0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 19, 2014 16:03:03 GMT 1
Post by Deleted on Aug 19, 2014 16:03:03 GMT 1
"Ja naturligvis, ellers ville jeg ikke sige det." Lo hun sødt. Kroen havde bestemt også sin helt egen atmosfære, hun kiggede nysgerrig rundt og hilste pænt på folk hun fik øjenkontakt med, med et enkel nik. Serenity var høflig anlagt og hun så alle væsner som værende smukke og lige, ja lige bortset var elverne som bestemt var anderledes i stor stil, men det var nok det lukkede samfund som gjorde det. Hun smilede mod krofatter. "Min gode mand, jeg skal bruge et værelse for natten tak, gerne med god plads." Lød det blidt fra hende, hun smilede sit varme og milde smil, inden hun vendte sig mod Jack, hun fik øjenkontakt med ham og så ham rødme. Gad vide hvorfor han gjorde det? Serenity fik en nøgle udleveret og så mod den med et lille smil. "Skal vi spise her i aften eller kender du et andet godt sted?" Spurgte hun så, inden hun gjorde tegn til at skulle gå igen, hun fik samlet tingene sammen som hun havde placeret på disken og gik så mod hendes værelse for natten.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 19, 2014 16:48:55 GMT 1
Post by Deleted on Aug 19, 2014 16:48:55 GMT 1
jack smilte rolige " tjoo vis du ville kan vi da godt gå uden for at spise ikke forde jeg kender nogle særrlige gode steder i nu jeg er stade meget nu her " sagde jack ærliget han måtte ind rømme han nok var falde for Serenity en smule men han turde ikke sige noget i nu han nikket rolige mod døren for at forlade stede " hvor bor du i elveren byen enlige jeg syntes ikke jeg har set dig der " sagde jack så stille og rolige mens han kikket rolige rundt og ud mod gaden det var ved at blive mørkt så det passet ham skam meget fint .... jack måtte gå gemmen markede igen han købte dog en gave til Serenity han var gald for at ha mødt Hende det fik ham til at glemme en masse ting også lidt om sin gud far han var stolt over det men han var jo ikke regtit en elver så det var u passne for ham i vær fald syntes han selv det var upassne for ham selv
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Oct 24, 2014 18:26:34 GMT 1
Post by Deleted on Oct 24, 2014 18:26:34 GMT 1
Der gled et roligt smil hen over hendes læber som hun nikkede. "Jeg kommer af det finere kvarter, en rigtig rigmandsdatter." Lo hun blidt, inden hun lod en vildfaren tot finde vej tilbage om øret med sin pegefinger. Igen samlede hun alle ting sammen i sin favn, nu med en nøgle til et værelse hvor hun ville begynde at sy tøj til dem begge. "Henter du mig om en times tid eller halvanden, så tror jeg, at jeg er klar til middag. Mit værelsesnummer er 7, bank bare på og kom ind når det er." Sagde hun så blidt, hun glædet sig faktisk og det var rart at komme ud. Med et være mas og besvær, gik hun mod værelset, hendes mave kildede, det var spændende! Endelig ankom hun og straks gik hun i gang med deres klæder, hendes kjole først naturligvis, og derefter hans sæt, hun knoklede hårdt og det var længe siden hun havde skabt noget så hurtigt, men halvanden time gik og hun blev færdig med det sidste, hun lagde tøjet af hans på sengen og tog sin egen kjole med ud på badeværelset for at tage et bad. Her sad hun og nynnede muntert mens hun vaskede sig og gjorde sig klar til deres lille date.
Hans tøj
Hans slips
Hendes tøj
|
|