0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2014 22:15:17 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine let: "I lige måde" sagde hun og lod en hånd glide nedover hans overarm, den var veltrænet, han var fantastisk flot og han kunne da godt få lov til at svinge hende lidt rundt, stedet hvor de måske kunne være lidt mere private om ikke andet: "Det hjalp nemligt utroligt meget, det klæder dig faktisk at have fået noget" sagde hun og blinkede til ham, Selena var ikke direkte klam i sine udtalelser, men nu levede de jo heller ikke i en verden hvor man bare sagde alverdens vulgære ord, men derfor så kunne hun skam godt sige tingene ganske direkte alligevel, især fordi at hun havde fundet ud af med årene, at mændende godt kunne lide når en kvinde kunne sige tingene som hun ville have dem, og det kunne Selena helt bestemt godt.
Hun smilede, what? Han ville faktisk se hende igen? Wow så var der da et eller andet der var lykkedes: "Jeg lover at du får mig at se meget snart" sagde hun forsigtigt, og kyssede så roligt hans kind, inden hun rejste sig op, hun burde måske komme videre, hun havde flere planer at lægge, men nu havde hun da en mand som kunne give hende hvad hun ville have, udover en god gang sex naturligvis, han var magtfuld og hun håbede at deres næste møde ville blive ligeså spændende, og måske hun så kunne få chancen for at komme endnu tættere ind på livet af ham. Hun gik roligt i mod udgangen, og sendte ham blot et roligt blik på vejen.
//Out
|
|
Dæmon
Mental & Sensuel Dæmon
395
|
Post by Jared Imaricha on Sept 30, 2014 7:02:13 GMT 1
Det havde uden tvivl løsnet en del op at skulle gøre dette med denne kvinde, selvom det var et træk som han under normale omstændigheder, nok aldrig nogensinde havde gjort brug af. Ikke fordi at det var noget som gjorde ham noget som sådan, for det gjorde det ikke. Hun kærtegnede ham.. bekræftede ham på en måde, som han ikke var bekræftet i mange år, og selvom han ikke var manden som havde et stort behov for den slags, så var det da stadig lettende at høre, at man stadig kunne finde ud af, hvad man var god til. "Det har jeg skam... Jeg kan mere, end hvad du går og tror," endte han med en sigende mine.
De skulle til at skilles. Selv Jared måtte erkende, at han faktisk glædede sig til at se denne kvinde igen. Hvorvidt om hun måske skulle være den type som han kunne gøre dette fast med, var endnu noget, som genstod at finde ud af, men det var skam slet ikke noget som ville gøre ham noget. Han kunne lide det.. Han kunne lide hvad hun gav ham og særligt når det var på denne måde. "Det vil jeg se frem til," hviskede han mod hendes øre, efter hun havde kysset hans kind. Da hun valgte at forlade stedet, lod han blikket følge hende. Hun havde uden tvivl fanget hans interesse.. Først da hun var helt væk, vendte han sig mod scenen igen, hvor kvinderne indtog deres pladser. Nu var han jo trods alt klar til den slags igen.
//Out
|
|