0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2014 16:48:59 GMT 1
Jayden nød det her til et vist punkt. Han elskede at lege med kvinder, især kvinder som hende. Han havde følt at hun blev mere og mere tiltrukket af ham og alligevel forblev hun på afstand. Det var sjovt men samtidig også dybt fustrerende for ham. Han havde jo brug for det hun kunne give ham. Hvorfor strittede hun dog sådan imod? Hans blik gled roligt over på pejsen mens han blot masserede hendes skulder. Hun var anspændt først men løsnede op. Det var en dejlig ting. Han kunne ikke undgå at lade blikket glide ned af for at kigge på hendes Kavaler gang. Det var et behageligt syn. At hun så måtte rejse sig og træde fra ham behagede ham virkelig ikke. Hun ønskede ikke at han masserede hende? Bevares, så ville han da lade være. Han gik roligt over til hende og tog blidt om hendes hånd. "Jeg er ked af hvis jeg gjorde Dem utilpas, kære Yelena" sagde han undskyldende og løftede blidt hendes hånd op og gav den et kys. "Det var virkelig ikke min hensigt. Jeg kunne blot ikke lade være. Deres skønhed er meget mere tydelig herinde i skæret fra pejsen." Han havde aldrig forgrebet sig på en kvinde. Han respekterede hvis de sagde nej til samleje, og han ville ikke tvinge dem til det. Hvis de dog så sagde nej så slog ham dem ihjel men han havde aldrig og ville aldrig forgribe sig seksuelt på en kvinde. Det var under hans værdighed.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 12, 2014 20:00:13 GMT 1
At Jayden var ved at blive frustreret, kunne Yelena tænke sig til, dog udviste han det ikke, så et sted var hun alligevel i tvivl. Hun var nok sværere end normale andre piger, men hun var også forelsket i en anden mand, som hun holdt meget i sine tanker. Men kunne hun komme herfra uden at give ham det han ønskede? Der skulle jo ikke meget til for at regne ud, hvad det var han ville have. Han var en sensuel dæmon og krævede den nærvær. Massagen mod hendes skuldre var dejlig... men for dejlig til, at hun kunne tillade det og derfor rejste hun sig op. Hun følte sig lidt begloet og måtte vist snart til at bruge sit kort for at han kunne forstå. Men ville hun så ikke være mere utro end hvis hun faldt i den sensuelle dæmon? Uanset hvad var dette en kattepine, som hun skulle tilstå overfor Caleb og hun var bange for udfaldet. Hun trak vejret dybt og lod øjnene glide i. Hun åbnede dem igen da hun drejede sig mod ham, hvor han tog hendes hånd. Hun trak på mundvigen og havde nu et lidt andet glimt i øjnene. Hun så professionel ud... mere charmerende ud og slet ikke så usikker som før. Hun havde taget sin maske på. "Jeg ved hvad De vil, Jayden... Jeg kender Deres slags. Sensuel dæmon, der skal finde et nyt offer." Hun trak sin hånd til sig. Et grin passerede hendes læber som hun elegant gik en tur rundt om stolen hvor hun strøg sin finger over ryglænet. Hun kiggede på ham. Hendes hår var efterhånden tørret og hang mere fyldigt omkring hendes hoved og ansigt. "Hvis jeg nu benægtede Dem, Sir, hvor ville det så efterlade mig? Jeg er jo blot en simpel, arbejdende pige," endte hun. Hun stoppede op på højre side af lænestolen og løftede sin venstre fod op på armlænet, hvilket fik kjolen til at glide op, selvom den stadigvæk dækkede. Hun så på ham. Mon han kunne forstå en hentydning til, at hun nu var gået i sin rolle som prostitueret?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2014 21:37:30 GMT 1
At hun var i en kattepine kunne Jayden ikke se. Han var bare i bund og grund ikke så god til hverken at se eller sætte sig ind i andres problemer. For ham var det absolut bare en leg og han elskede at lege med folk. Især hende her. Hun kunne holde igen på en eller anden måde og det måtte facinere ham utrolig meget. At hun så måtte ende med at tage en maske på og spille en anden rolle gjorde ham absolut intet. Hun havde smilet til ham efter han havde kysset hendes hånd. Hans blik fulgte hende gennem rummet og studerede hendes bevægelser. Hun lod til faktisk at vide hvad hun lavede. At hun mindede om en prostitueret gjorde ham intet. Roligt smilede han blot charmerede i hendes retning. "Jeg er skam ikke ude på at gøre Dem til et offer, Yelena. Absolut ikke. Det er rigtigt at min Sensuelle Dæmon kræver samvær og at jeg får stillet mine lyster. Det vil jeg ej benægte. Det er desværre en svaghed jeg har arvet fra mine forældre" sagde han roligt. Han lod blikket hvile let på hendes skikkelse før han så valgte at følge hende over til lænestolen. Han gik om på samme side som hende og stilte sig foran hende. Roligt lod han hånden stryge ømt hen over hendes kind. Han smilede endnu en gang. "De er alt andet end simpel, kære Yelena. Desuden så virker de ikke som en der ønsker at benægte." Han strøg hendes kind lidt mere og søgte hendes øjne med hans. Han ville have hende!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2014 22:05:39 GMT 1
Som Yelena tog masken på nu, så lod hun uden tvivl som om, at hendes usikre selv fra før faktisk havde været skuespillet. Et dække over hvad hun 'virkeligt' var og prøvede overfor ham at vende om på sin virkelighed, da det ville virke bedst i forhold til at kunne rede sig ud af denne kattepine. Hun ville bare gerne hjem til Caleb men kom det vel ikke uden at give Jayden hvad han ville have? Hun vidste udmærket hvad hun lavede, for hun havde arbejdet for sin sag i et godt stykke tid for at tjene penge. Hun trak på mundvigen til ham og så næsten selv charmerende og udfordrende ud nu på en og samme tid. Hun kunne sagtens, men kun når hun slog sin hjerne over til 'arbejde'. Hun lod hovedet søge på sned og fulgte ham med blikket, som han gik om til hende og stillede sig foran hende selv. Hun så stadigvæk ikke direkte på ham, men gjorde det nu som en del af legen, fordi hun legede med ham. "Ikke? Hvad vil De så kalde mig? Som De selv siger, så kræver dæmonen samværet, så noget må De da kalde os kvinder?" Hun grinte blidt igen og lagde sit hoved ind mod hans hånd, som han strøg den ømt over hendes kind. Hun sukkede dæmpet og lod sig gribe mere fat af den sensuelle dæmon. Hun smilede skævt og lod en hånd lægge sig mod Jaydens bryst. "Hvis De kan betale, så er jeg Deres, Hertug," endte hun i en øm tone. Hun åbnede øjnene og lod endeligt sine øjne se ind i hans, som han søgte hendes blik. Hun trådte et skridt nærmere på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2014 22:37:34 GMT 1
Jayden kunne virkelig lide at hun havde ændret sig på denne måde. At få en villig kvinde var meget bedre end det andet usikre pjat. Hvad der var den rigtige Yelena og hvad der var en maske var han fuldstændig ligeglad med. Han ville bare have hendes krop. Alt andet var han ej interesseret i. Han betragtede hende roligt som hun lod til at give sig meget mere hen til ham. Det var noget han virkelig kunne lide og noget som han havde virkelig meget brug for. Han strøg hende fortsat hen over kinden og kiggede på hendes ansigt. han var virkelig betaget af hendes ansigt og hendes skønhed. Hun var utrolig smuk og det behagede ham, han ville egentlig gerne beholde hende i sin stab. Hun var køn nok til at få arbejde her i hans hus. Absolut. Dog så viste han sig stadig ikke som den han rigtigt var. Han sukkede kort og sendte hende et mildt, charmerende smil. "Jeg ser kvinder for det de er. Kvinder. Ikke et offer, ikke noget som helst andet" sagde han roligt og dog alligevel en smule fast. Han så egentlig bare kvinder som sit legetøj men det var aldrig noget som han ønskede at indrømme til nogen som helst andre. Han bemærkede hvordan hun måtte læne hovedet mod hans hånd og ligeså ligge en hånd på hans bryst. Hun gav sig mere hen til ham hvilket var noget han godt kunne lide. Hendes ord gik ham dog på. Han ønskede ikke at betale for hende, det var ikke noget han gjorde sig i. Som hun kom ham tættere lod han hånden fra hendes kind glide om i hendes hår, han lænede sig let frem og lod deres læber mødes i et meget lystent men kort kys. "Jeg betaler ej for en kvinde. Det vil blot være at nedværdige Dem, Yelena. De fortjener bedre. De er ikke en vare, ikke noget der kan købes" sagde han i en blid hvisken. Han skruede virkelig charmen på nu hvor hun lod til at være faldet mere i.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 13, 2014 22:47:27 GMT 1
Yelena havde taget sin maske på og skjulte sit usikre. Man skulle ikke tro hun havde det i sig, men når hun gik ind i sit arbejds sind, så havde hun ukendte styrker, som hun ellers ikke havde. Han ville have hende og det var tydeligt. Det havde han jo faktisk lige bekræftet også med sine ord, eftersom han som sensuel dæmon krævede det samvær. Hun stod som hans offer, det var hun sikker på, for han kunne ikke være så meget gentleman, at han forgudede kvinder nok til at bare anse dem som kvinder. Han måtte i sine tanker nedværdige dem. Nu hvor hun så ham i øjnene og gav sig hen, så slog hun også sine tanker lidt fra og hun blev derfor spundet ind i hans sensuelle spind langt bedre end ude på gaden. Hun strøg sin tommel lidt frem og tilbage over hans bryst, som hun smilede op til ham. Denne gang ikke med den venlige tone, men denne gang mere varmt. Hun gav sig jo hen til ham, som hun også blev indhyllet i den sensuelle tiltrækning og faktisk... stort set ikke kunne gøre noget af egen fri vilje før han gav slip på hende. "Hvis De siger det," hviskede hun med et drilsk smil. Hun gav sig hen til ham... måske lidt for meget, men hvis det ikke kunne være på andre måder jo. Hun lænede sig automatisk ind til ham, da hans læber nærmere sig og mødte hans kys, selvom det var alt for kort. Det sitrede helt i hendes læber og øjnene, der hurtigt var gledet i, blev langsomt åbnet. "De får mig til at lyde som et monster for at foreslå det, Jayden," hviskede hun undskyldende. Hun ville ikke kræve penge. Ikke i den trance hun var i og hun ville nok næppe huske det bagefter. Hendes anden hånd lod hun stryger over hans sider og om til hans ryg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2014 1:43:44 GMT 1
Jayden kunne rigtig godt lide den Yelena som han så foran sig nu. Hun var en helt anden end ude på gaden. Hun gav sig hen til ham og det var en følelse som han slet ikke kunne være foruden. Jo, Jayden så ned på kvinder, de var ikke meget værd i hans indre men det var ikke noget som han valgte at vise. Det var også derfor at han behandlede sine tjenestefolk pænt og de piger som han bragte med sig endnu bedre. Han bestræbte sig meget på at have et godt ry selvom han var kendt som kvindebedåre. Det sitrede nærmest helt i hans krop da hun strøg tommelfingeren hen over hans bryst. Det var lige præcis denne form for kontakt som han manglede og som han søgte og især det som den førte til. Han bemærkede hvor fanget hun var af ham, det var dejligt. Han havde endelig vundet, det var det som var ham vigtigst. Hvordan han havde vundet var ligegyldigt. Kun resultatet var i hans hoved, smilet bredte sig på hans læber før han kyssede hende. Det var kort, han ville se hvor fanget hun var, hvor villig hun var og så ønskede han at hun ønskede mere. Som hende lod han ligeså armene søge om hendes skikkelse og han trykkede hende blidt ind mod sig. "De vil aldrig kunne blive et monster, kære Yelena. Det er De for skøn til" sagde han blidt. Selvom han havde fanget hende så slap han virkelig ikke den rolle som gentleman. Han vidste at ikke mange kunne huske så meget når de var så forgabte i hans sensuelle tiltrækning men hvis de så endelig kunne huske noget så yndede han da at det var gode ting. Han trykkede hende lidt tættere ind til sig og lod deres læber mødes på ny. Hun var hans, i dette øjeblik så tilhørte hun ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2014 8:08:55 GMT 1
Jayden virkede selvtilfreds i øjeblikket. Men det var ikke noget Yelena kunne tænke dybere over nu hvor hun havde givet sig mere hen til ham og lod sig indhylle i det sensuelle spind. Hun ville fortryde når han gav slip på hende, selvom hun nok ikke ville kunne huske meget andet end at hun havde givet sig hen til ham. For når hans sensuelle påvirkning steg hende for meget til hovedet, så ville de nok gå i glemmebogen, når hun så ikke var påvirket. Hun smilede skævt, som hun lod den ene hånd stryge over hans ryg og den anden hånd stryge over hans bryst. Han havde brug for det og så skulle hun nok give ham det, specielt nu hvor hun var fanget i hans spind. Hun lod sig trykke ind til ham og så op på ham ved hans ord. Hun fniste blidt men nåede ikke rigtigt at sige noget, før han kyssede hende igen. Det sitrede igennem hele hendes krop. Den sensuelle dæmon gjorde, at hun havde virkelig lyst til ham og hun kunne i øjeblikket slet ikke tænke på andet! Hun gengældte kysset meget erfarent, for der var stort set intet, hun ikke havde prøvet før. Ikke efter hun havde været på bordellet. Hun strøg hænderne ned over hans krop og lod pirrende en finger søge langs hans buksekant.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2014 13:08:39 GMT 1
Han havde virkelig fanget hende hvilket var en helt fænomenal følelse at have. Jayden smilede roligt og betragtede blot Yelena. Han hungrede efter hende, efter den kontakt som hun kunne give ham. Han var sensuel Dæmon og de krævede jo sådanne noget. Alligevel så tog han sig selv i at nyde hende mere end han burde have. Det var længe siden han havde fundet end der havde været så modvillig og så, som et lyn fra en klar himmel, havde vendt 180 grader og givet sig så meget hen til ham. Det var facinerende et sted. Han kunne ikke helt forstå det hvilket kun fik ham til at ønske hende mere. At hun var erfaren inden for dette område kunne han et sted godt mærke men det gjorde ham ej noget. Lidt erfaring havde vel aldrig skadet nogen? Hun smilede charmerende og holdt hendes tæt mens han blot kyssede hende. Allerede nu kunne han mærke hvordan roen faldt lidt mere over ham. Han levede jo for det her, for den form for kontakt. Hendes små kærtegn pirrede ham gevaldigt og det faktum at hun lod sine fingre lege let ved hans buksekant fik næsten hans hjerne til at koge over. Han ville om muligt have hende mere end før og det krævede virkelig alle kræfter han havde for ikke bare at tage hende hvor de stod. Men ak, det kunne han ikke. Han var jo en gentleman ud ad til. Han skulle passe på. Han fik mønstret nok styrke til endnu en gang at slippe hendes læber. Blikket hvilede på hendes skikkelse og smilet sad plantet på hans læber. "Hvad siger De til at vi finder et lidt mere komfortabelt sted at fortsætte?" spurgte han roligt og nussede hende let over ryggen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2014 15:34:37 GMT 1
Yelenas sind var som slået fra i øjeblikket. Hun kunne ikke længere bruge sin sunde fornuft... kunne ikke længere sige fra og der var nu ingen anden vej end at gå hele vejen. Først bagefter, når trykket og det hele havde lagt sig, så kunne hun måske komme til sig selv. Men lige nu var hun fanget, spundet ind i hans sensuelle spind. Han krævede nærværet og hun ville nu under en slags frivillig tvang give ham det. Nok havde hun vendt 180 grader, men det gjorde hende ikke rigtigt noget. Mon han fascinerede hende ekstra meget? Det vidste hun ikke på stående fod, men om ikke andet, så var hun hans lige i øjeblikket. Hun huskede knapt nok nogle andre, for alt hun så var de to. Hun hadede det dog i sit indre, men hun var som fanget i sit eget fængsel. Hun kunne ikke komme ud, andet end at give sig hen til ham og håbe, at det snart ville være ovre. Hun ønskede ham meget, for han rev lystent frem i hende. Hendes fingre legede ved hans bukser, for hun tænkte slet ikke på, at de skulle finde et bedre sted at være. Hendes krop sitrede af kysset og hun lænede sig stadig mod ham, da han brød kysset, da hun slet ikke var tilfreds. Øjnene gled op som hun så på ham med et charmerende blik. "Hvad end De ønsker," endte hun bare og fulgte med ham, så snart han begyndte at gå.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2014 0:21:34 GMT 1
Jayden ønskede hende brændende og langt mere end hvad godt var for ham. Han kunne næsten ikke styre sig selv hvilket var usædvanligt. Hun bragte noget op i ham han ikke havde følt før. Han smilede roligt og førte hende med sig ud af pejsestuen, gemmen huset og ovenpå til hans private gemakker. Han åbnede døren for hende og førte hende ind, her kunne de være helt alene. Han førte hende roligt hen til sengen og skubbede hende blidt ned i den. Han stod lidt og betragtede hende før han søgte ned til hende og lagde sig hen over hende. Han lod endnu en gang deres læber mødes mens han fingre roligt men sikkert begyndte at afklæde hende. Nu kunne han absolut ikke vente længere!
Tiden var gået hurtigt, han havde helt klart nyt Yelena til fulde. Han lå forpustet i sengen og vendte blikket over mod vinduet, det var ved at blive mørkt udenfor, det passede ham fint. Han skulle alligevel ikke mere i dag alligevel. Hans blik søgte tilbage til Yelena ved hans side. Han havde nydt hende, mere end hvad godt var og det var noget han virkelig ikke ønskede at slippe igen! Normalt var han træt af kvinder efter en enkelt nat men ikke denne gang. Han nussede hende let på skulderen og vendte sit blik mod hendes. "Bliv hos mig her i huset. Jeg lover at jeg vil tage mig godt af dig." Han var gået over til dus eftersom de var kommet hinanden så nær. Så var der vel ingen grund til at være så formmelle? Han osede stadig af den sensuelle energi. Den kunne han virkelig ikke komme af med. "Bliv hos mig, kæreste Yelena." Selv var han ret træt men han ville lige have dette svar før han lagde sig til at sove her ved hendes side.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2014 8:27:34 GMT 1
Yelena provokerede nok Jayden mere end hvad godt var. Men med sin baggrund på bordellet, så kunne hun ikke lade vær, for hun vidste jo lige hvordan! Og når han rev lysten frem i hende med den sensuelle påvirkning og slukkede al fornuft, så var der jo ingen anden vej, end at gå hele vejen. Hun fulgte ham som i blinde, med en blind tillid til, at han passede på hende. Hun lod sig skubbe ned i sengen og lod ham ellers gøre hvad han lystede, samt at hun også med den fremdrevne lyst fik gjort et par ting eller to ved ham til gengæld, der i den grad intensiverede sagerne, når han nu ligesom så brændende ønskede hende...
... Det hele var overstået før hun vidste af det. Hun var næsten rundt på gulvet, for det havde været helt anderledes og vildt. I det indre skreg hun stadigvæk i sit eget fængsel, kaldte desperat på Caleb, men hun var stadig i den sensuelle trance, da han stadigvæk holdt berøringen på hende og at hun ligeså ikke kunne lade vær med at se ham lige i øjnene. Hun trak vejret dybt, hun var selv lidt svedig på kroppen. Hun blinkede med øjnene men kunne ikke andet end sige. "Okay, Jayden." Hun drejede sig en smule og så ham dybt ind i øjnene, hvor hun selv mærkede, at hun faktisk var blevet træt. Når hun vågnede efter søvnen ville hun nok blive overmandet af alle dårlige skyldfølelser og hvad andet. Men lige nu var hun stadigvæk helt væk i hans sensuelle energi, som hun havde overgivet sig til for at få det overstået. Men det var åbenbart ikke slut så nemt. "Jeg bliver hos Dem." Hun lagde ikke den formelle tone, ikke uden at få lov faktisk. Hun gabte let og skjulte det i sin hånd, som hun lod øjnene glide i og faldt ind i en søvn...
//Out.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2014 14:01:02 GMT 1
Jayden havde virkelig nyt hende. Det var der ingen tvivl om. Hun havde vækket en lyst i ham som han ikke havde oplevet længe og han ville have mere. Nej det ville ikke slutte for hende her. Han ville beholde hende til han blev træt af hende og det så han virkelig ikke han ville blive forløbig. Et stille smil bredte sig på hans læber da hun sagde ja til hans spørgsmål. Hun kunne blive hos ham. Dejligt. "det er jeg glad for min kære Yelena. Men sov du blot nu. Du må ligesom jeg være udkørt." han kyssede hende let på hendes pande før han selv lagde sig ned for at sove. Han lukkede øjnene og faldt i en dyb søvn mens han holdt om hende.
//OUT
|
|