0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 13:27:30 GMT 1
Hun fnøs over hans kommentar og sukkede så af ham, hun var uden tvivl den mest stædige, det var hun ikke selv itvivl om ihvertfald, men før eller siden ville hun nok blive så sulten at hun ikke kunne lade ham være mere. Ophira havde troet at denne dag skulle være stille, hun ville bare gå rundt alene, tænkte lidt på fortiden og lade som om at hun faktisk ahvde følelser og gik op i hvor hendes bror var landet, istedet sad hun nu sammen med en gammel og flabet mand, der åbenbart mente at han var mere stædig end hende, men han ville nok snart få andre tanker. Som altid var det jo ikke ligefrem selvtillid som Ophira manglede, det var nærmere en smule situations fornemmelse og lidt sund fornuft.
Det var også unfair han sad der med en sensuel del af sig, som tiltrak hende selvom hun ikke ville være ved det, og hun prøvede hele tiden at sende tankerne ud af hovedet, han skulle fandeme ikke få lov til at røre ved hende: "Præcist hvad skal jeg gøre for at få lov at bide dig, en... lille smule?" spurgte hun, som hu havde fæstnet sit blik på hans hals, og bare stirrede på den, som om at hun var gået i hypnose, hun kunne høre noget pumpe inde i ham, og hun havde en ganske god idé om hvad det var. Hun flyttede slet ikke sit blik: "Desuden er jeg heller ikke interesseret i at knalde dig, hvis jeg kan blive fri" sagde hun direkte, men flyttede stadig ikke sit blik fra hans hals.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 6:32:10 GMT 1
I øjeblikket gik absolut det hele ud på en voldsom stædighed, og det var sådan at Amadeus godt kunne lide det. Han anså det nemlig lidt som en magtkamp, og dem kunne han jo ikke gøre andet, end at elske at vinde! Hvilken kvinde hun var.. hvad slags hun var, samt hvilke tanker hun rent faktisk måtte gøre sig, kunne han jo ikke være andet end direkte ligeglad med, og det var jo lidt sådan at han havde det med disse omstændigheder. Alt taget i betragtning, så havde aftenen taget en ganske anden drejning, end hvad han lige havde regnet med, men han kunne derimod godt lide det. Et nyt bekendtskab, selvom hun nok næppe var typen som ville se på det på den måde, så var det virkelig ikke noget som rørte ham. Som altid, så ville han gøre hvad han selv ville.
At hun havde fået øje på hans hals, var uden tvivl noget, som kun gjorde det bedre. Hun var sulten.. og nu havde han endda noget på hende. Han betragtede hende med en ganske intens mine. Det sensuelle kunne han ærlig talt ikke gøre noget ved.. Det var en del af hans væsen. "Nårh.. Så det er den du gerne vil have fat i.." Han blev siddende, inden han besluttede sig for at prikke lidt til hende. Tungen strøg han kort over sine læber, inden han dernæst valgte at.. blotlægge halsen en smule for hende, ved at lade hovedet falde mod den anden side. Hans hånd lod han kort stryge over halsen ved den pulserende åre, som han kunne mærke derunder. "Det er lækkert.. er det ikke? Så tæt på.. og alligevel så langt fra.. En lille slurk... Det vil jeg gerne give dig.. Så lad mig se hvad du har," opfordrede han nærmst. Han ville gerne give hende det.. Blot for selskabets skyld.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 26, 2014 10:32:25 GMT 1
Hun stirrede stadig på hans hals som han talte, hun følte sig efterhånden helt desperat, hun kunne jo høre hans blod. Det var en belastning til tider, og lige nu var hun ikke sikker på om hun bare skulle løbe afsted, eller blive. Men som altid var hun stædig, og når han var det, så kunne hun også være det. Hun havde ikke spist de sidste mange timer, og blod fra et andet væsen var bare langt bedre end blod fra dyr. Engle var som altid at fortrække, men når man var sulten, så var man sulten, og det var ikke fordi at andet blod var dårligt. Desuden var det jo ikke så ofte at man lige fik fat i en engel, og det gjorde alligevel pisse ondt hvis de ramte end med deres lys energi halløj.
Hun mærkede hendes hjørnetænder roligt vokse frem, som hun fortsat havde blikket rettet i mod hans hals, uden at blinke som var hun gået i tranche. Som han begyndte at berøre sin hals, lod hun lod sine øjne flakke op og kigge ind i hans inden hun igen kiggede på hans hals, og inden hans sidste sætning næsten nåede at falde, var hun allerede fremme og havde hugget begge tænder i hans hals, imens hun sugede det varme blod til sig, som hun mærkede roen sprede sig ud i sin krop, sammen med den varme fornemmelse det gav hende, okay det her var ikke planlagt, men det var fantastisk. Hun slap roligt, efter et stykke tid, ikke sikker på hvor meget hun havde drukket, og lod kort sin tunge, slikke de rester op der løb ned af hans hals, inden hun trak sit hoved tilbage i et dybt suk, åh Gud det var tiltrængt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 30, 2014 6:24:28 GMT 1
At tirre denne kvinde, kunne Amadeus virkelig ikke holde igen med. Selv for ham, var det ren og skær underholdning, og særligt fordi at det var gået op for ham, hvor meget hun egentlig var påvirket af hvad der skete ved hans hals. Han lod hånden let stryge over den, og valgte faktisk også at byde hende til at tage noget. Hvis det betød at hun blev, så passede det ham jo faktisk ganske udmærket, hvis han selv skulle sige det. Han elskede at drille.. Han forstod sig ikke helt på de typiske sociale spilleregler, og det vidste han jo et sted også godt, selvom det nu heller ikke ligefrem var noget som gjorde sagerne meget bedre og nemmere for ham. Hans blik søgte direkte i hendes retning, som hun valgte at hugge til og bare satte sig direkte i halsen på ham.
Amadeus' øjne trak sig let sammen, som et gisp forlod hans læber. Dette var ganske vidst ikke noget som han havde set komme, eller den påvirkning som det selv måtte underkaste ham. Hans krop begyndte at dirre. Selvom hun måske var påpasselig, så fik hun alligevel taget en del i de mundfulde som hun nu havde taget. I takt med at hun slap, faldt han let baglæns ned i græsset bag ham. Han missede let med øjnene. Det var ikke fordi at det havde gjort ondt som sådan, men dette var bare ikke noget som han hverken kunne styre eller kontrollere i den forstand, at han faktisk meget gerne ville det! "Det... det var.." Han tav.. Det var yderst sjældent, at han slet ikke var i besiddelse af nogen former for ord. Han var for pokker en mental dæmon.. Han havde altid en kæk kommentar liggende på sin tunge, men tilsyneladende ikke i dette tilfælde.. Og selv det, var noget som måtte vække ham en kæmpe frustration.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 30, 2014 18:46:56 GMT 1
Som hun havde sluppet hans hals, og han faldt tilbage i græsset, sukkede hun stille også selvom hun jo slet ikke behøvede trække luft ned i sine døde lunger, hun havde det allerede langt bedre og hun følte at hendes krop var fuldt med lykke, intet var bedre end når man var blevet mæt, også især af blod der var så fint som hans, varyler var fine, Holy Grails bedre og Engle de bedste, sådan var det bare og sådan havde det altid været. Så var der jo naturligvis blandinger der var bedre end andre, men det havde bare en fin og unik smag, og måske det også var derfor hun til sidst havde haft svært ved at modstå fristelsen, men overraskende nok så han ikke ud til at have haft noget i mod det, hvilket faktisk overraskede hende en smule.
"Ehm... Er du ved at få orgasme eller sådan noget?" fik hun sagt i en flabet og dog undrende kommentar, som han bare lå og var tom for ord, det var en ret underlig reaktion på et bid, han var ikke sur og lignede heller ikke umiddelbart en der var i smerte, mon hun havde drukket for meget? På den anden side var han jo heller ikke besvimet? Han var måske bare ikke en mand der ønskede at man nogensinde skulle kunne regne ham ud, og det var vel også fint nok. Hun smilede ned til ham, som hun lod sin tunge glide omkring hendes læber, for at få de sidste dråber af blod med ind i hendes system, og hun kørte så et øjeblik synet udover søen, inden hun kiggede på ham igen, var han ved at være helt væk eller hvad?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2014 6:14:27 GMT 1
At blive bidt på denne måde, var noget som uden tvivl kom bag på Amadeus. Han havde oplevet frygtelig mange ting igennem hans liv, men det var bestemt ikke på denne måde, at han havde forestilet sig, at det skulle betyde at blive bidt af en vampyr! Han blev liggende på jorden, lige for at sunde sig lidt. Han hævede hånden som han lagde tæt ved sin hals, og med den tydelige sitren i kroppen, som han bare ikke kunne lægge det mindste skjul på. Han lukkede øjnene for et kort øjeblik. "I det tilfælde.. så må du vidst gøre dig langt mere umage," pointerede han med et kækt smil på læben. Ja, han var endt med at blive temmelig svimmel, men var det underligt efter den form for blodtab? Det var noget som han pludselig manglede i kroppen og sindet, så det kunne han jo heller ikke direkte gøre det vilde med af den grund. Han trak vejret dybt, inden han satte sig op. Det sitrede helt ud i hans fingerspidser. Det var underligt.. virkelig, virkelig underligt, og han kunne heller ikke rigtigt gøre noget ved det. Det føles godt.. virkelig, virkelig godt. "Men det føles.. godt.. underligt og skræmmende godt," sagde han med en rolig stemme. Han havde ikke været skræmt ved tanken.. Tvært imod, var dette noget, som han glædeligt ville opleve igen, om det var en mulighed som skulle tilfalde ham. "Og jeg går ud fra, at det var noget som du godt kunne lide.." Han blinkede lettere udfordrende til hende. Han kunne jo heller ikke lade være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2014 18:06:59 GMT 1
Det det underligt at Ophira var en smule forvirret? Ikke nok med at han ikke rigtigt sagde noget direkte, så var han også... Underlig lige nu: "Er du aldrig blevet bidt før?" spurgt hun ret så undrende, mest fordi han ikke virkede sådan, men han kunne da ikke have levet så mange år på jorden uden at være blevet bidt før? Han havde jo fint blod, og hun var vel ikke den eneste vampyr han nogensinde havde snakket med: "Skræmmende godt?" sagde hun i et lille grin og regnede med at det var et kompliment, selvom man jo ikke rigtigt kunne bide godt og dårligt, et bid var jo et bid: "Lide? Jeg kan altid lide at få mad i maven, desuden har du en fin blanding af blod" sagde hun, ikke sikker på hvad han var, men det smagte godt og hun havde ikke ligefrem noget at brokke sig over på det punkt.
Lige nu kiggede hun bare ned på ham, og var usikker på hvad hun skulle sige eller gøre, var han ved at blive tændt eller sådan noget? Det var ikke ligefrem meningen, hun kunne bare ikke modstå fristelsen længere: "Altsååå... Jeg kan da godt gøre det igen hvis det er?" sagde hun en smule flabet og dog med et roligt blik, fordi hun ikke var sikker på hvad der foregik i hans hoved pige nu, men hun havde intet i mod at spise af ham, dræne ham helt for blod, også lade hans krop ligge død ved søen, måske hun endda kunne skubbe den i. Det var jo godt nok ikke sikkert af han var nem at slå ihjel, men alligevel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2014 6:13:20 GMT 1
Amadeus havde oplevet meget igennem sit liv, men den effekt af et bid, havde han på ingen måder set komme. Han havde forventet, at det ville gøre en smule ondt eller noget i den stil, men det gjorde det jo ikke ligefrem denne gang. Han var overrasket.. grebet på sengen og med bukserne nede, for det var faktisk lidt sådan at han følte det, hvis han selv skulle sige det. Han lukkede øjnene for et kort øjeblik, som i et forsøg på at samle sig, da det var det som han havde mest brug for lige nu. Han trak vejret dybt. "Det vil jeg ikke påstå at jeg har.. Det er.. første gang det her er sket for mig," svarede han ærligt. Var han blevet mærkelig? Det ville han bestemt heller ikke påstå at han var, men han kunne jo ikke ligefrem gøre noget som helst ved det. Han rystede let på hovedet og med blikket vendt mod hende igen. Som hun tilbød at bide ham igen, var han næsten fristet til at takke ja, også selvom han vidste, at det kunne være dumt. "Ønsker du da at sætte tænderne i mig igen?" spurgte han med en mere sigende mine. Mere fristet til at høre hvad hun gerne ville.
Amadeus satte sig op igen ved siden af hende, og med den samme tydelige sitren i kroppen, for han kunne slet ikke styre det længere. Han sitrede endnu. Det havde været noget af det mest fantastiske som han længe havde oplevet. Han tog sig let til halsen, inden han let rystede på hovedet. "Jeg ved du kunne lide det.. Du er trods alt ikke gået fra stedet endnu," påpegede han med en næsten kæk stemme, for han kunne jo heler ikke ligefrem lade være. Han sænkede hænderne igen.. Det føles godt.. Skræmmende godt at blive udsat for den slags, vel netop fordi at det gjorde ondt? Det var noget som selv gik dybt i en dødsengels sind, som jo faktisk tændte på den slags. Han gjorde i hvert fald.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 2, 2014 19:04:48 GMT 1
Som han indrømmede at det var første gang nogen havde bidt ham, kunne hun ikke skjule det overraskede ansigts udtryk: "Virkeligt?" spurgte hun og rynkede kort på panden, det kunne da ikke passe, kunne det? Han var da gammel: "Fordi at... Du... Ikke har mødt en før?" spurgte hun en smule ledende som om at hun regnede med at der var en eller anden dyb forklaring på det, det kunne da ikke passe han ikke havde mødt en før, og hvorfor lod han hende bide ham og ikke andre? Heller ikke det gav den store mening for hende: "Åh du kender mig slet ikke" sagde hun i et lille kækt smil, som afslørerede at hendes hugtænder stadig var fremtrukkende, naturligvis ville hun bide ham igen hvis han gav hende lov! Hun ville slå ham ihjel om han gav hende lov.
"Naturligvis kunne jeg lide det" påpegede hun blot: "Det er mad, det smager godt og det er behageligt" sagde hun blot, hendes offer føltes altid så svagt når hun drak, og den følelse tændte hende utroligt meget, hun kunne godt lide at være ovenpå og føle at folk kunne dø hvis hun ønskede at de skulle. Som han satte sig op kiggede hun blot i mod ham, og vendte lidt på at han fortalte hvad han havde tænkt sig. Hun sukkede kort og lod en hånd glide igennem sit lange hår, hun burde virkeligt gå, men det her var jo nærmest først lige begyndte at blive rigtigt sjovt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2014 5:29:08 GMT 1
Amadeus havde ganske vidst stået overfor vampyrere før, men det var bestemt ikke af slagsen, som han ville lade komme tæt på. Lige hvad der var med hende, hvor han faktisk gav hende lov til det, var så ikke noget som han kunne sige, og selvfølgelig var det da også et direkte irritationsmoment for ham, for han kunne virkelig ikke gøre noget ved det. "Tror du virkelig ikke at jeg har set en vampyr før?" spurgte han kortfattet. Jovist var han gammel, og han havde mødt så frygtelig mange andre racer og væsner på sin færd.. Selv visse som var uddøde den dag i dag, og man ikke så mere. "Det gør jeg ikke.. men hvem siger at det ikke er noget, som jeg ønsker?" spurgte han videre. Hun gjorde ham så pokkers nysgerrig, og derfor havde han jo heller ikke ligefrem ladet hende gå nogen steder endnu. Han ønskede jo rent faktisk at lære hende bedre at kende.
Amadeus blev siddende og med hånden mod halsen. Det føles uden tvivl underligt, at det var denne måde at det hele foregik på. Den påvirkning havde han bare ikke lige set komme, og det kunne mærkes. Han vred en anelse i nakken, hvor han først endte med at slippe, da den havde sagt 'knæk'. De mørke øjne vendte han mod hende endnu en gang. Han tvivlede ikke på, at hun ville slå ham ihjel, om muligheden skulle dukke op.. Så måtte han jo bare sikre sig, at det ikke var noget som ville komme til at ske. "Bare mad og det smager godt? Hvad gør det ved dig... at bide folk?" spurgte han videre. Selvom han var gammel, og langt ældre end hende, var der jo stadig rigtig mange ting i den her verden, som end ikke han forstod sig på.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 3, 2014 12:03:26 GMT 1
Hun smilede en smule flabet til ham: "Naturligvis tror jeg det... Men hvorfor har de ikke bidt dig?" spurgte hun, havde han slået dem ihjel før de kunne nå det, eller havde han bare været heldig? På den anden side, hvis han var 1000 år gammel, havde han så virkeligt aldrig mødt en sulten vampyr før? Det gav ikke helt mening inde i hendes hoved, men egentligt kunne hun jo også være ganske ligeglad, hun havde fået mad, og hun havde fået det som hun ville, også selvom det ikke ligefrem var hvad der havde været planen med en hyggelig tur ned til søen for at mindes gamle dage, men ja, ting ændrede sig jo trods alt hele tiden: "Hvad?" sagde hun en smule chokeret og rynkede på næsen, han ville lære hende at kende? Det fik hende til at rulle øjne: "Bliver du nu helt romantisk bare fordi jeg har sat to tænder i halsen på dig?" spurgte hun i et suk, hvor var mænd dog irriterende til tider.
Hans næste spørgsmål kom en smule bag på hende: "Du er godt nok nysgerrig" påpegede hun i et lille fnys, uden at vide om hun burde svare på hans spørgsmål eller ej: "Det får mig til at føle... Magt... Tro det eller ej, men jeg elsker magt" sagde hun blot, især over mænd, hvorfor vidste hun ikke, måske fordi at det altid var dem der virkede så ovenpå, og det var rart at se dem så små og svage: "Hvad... Føler du da?" spurgte hun blot, og blev også en smule nysgerrig, nu hvor han sad der og så ud som om det havde været helt rart, hun ville da ikke have noget i mod at have ham som sit eget lille personlige spisekammer.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 8:40:03 GMT 1
"Skulle jeg da ærlig talt lade dem bide mig?" spurgte Amadeus med en direkte og kortfattet tone. Han var ikke just typen som rent rundt og blottede halsen for hver en sulten vampyr som han mødte på sin vej.. Men lige denne gang, så var det som om at tingene forholdt sig bare en smule anderledes, og det behøvede så sandelig heller ikke være nogen skidt ting, for det var det da godt nok ikke. Han smilede svagt for sig selv. "Du er den første, som jeg kender, der kalder mig romantisk. Jeg har dog mine.. spontane ideer," sagde han med en udfordrende stemme. Han var typen som gjorde lidt de tanker og ting som egentlig faldt ham ind.. Som da han havde valgt at kaste hende i vandet.. Og se.. Hun sad der rent faktisk endnu.
At hun gjorde det for følelsen af magt, var egentlig ikke en tanke som kom bag på hende. Hun hungrede efter det samme, som så mange andre, men derimod med de færreste muligheder, for at kunne opnå dette. Hans blik hvilede på hendes skikkelse. "Du tænder på magten ved at tage kontrollen fra alle andre... ikke?" Han betragtede hende med en ganske sigende mine. Han var nysgerrig, og det var derfor at han tog det op med hende. Han var faktisk slet ikke ude på at gøre noget andet, men dette var ærlig talt noget, som han godt kunne lide. Han vendte de mørke øjne i retningen af hendes skikkelse endnu en gang. "Begær.. intimitet.. Følelsen af nærvær.. Smerte.." svarede han ærligt. Rigtig meget af det som han rent faktisk tændte på.. Og det var det som var det mest uhyggelige. Han havde ikke oplevet noget lignende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2014 21:30:44 GMT 1
"Aha.. Og hvorfor er det så lige at jeg ikke er død endnu?" spurgte hun blot, hvis han ikke havde ladet nogen bide sig før, hvorfor fik hun så lov? Han var jo ikke engang blevet sur over det, han lignede nu nærmere en der var blevet en smule tændt af det, ikke at det var noget hun havde tænkt sig at brokke sig over, så længe at hun fik det hun ville have, så passede det hende fint: "Ja det har jeg opdaget" sagde hun og rullede med øjnene, jo spontane sider havde han vidst en del af, men det gjorde ham også spændende, bare ikke når han smed hende i vandet, det havde ikke været en af de sjove idéer han havde fundet på, hun hadede vand, især når andre var i nærheden, hun skulle nok vaske sig, man var jo vampyr og ekstrem renlig, men det betød ikke at hun gik ind for fællesbadning.
"Det har du måske et problem med?" spurgte hun som han konkluderede at hun tændte på at have magten, ja det gjorde hun da bestemt, hun nød at hun kunne slå folk ihjel hvis det passede hende, og hun kunne få dem til at tikke efter overlevelse, det var uden tvivl noget der næsten fik hendes døde hjerte til at slå endnu hurtigere: "Noget du vil føle mere af?" spurgte hun udfordrende, som han forklarede hvad han havde følt, og hun nærmede ham så langosmt igen, hun bed ham gerne igen, og igen, og igen.. Endda uden at drikke, bare det at bide ham passede hende så ganske fint. Hun sukkede, og kiggede kort i mod hans hals og skulder, åh ja... Det ville klæde ham mere flere tandsæt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2014 7:07:52 GMT 1
"Skulle jeg da slå dig ihjel? For at lade dog gøre noget, som jeg rent faktisk gav dig lov til?" spurgte Amadeus med en direkte tone, som han igen vendte blikket mod hende. Ja, effekten af det, var ikke just noget som han havde set komme, men det var derimod noget, som han virkelig godt kunne lide. Han sendte hende et næsten udfordrende smil. I hendes selskab følte han nærmest hvordan han kunne glemme alle de tanker og følelser, som han gjorde sig normalt. Den længsel.. den ensomhed.. Det var som om at hun havde fjernet det hele fra ham, og det var en tanke som han rent faktisk godt kunne lide. "Så langt så godt," endte han med et tilfreds smil. Han ville bestemt ikke kalde sig selv for romantisk.. Det var da uden tvivl noget af det sidste han var.
At han havde reageret på den måde, var slet ikke noget som han havde forestillet sig. Det bid havde sat mange tanker i ham.. Det føles godt.. Skræmmende godt, at det var på den måde, men hvad.. Selv en mand som ham, var jo nødt til at passe lidt på sig selv trods alt. Tungen strøg han ganske let over sine læber, som han fulgte hende, da hun søgte tættere på ham. Han lod hovedet søge let på sned. "Og du ønsker virkelig at gøre det igen, kan jeg se... Virkelig.." Han var dog ikke skræmt af tanken ved det. Det havde han jo heller ikke ligefrem nogen grund til. "Hvilken mand tænder ikke på en kvinde, som hungrer efter magt? Særligt i et selskab hvor hun ikke kan få det?" spurgte han næsten underholdende. Denne gang vendte han sig dog med fronten mod hende i stedet for. Han var bestemt ikke bange for hende. "Ønsker du at gøre det igen? Så tag med mig.." opfordrede han endeligt. Han ville ikke sidde her og dele den slags med hende, men.. hjemme... mere privat.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2014 18:47:41 GMT 1
Hun kiggede en smule sammenbidt på ham, han havde da ikke givet hende lov til at bide ham, gjorde hun? Et øjeblik blev hun helt itvivl, men på den anden side vidste hun også at ting hurtigt blev meget sorte for hende når hun var sulten, hun havde brug for blod, og havde han rent faktisk givet hende lov, jamen så var der jo ikke så meget at brokke sig over. Det var alligevel underligt at de var gået fra at være så irriterede på hinanden, til at de nu var gået til at sidde og have en helt almindelig samtale hvor hun ikke havde lyst til at skride eller blive sur, måske også fordi at hun ikke var så sulten mere, og en mæt vampyr var jo trods alt bare mindre irriteret, og lige nu følte hun sig faktisk helt rolig og fattet, også selvom han stadig irriterede hende en smule. Men nu blev hun også hurtigt irriteret, bare på grund af det faktum at andre folk faktisk eksiterede.
"Naturligvis..." sagde hun med en næsten længselsfuld stemme, naturligvis ville hun bide ham igen, hun havde brug for det, og der var intet i verden der var mere sigende. Hun blinkede let til ham, efter hans næste kommentar, han indrømmede simpelthen at han tændte på hende og hvad hun gjorde: "Og hvor langt væk vil du?" spurgte hun let, og rejste sig op, hun var stadig ret så våd efter at han havde haft smidt hende i vandet, og lige nu havde hun virkeligt brug for at få noget tørt på, selvom hun ikke mærkede kulden så tydeligt, heldigvis. Han kiggede roligt i mod ham, klar til at gå og egentligt ganske spændt på hvad hans plan var.
|
|