at ligge der ved siden af ham. "Skulle jeg da gøre andet? Du har været en god mand overfor mig fra det sekund jeg mødte dig. Jeg er.. tryg omkring dig, Elias.. og det er jeg sjældent blandt andre," sagde hun dæmpet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 13:14:14 GMT 1
Han smilede let, og rystede så på hovedet "Så er vi to" sagde han blot, han var bestemt heller ikke god til det, især fordi at han jo var begyndt at frygte det så meget, han ville ikke blive såret, han ville ikke miste og han ville ikke ende som han havde gjort før, Isadora var den eneste kvinde han nogensinde havde elsket og selvom hun på ingen måde mindede om Myia, så mærkede han alligevel de samme følelser blive vækket til live, når de sådan lå sammen. Isadora var hård, udadvent, flyvsk, dominerende, og flabet... En rå type der matchede ham så fint dengang, hvor han havde været lidt af samme støbning, men Myia var mere som han var nu, og hun var som en lille fugl han bare havde lyst til at passe på og gøre alt godt for i verden.
"Nej... Jeg ville blive glad" sagde han og smilede roligt i mod hende, lige nu føltes det som om at de var de eneste to væsner i verden, som de bare lå og stirrede på hinanden, og Elias havde både glemt alt om for og fremtid, dette var bare rart og så virkeligt. Han lagde sin arm omkring hende, som hun lagde sig tættere på ham: "Ja det ved jeg godt, men når jeg tænker på hvor svært jeg har ved, at stole på andre og jeg har sikkert ikke engang oplevet halvdelen af det du har" sagde han ærligt, det svigt hun havde oplevet var jo enormt. De folk han havde mistet havde jo ikke svigtet ham, det var ham og Gud, der havde svigtet dem.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 25, 2014 19:04:57 GMT 1
Myia smilede glædeligt ved hans ord. Det ville gøre hende glad, om han valgte at blive liggende ved hende. Det gjorde hende tryg og hun sov uden tvivl bedre, når hun vidste, at han var der til at beskytte hende, hvilket jo også var noget af det, som hun selv havde fundet ud af på den gode måde. "Det.. det er jeg virkelig glad for.. Virkelig," sagde hun med en rolig stemme, som hun igen vendte blikket op i retningen af hans skikkelse. Uanset hvilke tanker og følelser som han gjorde sig, så kunne hun slet ikke finde på at gøre ham noget ondt, eller gøre ham ked af det. Bare alene tanken om at han skulle blive ked af det, var slet ikke en tanke som hun kunne lide.
Myia havde slet ikke nogen intentioner om at flytte sig.. særligt ikke når han heller ikke gav udtryk for, at det var noget som han burde, også selvom hun var klar over, at der var arbejde for dem begge at udføre. Hun tog sig nok mere af det huslige og hjalp til med forberedelser og den slags, hvilket selvfølgelig også var noget som gjorde sit for hendes del. Hun ville bare gerne hjælpe, når han nu gav hende så meget. "Det har heller ikke været nemt, Elias.. men.. det er ikke noget som jeg ønsker at tænke på lige nu. Du har vist mig at hånden ikke behøver at slå, og at der kan være noget.. godt i alle.." sagde hun roligt. Det var lidt det, som hun faktisk holdt fast i, for det var hvad hun havde set og erfaret når alt kom til alt.. Det som kom først for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 19:39:37 GMT 1
Elias kiggede på hende med et stille blik, han var glad for at være i hendes nærhed, og han nød virkeligt hendes nærvær. Hun var en fantastisk smuk pige, og han var begyndte at holde mere af hende, end han havde ikke forventet at han ville begynde at holde så meget af en pige igen, og slet ikke når de ikke havde kendt hinanden længere end de havde. Men hun havde noget over sig som han ikke kunne sætte en finger på, en uskyldighed og noget som fik det bedste frem i ham: "Det er jeg også..." sagde han blot, han var også glad lige nu, og det havde han faktisk været de sidste par uger imens de havde kendt hinanden bedre at kende, men det var først nu at han var sådan rigtigt tæt på hende.
"Du skal ikke være bange, jeg kunne aldrig drømme om at slå dig" sagde han med en stille stemme og lod en hånd ligge sig på hendes kind, hun var ikke en pige der var til at slå på, og bare det at nogen kunne finde på det, forstod han ikke, hun var fantastisk og hun var smuk, hun var sød og hun var alt som han ønskede sige i en pige. Han kiggede stille på hende, som hånden hvilede sig på hendes kind, og han lænede sig så frem og placerede et usikkert kys på hendes læber, en smule prøvende, og dog ganske målrettet.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 25, 2014 21:21:02 GMT 1
Lige nu var Myia virkelig bare.. glad. Der var ikke noget ord, som kunne beskrive det bedre, og selv for hende, så var det virkelig en fantastisk fornemmelse. Det gjorde virkelig, at hun kunne slappe af, og det var det som hun havde brug for lige nu. At ligge der med ham, var virkelig rart for hende. Hun lukkede øjnene ganske let. Hun ville gerne have, at han blev liggende ved siden af hende.. Hun kunne lide det, og det var det som hun havde brug for lige nu. "Du er en god mand, Elias.. Det er virkelig en skam, at det ikke er noget, som du selv kan se," fortalte hun med en rolig stemme, inden hun igen vendte blikket op i retningen af hans skikkelse. Så smuk som han var. Så fortjente han uden tvivl også det bedste af det bedste.
Selv i frygten for at det hele skulle forholde sig forkert, blev Myia alligevel liggende der ved siden af ham. Hendes hjerte slog let mod hendes bryst. Lysten til at kysse ham var stor.. Særligt når de lå så tæt på hinanden, som det her. "Det ved jeg at du ikke vil," endte hun dæmpet, som han strøg hendes kind. Det føles virkelig rart at ligge der med ham. Kysset som han forsigtigt tildelte hende, fik hende til at stivne voldsomt. Øjnene for op for et kort øjeblik, inden hun forsigtigt gengældte det. Det føles jo rart... og særligt når det var ham som gjorde det ved hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 21:37:19 GMT 1
Et øjeblik glemte Elias alt om den idiotiske og dumme verden der var udenfor, også selvom han jo ikke rigtigt havde pligt til at udtale sig, for han havde ikke været en del af den verden i utroligt mange år, han havde ikke været en del af almindelige menneskers liv og han anede faktisk ikke rigtigt hvad der foregik rundt omkring i verden. Det eneste han vidste var at verden den fortsatte, imens hans eget liv var gået i stå, men han begyndte at have en mistanke om, at det nok var Myia der kunne få ham til at nyde livet en smule igen, også selvom han var sikker på at han ville komme til at vogte over hende, mere end hun nogensinde var blevet vogtet over, fordi at han for alt i verden ikke ønskede at miste hende.
Elias blev næsten selv en smule chokeret over at han havde kysset hende, og han var et øjeblik helt bange for at han måske havde gjort hende utryg: "Ehm... jeg... Myia jeg ville virkeligt ikke freake dig ud" sagde han med en stille stemme, som han lagde sit hoved et stykke fra hende, han vidste ikke hvad præcist han skulle gøre, og hvordan han skulle håndtere denne situation, men han havde virkeligt bare haft lyst til at kysse hende, og lyst til at være tæt på hende.
|
|
Engel
Healer
407
|
Post by Myia Destiny Flancker on Sept 26, 2014 4:59:39 GMT 1
Myia havde slet ikke lyst til at rende rundt og tænke på, hvad der skete omkring i verden lige nu. Den varme som han havde formået at sætte i hende ved at kysse hende, var... savnet et sted. Det var virkelig ved at være længe siden, at hun kom i nærheden af en følelse, som bare måtte minde om den som hun lige havde oplevet. At han havde gjort det, var nok noget af det som overraskede hende mest, men ikke var det noget som skræmte hende væk. Overhovedet ikke. Smilet forblev roligt på hendes læber, og med en tydelig rød farve i hendes kinder, da hun ikke rigtigt vidste hvordan hun ellers skulle tage det. For hende var det her stort.. Virkelig stort.
At Elias så blev helt forfjamsket og ikke rigtigt vidste hvordan han ellers skulle tage det, var noget som Myia fandt umådelig sødt. Hun hævede hånden, som hun denne gang lod stryge mod hans kind med en tommelfinger. "Det gjorde du heller ikke.. Men det er sødt af dig, at tænke sådan," sagde hun med et let grin. Hun var glad.. Hun var virkelig glad. Og det var noget som hun jo kun måtte takke ham for. "Det føles.. godt.." endte hun i manglen på bedre at sige.. Ganske forsigtigt var det denne gang hende som tog lidt initiativ. Hun satte en albue forsigtigt ned i sengen, inden hun trak sig en smule over ham. Kun for selv denne gang at plante et kys på hans læber. Med største forsigtighed.
|
|