0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 26, 2014 13:23:23 GMT 1
Dagen var lige netop kommet og Tom var faldte i søven over arbajdt borete han hadet skrvete en hel masse ting og stile ned selv om det faktis var svært når man næste ikke kune se men af ligevel hadet det lygkket ham at finde en måde på han kunne se tingen på godt nok lidt ubhalige men den virkede dyre blod baldte sammen med noget blæk gjord at tom kunne se han tog safølige kun det som var fra de dyr han måtte jage karmeret var atter fuldt igen så nu skulle de ikke bekymere sig om mad i et stykke tid Tom drømte om den gang de første gang mødtste ham og indira de hadet op levet meget sammen men i de her dage hadet hun ikke regtit værete her hvad skulle han stille op rolige vånget tom stille da han mærkede de første stårlder ramme hans kind fra vinduret han kikekt rundt " indira var stade ikke kommet det gjord ham lidt navøs kunne der vare sket hende et eller andet han stolede fuld og fast på hende lige så om vendt Tom rejste sig svagt op og kikket rundt han slog lidt med staven og så begynte tingen at flyve rundt det bliv sadt på plas igen Tom kikekt i i stuen om hun skulle være der han savnet hende enlige bare hun ikke hadet efter ladt ham men det ville hun arldige gøre det vidste han dog godt
Tom tænkte lidt på de måske kunne købe noget tøj til hende nu hvor hun boret her de kunne lige så godt få gjord det så meget hjemliget men på det sidste hadet Inidra opføret sig lidt underliget syntes han dog men det kunne jo også bare være humoner der sprang frem Samt at hun også tænkte på så meget Tom hadet ikke brakt det med gifter mål på banen i et stykke tid for som sagt hadet han ikke Tralvt med at lave noget eller sådan noget i den stil han kikket rolige og tænkte Tom hadet skrævet om de arter der fandst i skoven hvordan de levete nu skulle han bare snakke med en af de konlige om at få den ud givet det kunne være til stor hjælp for mennsker der ikke vidste hvad skoven var han sukket rolige mens han stille og rolige gik ud til spring vandet tog sit tøj af og vasket sig i det det føltes godt og han smiled også an holdte så meget af inidra at han ikke vidste hvad der ville ske vis han midste hende tanken gjord ham på en måde Trist
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 11:11:33 GMT 1
Dagene gik, og det blev mere og mere naturligt for Indira at bo på land. Særligt efter hun havde mødt englen Derek som hun kunne snakke med i løbet af dagene, så var det jo alligevel rart at danne sig sine egne venskaber og sine egne relationer, som hun kunne knytte sig til, og det var uden tvivl også det som faktisk betød mest for hende lige nu. Hendes blik gled rundt omkring i området. Hun gik ikke langt fra huset, og nu hvor hun var ved at have styr på det der med at gå, så var det også langt nemmere for hende. Derek var også en frygtelig god hjælp til det. Døren ind til det lille hjem ved floden, slog hun roligt op, inden hun trådte indenfor. Selv var her mørkt.. Det var ved at være hen på sen eftermiddag, og hun brød sig ikke om at det var så mørkt. Forsigtigt trådte hun ind. Balancen kunne stadig drille hende en smule, men det var ikke noget som hun tog tungere end som så, for det havde hun da slet ikke nogen grund til. Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun skubbede det blonde hår om på ryggen. Hendes beklædning var endnu ikke meget at prale af, da hun ikke havde haft brug for det, som man kunne kalde for tøj, før nu om ikke andet.. ikke før hun faktisk var begyndt at få ben og den slags.
"Tom..?" spurgte hun med en rolig stemme, da hun endelig lukkede døren efter dem. Det var her hun følte sig tryg, og det var jo trods alt også ham som passede på hende, selvom hun aldrig havde skænket ham de store ord, så havde han stadig været der for hende, og for det, så var hun ham uden tvivl frygtelig taknemmelig. Tungen strøg hun igen let over sine læber, inden hun forsigtigt søgte ind i den lille stue. Det var her hun efterhånden følte sig hjemme, selvom hun uden tvivl savnede familien i havet.. så var det her hun hørte til. Det var hun overbevist om.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 14:21:38 GMT 1
TOm syntes han hørte noget og vente hovdet om han tog sin købe på og gik ud for at se hvem dette kunne være det lod som indira som enlige var kommet tilbage rolige åbnet han døren og slog lidt med staven så der kom noget lys ind i stuen han bliv gald for at se hvem der var kommet tilbage Tom gik rolige hende i møde og lage en hånd mod hendes kind og smilte gald det var rat at se et velkendt ansiget som han kunne stole på " Welkommen hjem skat " sagde han rolige og smilte Tom rømdet lidt og kikket ned af henden han hadet også en gave til inidra som måske ville glæde hende meget men nu måtte de jo se hvordan det kørte til rolige smilte han og lage hovdet på skår men endte dog med at give Inidra et lagt og berolinge kys på hendes læbe hvad skulle han stille op med sig selv uden hende dog stopet han det hurtit igen " er du sulten har du brug for noget af drikke " sagde tom med et venliget smil mens han gik hen og tog noget morgen brød frem og ost og lidt kød som de kunne spise noget af han selv om Tom ikke kunne se så godt hadet han dog lært sig fukuser så han kunne se inidra og det var rat for nu kunne se hvor smuk hun virklige var men han sagde ikke noget i nu hun skulle selv opdage det men han sagde så stille " kan du ikke tage salt og peber skolen " i håb om at hun måske kunne opdage at han faktis kunne se lidt nu men der var stade noget vej
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 18:41:46 GMT 1
Indira søgte mere og mere ud, også fordi at hun virkelig godt kunne lide det. Det var særligt efter at hun var begyndt at se Derek, som fortalte hende og viste hende en masse ting, som foregik derude i den store verden, for det var uden tvivl også gået op for hende, hvor stor den faktisk var! Et smil bredte sig på hendes læber, da Tom kom hen og strøg hendes kind. Det føles godt når han gjorde det. Særligt nu hvor der også var lys rundt omkring dem. Selv kunne hun ikke erkende at hun var sulten eller tørstig. Lige nu havde hun bare brug for at hvile i hendes ben, og det var det som hun egentlig bare ønskede lige nu. Hun betragtede ham roligt, inden hun hævede sin egen hånd og tog om hans, som hun trykkede let. "Jeg tror bare at jeg skal have lov til at hvile benene lidt.. så skal jeg nok være på benene igen," sagde hun med et smil på læben. Det var ganske vidst nyt for hende at kunne bevæge sig sådan rundt, men det blev uden tvivl bedre for hende med tiden. Det gik i hvert fald fremad. "Hvad har du lavet i dag? Jeg vil gerne høre om din dag," fortalte hun med et smil på læben. For hende, så var det præget af en nysgerrighed. Hvad de landlevende lavede i løbet af en dag, var stadig ukendt for hende, for der var da så meget som de lavede efterhånden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 19:13:38 GMT 1
Tom tænkte lidt sig om " tjaa jeg har bygged os en lade " sagde han stille og rolige Tom smilte og sendte hende et varm smil mens han kikket rundt " vil du dig bare Inidra det har vel været en lang tur " Tom tog sig af morgen maden og smurte en brød med noget honning det var sødt og sukker agtit rolige kikket han rundt hvad skulle han stille op med sig selv Vidste han ikke regtit hvad skulle han ellers sige han hadet lavet " tjooo så har jeg også værete ude og øve mine skels lidt så jeg ikke bliver for svag og når jo jeg støtte på en elver " sagde han så stille og heldte noget the op til inidra og lage det henne ved ligge brisksen " hvad med dig jeg kan mærke du også har lidt at fortælle " sagde tom stille og rolige mens han hævte et gals ned han kikket rolige mens han drak af sin the gad vide om hun hadet set at han kunne se ting nu det hadet væet en hår kamp det at der gik længer tid var i orden men han ville heller ikke glemmes for så følte han sig bare brugt og det ville han hellest ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 19:51:40 GMT 1
Indira smilede let for sig selv. Alt taget i betragtning, lød det da til, at han havde en ganske fin dag alligevel, også selvom de havde tilbragt mesteparten af den hver for sig. Når det nu endelig var sagt, var det faktisk ikke fordi at det gjorde hende noget. Det var dejligt at savne nogen så meget, nå man så kom hjem igen. Hun sendte ham et smil. "En lade..? Jamen hvad skal vi da bruge sådan en til?" spurgte hun med en dæmpet stemme, også fordi at det gjorde hende nysgerrig. Hvad havde han af planer for det sted? Igen nikkede hun. "Det får jeg brug for... Det er hårdt at gå... men det bliver bedre nu. Folk kigger ikke så mærkeligt efter mig mere," fortalte hun med en glad stemme, inden hun søgte ind i stuen og satte sig på den gamle sofa. Det nye var jo luksus, som man ikke bare fik foræret, kunne man jo sige. Igen så hun mod ham. Han havde mødt en.. hvad for en? "Hvad er det for noget?" spurgte hun. Selv var det ikke fordi at Indira som sådan havde brug for at fortælle noget. Hun elskede bare at være udenfor. Det var jo faktisk det, som hun bedst kunne lide, hvis hun skulle være helt ærlig. Hun var jo født og opvokset udenfor, og havde det stadig svært med fire vægge og et tag. "Jeg går bare hvor mine ben fører mig.. Der er så meget jeg gerne vil se derude, og så meget jeg gerne vil opleve," fortalte hun med en glad stemme. Alt var bare.. perfekt lige nu, og hun elskede det!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 29, 2014 20:21:07 GMT 1
Tom kikket lidt mod hende og smilte og sagde så " jamen hvor førte dine fødder så hen den her gang " sagde han stille og rolige mens han kikket rundt hvad skulle han stille op Tom tog et gals og helte noget vin op han var da også nysgerrige om hun hvad hun gik rundt og lavet han sukket og gik hen satte sig ned hos hende og kikket rolige ned af hende hun var altid så smuk syntes han rolige lage han hånden mod hindens kind og kom med et varmt smil på læben " hvad skulle jeg gøre uden dig " sagde han rolige han syntes dog at hendes mave var blevet lidt støre ind før men det kunne også bare være ham rolige gav han hende et kys det var varmt og det var godt
Tom smilte rolige men kikket så rundt da han slap kysset stille og rolige mens han stog over indiras mave det var rat han følte han hadet en familie han ville dog ønske hun ville sige hun Elskede ham lige så meget som han gjord men tom forsøgte ikke at sige noget det var ikket noget tom sagde så til Indira " man kan bruge en lade til mange ting til at opbevare dyr i eller ting i vis det skulle være " rolige smilte han rolige igen og sagde så med en stille smil " har du så foget mødt nogle nye mennsker min kere det jo gået lidt tid ?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2014 8:07:19 GMT 1
Indiras ben og fødder føre hende faktisk vidt omkring, selvom hun stadig holdt sig omkring huset her, få hun vidste, at turen hjem ikke var særlig stor i tilfælde af, at der nu skulle ske noget. Selvom hun stadig var meget nybegynder hvad angik det at gå, så hun faldt stadig. Ikke fordi at det var noget som hun kunne gøre alverdens ved, så det var bare sådan at det måtte være i den anden ende. Hun sendte ham et smil. "Ikke så langt, faktisk.. rundt omkring i området her," fortalte hun med en rolig stemme, som hun igen vendte sig mod ham. At han så satte sig ved siden af hende og strøg hende over maven.. forstod hun ikke. Den var bestemt ikke anderledes end hvad den plejede at være. Måske hun spiste mere end hvad hun plejede, og rørte sig mindre, for hun var slet ikke i vandet på samme måde, som hun plejede at være. Gravid var hun i hvert fald ikke!
Indira betragtede sig roligt af ham. Hans kys og kærtegn var noget som hun nød, også selvom hun endnu ikke havde givet ham de store ord. Det var ikke noget som bare kom nemt for hende at skulle udtale for nogen som helst, og det var jo lidt det også som hun gerne ville have ham til at forstå. "Jeg er virkelig også blevet glad for dig, Tom.. Og det håber jeg, at du ved," endte han med en rolig stemme. Om hun havde mødt nogen? Det havde hun i hvert fald! Hun nikkede. "Jeg har mødt en engel... en mand.. virkelig, virkelig sød og flink og.. ja.. Han er bare alt.. Og så har han hjulpet mig lidt med balancen og fortalt mig alt muligt om livet på land," forklarede hun. "Han hedder Derek," fortalte hun med et stort smil.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2014 9:35:55 GMT 1
Tom smilte og begyndte at masere hendes ben lidt det var godt hun var hjemme igen men det endte dog med at han sagde med et smil " det lyder som om jeg har foget mig en konkurandt der " sagde han og grinte lidt han kunne godt forstå hvorfor nogle bliv til trykket af engele " man siger det bringer hel i ægte skab vis man ser sådan en " kom det så rolige fra ham med et smil på sin læbe han vidste hun ikke ville gøe sådan noget for ham det var også der for han kunne tillade sig at gøre det " er det rat " sagde tom til Inidra og hen tyde med massassis på hendens ben og fødder " det måske også ham der har lært dig af gå lidt " han smilte rolige igen tom syntes det var godt vis hun kunne få nogle venner her "det godt du ved at danne nogle bekndte her oppe " rolige smilte han igen og lod blikket glide ned af henden og hen mod inidras øjne
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 4, 2014 19:00:07 GMT 1
Indira slappede af for en gangs skyld, og det var noget, som hun uden tvivl rigtig godt kunne lide. En konkurrent? Hvorfor så han på Derek som en konkurent? Han var en fantastisk mand, som gjorde meget for hende.. forklarede hende mange ting, og var der som en ven for hende, og som en der faktisk ydede hjælp for hende, og det var noget, som hun virkelig godt kunne lide. "Han er virkelig en god mand.. Du burde møde ham en dag.. Han har gjort og vist mig så mange ting," fortalte hun glædeligt. Selv for hende, så hun ikke nogen faresignaler i det. Han var bare en som gjorde frygtelig mange ting for hende, og det var uden tvivl noget, som hun virkelig godt kunne lide. Indira smilede let for sig selv. "Gør det virkelig..?" spurgte hun sigende, idet hun igen vendte blikket i retningen af hans skikkelse. Hun nikkede. Det var faktisk ganske behageligt at få masseret sine ben. Igen vendte hun blikket i retningen af ham og nikkede så. "Det har han nemlig.. Han har været en god læremester for mig. Han er en af de landlevende væsner jeg har mødt, som jeg nu ved, at jeg ikke behøver at være bange for. Det er virkelig rart," fortalte hun glad. Det var faktisk noget som betød frygtelig meget for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 17, 2014 19:09:06 GMT 1
Tom smilte rolige og kikket mod Indira og smilte rolige han ikket rolige og vidste ikke hvad han skulle sige til det men han kunne da godt være lidt mi synlige over det hun sagde det fik ham til at føle sig lidt svag men han smilte bage af det og gav hende et kys på kinden " det godt du er hjemme igen skat " sagde han rolige og kikket lidt ned hun hadet selt ikke lagt mærke til at han faktis kunne se noget af henden i nu det irterte ham lidt over det or han hadet prøvet en ny måde at styre det på rolige sukket han og kikket ud mod aften som var kommet stille hen det var nu meget hyggliget her rolige rejste tom sig op for at tænde lyset i pajsen så der ikke bliv så koldt hvad skulle han ellers sige til det rolige vente han sig om og smilte så igen " jeg tænkte på omm vi måske skulle tage ned i byen i morgen for at se om vi kunne finde noget tøj til dig og mig kunne godt bruge noget nyt " sagde han stille og tog sig op i kåben og der var en del hulder i den ikke voldsom store så man kunne se noget rolige smilte han op til henden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 18, 2014 5:49:45 GMT 1
Det var virkelig ikke nogen hemmelighed, at Indira virkelig var gået hen og blevet utrolig glad for Derek. Den mand var god ved hende, og han lærte hende så mange ting, samtidig med at han holdt hende med selskab. Desuden var det også rart at se andre mennesker end Tom hele tiden. Det var jo ikke for at være ond, men selv hun havde jo brug for en omgangskreds. Hun sendte ham et smil og tog imod hans kys til hendes kind. Det føles virkelig godt, når han gjorde den slags. "Selvfølgelig," endte hun roligt. Hvordan skulle Indira vide, at Tom nu kunne se lidt af hende, når han ikke havde fortalt hende det? Selv blev hun bare siddende på sin plads, da han valgte at tænde op i pejsen. Ikke at det gjorde hende noget, for hun var halvkold.. Hun var jo slet ikke vant til at fryse eller sådan noget, så det var virkelig underligt for hende, når hun pludselig gjorde det. "Det er også ved at være godt koldt nu," fortalte hun med en ærlig stemme, som hun igen vendte blikket mod hans skikkelse. Hun sendte ham et smil. Han var selv meget god for hende, og det var uden tvivl noget, som hun virkelig var glad for. Det var rart, når man havde nogen at snakke med tingene om, som hun nu også havde med ham, kunne man jo sige. "Mener du virkelig det? Det ville jeg virkelig være glad for. Jeg er også blevet bedre til at gå nu," fortalte hun stolt. Det tog tid og det tog på hendes energi, men hun kunne jo se og mærke, at hu nvar blevet bedre til det nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2014 14:43:48 GMT 1
Tom smilte mod Inidria og nikket " ja vis du har mød på det kan vi godt jeg har tjent lidt ekser hist og her i løbet af ugen så vi kan få noget tøj og nogle dyr også " rolige smilte han til hinden og støj stille hans hånd over hindens hår men lente sig så tilsidst hen over hinden og gav rolige Inidra et kys han var gald " ogg når ja du har en smuk håre fave også " sagde han stille og lage hovdet stille mod hinden det var virklige rat at han kunne se lidt igen men Tom smilte stille og kikket rundt der var mange sjove faver som han ikke kendte til og ting som han måske også var nød til at spøger om
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2014 6:25:30 GMT 1
Indira smilede let for sig selv. Hun var skam klar for det, og hun følte sig kun mere og mere klar i takt med at hun var blevet bedre til at gå, og derfor automatisk kunne mænge sig mere, uden at folk skulle glo efter hende, som var hun et kæmpe misfoster, for sådan ønskede hun jo heller ikke at det skulle være. Hun tog imod hans kys til kinden. "Det har jeg, hvis du går med mig.. Jeg ved ikke om dyr... jeg har aldrig haft sådan nogen før," fortalte hun. Det var jo heller ikke ligefrem den slags, som man kunne holde i havet, andet end fisk og den slags, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun stirrede på ham ved hans ord. Hun havde en flot hårfarve? "Tom.. kan.. kan du se den..?" spurgte hun forsigtigt. Et sted fordi at hun var bange for at gøre sig nogen forhåbninger om noget, men.. lige nu kunne hun da heller ikke lade være. Det var virkelig en dårlig joke, hvis han gik rundt og lavede sjov med hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 18, 2014 11:44:03 GMT 1
Tom kikket rolige på hinden og smilte mens han rejste sig rolige for INidra han gik ud i køkknet men stopped for and døren og kikket mod hinden og lavet en finger hun skulle følge efter ham tom svaret ikke i nu men hun skulle se hvad han kunne han hadet nogle ekster i lommen lidt for at drille hinden men også for at vise hvor det skete han vente ude i køkknet og kikket ud af køkken vinduet noget som han ikke hadet gjrodt i lang tid her var virklige smukt og godt og huste var også smuk persolinge bukket op han skulle han ha gjort uden det han tog stille sin stav til sig og kikket hen mod en sten han slog lidt med stokken og døren åbnet sig rolige han gik ud og satte sig der var smuk have vild grone godt nok men smuk de gulde og brune favet balde på tærene gjord det foltter tom måtte kikke sig en esker gang for nu hvor han hadet lært at se rolige lage han hånden mod sin mund og lavet nogle små lys boldte som fløj lyn hurtit hen mod Inidra de fløj om hinden mens den ene store boldt lige som tog firt hindens hånd og løfte indira langsomt op fra lene Stolen som hun sad på mens tændte han stille op for et bål og man kunne lugtre røg og lidt mad lavinge tom hadet gjordt en godt fangst i dag en elg og det smagte virklgie godt Kronghøjtne holdte han sig fra menst p grund af hans fine ven han kløde sig lidt i nakken den Kronghjort hadet han dog ikke set meget til lige pt men den hadet vel også en famille den skulle passe på samtide men den ville komme når han hadet brug for det den rolige begyndte tom at fløjte i en magisk klan og det gav genlyd i skoven mens han vente på Inidra skulle komme ud
|
|