Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on May 20, 2014 13:40:09 GMT 1
For nu tog Jaqia over, hvilket var noget som passede Mattheus ganske fint. For nu var det her jo næsten en betegnelse af en kongelig pligt, som han var nødt til at ordne. For ikke at glemme, at han havde mange ting, som han var nødt til at høre om, for hun havde tilsyneladende drøftet dette meget med Enrico.. Uden at manden faktisk havde snakket med ham om noget som helst! Armen hvilede omkring hendes skikkelse, også selvom han vidste, at hun intet ville komme til at vise ham, før hun var ude af dragten. Tiden sammen havde været rigtig lidt igennem den sidste tid, og nu hvor Denjarna rykkede i Manjarno, var de virkelig nødt til at gøre noget! #Og du bliver min eneste, Aliyah,# lovede han hende, inden han stoppede op foran de Kongelige Gemakker – Det som blev deres begges i den kommende fremtid, også selvom det nu havde været sådan igennem et længere stykke tid, og det var skam slet ikke fordi at det var noget som gjorde ham noget. Han kunne virkelig godt lide den udvikling som var sket. Han havde ikke brug for andre end hende, og det var også det som han havde forsøgt at forklare sin mor igennem rigtig lang tid.. Og nu var det jo så sket. Han førte hende derind, kun for at lukke døren efter dem – og låste den til og med, for han ville sikre sig, at de også kunne være lidt alene for en gangs skyld, da det uden tvivl også var noget som de havde brug for efterhånden. #Tag dragten af, Aliyah.. Lad mig få lov til at mærke dig tæt til mig.. udenom arbejdet, som du til nu har udført,# bad han med en rolig stemme. I dragten var hun en Morth Sith og uden var hun bare.. Aliyah, og det var hende, som han ønskede lige nu.
|
|