0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 20, 2014 5:21:03 GMT 1
Indira stirrede efter Tom. Havde han virkelig lært at se? Eller hvad var der sket? Så længe ville hun da heller ikke ligefrem påstå, at hun havde været væk. Ikke fordi at det var noget der som sådan gjorde hende noget, om hun endelig skulle sige det, men så var det jo bare sådan at det måtte være. Som han rejste sig, og gjorde tegn til at hun skulle følge med, nåede hun knapt nok at rejse sig, inden.. der var noget andet .. En energi.. magi som sørgede for at rejse hende, og føre hende med udenfor. Hun grinede ganske let, for hun kunne da heller ikke lade være. Han var jo så god en mand,, og han gjorde så meget for hende, hvilket hun selvfølgelig var utrolig glad for. Udendørs var det dog koldt, så hun lagde hurtigt armene omkring hendes skikkelse. For nu ville hun jo bare gerne nyde at kunne sidde der og være sammen med ham, og særligt når det var denne måde, at det hele måtte foregå på, hvilket næsten var det bedste af det hele, og det erkendte hun gerne. "Har du tænkt dig, at fortælle mig, hvordan det er gået til?" spurgte hun med en rolig stemme, som hun igen vendte blikket mod ham, da han var ved at tænde op i et bål. Hun glædede sig. Ild og varme havde altid fascineret hende, da det jo heller ikke just var noget, som der var meget af under vandet i den verden, som hun jo til nu havde været vant til. Hun sukkede dæmpet og blev ellers siddende. I takt med at han fik gang i det, bredte varmen sig jo også, og det var noget som hun virkelig godt kunne lide, så det sagde bestemt heller ikke så lidt. "Det føles virkelig godt," sagde hun endeligt og med et smil på læben. Det føles virkelig.. fantastisk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 9, 2014 21:22:04 GMT 1
Tom kikket hen mod henden med et lille smiil fandt et skind frem og lage den der så de bække to kunne sidde eller lægge der på Tom satte sig rolige og gjord teng til hun skulle lægge sig på hans skød vis hun hadet lyst til det han smilte lidt igen også ind mod ilden " jeg husker kun at jeg faldt og så må det ha ud lyst et en eller anden form for tryk knap som gjord jeg fik noget af min syn igen " tom smilte gald og tog og lage noget mere brande på han tænkte lidt på fremtiden og med de to han kunne godt tænke sig noget famille rolige kikket han op mod hinden med et varmt smil på læben " men jeg prøver stade at lære at styre det nogle gang er den der ander gang er den der ikke det sådan lidt op og ned ud ved med det " han sukket og lage så en panden på bålet og satte noget kød over det så de kunne spise noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 6:41:47 GMT 1
Indira valgte roligt at tage plads ved siden af Tom i stedet for i hans skød. Hun kunne virkelig ikke begribe, at han havde fået sit syn igen! Eller.. noget af det om ikke andet, men det var da bedre end absolut ingenting. Hun sendte ham et stort smil. Det ville i hvert fald gøre rigtig mange af tingene nemmere også når det var det at skulle omgås ham dagligt. Ikke fordi at hun ikke ville være sammen med ham, for det ville hun gerne, da han virkelig var en god mand også for hende. "Det lyder næsten som et helt mirakel," sagde hun med en glad stemme. Det gav en god varme, at ligge op af det bål, som han nu havde fået lavet. Hun kvalte et gab og lagde sig så roligt ned på skindet. Med alt det som skete omkring hende dagligt, og særligt fordi at der stadig var utrolig mange ting, som hun selv skulle vænne sig til med det landlevende liv, så var det rent faktisk også noget som kørte hende træt. Hun smilede let for sig selv. "Men jeg er virkelig glad på dine vegne, Tom.. Det er noget som du virkelig har fortjent," sagde hun med en glad stemme. Hun kunne jo heller ikke lade være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 10, 2014 22:48:12 GMT 1
rolige kikket tom mod Inidra og lage rolige hånden på hindens mave han kikket ned mod hinden med et varmt smil " jeg elsker dig så højt " sagde han rolige og lende sig ned for at give hinden et kys på Inidras læber den varme som han kendte så godt og så Tryknne han sukket lidt mens hans kys rolige bliv til en snav det var rat bare at side her jack slog stille sin stav ned i jorden og et lille tælt kom op fra jorden med en seng han sukket det var rat det her og han lage sig ned ved siden af hinden mens hænderen kørte op og ned af indira det var disse øje blikke han nød hvor de bare var de to sammmen han var glad ind nogle sinde før og tingen var gode men ha vidste også at han skulle finde et arbajde men som vad vidsdte han ikke helt i nu tingen var stade meget nye for ham men han lod vær med at tænke på det lige nu og lod sig for før af indira i stede for
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 11, 2014 7:39:12 GMT 1
Indira lagde sig roligt til rette på skindet på gulvet.. Den varme og det at han sad der, var noget som gjorde hende døsig og træt.. Hun følte sig tryg og hun følte sig beskyttet, hvilket næsten var noget af det bedste af det hele. Hun kvalte et gab, idet at han gav sig til at stryge over hendes mave. Det føles godt.. At han så gav hende de ord igen, fik hende blot til at sukke. Hun kunne ikke bare give ham dem.. ikke bare sådan uden videre, og det var jo lidt det, som hun ville have, at han forstod. "Det går du vidst meget op i, at fortælle mig," sagde hun med et stile smil på læben. Hun kunne jo heller ikke ligefrem lade være. Hun gengældte mere end glædeligt kysset. Så langt, så godt, kunne man jo sige.. Hun kastede sig bare ikke omkring med de ord, og da slet ikke på den her måde. "Jeg holder virkelig også meget af dig.. kan.. kan du ikke bare ligge her ved siden af mig?" opfordrede hun med en rolig stemme. Et stille smil passerede hendes læber. For hende, var det bare vigtigt, at han vidste, at de ikke behøvede at gøre det intime hver eneste gang, de faktisk var sammen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 7, 2015 15:15:25 GMT 1
TOm smilte stille og rolige af hindens Ord og lage sig til ratte og kikket op mod Himlen han ville ønske at de kunne forblive sådan her helle tiden rolige vendte Blikket sig op mod skyrene lidt det var for en gangs skyld rat at ligge sådan her i sær vis de skulle i byen i morgen og købe lidt ind selvo m det nok ville blive svært for dem men Tom var sikker på han ville beskytte hinden vis der skete hinden noget som helst rolige flitede hans finger med hinden og kysset Indira han vidste det ville blive en svær tid for dem bække to rolige sukket han stille og lukket sine øjne han kunne godt venne sig til det her " hvordan har din far det enlige ??" sagde Tom stille menst for at få noget at snakke om det var ikke altid lige let at finde ud af med hindens famille og han håbet da også på hun også ville svare på det han sagde sidste gang på et tidspunkt dette ville savølige kun Glæde ham vad skulle han ellers sige til det men det kunne også bekymer tom lidt at hindens far var hersker i havet for det kunne jo ske så meget han kunne midste hinden tanken fløj stille og rolige ud af hans hovde mens han prøvet på at finde en orden i det helle
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 7, 2015 17:25:32 GMT 1
At Tom gik med til at lægge sig ved siden af Indira, var rent faktisk en tanke som glædede hende. Roligt lagde hun sig til rette ved ham, hvor hun også måtte gengælde hans kys. Hun smilede let for sig selv, også selvom det falmede allerede med det samme, som han spurgte ind til hendes far. Det var ikke nogen hemmelighed, at hun til tider savnede det derhjemme, men når hun tænkte på, hvad hun havde givet, for at stå hvor hun gjorde nu, så var det uden tvivl det værd. "Jeg ved det ikke.. Jeg har ikke været hjemme i rigtig lang tid.. Jeg tror nu, at han har det godt nok," sagde hun endeligt. Selv blev Indira liggende. For hende, var det rart bare at ligge og lytte til de fugle som fløj over hovedet på dem. Landjorden var virkelig fascinerende, og selv hun måtte jo erkende, at hun virkelig godt kunne lide, hvad det her gjorde ved hende i det store og hele. Hvor længe hun lå der, vidste hun ikke, men selv hun begyndte at blive døsig. Hånden som strøg over hans bryst, endte med at holde inde, som hun måtte give efter for søvnen. Selv faldt hun i søvn tæt ind mod hans krop. Her følte hun sig uden tvivl i trygge hænder. Hun vidste, at han passede på hende.
//Out
|
|