0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 31, 2014 18:36:08 GMT 1
Izaiah gjorde virkelig ikke nogen forskel på om hun kunne se eller ikke, for han kunne sagtens elske hende af den grund. Han elskede hende nemlig for den hun var, og ikke for noget som ikke var der, og det var også de,t som han virkelig forsøgte at påvise for hende, så det var bestemt heller ikke noget som måtte sige så lidt igen i den anden ende. Han sendte hende et smil. "Jeg elsker dig, Keysha.. Og det håber jeg virkelig, at du ved," sagde han med en ærlig stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han strøg hånden roligt over hendes kind inden han tog omkring hendes, hvor deres fingre endte med at blive sammenflettet. Det var uden tvivl noget af det bedste, som han kunne komme i nærheden af lige nu. Bare det at mærke hende.. og vide at hun endnu måtte ligge der. Han himlede let med øjnene. "Hvordan kan det være, at jeg bare vidste, at den ville komme..?" endte han med en tydeligt morende stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Nu hvor det var sagt, så var det hende han var der for.. og ikke alt mulig andet.
I takt med at Izaiah havde fået styr på vandet ude på badeværelset, så kunne han også hente hende. Han løftede hende op i armene og bar hende med sig ind på badeværelset i stedet for. Han rystede let på hovedet og kyssede let hendes pande. "Månen er måske hård ved mig, som den er ved dig, min kære, men gør det virkelig nogen forskel? Det vigtigste for mig, er naturligvis, at du har det godt." Han bar hende med derud, hvor han ganske forsigtigt sænkede hende ned i det varme vand. Tøjet kunne de j trods alt altid vaske efterfølgende.. For nu ville han bare gerne være sikker på, at hun fik det godt, for det var virkelig det eneste som faktisk havde nogen betydning for ham. "Det vigtigste for mig, er naturligvis at du har det godt," afsluttede han med et stille smil på læben. Hvorfor lægge skjul på det? Han ville jo bare gerne hende.. Og det ville han for resten af sit liv.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2014 10:45:03 GMT 1
Keysha vidste at Izaiah elskede hende for lige præcis den hun var. Sammen med ham følte hun sig ikke hindret af at være blind. Hun følte ikke at hun var til besvær, ikke så meget i hvert fald og hun følte sig elsket. Hun kunne mærke ham mod sin krop, høre det i hans år. Hun var ligeså vigtig for ham som han var det for hende. "Jeg ved det, min elskede. Jeg håber også at du ved hvor meget jeg elsker dig" hviskede hun kærligt og lod roligt deres læber mødes i et blidt kys. Hun følte sig så lykkelig. Hun var virkelig glad for hvor hun var henne i sit liv lige nu. For en gang skyld var der intet ondt at frygte i hendes fremtid. Den så bare så meget lysere ud med Izaiah ved hendes side. Hun puttede sig idn til ham og grinede mildt ved hans lille kommentar. "Du skal da vare stolt af dig selv. jeg troede ikke man kunne lære en gammel hund, nye tricks." Hun elskede at drille og nød bare at ligge der og have det sjovt med ham. Hun grinede mildt. Det her måtte være paradis, i hvert fald for hende. Hun havde aldrig følt sig bedre tilpas end hun var nu her sammen med Izaiah. Det hele så lyst ud, også selvom hun ikke kunne se.
Hun lagde armene om halsen på ham da han løftede hende og nussede ham blidt i håret. Hovedet søgte stille mod hans skulder og hun smilede bare stille. "Månen er hård ved os begge, min elskede. Derfor ved jeg også at du må være træt og øm. Ved næste måne så er det min tur til at tage mig af dig" sagde hun blidt. Hun slap ham som han sænkede hende ned i vandet. Det varme vand var behageligt lige ind til det nåede ind i hendes sår. Hun stønnede svagt af smerte og bed sig i læben. Det var ubehageligt men hun var virkelig nød til at få dem renset. Hun pev stille og prøvede at vænne sig til varmen. Hans ord fik hendes opmærksomhed til at vænne tilbage på ham. Hun sendte ham et opmuntrende smil. "Jeg har det godt. Jeg har dig ved min side og så er alt andet ligegyldigt, min elskede." Hun begyndte roligt at køre den ene hånd ned over hendes arme. Hun havde egentlig ikke selv mærket hvor slemt det stod til med hendes sår. Hun havde kun kunnet mærke smerten. Nu fik hun en form for representation af hvor slemt det egentlig havde været. Det var skræmmende et sted at hun var kommet så meget til skade i sådan i kort angreb.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 9:26:07 GMT 1
Izaiah elskede Keysha og det havde han vel efterhånden også bekræftet for hende på disse måder? Han havde ikke tøvet med at søge efter hende.. han havde ikke tøvet med at gøre hvad det krævede af ham, netop for at sikre sig, at det hele nok skulle gå for hende, og for at være sikker på, at han også ville få hende med sig hjem igen. Han sendte hende et smil, inden han strøg hånden over hendes kind. "Som jeg også elsker dig, skat.." sagde han med en rolig stemme. Det var uden tvivl rart for ham at vide, at hun nu var der.. og at hun ville være der sammen med ham. Han skulede efter hende med en tydeligt drillende mine. "Hey..!" endte han med et tydeligt morende smil på læben.
Ganske forsigtigt sænkede Izaiah Keysha ned i vandet, for det var vigtigt at de sår blev renset, så hun kunne sove.. og hvile og helst uden at der skulle gå infektioner i hendes sår, for det var da noget af det sidste som han ville have. Selvom hun peb, fordi at det gjorde ondt, så var det om ikke andet, så bare en nødvendighed, og det var også derfor at han reagerede på den måde, som han nu gjorde. "Jeg ved, at det gør ondt, men det er nødvendigt," sagde han dæmpet. Han knælede roligt ved siden af hende og med hænderne mod hendes skuldre, også så hun kunne mærke, at han faktisk var der, for det var det som var ham det vigtigste lige nu. "Du skal ikke gøre noget for mig, min kære.. Det er vigtigst for mig, at vide, at det er dig som har det godt," sagde han med en rolig stemme. Han strøg hende roligt over kinden, inden han førte en lok af hendes hår om bag hendes øre. Han plantede et kys mod hendes pande og med et smil på læben. Han var virkelig, virkelig glad for hende, og det havde han skam heller ikke tænkt sig at lægge det mindste skjul på. "Jeg elsker dig, Keysha.. Lad mig nu endelig bare tage mig af dig," bad han med en rolig stemme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 3, 2014 12:12:11 GMT 1
Hun lagde roligt hovedet mod hans hånd og smilede stille. Hun var elsket og hun elskede ham. Hvad mere kunne hun ønske sig? Hun vidste det ikke, hun troede aldrig at hun ville blive lykkeligere end hun var sammen med Izaiah lige nu. Det var virkelig dejligt. Hun endte med at grine mildt. Det var nok en kommentar som han ikke havde regnet med. Hun lagde hånden for munden for ikke at grine for meget men det var svært for hun hyggede sig umådeligt meget.
Det varme vand mod hendes sår var smertefuldt men ikke så slemt at hun ikke kunne holde det ud. Nok pev hun en smule men hvad kunne man forvente? Hun var synderrevet og bidt alle vegne. Det var ikke så underligt at det gjorde ondt. Hans stemme fik hende dog til at slappe en smule af. Hun sukkede stille og vendte hovedet mod vandet. Hun ville et sted hun kunne ønske hvor slemt det stod til lige nu. "Det skal gøre ondt før det gør godt, ikke?" spurgte hun en smule anstrengt. Hun prøvede virkelig at holde modet oppe. Det var da helt sikkert. Hun mærkede hans hænder på hendes skuldre så hun altid vidste hvor han var henne. Det var en rar følelse. Så følte hun i det mindste ikke at hun var alene på noget tidspunkt. Hans ord fik hende til at smile lidt og hun lænede sig let tilbage mod hans stemme. "Jeg har det godt når jeg er sammen med dig, min skat. Men du må også lade mig gøre nogle ting for dig. Det gør mig glad" sagde hun sandfærdigt. Hun blev glad når hun hjalp andre. Det gav hende en følelse af at hun faktisk også kunne yde noget. Ligesom da hun havde hjulpet ham med at finde en kappe. Det var en fantastisk følelse. Hun mærkede hvordan han flyttede en tot af hendes hår og kyssede hendes pande. Smilet bredte sig på hendes læber og hun lukkede øjnene. "Jeg elsker når du tager dig af mig. Bare du lader mig tage mig af dig en gang i mellem også." Hun lænede sig let frem igen og begyndte at undersøge sin krop. Det havde da vidst nok været en slem omgang. Hun sukkede stille. Hun var da heller ikke smart når hun sådan stak af under fuldmånen. Slet slet ikke smart.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2014 13:54:06 GMT 1
Izaiahs overbeskyttende instinkt havde slået ind i det øjeblik, at det var gået op for ham, at hun havde været væk. Ikke fordi at det som sådan var noget som han ville have reageret på normalt, men når det var den man elskede, så reagerede man vel også på det, gjorde man ikke? Han sørgede bevidst for, at hun hele tiden vidste hvor han var henne, for han ville jo heller ikke have, at det skulle blive ukomfortabelt for hende. Det var slet ikke hans hensigt med noget af dette. "Det er jo det man siger.. om det er korrekt, vil vi jo finde ud af," fortalte han sigende. Selv kunne han jo godt se, at hun var blevet skambidt, som havde hun været et tyggedyr for den anden varulv. Han var bare glad for, at han havde fundet hende i tide, for i værste tilfælde, kunne det jo have kostet hende livet. At hun gerne ville tage sig af ham, forundrede ham som sådan ikke. Det havde hun gjort på andre måder end det fysiske og det var noget som nok også skulle gå op for hende på et eller andet tidspunkt. Han sendte hende et roligt og stille smil. Selv kunne han jo heller ikke ligefrem lade være, når det kom så vidt. Han smilede let, inden han gled på huk ved siden af karret, så han kunne hjælpe med at få hende vasket. "Jeg ved godt, at det gør dig glad, skat. Men lige nu, er det mig der tager sig af dig.. Du kan gøre det for mig, når det bliver nødvendigt." Selv kunne han uden tvivl godt mærke eftervirkningen af fuldmånen.. som han kunne efter stort set hver eneste fuldmåne, for forvandlingen var uden tvivl meget hård ved ham, og det havde den også altid været. han kunne slet ikke have med den tanke at gøre. Han tog en svamp, som han forsigtigt dyppede ned i vandet, inden han forsigtigt begyndte at vaske hende. "Du er meget snart på benene igen, kære.." sagde han roligt, inden han igen dyppede svampen ned i vandet og begyndte at vaske hende. Han ville gerne se hende på dupperne igen. Det kunne godt være, at de ikke havde særlig meget, men så lang tid, at de havde hinanden, så var det vel også altid en god ting?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2014 0:50:35 GMT 1
Badet ville gøre hende godt, det vidste hun jo egentlig godt selvom det gjorde ondt nu. Hun satte sig en smule bedre til rette i karet. Helt rolig var hun, hun vidste at han gjorde meget for at hun hele tiden vidste hvor han var og det var virkelig en tanke som betød meget for hende. Hun smilede stille ved hans ord og nikkede. "Jeg tror at det er sådan. Så er det lidt nemmere at holde det varme vand ud. Jeg må virkelig se forfærdelig ud, det varme vand gør ondt i mine sår. Det giver mig en lille ide om hvor slemt det står til" sagde hun roligt og sendte ham et stille smil. Hun havde ondt, hele hendes krop værkede men hun havde ham. Det var et sted det vigtigste. Keysha vidste at de begge gav hinanden mere end blot det fysiske nærvær. De gjorde meget for hinandens sind og det var i sig selv en dejlig følelse. Hun vendte hovedet mod der hvor hun kunne høre ham. Roligt rakte hun hånden ud mod ham, hun fandt hans skulder som han satte sig på hug ved hendes side. "Det er en aftale, min elskede" sagde hun kærligt og lænede sig let ind mod karets kant for at komme lidt tættere på ham. Hun elskede ham virkelig, hun ville virkelig ikke vide hvad hun skulle gøre uden ham. Hun mærkede hvordan han måtte dyppe noget i karet, hvad hun gik ud fra var en svamp, som hun så derefter mærkede mod hendes hud. Hun lod sig falde tilbage ned og sidde ordenligt og fandt selv en svamp som hun begyndte at vaske sig med. Hun var meget taknemmelig for hans hjælp. "Jeg skal nok få det bedre hurtigt. Du ved .... kærlige kys fra den mand elsker, har jeg skulle være det som healede allermest." Et drillende men kærligt smil prydede hendes læber. Det betød virkelig meget for hende at hun havde ham ved sin side, det gjorde hele forskellen. Ikke nok med at hun var tiltrukket af ham fordi han var alfa han, hendes leder men hun følte sig også så stærkt knyttet til ham på et helt andet niveau end dyret i hende var i stand til. Hun var lykkelig, virkelig noget så lykkelig.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2014 13:37:03 GMT 1
Det var skam heller ikke fordi at Keyshas sår så gode ud, for det gjorde de ikke. Når alt endelig måtte komme til alt, så var det faktisk slemt, og særligt hvis det sved så meget, som hun selv gav udtryk for. Han gik roligt ned i huk ved siden af hendes skikkelse. Han rystede let på hovedet og lagde hovedet tæt ind mod hendes. "Jeg ved godt, at det svider og det gør ondt... og mange af de mærker vil nok resultere i ar.. Men du kom igennem det.. og det er det som er det vigtigste for mig," sagde han med en rolig stemme. Det bekymrede ham naturligvis, men han var faktisk bare.. glad for at have fået hende hjem igen. Som hun flyttede sig, begyndte Izaiah forsigtigt at vaske hende. Det var andet end bare kærlighed det her.. Det var et bånd. Et stærkt bånd som hvilede mellem to som havde udvalgt hinanden.. Han var hendes leder oveni, som hun var hans alfahun, og den som han ønskede at tilbringe sit liv med, og det var det som gjorde det vigtige udfald for ham. Han sendte hende et smil, også selvom han vidste, at hun ikke ville være i stand til at se det. "Godt.. Så har vi en aftale," sagde han roligt. Lige nu var det bare vigtigt for ham at sikre sig, at hun havde det godt. Hovedet lod han søge let på sned. Han var overbevist om, at han nok skulle få hende til at ligne sig selv igen, når han engang blev færdig med alt det her. Smilet bredte sig tydeligt på hans læber. "Virkelig? I så fald.. så må jeg jo begynde at gøre det.." Han skænkede hendes kind et kys og bevægede sig roligt nedover hendes hals. "Over det hele... så jeg er sikker på at jeg får det hele med.." fortsatte han roligt, inden han roligt dyppede svampen i vandet igen og strøg den over hendes mave, idet han førte den under vandet endnu en gang. Han ville blot sikre sig, at hun kom vel igennem det hele.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2014 0:12:49 GMT 1
Det varme vand gjorde ondt mod hendes åbne sår. Hun havde dog vænnet sig en smule til det efter at have siddet lidt i karet og hun peb derfor ikke længere. At lille smil bredte sig på hendes læber ved hans ord. "Med dig kan jeg klare alt. Du er min støtte og mit holdepunkt i denne verden og så er det ligegyldigt hvad der sker, bare jeg har dig ved min side. Så skal det nok gå" sagde hun kærligt og lod hovedet hvile let mod hans. Hun vidste at hun ville få ar, hun var ikke dum men det skulle nok gå alt sammen bare han var ved hendes side så kunne hun klare alt. Svampen i hendes hånd begyndte hun forsigtigt at vaske sig med. Det var virkelig ikke meget hun kunne gøre fordi hun ingen mulighed havde for at se om hun fik alt snavset ud af sårene. Et sted var det irriterende at være så hjælpeløs og dog, så med Izaiah var det alligevel ikke så slemt. De havde valgt hinanden, de var blevet forelsket men der var mere. Bondet som de delte kunne ikke beskrives men det var der og de kunne begge mærke det. Keysha mærkede tydeligt hvor tæt knyttet hun var til ham og det var virkelig en dejlig følelse. Hun nikkede blot roligt. Hun skulle nok få taget sig af ham når hun havde det bedre. Det var da helt sikkert. Hun mærkede hans kys mod hendes kind og ned over hendes hals. Varmen steg hende til kinderne og hun kunne mærke det helt ned i maven. Det føltes næsten som sommerfugle fløj rundt i den. "Det lyder som en fantastisk ide" hviskede hun kærligt. Hun mærkede hvordan svampen i hans hånd blidt kørte ned over hendes mave som virkelig kun kildede endnu mere nu. Det var en følelse som hun virkelig ikke var vant til at have men hvor var den umådelig rar.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2014 13:53:57 GMT 1
Izaiah mærkede hvordan varmen bredte sig ved Keyshas ord. Det var uden tvivl noget som faktisk betød utrolig meget for ham at gøre, og det var han skam heller ikke bange for at vise for hende. Selvom han vidste, at hun ikke kunne se det, så var det virkelig ikke noget som gjorde nogen forskel for ham. Det vigtigste for ham, var at hun vidste det.. vidste hvad hun egentlig gjorde ved ham. Nu hvor hun var holdt op med at pibe ved at komme i det varme vand, så kunne hun slappe af - også fordi at hun vidste, at han passede på hende. "Og jeg går bestemt ikke nogen steder, min kære. Så lang tid vi har hinanden, er jeg ikke i tvivl om, at det nok skal gå i længden.. Så lang tid vi bare har hinanden," endte han med en rolig stemme. Izaiah vidste at Keysha havde brug for ham, men der var meget andet der gjorde, at han handlede og reagerede på den måde, som han nu gjorde det. For nu ville han bare gerne have hende klar igen.. Og derfor kyssede han hende. Nu hvor hun sagde, at det var noget som virkede, så var det uden tvivl også noget, som han havde tænkt sig at gøre. Han grinede let for sig selv, også selvom han kunne mærke på hende, at hun virkelig godt kunne lide det. Svampen førte han roligt over hendes mave, inden han lagde den fra sig. Det var nok umuligt at gøre det mere rent end hvad han havde gjort til nu. Han lagde hænderne roligt mod hendes skuldre og tog pladsen bagved hende. "Så.. skal vi få dig op og ind i seng? Så jeg kan fortsætte?" spurgte han roligt. Selv var han ganske vidst træt.. meget endda, men vigtigst for ham var det at få hende med sig i seng, hvor han selv kunne få lov til at mærke hende helt tæt på, og vide, at tingene var som de skulle være.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2014 20:11:27 GMT 1
Keysha vidste hvor meget hun betød for ham. De elskede hinanden og hun kunne slet ikke forstille sig en tilværelse uden ham længere. Hun elskede ham mere end hun nogensinde havde troet at hun ville komme til hvilket var en ting som glædet hende umådeligt. Hun havde aldrig troet at de ville blive så tæt da hun havde sagt ja til at blive en del af hans flok. De var godt nok kun dem men alligevel. Det de havde var det vigtigste i hendes liv. Hans ord fik hendes hjerte til at slå hurtigere mod hendes bryst. Hun smilede varmt til ham og nikkede. "Så lang tid vi har hinanden kan vi klare alt min elskede" hviskede hun blidt. Hun kunne ikke andet. Hans nærvær gjorde hende umådelig tryg, hun vidste altid hvor hun havde ham henne og det betød noget. Han holdt af hende og hjalp hende og hun havde brug for hjælp. Det var sikkert. Svampen som han endnu en gang måtte køre ned over hendes mave fik virkelig sommerfuglene til at flyve rundt i hendes mave og hende hjerte til at hamre endnu hurtigere. Hun vippede hovedet let begover mod ham og smilede kærligt. Hun mærkede hans hænder mod hendes skuldre og forsigtigt greb hun fat i den venstre og hev den blidt ned til hende bryst hvor hun lagde den over hendes hjerte. "Kan du mærke hvad du gør ved mig. Ikke en gang da jeg blev angrebet bankede mit hjerte så hårdt." Hendes hjerte hamrede fortsat og hun lagde roligt hovedet mod hans ene arm. Hun elskede ham virkelig meget. Hun mærkede varmen stige hende til kinderne ved hans ord og hun nikkede. "Det lyder som en god ide min elskede" sagde hun med et lille grin og slap hans hånd. Hun greb roligt fat i kanten af karet og begyndte at hive sig op og stå. Det var lidt svært fordi hun ikke kunne stå på den ene fod.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 21, 2014 10:46:31 GMT 1
Så lang tid, at de havde hinanden, var Izaiah slet ikke i tvivl om, at det hele nok skulle gå. Han elskede hende.. hun var hans hun, og den som han ønskede at passe på og beskytte mod alt i verden, som kunne finde på at gøre hende ondt, for han kunne da virkelig ikke have den tanke. Hovedet lagde han tæt ind mod hendes, og med det samme blide smil på læben. Han kunne jo heller ikke ligefrem lade være. Han lagde hovedet tæt ved hendes, inden han kyssede hendes kind. "Jeg elsker dig, Keysha.. Vi skal bare have hinanden, så kan vi alt," sagde han med en rolig stemme. Han var fast bestemt på det, og han ville aldrig kunne få sig til at gøre noget som ville gøre hende ondt. Aldrig nogensinde.
Som hun tog omkring hans hånd og førte den til hendes bryst og hendes hjerte, kunne han mærke hvordan det hamrede mod hendes bryst. Bare at føle at hun var i live, var uden tvivl det bedste. Mange ville måske ikke forstå hvorfor han gad at gøre alt det her for en blind kvinde.. men de kendte hende ikke. De kendte hende virkelig ikke. "Jeg elsker at kunne mærke at du er i live, min kære.. Så ved jeg også at jeg har dig endnu.." Hånden strøg ganske let over hendes bryst, inden han tog fat om hendes arm, da hun forsøgte at rejse sig. Han ville jo heller ikke have at hun skulle falde, om det var noget som han kunne forhindre. Håndklæder var selv en luksusvare, som de ikke just havde her i husstanden, derfor smed han et klæde om hende, inden han tog fat omkring hendes krop og bar hende op. Selvom hans egen krop var i færd med at give efter for det hele.. Han var jo selv træt ovenpå forvandlingen.. Men hvad gjorde man ikke for kvinden som man elskede og holdt af? Han ville gøre absolut alt for hende. "Kom min kære," endte han roligt, inden han bar hende ind i soveværelset, hvor han lod hende glide ned i sengen under ham. Han lagde sig roligt ved hendes side.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2014 14:46:30 GMT 1
Keysha var lykkelig, hun var hans og kun hans. Sammen med ham kunne der kun ske gode ting i hendes hoved og hun ville aldrig skildes for ham. Hun kunne ikke forstille sig en tilværelse uden at han var der. Hun lod sit hoved falde blidt mod hans og kyssede let mod hans tinding. Hans ord fik hendes hjerte til at slå hurtigere. "Jeg elsker også dig, Izaiah. Bare vi har hinanden så skal vi nok klare os" hviskede hun kærligt. Hun var lykkelig, der var intet andet at sige.
Hun var i live og for nu så levede hun kun for ham. Han var det eneste hun tænkte på, han var hendes alfahan, den som hun havde valgt at dele sit liv med. Han var virkelig hendes et og alt, det var der ingene tvivl om. Hans hånd som hun måtte føre til sit bryst lod hun blidt hvile der, det gjorde hende virkelig intet. Et sted havde hun da tænkt hvorfor han gjorde så meget for hende, det var da sikkert og alligevel så vidste hun at det var fordi han elskede hende og det var hun glad for. Hans ord fik hende til at rødme og hun kyssede blidt hans arm. "Du vil altid have mig. Jeg vil være din forevigt om jeg så skal tvinge mit hjerte til at fortsætte med at slå" sagde hun blidt. Det at han strøg hen over hendes bryst fik hende dog om muligt til at rødme mere. Hendes hjerte hamrede i hendes bryst og hun kunne mærke hvordan det kildede i hendes mave. Hu lod ham hjælpe sig op og hun mærkede klædet som han lagde om hende og tog hende i favnen igen. At de ikke var rige gjorde hende virkelig intet. Penge betød ikke noget for hende, kun han gjorde. Hun mærkede hvordan han lagde hende på sengen og hunkunne mærke ham ved hendes side. Hun trak sig lidt mere op til ham og lagde sig helt ind til ham med lukkede øjne. Det her var virkelig noget af det bedste, det at ligge sammen med ham. Hun lagde hovedet let mod hans bryst så hun kunne høre hans hjerte banke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2014 20:42:32 GMT 1
Selvom de ikke var et hjem som var præget af særlig mange penge, så havde de noget, som man netop ikke kunne købe for den slags. De havde hinanden og den kærlighed, som de delte, og for Izaiah, var det uden tvivl noget af det vigtigste. Selv kunne han ikke forestille sig et liv, eller en tilværelse, hvor hun ikke skulle være en del af det. Det erkendte han gerne, og han var bestemt heller ikke bange for at sige det. Selvom han nu kom fra rige kår i Imandra, så havde han valgt at lægge dettil side, og han kunne jo kun se, hvad han havde fået ud af det i den anden ende: Hende.. Han havde fået hende, og det var da slet ikke noget, som han ville bytte væk for noget som helst i denne verden. "Så lang tid jeg har dig, så har jeg godt nok heller ikke brug for mere," endte han mod hendes øre, hvor han selv glædeligt tog imod hendes kys. Han nød det.. Hvor han dog nød hvad hun kunne give ham.
Izaiah fik roligt klædet omkring Keyshas krop og førte hende roligt med sig igennem det lille hjem, for at komme ind i soveværelset istedet for. Han ville gerne nyde den tid med hende.. mærke hende og selv for alvor få lov til at slappe af efter den store fuldmåne, som uden tvivl havde påvirket dem begge to. Han var træt.. og nu hvor han var færdig med adrenalin og det hele, så kunne han så sandelig også mærke det. Han mærkede hvordan hun lagde sig i sengen, hvor han selv glædeligt tog pladsen ved siden af. De mange lasede tæpper som de havde i sengen, lagde han om hende, så han kunne få lov til at mærke hende helt tæt på sig istedet for. Han smilede let for sig selv. Hvis der virkelig var nogen, som formåede at gøre ham glad, så var det uden tvivl hende, og det stod han hellere end gerne ved. "Så lang tid du er her, så er jeg lykkelig.. Du gør mig lykkelig, Keysha," endte han med en dæmpet stemme. Han plantede et kys på hendes læber, inden han roligt lagde sig til. "Hvil min kære.. Det er noget, som du får brug for.." endte han dæmpet. Selv gik der ikke lang tid, før han selv måtte gå ud som et lys.
//Out
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2014 22:45:49 GMT 1
For Keysha var dette hjem en tydelig opgradering af hvad hun havde været vant til. Hun havde i starten af sit liv været forster barn man da hun ikke længere kunne styrres under månen var hun blevet et gade barn. Hun havde levet på gaden lige siden hun blev gammel nok til at kunne arbejde, om ikke meget så bare en smule. Det var nok til at få enkelte skillinger sådan så hun kunne bo på et værelse i stedet for på gaden og der havde hun boet, alene, indtil hun havde mødt ham. Hendes tilværelse var helt klart blevet bedre, ikke kun på grund af deres hjem men på grund af hans varme og væsen. Hun elskede ham så meget, hele hendes eksistens afhang af at han var der sammen med hende, uden ham ønskede hun ikke at være her. Hun lod hovedet søge mod hans og smilede kærligt ved hans ord. "I lige måde min elskede. Så længe jeg har dig behøver jeg intet andet i mit liv" hviskede hun tilbage og drejede hovedet let til hun kunne fange hans læber i et blidt kys.
Hun lod ham bære sig til deres seng. De havde ikke meget men det gjorde virkelig ikke noget for hende. Hun var tilfreds, bare hun havde ham. Hun lagde sig til rette i sengen ved hans side og puttede sig ind til ham. Hun havde brug for at mærke ham ved sig. Et kærligt smil lå på hendes læber mens han lagde tæpperne om dem og hun lænede sig let frem og kyssede hans brystkasse en gang før hun rykkede sig en smule længere op. "Ligesom du gør mig lykkelig, Izaiah" hviskede hun kærligt og tog lystent imod kysset. Hun nød virkelig at have ham ved sig. Ved hans ord puttede hun sig ned, helt ind til ham og lukkede øjnene i. "Godnat min elskede. Må dine drømme være gode og fyldt med dejlige ting." Der gik virkelig ikke lang tid før hun faldt hen i en dyb og rolig søvn i Izaiahs favn.
//OUT
|
|