0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 29, 2014 20:41:02 GMT 1
Victoria blev igen bange og vidste ikke om hun skulle løbe eller tigge og bede. men inden hun havde tænkt sig om løb hun alt hvad hun kunne mod udgangen af kirkegården hun tænkte * vis der er mennesker vil han måske ikke slå mig ihjel. hun løb alt hvad hun kunne også selv om det gjorde ondt hun havde blod over alt og hendes sår var meget dybe. hun løb og løb og da hun endelig nåede porten råbte hun '' HJÆLP MIG'' hun skreg af alt sin lungekræft og man kunne se lys blev tændt i huset over for hun råbte igen '' VIL I IKKE NOK HJÆLPE MIG'' hun gjorde alt hvad hun kunne for at få opmærksomhed på sig selv.
Der kom en mand ud af hoveddøren og kikkede direkte på hende hun løb over til ham og så Matthew var lige bag hende. manden tog hendes hånd og lukkede døren bag hende. hun var i sikkerhed.
//out
|
|
Warlock
269
|
Post by Matthew Igleéias on Oct 29, 2014 22:41:02 GMT 1
Matthew var ligeglad med om han skulle slå ihjel med publikum, eller om han gjorde det alene. Denne kvinde var da virkelig bare.. irriterende for ham, og den tanke kunne han slet ikke have. Han hvæsede kraftigt af hende, idet han gjorde udfaldet, men hun var for hurtig.. Han kunne ikke gøre noget ved det, og det var virkelig en tanke som han kun måtte hade mere end noget andet lige nu! Han kneb øjnene sammen. "Kom her!" hvæsede han fast. At hun søgte ly og tryghed ved denne mand, som førte hende med sig indenfor, var det som fik Matthew til at stoppe. Et sted måtte han vel også bare sande, at hun ikke var det besvær værd? Selvom han uden tvivl havde haft det sjovt, så var det nu et overstået afsnit for ham. Han rystede morende på hovedet, inden en kold latter brød det.. Nårh ja.. Han havde bare ikke fået lov til at lege færdig for i aften. Så måtte han jo finde det et andet sted. "Forbandede kvindemenneske.." mumlede han irriteret, inden han søgte i den anden retning og forlod Kirkegården.
//Out
|
|