Magiker
Konge af Manjarno
915
Imagination and knowledge is the most dangerous weapon..
|
Post by Salvatore ’Kenara’ Salizmira on Jul 23, 2014 15:33:04 GMT 1
Næste gang? Det var bestemt ikke fordi at det var en tanke som gjorde Salvatore det mindste. Tvært imod, for han kunne virkelig godt lide det. Også selvom han i øjeblikket endnu måtte ligge uden muligheden for at røre ved hende igen, og det var noget som uden tvivl stadig måtte tirre og pirre ham. Det var helt klart noget som han havde svært ved.. Han vendte blikket mod hende og med et lystent glimt i øjet. "Så ved jeg da, hvad jeg har at se frem til," pointerede han med en rolig stemme. Nu hvor det også var gjort tydeligt for ham at Denjarna var den mere eksperimentelle type, hvilket han uden tvivl godt kunne lide.. Så vidste han jo også hvad han kunne tillade sig, hvis muligheden i fremtiden også skulle vise sig at tælle for hans egen fordel. Selv nu hvor hun måtte ligge der ved siden af ham, så var det bestemt ikke noget som gjorde Salvatore det mindste. Det som han derimod endte med at reagere på, var det faktum, at hun bare.. rejste sig op. Han vendte blikket mod hende. Han var endnu bundet til sengestolpen og kunne derfor heller ikke rigtigt komme nogen vegne derfra. Tungen strøg han let over sine læber, inden han lod blikket følge hende. Pludselig begyndte han at have sine anelser om hvad der skulle ske herfra. Tog hun tøjet på...? Og bare lod ham ligge der? Han sendte hende en kort og undrende mine. Nydelsen lagde sig i takt med tiden også i hans krop, så han endnu en gang var i stand til at tænke mere rationelt igen. "Hvad er det du skal, Denjarna?" spurgte han. Det var ganske vidst første gang han direkte eksperimenterede på denne måde, og derfor kunne man jo godt sige, at han var lidt efterladt til hendes nåde på denne her måde, og han vidste bestemt heller ikke om det var noget som han kunne lide... Da ikke hvis hun faktisk valgte at gå!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 23, 2014 18:56:54 GMT 1
Tanken om, at det ej var den sidste gang, at hun skulle være intim med Salvatore, fik smilet til at pryde Denjarnas læber. Ganske vidst var han hendes rådgiver og hendes kæreste ven, men kunne de ikke også være elskere ved siden af? Nok havde de kun været tætte to gange ind til nu, men indtil nu havde det også gået, så hvorfor skulle det ikke også gøre det for fremtiden? Selv valgte hun at tro på det bedste, da hun personligt ønskede dette. Ej heller syntes han at klage over tanken, skønt han indtil nu måtte have ageret som den mest tilbageholdende af dem. "Ligesom jeg vil se frem til at blive fuldt tilfredsstillet af dig," svarede hun lystent igen. Ja, det var vel ingen hemmelighed, at hun ønskede en gentagelse? Og med det hun havde givet ham, håbede hun kun det samme for hans vedkommende. Roligt valgte hun at hoppe ud af sengen for at gå over til sin kjole, der skødesløst lå på gulvet. At dette måtte få Salvatore til at glemme nydelsen, kunne hun skam godt mærke. Den voksende uro i ham, fik hende til at se over på ham, alt imens hun tog om sin kjole. "Klokken er mange, Salvatore. Mine vagter undrer sig sikkert over, hvor jeg bliver af," sagde hun ærligt. Ny på tronen var hun, og aldrig havde hun været væk fra sit værelse i en hel nat, og derfor vidste hun ikke, hvorvidt de ville spekulere over en udeblivelse fra hendes side. Og risikoen? Ja, den havde hun ikke lyst til at løbe lige nn og her. Måske senere.. Måske Salvatore havde en mening om det.. Kjolen trak hun over sig igen,inden hun nærmede sig Salvatore igen. "Til vi ses næste gang..," hviskede hun blidt, inden hun trykkede sine læber mod hans i et ømt kys. Fristende var det uden tvivl at blive, og ligge i hans arme for natten. Dette gik dog ikke, ligesom det gav 'spillet' mest, hvis han fortsat ikke måtte røre hende. Hendes fingre fandt håndklædet.. Som hun fik løsnet håndklædet og derfor også sluppet ham fri, valgte hun at træde bort fra sengen, så han ikke ville kunne nå at røre hende. Uden at sige eller at gøre mere, vendte hun roligt om på hælen, som hun svandt ud af værelset. Hånden kørte hun let gennem de ravnsorte lokker,så det så pænt ud, inden hun vendte tilbage til sit eget værelse.
// out
|
|