0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 13:07:46 GMT 1
At han vendte hendes ord om på den måde fik hende til at knytte hænderne, hun måtte forblive rolig, det nyttede intet at råbe eller hidse sig op. "Du opfører dig barnligt Jack. Og du ser det kun fra din side af, du glemmer lige hvordan det må være at være mig!" Hendes stemme var fast og hård, nu måtte han lige tage sig sammen og stoppe med at være sådan et pattebarn. For ikke at sige egoist. Her prøvede hun bare alt, og så fordi det ikke gik som han ville det, blev han bare totalt negativ. "Du får det til at lyde som om jeg har kald dig en byrde, det har jeg aldrig gjort! Men du må da for pokker kunne se at det er mig som står i vejen for du kan finde dig selv fordi du hænger dig i følelserne for mig som ikke er gengældt. Det er en ond cirkel og det stopper ikke før du er kommet over mig eller jeg på magisk vis ud af den blå luft bum, bliver forelsket i dig. Så tag dig sammen og opfør dig dog som den mand du skulle forstille at være ved at blive!" Hun hverken råbte eller hævede stemmen, hun talte blot i en fast og hård tone, for nu var hun træt af det her, det blev ikke bedre før han forstod hvorfor pokker hun handlede som hun gjorde, hvorfor fattede han det ikke? Hvordan kunne man være så tykhovedet?!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 13:19:24 GMT 1
jack vendte hovdet da hun talte sådan han var jo ikke en gang et regtit mand stade kun en dreng safølige hadet han nogle træk som en dreng " bare forde du er så vosken hellen tiden " sagde jack trætten han var værke Eogiske på nogle måde men han kunne mærke hun prøvet at skubbet ham væk og han lod hinden gøre det " men vis du syntes det bedst sådan så må det jo være sådan " sagde jack tilsidste mens han rejste sig stille for at gå helt hen til hinden go se hinden i øjne han sagde ikke noget men gik så sin vej ud og smækked så hårdt med døren at nogle ting faldt ned der fra / out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 13:44:02 GMT 1
Myrina rullede med øjnene, hun fik pakket sine ting sammen, sagt tak til smeden for denne gang og forsvandt så selv væk derfra. Først tog hun mod kroen, her fik hun så fortalt om et helt utroligt smukt sted udenfor procias og der måtte hun bare hen! Så nu ville hendes rejse begynde og den ville blive lang. Allerede nu glædet hun sig, Jack var fortid nu, han måtte sejle sin egen sø når han skulle være sådan hele tiden og ikke kunne forstå hende og flygte fra alle diskutioner. Helt ærligt! Hun rystede det af sig og lod sit gode humør og positive holdning glide ind over sig igen.
//out
|
|