0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 6:32:55 GMT 1
Amadeus følte sig udfordret.. Han skulle skam nok få tingene, som han gerne ville have dem på den ene eller den anden måde, og det kunne han godt love hende! Han var ikke den type som bare vendte ryggen til den slags.. Overhovedet ikke! "Er det virkelig en udfordring, som du tør stille mig i?" spurgte han med en ganske sigende mine. For hans vedkommende, tog han det nu heller så tungt igen, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Han tog det bestemt ikke som en afvisning.. Det havde han nu heller aldrig nogensinde gjort, og det var jo det som hun måtte lære.
Et bad havde han brug for, og et bad skulle han skam nok få, og det var noget som hun så måtte give ham.. og dele med ham.. Kald det hvad man ville, for han fandt det underholdende. Han kastede hende direkte i vandet, hvor han med et grin fulgte trop. Han havde altid haft en sindssyg form for humor, og dette var bestemt ikke noget undtag. Han kom op, hvor han strøg hænderne igennem håret. Hans tøj klamrede sig til hans krop. "Er du bange for vand?" spurgte han videre. Hvorfor tage det så tungt? It was all in good fun!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 16, 2014 10:32:23 GMT 1
"Jeg er ikke bange af mig" sagde hun irriteret og kravlede så op fra vandet igen, åh Gud han var dog en belastning, han kunne ikke føre en ordenlig samtale uden at sige tingene som de var og uden bare at være ganske ærlig, han var en belastning: "Jeg tror jeg er færdig med at lege med dig for i dag" sagde hun og rullede med øjnene, han irriterede hende og lige nu, ville hun egentligt hellere vente med at have et moment ved søen, til engang hvor han var langt væk fra hendes åsyn. Hvad han ville, hvorfor... Alle de ting, han orkede intet at sige, og det var fint, men hun var altså ikke en del af hans små julelege, og ønskede ikke at være det.
Hun satte sig på breden og kiggede i mod ham: "OG hvad er din leg nu? At vi pludseligt skal være venner?" sagde hun og rullede med øjnene, som hun prøvede at vride vand ud af sit hår, hun kunne godt vente lidt med et bad, desuden var bad med tøj på ikke at fortrække, og at nøgenbade med en så irriterende sjæl som ham, var ikke noget der umiddelbart stod øverst på hendes ønskeliste, og hun endte med bare at sidde med armene over kors og kigge på ham, som forventede hun han ville sige et eller andet klogt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 5:28:36 GMT 1
Amadeus havde igennem frygtelig mange år, været en ensom mand, og derfor havde han måske sine særlige tilgange til at begå sig blandt andre.. særligt når de faktisk havde valgt at irritere ham først, for det var netop hvad denne kvinde have gjort. At hun så bare krøb op og satte sig på kanten måtte hun naturligvis selv om. Han rettede sig op. Han kunne nemlig selv bunde, inden han tog sin overbeklædning af, og smed den fra sig ved siden af hende. Den var så gammel og laset, at han uanset tvivlede på, at hun ville rende nogen steder med den, så det passede ham egentlig fint. "Så kæk en ung kvinde, og alligevel så bange af sig.." Han vendte sig mod hende. Helt ærligt.. var vand nogensinde blevet farlig? Og for en vampyr, som man end ikke var i stand til at drukne? Nu begyndte det da for alvor at blive ganske underholdende.
Amadeus blev stående ude i vandet. Nej.. ærligt, så regnede han ikke med venskaber. Den slags var på ingen måder til at stole på, og derfor holdt han sig alene. Det var uden tvivl en ond cirkel, som han ikke kunne gøre særlig meget ved. Han var nemlig selv fanget som en del af den, og det var jo næsten det, som i hans øjne, var det værste af det hele. "Tilbyder du mig noget, som du end ikke har lyst eller er i stand til at holde?" spurgte han sigende, inden han igen begyndte at søge hen mod hende med rolige skridt. Bange var han ikke.. Tvært imod. Nu var det snarere ham som udfordrede hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 9:32:08 GMT 1
Som han smed sin bluse agtige ting, kiggede hun kort i mod ham, ingen tvivl om at han var en flot mand af sin alder, hvor gammel han var, var jo ikke til at sige, men han måtte da ihvertfald have en krop som en... 40 årig? Der var hun ganske glad for at hun i det mindste var død i en ung alder, så hun kunne holde sit smukke og ungdommelige udseende. Hun kiggede ned i mod ham, som hun lod sine fingre glide igennem sit hår, i et forsøg på at rede det, og få det til at sidde bare nogenlunde som hun gerne ville have det, ingen tvivl om at Ophira gik op i sit udseende, selvom hun måske ofte prøvede at bilde folk ind at hun ikke gjorde. Der var vel intet galt i at man gerne ville se pæn ud overfor omverdenen? Desuden var det altid nemmere at få sin vilje hvis man var køn at kigge på.
"Hvem siger jeg ikke er i stand til at holde det?" snærrede hun: "Det kan vel være meget praktisk at være venner med en person der ikke kan udtrykke sig, og som snakker i tåget. Så virker jeg jo helt klog i sammenligningen" sagde hun blot og fnøs let irriteret, han var da bare en irriterende mand, og han ønskede tydeligt bare at lege hende rundt i manegen og gøre hende irriteret. Desværre så virkede det, Ophira havde et stort temprement og der skulle ikke ret meget til før at hun var ved at snappe, det havde hun været flere gange i løbet af deres samtale efterhånden, men hun prøvede virkeligt at holde sig i skak, det ville vise hun var svag, hvis hun bare blev sur.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 6:00:23 GMT 1
Der var skam ikke nogen skam i at gå op i sit udseende, og selv sådan havde Amadeus det, hvis han selv skulle sige det. Han selv kunne godt gøre det ud af det, som han ville, men selv den sensuelle dæmon, ville uden tvivl gå til værks og ødelægge frygtelig meget af det hele for hans vedkommende, og det var nok også derfor at han tog tingene som han gjorde det lige nu. Han vendte blikket mod hende, som hun sad der og forsøgte at få håret på plads. Var hun virkelig så fin på den? Det morede ham virkelig.. også selvom det ikke var noget som han viste med sin fremtoning. Han var meget føelseskold i blikket normalt.. men nu hvor han havde fundet det 'offer' for hans selskab i aften, så kunne han virkelig være irriterende.. Han vidste det jo godt. Det var jo også sådan at Yessica havde set på det hele siden start om ikke andet. En kvinde som han savnede.. uden tvivl.
"Hvorfor ikke bare lægge den facade til side, og sige, at jeg jog benene lidt væk under dig? Enhver har godt af lidt vand," pointerede han sigende, inden han roligt søgte hen mod hende, med de samme rolige skridt fra tidligere. Ja, han selv morede sig i denne situation. Han var en mand som bogstavelig talt gjorde hvad der passede ham og her.. så ville han smide hende i vandet, for hun havde været tæt på at snyde ham for hans bad. Vandet var koldt.. men ikke noget som han ikke var vant til. "Jeg skaffer mig ikke venner.. kun bekendte. Deri ligger forskellen for mig.. Prøv at udnytte mig... Jeg kan trygt love dig for, at det kommer til at ske omvendt," endte han kortfattet. Han var ikke en mand som man bare kunne løbe om hjørner med.. og hun skulle være velkommen til at prøve.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 12:32:11 GMT 1
Ophira var bare irriteret på denne mand, hvorfor kunne han ikke bare lade hende være og måske bare forstå at hun havde brug for et øjeblik alene? Alligevel så havde hun nok brug for lidt modstand og hun havde nok også lidt fortjent det. Ophira var ikke en af de sødeste børn i denne verden og hun gik aldrig blød, faktisk kunne hun ikke huske hvornår at hun sidst havde haft en almindelig og venskabelig samtale med nogen. Hun lukkede totalt af, som om at forvandlingen også havde taget alle hendes følelser og det var en fantastisk følelse, det var skønt at man ikke behøvede at føle og man behøvede ikke at tænke på alle de bekymringer som verden gav en. Man kunne bare tage ud og jagte.
"Selvfølgelig overraskede du mig med det lorte vand... Men jeg er ikke interesseret i at bade med dig" sagde hun i en hård tone, han var en belastning og alligevel så kunne hun godt lide det modspil som hun fik, og det var da også derfor at hun ikke bare var gået endnu, for hun kunne jo i realiteten bare vende han ryggen og gå: "Og hvad vil du så? Bare snakke? Eller havde du håbet at jeg ville smide tøjet?" spurgte hun i en kold tone. Hun var ikke helt sikker på ham, det var nok derfor at han var spændende. Hun kunne overhovedet ikke aflæse hvad han lavede eller hvorfor han gjorde det, men hun kom ikke til at give sig, hendes hårdhed var en del af hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2014 6:24:29 GMT 1
Amadeus tog det ærlig talt ikke særlig tungt. Hun var sur... og hvad så? Det var jo først nu, at det begyndte at blive sjovt, selv for hans vedkommende, og det var jo lidt der at hele meningen faktisk måtte ligge, og det var det, som han havde tænkt sig at udnytte! Han vendte sig roligt mod hende og med den ganske kortfattede mine fra tidligere. Den kolde tone, var slet ikke noget som påvirkede ham det mindste. "Skal jeg virkelig tage det som du er bange for vand? Eller bange for mig?" pointerede han med en sigende mine, for løgn var det jo trods alt heller ikke.
At danne venskaber, var slet ikke noget som lå til Amadeus på nogen måde, for de havde for vane at vende ham ryggen, om det var hvad de ville.. sådan endte det som regel når det endelig var i den anden ende. Han stillede sig helt oppe foran hende og med den samme næsten udfordrende mine i ansigtet. Var hun virkelig så fisefornem, at hun ikke kunne gøre den slags? Ja, det var da uden tvivl en tanke som han måtte finde morende. "Ikke at det ville gøre mig noget," pointerede han med en sigende mine, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han blinkede lettere udfordrende til hende, da han nu heller ikke kunne lade være. Alt tage i betragtning, så ville han vel bare.. gerne have selskabet, men ikke helt havde fundet ud af, hvordan han skulle begå sig?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2014 10:18:12 GMT 1
Hun kom med et kort grin over hans kommentar. "Du skal ikke tage det som nogen af delene" sagde hun i en lille bestemt stemme: "Du skal tage det som om, at jeg ikke er en sjov og festlig person, der gider være en del af dit badeland" sagde hun i et kort smil, og løftede sine øjnbryn som hun kiggede i mod ham, eftersom hun forventede han ville komme med et eller andet form for comeback. Hun havde bare brug for at trække vejret, slappe lidt af og være sig selv: "Men jeg må da give dig at du forsøger... Du er uden tvivl et spændende menneske, men med mindre du har tænkt dig at lade mig bide dig, så tror jeg ikke helt at du er mit rette selskab i dag" sagde hun blot og svang sit hår om bag sin ryg.
Som han stilte sig foran hende, kom et lille smil frem på hendes læber: "Well selvom jeg må sige at du har en ganske tiltalende overkrop" sagde hun og lod let sit blik betragte ham: "Så er jeg ikke til gamle mennesker" sagde hun blot, hun var muligvis ældre end ham i eksiterens, selvom hun tvivlede, men der var jo ingen tvivl om at hans krop var en del ældre end hendes. Et skuldertræk kom frem på hendes skuldre, normalt var Ophira bestemt en pige der gerne smed tøjet for de fleste, men lige nu var det mere en sult der nagede hende, og hun lod kort sine næse bevæge sig i mod hans hals, imens hun duftede til den blod hun næsten kunne høre pumpe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2014 17:16:32 GMT 1
Endelig begyndte Amadeus at se den form for modstand, som han gerne ville se, og det var noget som passede ham særdeles perfekt! Han trak tilfredst på smilebåndet, som han ellers valgte at blive stående foran hende denne gang. Hovedet lod han søge let på sned. "Og hvorfor ikke det? Der er jo ikke nogen som siger, at jeg muligvis vil lade dig bide mig senere... om jeg skulle være tilfreds." Han blinkede let til hende. Alt taget i betragtning, så levede han gerne med en fod på den anden side af grænsen.. en fod i graven.. kald det hvad man ville, men det var sådan at han havde det. "Jeg tror bare du spiller hård, fordi du ønsker at være det.. Du er frit stillet til at gå, om det er hvad du vil.. og du sidder her stadig," pointerede han med en ganske sigende mine. Han holdt hende jo ikke her.. hun gjorde det jo ganske frivilligt.
Amadeus lod sig betragte af denne kvinde.. Der var noget ved hende, som han ikke lige kunne sætte ordene på. Som hun definerede ham som gammel, så var det ikke meget galt.. for han var gammel. Det var ikke nogen nyhed i det. Han var virkelig gammel.. Der var ikke det, som han ikke havde oplevet igennem hans lange liv. "Gammel mand.. Du kalder mig for en gammel mand? Uden at vide hvad du egentlig er oppe imod.. Det er.. hovmod må jeg sige.." Han smilede let for sig selv, inden han hævede hånden og strøg den over hendes våde kind. "Eller er du så lukket et land, at du ikke er villig til at give mig en chance? Og vise mig fra noget andet end bare min... gamle side?" endte han med en tydeligt morende stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2014 22:48:39 GMT 1
Hun smilede kort: "Men hvem siger at jeg kan holde så længe? Og hvem siger at det ikke er nemmere bare at finde en anden" sagde han og blinkede roligt til hende. Hun kiggede roligt på ham, som han sagde at hun var frit stillet til at gå, ja det vidste hun jo sådanset godt, men hun havde det nu alligevel ganske sjovt i hans selskab: "Jeg spiller ingenting, men det betyder jo ikke at jeg ikke syntes det er sjovt at se på dine udfoldelser" sagde hun i et lille smil. Han var interessant, fordi at han gav hende modstand på en måde som hun faktisk kunne acceptere, hun plejede enten at hade når folk sagde hende i mod, eller også så var folk bare alt for bløde og gav hende ret i alt hun sagde, hvilket hun virkeligt heller ikke kunne fordrage. Men han var en god mellemvej.
Hun kiggede i mod ham med et stærkt blik, som han hævede sin hånd mod hendes kind, det var underligt at han rørte ved hende, og hun lod et øjeblik hendes øjne stirre ind i hans, han så ganske rolig ud, og alligevel så havde han utroligt meget stolthed bag sig: "Du har måske tænkt dig at vise mig hvad du kan?" spurgte hun med et udfordrende smil, og kiggede kort ned af hans krop, han så da ikke grim ud, men på den anden side så var han jo trods alt en del ældre i krop end hende, og hun kunne da godt nævne de første 10 unge fyrer, hun hellere ville pille ved end ham, men det kunne vel komme an på en prøve.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 22, 2014 6:39:53 GMT 1
Amadeus betragtede Ophira med en ganske sigende mine. Hun var uden tvivl en meget interessant kvinde, og det var noget som han uden tvivl godt kunne lide. Han lod hovedet søge let på sned. "Hvem siger, at jeg er ude på at finde en anden.. I det tilfælde, så havde jeg gjort det, allerede fra starten af," pointerede han med en rolig mine, som han ellers blev stående foran hende. Det kunne godt være at det var underholdende selv for hans vedkommende. Hun spillede kostbar, og ærligt som det var, så var det en tanke som han uden tvivl rigtig godt kunne lide. "Du spiller virkelig meget på det.. nok mere end hvad du går og giver udtryk for."
Kvinden trak sig ikke og afviste ham ikke.. med andre ord, så var dette faktisk noget, som hun ikke havde noget imod skulle ske. Det var bestemt heller ikke særlig ofte, at han stod i den situation, at han kunne færdes omkring andre. Han havde svært ved det sociale, og særligt når han vidste, at det var.. der han skulle tage hensyn til andre. Han var en egoistisk mand.. Han gjorde hvad han selv havde lyst til, og dette var så sandelig heller ikke noget undtag, hvis han endelig skulle sige det helt ærligt. "Er det da noget, som du ønsker at se?" spurgte han videre. Ja, det var uden tvivl en morende tanke, selv for hans vedkommende, og derfor var han da klar på udfordringen. Den slags, sagde man så sandelig ikke nej til, og specielt ikke når man hed Amadeus!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 22, 2014 14:33:12 GMT 1
Hun fnøs let, han var virkeligt ikke ude på at gøre det let for hende, men på den anden side så var hun en pige der havde brug for en udfordring, og hun burde nok bare være taknemmelig for at en mand overhovedet gav hende så meget opmærksomhed når hun havde afvist ham så mange gange, de fleste andre mænd var nok bare skredet og havde fundet noget sjovere, men at han var lige så stædig som hun ofte var, det gjorde ham blot endnu mere spændende, også selvom hun stadig holde på at han var gammel: "Jeg er ikke en vandhund.. Sorry Darling" sagde hun og rullede med øjnene, det var fint at han syntes det var sjovt og at han havde alverdens teorier om hende, men lige nu fandt hun ham mest bare pisse irriterende.
"Ikke specielt, men du har jo åbenbart høje tanker om dig selv" sagde hun og lagde armene let over kors, han var godt nok ikke en mand der var nem at skræmme væk, og den eneste grund til at de stadig snakkede, var nok at de var lige stædige. Ophira nægtede at gå, han kunne fandeme gå væk fra hende i stedet for, ligesom han måske tænkte det samme om hende, men hun var bestemt ikke en kvinde med dårlig selvtillid og hun var ikke en kvinde som på nogen måde ville have noget med ham at gøre, ikke sådan som han måske havde i tankerne. Hun afventede ham bare, nysgerrig efter om han ville blive ved med at presse på og give igen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 6:38:00 GMT 1
Amadeus var slet ikke vant til at nogen i det hele taget ville give ham selv den opmærksomhed, og så lang tid at hun snakket med ham, så han da heller ikke nogen grund til at skulle stoppe med at snakke med hende. Udelukkende i øjeblikket, så kørte det på stædigheden. Hvem ville give sig først? Og det blev så sandelig ikke ham. Hovedet lod han søge let på sned og med det samme kortfattede smil på læben. "Jeg synes nu at du har gjort det meget godt frem til nu," pointerede han. Selv havde han ikke noget imod vand. Man skulle jo vaskes, og siden han kom fra den stand som han gjorde, så var han jo nødt til at gøre et eller andet også for at holde sig ren.
Amadeus satte sig ved siden af hende. Det var halvkoldt, men ikke noget som han tog tungere end som så, men det var nu også bare sådan at det måtte være for hans vedkommende. Han var nysgerrig på hende.. hun vækkede noget i ham, som han ikke kunne huske eller mindes at have været vækket siden han havde haft det halve forhold med Yessica.. Hun havde nydt det, men ville ikke have ham. Det havde været en meget turbulent tid! "Når ingen andre har, så må man jo gøre sig disse tanker selv, kæreste.. Tro mig.. Livet kan faktisk være hårdt, når man er et individ uden den største omgangskreds." Selv havde han faktisk valgt at isolere sig, og havde gjort det igennem rigtig mange år.. Af grunde som han nok heller ikke var meget for at forklare ham, men at mænge sig med folk og påstå at man var selveste dødens søn, var ikke just det bedste billede at give folk, når man forsøgte at begå sig socialt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 23, 2014 11:34:50 GMT 1
Hun kiggede ned i vandet, hendes tæer fra stadig under det halvkølige vand, imens hun ellers var placeret solidt på kanten, hun skulle ikke i bad lige nu og slet ikke samme med ham, det var jo ikke et bad hun have opsøgt søen for: "Du er virkeligt stædig hva?" spurgte hun med en hård attitude: "But well, det er jeg også" endte hun med et tilføje og smilede så en smule provokerende til ham, han skulle ikke få lov til at få ret, han hadede når mænd havde ret og det irriterede hende at han ikke bare ville gå sin vej og blive træt af hende. Generelt så var Ophira bare af en bestemt støbning og hun var en personlighed som mange mente var svær at danse med, men desvære så han ikke ud til at have noget problem med det.
Som han satte sig ved siden af hende, kiggede hun kort i mod ham: "Og hvad er din plan så? Overfalde mig med kys, håbe jeg smider tøjet eller vil du hellere have en kamp til døden?" spurgte hun og stirrede en smule fast på hans hals imens hun talte, okay hun var ved at være ret sulten og hun lod en finder bevæge sig ind på hans hals, imens hun kort lukkede øjnene, hun kunne mærke og høre hans puls, og lige nu var hun ikke sikker på at hun bare kunne sidde særligt meget længere, hun havde brug for at bide ham, hun havde... Brug for bare en liiiiillle bitte smule, ellers måtte hun håbe at der snart hoppede en harre forbi hun kunne snuppe eller måske en hjort, bare et eller andet der kunne få trangen en smule ned.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 25, 2014 6:23:47 GMT 1
Selv Amadeus måtte sande, at denne kvinde virkelig var en af de sjove at lege med, også fordi at hun fortsatte med at give igen, og det var uden tvivl noget, som han virkelig godt kunne lide. Alt taget i betragtning, så var det betryggende et eller andet sted.. At der var nogen som kunne give igen og ikke bare himlede med øjnene og gik, uden at fortælle ham, hvad han egentlig havde gjort forkert, for fejl begik han. Selvfølgelig gjorde han da det, for han var da på ingen måder så fejlfri, som han ville ønske at han havde gjort. "Så må vi jo se, hvem af os, der er den mest stædige." Han så på hende med et udfordrende blik. Han var i hvert fald up to the challenge!
Amadeus valgte denne gang at blive siddende. Også selvom alle hendes referancer var til det sensuelle, så var det ikke noget, som han tog særlig tungt. Selvom den sensuelle dæmon var en stærk del af ham.. og han rent faktisk havde brug for den slags, så var der mange andre ting i livet, som man lige så burde værdsætte, og det var jo også det som han var klar over. Hans blik gled mod hendes skikkelse endnu en gang, som han let hævedet det ene bryn. "Selvom jeg er en mand, som sidder overfor en kvinde.. så skal der langt mere til, før jeg river folk med til sengs. Desuden.. jeg gør ikke den slags udenfor," pointerede han sigende. Nej, han inviterede dem hellere hjem, og gav dem så derefter den nat i deres liv, som de sent ville glemme. Han var nemlig god til den slags - og han vidste nemlig, at han var god til den slags!
|
|