0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 4, 2014 19:38:45 GMT 1
Post by Deleted on Aug 4, 2014 19:38:45 GMT 1
jack smilte og kikket rolige mod Senitry han kunne godt mærke hun var lidt anderledes han kikket mod solen og smilet varmt " den er smuk ja jeg har set den stå op så mange steder at jeg ikke kan huske det hvad skulle han gøre rolige han begymte at gå mens han studeret hinden det var svært ikke at få øjne fra hinden for hun var den endte elver kvinde han hadet set hvad skulle han stille op lige nu uden at føle sig dum rolige kløede han sig let i nakken " har du så nogle Søskende " sagde han stille og rolige mens han med et stille smil kikket rundt og tænkte sig lidt jack kunne dufte noget vand i nærheden og vidste ikke hvad han skulle hidde på at lave han gik og stopped så op længer fremme han kunne mærke at han Faktis var meget Glad lige pt rolige lod han øre og og hale komme frem fra ham mens mest for at han kunne høre der kom nogle eller noget som måske var Trone ud
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 4, 2014 19:46:19 GMT 1
Post by Deleted on Aug 4, 2014 19:46:19 GMT 1
"Det var nu mere det solen har bragt med sig jeg beundre." Lød det roligt fra hende, hun smilede roligt til ham og bemærkede han kiggede en del. Han var nok ikke van til at se en elver, hun var ligeglad, han måtte nu gerne kigge. Med sin stolte holdning og elegante skridt, gik hun med ham og nød bare freden omkring dem. Der kom et grin fra hende, ikke at det var hendes mening at grine, men tanken om søskende var spøjs. "Nej jeg er enebarn." Forklarede hun stille, hun så spørgende mod ham, lidt som tegn på hun forventede han selv fortalte om han havde nogle søskende. Serenity kiggede undrende på ham, det så helt forkert ud med et menneske med dyredele, hun rystede på hovedet og så blot rundt, hun kendte skovene ind og ud, hun havde haft sin tid til at løbe igennem de mange stier.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 4, 2014 20:07:10 GMT 1
Post by Deleted on Aug 4, 2014 20:07:10 GMT 1
Jack rømdet lidt og Ryste på hovdet " nej også enebarn her " sagde han stille og rolige mens blikket Gled rundt på det smukke ting som var i nærheden han ville nu godt invitere hinden ud en men han turde ikke spøger han kunne mærke sit hjerte hammer lidt han hadet ikke mødt en kvinde som hinden før men det var vel også på grund af at han hadet rejst så meget rundt og hold tis ude i skoven han ville godt dele hans opleverser med Senity rolige kikket han mod byen som man stille kunne ane "" har du nogle sinde været der " sagde jack stille og lod sine dyre ting forsvinde rolige igen mens han kikket rundt og så op mod senitry med et varm smil på læben han viste fra sin bedste sted side af mens han kikket rundt her var smuk og dejlige det gav en ny form for Enagie for ham at han han ran faktis kunne gøre det her det var ikke svært for ham at finde rundt her ude men jack bliv også træt af Rejse så meget rundt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 5, 2014 8:25:18 GMT 1
Post by Deleted on Aug 5, 2014 8:25:18 GMT 1
Skoven var tæt, hun var sjældent helt ude ved udkanten, men når hun var, havde hun beundret byen, der var så meget liv og glædelig larm, hun kunne godt tænke sig at tage dertil og hendes forældre havde jo faktisk givet hende lov. Det var dog i forretnings anliggende, ikke fornøjelse, og hun ville gerne tage til byen for at opleve den og ikke kun at sælge. "Nej desværre, jeg vil så gerne tage dertil for at se hvilket sted det er, få indtryk og måske noget inspiration til nye klæder." Sagde hun så med en drømmende stemme, hun gengældte smilet og begyndte at studere ham lidt i hans menneskeform. Det havde været tydeligt tidligere at han var ramt af ulykkelig kærlighed, stakkels unge væsner blev jo tit ramt, hun havde skam selv været der. Den smukkeste elverdreng havde tyvstjålet hendes hjerte, men han lod ikke hende i nærheden af hans, derved, blev hendes knust og hun så ham finde sammen med en anden elverpige, meget smukkere end hende hvis hun selv skulle sige det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 5, 2014 15:58:56 GMT 1
Post by Deleted on Aug 5, 2014 15:58:56 GMT 1
Jakc kikket mod Sentriy mens blikket vendte sig mod byen han tænkte sig lidt om måske " jeg kan tage dig med der hen " sagde han stille og smilede gald og myntetert til hinden hun skulle da opleve byen som den var ikke som noget andet jack vidste ikke om hvor gammel han var han var ung i udsentet men gammel ind vendige han sendte et varmt hvad skulle han dog hitte på og hvor skulle de Starde henne han kunne ikke sige det helt i nu måske by Mindten ville hun nok syntes om " jeg kan viste dig by midten vis du syntes " sagde han stille og glad mes han stopped op og så ind i hindens øjne der var varme og glæde i hans jack var af persilohed lidt forvieren men sådan var det jo nu en gang rolige så han lidt ned og rømdete meget hvad skulle der ikke blive af ham rolige kikket han rundt han syntes han hørte lyde men det var bare små Fule der leget tafadt i luften jack vente hindens svar og han a håbet han snart fik den
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 6, 2014 17:17:10 GMT 1
Post by Deleted on Aug 6, 2014 17:17:10 GMT 1
Kunne hun det? Turde hun? Serenity var virkelig fristet og det kunne ses på hende at hun virkelig tænkte over det. "Det vil jeg virkelig sætte pris på, det vil jeg virkelig gerne." Lød det så roligt og muntert fra hende, hun havde hænderne foldet foran sig, hun kiggede ned mod sin lille taske som sad i hendes bælte, hun havde altid sytøj med sig. Måske kunne de købe noget stof? Så kunne hun lave en kjole at gå rundt i i stedet, hun ville godt se ordenlig ud inde i byen. Måske kunne hun sy ham et eller andet som tak. Og hun skulle jo nok sove der, så det var godt hun havde mønter på sig. Serenity var allerede i syvende himmel og glædet sig helt vidlt, hendes mave snurrede helt vildt. "Er der et sted jeg ville kunne købe noget stof?" SPurgte hun så, for det krævede jo hvis hun skulle kunne sy sig selv en fix lille sag inden hun gik op opdagelse i bylivet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 15:10:49 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 15:10:49 GMT 1
Jack vidste ikke hvad han skulle gøre men han smilte da hun gerne ville rolige kikket han n mod hinden og så mod tasken det minden ham om den gang han måtte stjæle for at overleve rolige nikket han til hinden " fint skønt det lyder godt " sagde jack rolige og tog sig i nakken og rømdet lidt " jeg må ærlige inde rømme jeg har ikke inviterte en kvinden i byen før så det er meget nyt for mig " sagde han stille og smilte gald mod senirty men jack endte dog med at vende tilbage og forvalnde sig til en ulv igen og begynte at gå mod byen men vente hovdet mod senity da hun spurte om man kunne købe stof " tjoo der er nogle steder hvor du kan købe men hved ikke hvor dyre de er har kun haft det som jeg gå og står i i noget tid efter hånden Serenity " sagde han lidt trist rolige kikket han rundt der gik ikke lang tid før de kom ud fra den første gade han kikket rundt og kikket hen mod den første stof butik " der er en der henne jeg ved ikke regtit hvordan tigen koster der " sagde han stille og kikket op mod Serenity
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 18:23:24 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 18:23:24 GMT 1
Sådan havde hun slet ikke opfattet det, som at blive inviteret ud i byen som sådan, hun så det mere som han ville vise hende byen fordi hun ikke kendte den af ren venlighed. Hun ville så nødig give ham den forkerte ide, men hvordan pokker fik man lige reddet sig ud af den? Serenity kiggede mod ham da han forvandlede sig igen, hun smilede muntert og kastede lidt af sit hår hen over skulderen som var gledet ned over. Som de gik mod byen, hørte hun hvad han sagde og blev trist på hans veje, han fortjente da noget tøj til specielle lejligheder. "Men, har jeg forstået ret at du så har inviteret mig på en date?" Spurgte hun så eftertænksomt, for hun måtte jo lige se om hun havde forstået det rigtigt og hvis hun havde, havde hun vel en god grund til at lave ham et pænt sæt tøj, så måtte de jo lige spise det senere aftensmad. Desuden tog det hende ikke lang tid at måle op, og få syet noget ganske hurtigt. Eller, det ville nok tage en times tid, men de kunne jo sidde og snakke imens. "Vi finder ud af det, jeg har penge nok." Lød det rolig fra hende, hun sendte ham et beroligende smil og håbet på at han ikke så det som nogen form for pral, men for at lade ham vide han ikke behøvede at tænke på pris.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 19:07:00 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 19:07:00 GMT 1
jack kikket på hinden en Date han vidste ikke hvad hun snakket om han kikket lidt rundt og snakket så igen med en lidt mere rolige stemme " en Date ?" kom det så spøgeren ud fra ham han hadet ikke været på en date før men rolige kikket han rundt " måske..... hvad ..err en date enlige for noget ??" han vidste kun han hadet inviterete en pige i byen ikke om det var en date mange ting var stade nye for ham han hadet levet sammen med den kvinden i så lang tid jack rystee lidt på hovdet for at få tanken væk og forvaldete sig hurtige igen da han kom hen til stof buikken " tjaa vis du godt ville have det en date så er det vel en date " sagde jack stille og rolige han hadet dog lavet sig selv lidt om så han var lidt mere moden kun nolge år melem ellers ville det virke mærklige syntes han rolige åbnet han op for serenity "damerne først " sagde han venliget og bukked hovdet lidt hvad han gjord der vidste han ikke rolige kikket han rundt på noget stof agtit noget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 19:36:03 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 19:36:03 GMT 1
Vidste han ikke hvad en date var? Hun lagde hovedet på skrå, hvordan forklarede man det? Jo det var vel enkelt nok. "At invitere en kvinde ud, som du selv sagde før du aldrig havde gjort. Så jeg gik ud fra at du havde en ide om hvad det var." Sagde hun så, lidt undskyldende for at gå ud fra hvad han måtte vide, da det jo på ingen måde var høfligt. Da de nåede til byen, kiggede hun spændt rundt, der var godt nok alderledes end i elverbyen og så mange andre væsner. Serenity nejede pænt tak og gik så ind, hun var ikke uvant og gik bare direkte til det stof hun gerne ville have. Roligt fik hun valgte noget satinstof til sin egen kjole, i en lys forårsgrøn. Så valgte hun noget tyndt og fint stof i en cremefarve og noget mere rug stof i mørkebrunt. Herefter fik hun op for at betale det, fik det rullet og bundet så det var lettere at tage med sig. "Kan vi gå hen på en kro, jeg vil gerne sy mig en kjole at tage på og bestille et værelse for natten, jeg når jo nok ikke hjem." Lød det blidt fra hende, hun stod nu med stofruller i sin favn og så rigtig glad ud. Det her skulle nok blive godt, desuden trængte hun til godt selskab og Jack virkede som godt selskab.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 19:46:47 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 19:46:47 GMT 1
jack kløde sig lidt i nakken " du kan sove hos mig jeg bor ikke så langt væk " sagde han slimen og kikket på alt det der rolige tænkte han sig om hvad gav man en pige som hinden han vidste det ikke helt rolige vente jack sig om og kikket på hindens ting " har du det som du skal have " kom det muntert fra jack og ventede på hun svaret rolige rømdete han rolige da han så ind i hindens øjne hun virkede sød og ra rolige og venlige Sidtede rolige gav han Senitry et kys på kinden og gik rolige ud af Butikken for at vente hvad skulle han gøre ellers det vidste han ikke regtit men han var sikker på de nok skull få en god aften rolige Lente jack sig op af muren og vente på at Senitry skulle komme ud
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 7, 2014 19:56:05 GMT 1
Post by Deleted on Aug 7, 2014 19:56:05 GMT 1
Det ville hun dog ikke, nok var hun gået med ham, men naiv var hun ikke og man sov ikke bare hos en fremmed mand. "Jeg sover ikke hos fremmede Jack." Sagde hun så med et roligt smil, for det mente hun og stod fast ved og det var bestemt ikke uhøfligt at takke nej tak. Hans spørgsmål om hun havde det hun skulle have, fik hende til at nikke roligt, hun kiggede kort efter og nikkede så igen sikker på hun havde det hele. At hun fik et kys på kinden, fik hende til at hæve det ene øjenbryn, hvad fik hun dog det for? Hun kendte jo ikke knægten? Dog rystede hun det af sig, for selvom det var underligt måtte hun jo bære over med ham, han vidste vidst ikke så meget om alt sådan noget. Da hun kom ud, kiggede hun rundt, hun fandt det nu ganske hyggeligt og specielt, men syntes elverbyen var meget kønnere. Det var dog en fantastisk oplevelse hun fik lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 14, 2014 19:08:32 GMT 1
Post by Deleted on Aug 14, 2014 19:08:32 GMT 1
jack smilte rolige og kløde sig sig lidt i nakken og vdiste ikke helt hvad han skulle gøre " hehe nå nej " sagde han stille og rolige selv om jack glemte af og til at han ikke var sammen med mayrian mere så skulle han huske på at ikke alle kvinder var som hinden han nikket forstånde " jeg kan vise dig vej hen til kroven vis du ville vi skal bare gå gemmen by mitten og så vider hen " rolige kikket han hen mod kroven på den anden side " de nok de bedste værlser jeg har hørt om " jack gik rolige vider mod kroven og hilste venliget på folk som hilste igen men han måtte stoppe op da han så en Druide som gjord trylle kunst han gjord store øjne han håbet selv på han kunne lære hvad det mente at være Druide en dag o at han ikke helle tiden skulle arvbajde hos en smed
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 14, 2014 20:16:00 GMT 1
Post by Deleted on Aug 14, 2014 20:16:00 GMT 1
Det var intet problem at følge med, selvom hun havde favnen fyldt, men hun smilede stort til dem som han hilste på og de kiggede godt nok en del på hende. Hun kiggede nysgerrigt rundt, som hun nok tænkte, var det ikke mange elvere man så her inde, med mindre det var i arbejdets tegn. Hun var lige ved at falde da en anden kvinde gik ind i hendes ting i farten, hun fumlede kort med dem, men fik hurtigt styr på tingene og kiggede så efter kvinden der var forsvundet hurtigt. "Der er mere stressende her end i elverbyen." Lød det roligt fra hende, hun var meget opmærksom og beundrede da forskellighederne, men det ville være svært at vende sig til et liv sådan et sted. Elverbyen ville nok altid være hendes hjem. Da han stoppede op, gjorde hun også hold og kiggede nysgerrig til, hendes blik lå på tryllekunstnerne og det fik hende til at smile. Her var godt nok mange sære ting, men hun elskede det for sin helt egen charme. "Må jeg godt sy dig et jakkesæt som tak?" Spurgte hun så forsigtigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Ro på
Aug 17, 2014 18:06:24 GMT 1
Post by Deleted on Aug 17, 2014 18:06:24 GMT 1
Jack vente sig mod hinden og gjord store øjne " mener du virlige dt ?? " sagde jack rolige mens han stopped op hved kandeten af kroven rolige kikket han mod sernity hun virkede nu meget sød der kom et smil over ham og sagde så pænt " tak skal du have men det betyder ikke så meget " sagde han rolige og vente sig rolige om mod Serenity hvad skulle hans ellers for tage sig rolige sukket han og så gik han ind for der var mange mennsker som mordet sig han bliv Hivet med af stemigen hurtit Kro fatter kom hen mod jack og serenity " kan jeg hælpe jer to med " manden kikket rolige hen og vidste ikke helt hvad han skulle sige han kikket bare rolige mod Serenity med varme øjne hun vrikede sød og hjælp som rolige rømdet han dog lidt og kikket lidt væk og over mod nolge mænd som hygged sig rolige sukket han
|
|