0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 7:26:44 GMT 1
Hejsa! Jeg er en helt ny bruger på siden, som gerne vil i gang med siden. Jeg er helt ny til siden, så...Ja, det er begrænset hvor meget af det hele jeg husker. I hvert fald vil jeg utrolig gerne ind i den verden og historie der er her på siden. Bare så i er advaret, hvis i tænker..."Det var sært!" Jeg er langt fra ny til RPG, jeg har skrevet med folk i mange år. Jeg sætter ikke nogen krav, da jeg egentlig bare gerne vil i gang. Ud over...At jeg er lidt elendig til tilfældige emner og helst vil have du skriver, enden privat eller i emnet, hvis du ikke gider mere. I stedet for bare at droppe det og så kan jeg vente i flere måneder på et svar der aldrig kommer o.o Jeg søger plots og enkelte relationer! (Medmindre det er halvt-glemte barndomsvenner eller noget) Relationer opstår bedst i emnerne, så dem vil jeg ikke aftale på forhånd. Jeg er faktisk frisk på alt, så længe jeg stadig er levende og kan gå bagefter. Eller flyve, for den sags skyld. Lidt om Zean? Kort: Han har viden og beskæftiger sig med helbredelse, som "Healer med speciale i urter og medicin" Han er en ret ung dødsengel, men et forholdsvis klassiske eksempel på en. Han bor i Dvasias og er ikke religiøs. Han foretrækker at være for sig selv, medmindre han er ude på at lave ballade. Han bryder sig ikke om sin far, men elsker sin mor, omend han besøger dem sjældent. Umiddelbart prøver han at finde på en tilværelse som han er tilfreds med. Hans ofre, enden tortureret eller døde, er ofte kendetegner med mærker efter en pisk eller mærkværdige symboler, af ren kreativitet. Hans ofre kan også være udsat for eksperimentelle urter og medicin, da han ofre afprøver nye ting, for at se hvordan de virker. Han er god til at jage. Og så er han selvfølgelig single og slet ikke så rig. Faktisk nok på grænsen til at være direkte fattig... Er der...Mere i vil vide? Så spørg! Ellers kom frisk. Vi kan helt sikkert finde på noget Mvh - Zean Forsyth, dødsengel.
|
|
Dæmon
Ild- , Mental- og Is-D?mon
355
|
Post by Jacqueline Isthar Demoniqz on Sept 7, 2014 8:14:17 GMT 1
Hej Zean! Jeg er frisk på lidt af det hele, hvis det er? Jacqueline er datter af en velhavende dæmon, som døde under fødslen af hendes lillebror - en mand som hun aldrig har kendt, og hendes far har været forsvundet i mange år, så hun har derfor været under taget ved den dæmoniske træner og hans kæreste frem til nu. Af personlighed er hun flabet og kæk. Hun ved at hun er af en velhavende stand, og dette udnyttes så sandelig til fulde, selvom hun ikke er bange for at blive beskidt eller lignende. Selv er hun single, men elsker at lege rundt med mænd, for at få tingene som hun gerne vil have dem. Skriv endelig, hvis det kunne være af interesse
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 9:18:31 GMT 1
Jamen det er det da Nogen ideer til plot? Umiddelbart tænker jeg de mest basale ting, der kunne falde mig ind, og som kunne sikre at de mødes. F.eks. At Jacqueline/dem hun bor sammen med af en eller anden grund har brug for noget medicin eller lægehjælp af en slags og Zean er den der er nærmest. Det kan også være at Zean roder sig ud i problemer, det er han ret god til. Og Jacqueline/dem hun bor sammen med bliver blandet ind i det. Eller at du er i problemer og Zean blander sig, af en eller anden årsag. Det kunne også være noget med at de mødes lidt tilfældigt og deres forskellige personlighed skaber et eller andet. F.eks. siger du af Jacqueline godt kan lide at lege rundt med mænd, mens Zean ikke har meget erfaringer angående kvinder og enden "kommer til" at lege med eller bliver vildt sur. Det kan også være så simpelt at Zean leder efter nogen at "lege" med og måske tror Jacqueline kunne være et godt offer. Jeg ved ikke om ideerne er noget, eller om de inspirerer til andre ideer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 13:32:27 GMT 1
Jeg har et par stykker som jeg gerne vil have luftet en smule hvis du skulle få de lyster xD @elmyra Race: ilddæmon Hun er en sød pige med ben i næsen og en stor drøm. Lige pt er hun i gang med at overtage tronen i Imandra hvor hun søger hjælp fra Manjarno, hun har liget været igennem en meget hård sygdom som næsten tog livet af hende så hun er stadigvæk meget svag og skal nok til ses af en healer en gang i mellem hvis det kunne friste ;p @angelera Race: Dødsengel, Luft / Jord / Sensuel dæmon, Vampyr Angelera er maschokistisk og sadistisk så det basker. Hun render rundt på må og få og slår folk lidt ihjel uden at have et formål eller herre til at styre hende. Lige pt har hun været uheldig og en af de mænd hun har tvunget sig på har gjort hende gravoms så hun er godt gal i skrælden men meget hyggelig n_____n @atalya Race: Alkymist, Vampyr Atalya er sød og rar, hun var det lille ynglings barn da hun var lille så hun har altid fået hvad hun pegede på og hun har ikke rigtig nogen form for stopklods. Hun er meget fri af sind og ser hele verden som en lege plads. Hun blev gift med en mand, en rig mand, som døde og efterlod hende alle pengene så hun lever godt uden at skulle arbejde. Chantalle "Chance" FirenzaRace: Skovelver, Animagus, Engel, Vand dæmon Chantalle er en dusør jæger, hun lever for penge og for den næste jagt og hun er ikke bleg for at bruge feje kneb for at nå sit mål. Ved hendes side render hendes tvillinge bror rundt i deres dyreform som er en leopard. Migra, som er hendes bror er fanget i denne form og har været det i mange tusind år efterhånden. Chantalle er en pige med et godt hjerte selvom hendes eneste rigtige kærlighed er penge så har hun det ofte med at forbarme sig over folk som ikke er noget værd for hende. @dixie Race: Is, Ild, Sensuel dæmon Dixie er min freelance prostitueret. Hun render lidt rundt og ved ikke helt hvad hun skal gøre af sig selv og så får hun nogle penge for at gøre mærkelige ting for mænd. Intet er for underligt så længe hun får penge for det ^^'' Hun er meget drillesyg men har et temperament som siger spar to og en tendens til at blive hurtigt vred. @emiley Race: Formskifter, Skovelver Emiley er sød og blid og meget kærlig. Hun er Prociansk spion og bevæger sig derfor over det hele. Hun er en pige med let til tårer som kun lige har fundet sit kald her i livet. Hun er ekstremt intelligent tilgengældt er den intelligent fulgt med en ekstrem naivitet som nok skal ende med at bide hende i rumpen en dag. @khalec Race: Warlock Khalec er meget selvbevist. Hun er Warlock og fra en stor og stolt familie. Hun synes helt sikkert at alle andre racer er Warlocks underlegne og blandings racer er noget som skal udrydes. Hun har en stor foragt for verdenen men inderst inde er hun faktisk bare en pige som har brug for omsorg for ligesom at lukke sig en smule op ^^ Nå, det var lige nogle af dem ^^ Hvis der er en du finder interessant så siger du bare til, så kan vi sikkert finde ud af noget!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 13:52:35 GMT 1
Det lyder godt. Nogle fantastiske karakterer. Umiddelbart tiltaler Elmyra Azura Argos mig mest, måske også fordi vi sådan allerede vil have en indfaldsvinkel og hun jagter magt - Hvilket måske kan give muligheder for min karakter senere hen. Hvad syntes du? Hvis du er enig i at det skal være Elmyra og det plot, hvordan mødes de så? Bliver der sendt bud efter en healer eller? Hvor skal emnet være og hvem opretter det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 14:14:14 GMT 1
Haha xD Hun er meget oplagt og hun har vel et sted også brug for Allierede. Hun er heldig at få Manjarno i ryggen men hun kunne godt bruge nogle flere Jeg synes at Elmyra er et oplagt og godt valg n____n Gosh! Det er mange spørgsmål du stiller mit stadig fulde hoved o.o Jeg synes at han skal hidkaldes til det mørke morgengry som ligger i Imandra fordi der skal tjekkes op på Ellie fordi hun er bokstaveligt talt ved at arbejde sig selv ihjel o.o og du må meget gerne oprette ^^'' det går liiiiiiidt langsomt fra min side af i dag xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 14:36:56 GMT 1
I så fald vil jeg gøre det lidt senere Jeg sender linket.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 14:44:52 GMT 1
Du opretter bare når du har lyst ^^ Jeg holder øje med det n_________n
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 7, 2014 18:00:33 GMT 1
Jeg vil tillade mig at gøre opmærksom på at jeg stadig søger emnepartnere
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 14:43:17 GMT 1
Hvis hanen kan klare endnu en høne, så har jeg her Alex, men ellers kan du også møde min egen hane Corzar. Begge er til rådighed skulle du have lyst.
Alex: Dragerytter som tuller lidt rundt uden noget egentligt mål. Corzar: Tuller ikke rundt, men har meget travlt med at være stor og styg - og grum xD
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 14:58:43 GMT 1
Well... Jeg har intet kunne finde om drageryttere på siden (eller ledt de forkerte steder), så jeg vil være ret nysgerrig efter at møde sådan en.
Øhm...Ja, nogen ideer? xD Hvis det skal være med plot, altså o.o
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 15:22:26 GMT 1
Alex: Der står om dem under racerne, de neutrale. Men det er du meget velkommen til.
Corzar: Mit forslag i dette tilfælde vil være at Zean roder sig ud i nogle problemer med Corzar, hvilke kunne skabe et internt fjendskab.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 15:44:14 GMT 1
Nå o.o Det må være fordi jeg ikke er van til at racerne er skrevet op på den måde For min skyld kan vi gøre...ja, det du har mest lyst til. Om Zean får en fjende han har lyst til at slå ihjel eller om han møder en dragerytter... Men siden jeg ikke rigtig har nogle ideer lige nu og det lyder til vi måske har flest ideer mellem Zean og Corzar, kan det være vi skal tage et emne mellem de to? Hvor skal emnet være og hvem laver det?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 19:14:55 GMT 1
Du afgør hvor du har mest lyst til at starte
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 9, 2014 19:26:13 GMT 1
Jamen hvis du er over alt, vil Imandra være et godt sted, siden han lige er rejst dertil. Hvor som helst er fint med mig Hvor jeg har mest lyst til at starte? Snedig måde at skrive det Jeg kan oprette emnet lidt senere og sende dig linket, hvis du ønsker det Skal de bare mødes tilfældigt og blive uvenner over noget eller...Vil det være nemmere hvis jeg allerede indlemmer ballade i starten?
|
|