0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 15:00:47 GMT 1
Indira havde det uden tvivl bedre i dag, og det var noget som hun helt klart kunne mærke. Nu hvor hun havde sovet sig igennem det værste, så følte hun da for alvor at hun kunne slappe lidt af igen. Selvom det uden tvivl var underligt for hende, at det ikke var hastværk at komme tilbage til vandet, så var det stadig en tilværelse, som hun lige skulle vænne sig til, og det var bestemt heller ikke fordi at det var nemt for hende. Hun sukkede dæmpet. ”Jeg har det bedre i dag, mange tak,” sagde hun med en sandfærdig mine, da hun heller ikke så nogen grund til at lyve for ham. Selv flyttede hun sig en anelse, da han lagde sig ned ved siden af hende. Hånden lagde hun forsigtigt mod hans bryst. Alt det her kærestehalløj, var stadig noget som hun skulle vænne sig til, og det var bestemt heller ikke fordi at det var helt nemt altid. Hun vendte de blå øjne mod ham, hvor hun selv glædeligt gengældte hans kys, for hun kunne jo heller ikke få nok af at mærke ham tæt på sig. Det var uden tvivl noget af det bedste af det hele! ”Du ligner dog stadig en, som kunne bruge noget søvn, Tom.. Du har vel heller ikke sovet godt i den stol, har du?” spurgte hun med en snert af bekymring i stemmen. Hun ville jo også gerne have, at han skulle have det godt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2014 15:49:07 GMT 1
Tom kunne mærke hinden og det var rat i stede for det kun var luft han så han lage hovdet tæt ind til hinden og vidste ikke hvad han skulle Stille op med sig selv andet ind at han måtte føle hvad der var regtit det samme galte jo tom der var mange nye sanser som skulle ud forskes for ham tom vendte dog hovdet da hun spurte ham om han var træt stade han ryste på hovdet " nej jeg har det skamt fint bare det jeg fik sjovet var fint jeg læste lidt om dyrs pasinge " kom det stille fra tom mens han bare lå der og nød hinden det var sjovt på denne tid skulle de som rel skynde sig inden hun bliv tør men nu hvor de hadet næsten alt den tid som de hadet sammen var det nu meget rat bare at slappe af og ligge her Inidra hadet nok også bare brug for det " hvad har du lyst til at lave dag Elsked ??" sagde han Kærliget mens Toms øjne søget ind mod hindens hun skulle ikke lægge her helle dagen han vidste godt det var noget andet ind at ligge på en hav bund han smilte dog rolige men det faldt lidt igen da det begynte at gøre for ondt tja hvad skulle de dog finde på der var en Hav af muligeheder indte at slappe af og bare nyde hinaden nu hvor de enlige var sammen eller gå en tur i skoven for at lære stede at kende
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2014 8:20:06 GMT 1
For Indira var der stadig mange ting, som hun skulle vænne sig til, og det var bestemt heller ikke fordi at alle tingen var nemme, for det var de godt nok ikke. Det var.. underligt, at hun ikke skulle haste til vandet, for hun ville blive dårlig ellers. Hun kunne.. faktisk leve på landjorden nu, hvis det var det som hun ville. At Tom lagde sig ned ved siden af hende, havde hun bestemt heller ikke noget imod, for hun kunne faktisk godt lide at ligge der sammen med ham. Det var uden tvivl betryggende, at vide, at han ville passe på hende, og det var det som faktisk betød mest for hende lige nu. "Du ligner nu stadig en, som kunne bruge noget søvn, min kære," sagde hun sigende. Selv brød hun sig ikke om at blive kaldt for hans 'elskede' endnu, for det var faktisk for stort for hende. For hende, og det folk som hun faktisk nedstammet fra, var det en betydning som man blot måtte skænke sin mand eller sin hustru og ikke til andre, og der var de jo på ingen måder endnu! Dyrs pasning? Hvorfor kigge på det? "Og om jeg må spørge, skal du bruge det til?" spurgte hun videre, da hun igen vendte blikket mod hans skikkelse. Han betød meget for hende, det var skam slet ikke det, for det gjorde han da godt nok! Et smil passerede hendes læber. Hvad hun gerne ville lave? "Jeg tror jeg vil forsøge mig med kunsten at gå.... Jeg er jo nødt til at lære det nu," fortalte hun med et let grin.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2014 18:52:00 GMT 1
Tom grinte let af hinden " tja vi må jo lære dig det på en Eller anden måde " sagde han stille og rolige mens han smår kysset hindens hindens mund og hev hinden let over sig så hun lå på ham i stede for på sengen han nusset Rolige indiras kind og smilte varmt til hinden " du Smuk " sagde han stille og rolige mens han støj hånden ned over hindens ryk og kikket ind i Inidras øjne Tom mærkede den varme som han kendte så godt når han var sammen med hinden og den var dejlige ikke utelpas på nogle måder det var rat at hun kunne komme og gå nu og blive her lidt længer som sagt på den her tid skulle hun hjem adet Tom kysset Inidras hals lidt for at se om hun kunne lide det og så prikket Tom i hindens side lidt med den anden for at drille lidt og kille også hun var varm og det kunne han godt lide han ville også tæste hindens vand evner på land som i vand hindens ever måtte jo være stærke på land rolige holdte han op mod Prikker riget og lod hånden køre på hindens inder lår og kikket rolige op mod hinden det var første gang de hadet kunne hygge sig på den måde
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2014 7:46:14 GMT 1
Nu hvor Indira kunne tilbringe den ekstra tid på land, så ønskede hun selvfølgelig også at lære at gå, så hun kunne mænge sig mere. Det ville også gøre det ideelt, så hun kunne se hvordan landjorden egentlig var, og hvor smukt der var, for det var jo begrænset hvor meget hun havde set til nu. Hun sendte ham et smil. "Er det noget, som du vil hjælpe mig med, Tom?" spurgte hun roligt. At han trak hende op over sig, sagde hun ikke noget til, for hun kunne virkelig godt lide det.. Det at være tæt på ham, var uden tvivl noget af det bedste af det hele, og det havde hun bestemt heller ikke tænkt sig at skjule for ham, hvis det var noget som hun ellers kunne blive fri for i den anden ende. Hånden lagde hun mod hans bryst, hvor hun gengældte hans mange småkys. Det satte en varme i hende, som hun uden tvivl godt kunne lide, og hun glædede sig virkelig til den mulighed for at tilbringe mere tid sammen med ham. Specielt nu hvor det jo faktisk var blevet hende en mulighed. At han kaldte hende smuk, var noget som glædede hende. Enhver kvinde elskede at blive kaldt ved netop de titler, og der var hun så sandelig intet undtag. "Så lang tid jeg er smuk i dine øjne, så er jeg glad," sagde hun blidt. Et sted ironisk, når hun vidste, at han praktisk talt var blind og kun formåede at se omrids og små detaljer, og ikke billedet i sit oprindelige omfang. Kysset mod hendes hals, fik hende til at blotte halsen, hvor hun dog heller ikke reagerede på prikket i siden. Så kilden var hun faktisk heller ikke.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 10:00:36 GMT 1
Tom grinte stille og kikket op på Indira " du ville altid være smuk i mine øjne min enge " sagde han Rolige mens han lod den anden hånd nusse hindens kind lige så stille det var rat alt det her og underlige på samme tid han husket vor skuffet han altid bliv når hun skulle tilbage til vandet så hurtit og nu tja nu hvar der ikke noget i det mere de kunne være sammen så længe Indira ønsket det han ville faktis godt møde hindens far på et tidspunkt og mor han smilte let og begyndte rolige at tage hindens kjole af og kærtegnet den rolige den var fantastik blød rolige støj han en finger over hindens Krop han studeret hindens øjne stille og rolige for at se om hun kunne lide de små kærtag han sagde dog ikke noget til der nød bare hindens nærvær og den var ra og så føltes det heller ikke som om han var af lene mere det var som om han kunne klare helle jorden sammen med Inidra Tom kysset hinden hinden lidt mere indtemst den her gang mens han trykket hinden ind til sig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 12:49:07 GMT 1
Så lang tid at Tom kunne klare at se på hende, så var det bestemt ikke Indira, som skulle sætte foden ned på noget tidspunkt, og det var noget som hun ganske vidst ville stå fast på, også for hans vedkommende. For nu, var det hende som kunne slappe af.. nyde tiden som den nu var, og det var det som hun uden tvivl også havde tænkt sig at gøre. Hun trak let på smilebåndet. "Så lang tid du kan klare at se på mig," sagde hun roligt. Selv vidste hun jo godt, at hun var en flot kvinde.. Det havde hun jo stort set altid fået at vide, og det var bestemt ikke fordi at det var en tanke som gjorde hende noget.. Overhovedet ikke. At han så tog kjolen af hende, så hun lå i ingenting, sagde hun ikke noget til. Der var jo ikke det, som han ikke havde set ved hende tidligere, og derfor var hun også tryg ved at lade ham se hende nu. Kysset som han skænkede hende, gengældte hun uden at tøve det mindste. For nu glemte hun lidt ønsket om at lære at gå, for hun elskede at ligge der med ham, også fordi at det nu var en mulighed for dem, uden at de skulle forhaste med tingene, for det ønskede hun slet ikke. Hånden strøg let nedover hans krop. Hans ønske om at få hendes forældre at se, ville aldrig komme på tale.. Det ville gå galt, og hun vidste allerede på forhånd, at hendes fader ville slå ham ihjel, og det ønskede hun slet ikke! Ikke på nogen måde!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 13:27:33 GMT 1
tom kunne mærke hun nød det og det fik ham til at smile stille og rolige begynde han selv at tage sit af så han kunne mærke hinden tæt ind til sig de måtte øve sig i at gå sener lige nu hygget han sig med indira han svag rolige over hinden og kikket hinden rolige i øjne mens han lage hånden om hindens kind igen det var virklige rat det her med et trenget han sig stille ind i inidra og efter noget tid med det faldt han træt over hinden pustne og gik rolige ud af Inidra igen han lage sig træt på hindens mave og smilte rolige " det var,,,,skønt " sagde han for puste mens han kysset hindens mave blidt og så hindens mund han skulle nok i bad Efter det her han kunne mærke hindens hjerte slå og det var skønt han smilte rolige mens Tom kikket i hindens øjne rolige han smilte igen mens Tom igen lage hovdet mod hindens bryst og slappet af alle hans muskler skerg men det var på den gode måde det Vidste han i værfald selv han tænkte på den famille de kunne få nu hvor de ting var mulige han lukket træt sine øjne og slapped af " vii...må...se på om råde her sener så vi lære det at kende " sagde han med et rolige smil på læben
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 14:01:40 GMT 1
Indiras krop badede i sved, da Tom endelig gjorde sig færdig. Den energi som hun havde fået ved at ligge og sove, var som revet væk fra hende igen. Hun trak vejret dybt, inden hun vendte blikket mod Tom igen. At dele disse særlige øjeblikke med ham, var noget af det bedste som hun nogensinde havde oplevet. Hun sukkede tungt og vendte blikket mod ham. Omkring ham, så var hun tryg.. .og hun vidste, at han passede på hende. "Det er dig der er fantastisk," endte hun med en rolig stemme. Let strækkede hun sig, så hun kunne lade læberne ramme hans kind, inden hun igen ganske stille gled ned i sengen. Det havde vel været Tom tiltrængt at komme hende så tæt? Selv håbede hun selvfølgelig på, at hun var den eneste, som han faktisk gjorde den slags ting med, for hun ville ikke kunne klare, at vide, at han gjorde det sammen med andre. Let lod hun øjnene glide i, hvor et smil bredte sig på hendes læber. Selv kunne hun jo heller ikke ligefrem lade være. "Du har lige taget hele min energi, min kære.. Men jeg vil gerne se på området senere.. Jeg vil gerne se hvad der er mere ind mod land, end bare hvad der findes i nærheden af vand," fortalte hun. Selvom det selvfølgelig krævede at hun lærte at gå, så måtte de jo starte der. Han skulle jo heller ikke ende med at bære hende. Det ville hun jo heller ikke have.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 14:31:51 GMT 1
TOm smitle rolige da han kunne se hun var træt han rejste sig rolige op for at gå ud til den lille vandfald de hadet han satte sig på huk og miditreret for at slappe af den var stor set en del af deres have så det var ikke så langt væk igen han nød det og han kunne mærke enagien strømme igemmen ham det var nu en ra følse at have tom tænkte over fremtiden og det de skulle i gang med men han skulle også passe på det ikke blive for meget for dem bække to og de skulle snakke om tingen vis der var noget der gik dem på for han vidste forhold nemt kunne slås ihjel på den måde tom ryste let på hovdet ind til vider gik det godt og det var sådan det skulle være helts frem over han ville ikke have det gik alt Forstkert for dem et lille skjol kom frem så vandet fløj ud til alle steder han kunne ikke regtit finde ud af hvofor men det var vel på grund af han var gald for tingen var som de nu var hvordan skulle det ellers hænge sammen han følte godt efter mens han kikket rundt tingen var smukke her syntes han selv selv om han nu ikke kunne se så forfærdlige meget men hvad gjord det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2014 22:58:38 GMT 1
At Tom pludselig bare rejste sig, var noget som uden tvivl kom bag på Indira, for det havde hun bestemt ikke ligefrem regnet med! Her lå hun lige så godt og så.. trak han sig bare væk fra hende? Let blinkede hun med øjnene og så til, at han bare søgte udenfor. Ikke fordi at det var en tanke som hun brød sig om, for det der med at søge efter, det kunne hun jo ikke rigtigt, og at kravle kom da slet ikke på tale! Forsigtigt satte hun sig op og med benene udover sengekanten. Dynen trak hun op over sig, så det dækkede skød og bryst, og så sad hun vel egentlig bare der.. Selv måtte hun erkende, at det uden tvivl var et umådelig flot sted Tom havde fundet til at bygge sit hjem.. Ja, hun betegnede det jo ikke helt som sit endnu, men det kunne jo også være at det kom på et eller andet tidspunkt. Det hele her var virkelig en kæmpe omvæltning selv for hende, at hun pludselig ikke var nær så afhængig af vandet som hun plejede at være.. For hende var det en befrielse, for det gav hende muligheden for så meget andet.. Hvis Tom da ikke bare trak sig fra hende om ikke andet. Selv blev hun bare siddende. Han ville vel på et eller andet tidspunkt komme tilbage ind efter hende?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2014 8:19:11 GMT 1
tom åbnet hurtige øjne og sagde lidt højt " når ja " og skyndte sig at tøre sig hurtit han hadet helt glemt Inidra ikke kunne gå særlige godt han kom hurtit ind i sove værelse og kysset hinden på munden " unskylde jeg hadet helt glemt du ikke er god til at gå i nu " han kiket let ned men hjalp hinden roligeo p på de to føder så hun kunne støtte sig til ham han hadet ikke noget i mod at være nøgen sammen med inidra for hun hadet jo set ham nogle Gang rolige så han unskylde mod hinden og gav hinden et ekser kys på kinden for at være sikker på hun hadet det oki hvad skulle han ellers sige han skulle venne sig til at hun skulle have hjælp rolige kikket han rundt han håbet han kunne lære at få slukket for den der enven til at se Enagie for den var virklige irterne af og til han gik stille ud i styen og gjord så hun kunne se narturen uden for for der var et stort vindu man kunne kikke ud " jeg finder lige noget morgen mad " sagde han rolige han fandt lidt brød og noget kød og ost og så mælk rolige gik han ind til hinden igen de skulle snart til at bage noget mere brød og måske finde noget vild at jage ellers kunne de ikke level han smilte rolige " jeg tror jeg ville ud og jage i dag vi har ikke så meget tilbage på læret " svaret han stille mens han heldte mælken op og lod blikke hvile på Inidra
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2014 14:11:52 GMT 1
Indira blev egentlig bare siddende på sengekanten, til Tom kom tilbage til hende igen. Det kunne godt være, at han ikke var vant til at hun faktisk var der til denne tid, men det var noget, som han lige så godt kunne vænne sig til, hvis han endelig skulle sige det i den anden ende. Som han hjalp hende op at stå, så støttede hun sig til ham. "Det er okay," sagde hun blot. Selvom hun selvfølgelig blev ked af, at han bare glemte, at hun sad der. Hun gik med tydeligt vaklende og usikre skridt, for hun var jo slet ikke vant til at bruge benene på denne her måde, og derfor håbede hun da, at det var noget som ville blive nemmere med tiden, når hun blev vant til at gøre det. Hun vendte blikket mod ham, selv ved alle hans ekstra kys, så var det ikke rigtigt noget som hjalp som sådan, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Hun overlevede jo. Selv tog hun bare plads, da han gav slip på hende igen og satte sig. Hun glædede sig til at komme ud og se området som lå omkring dem, og det var hun heller ikke bange for at stå inde ved. Hun sendte ham et smil. Brød kunne hun lide.. det andet var hun stadig usikker på endnu. "Jage? Jage hvad?" spurgte hun med en tydeligt nysgerrig mine. Meget af det som skete på landjorden, var jo meget anderledes end hvad der foregik i vandet, og det var jo selv ting og en tilværelse, som hun lige så skulle vænne sig til lige nu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2014 15:21:17 GMT 1
Tom smilte men tav lidt " ja jage dyr og sådan noget det sådan vi Land væsner få vors mad vis man safølige ikke er en elver og spiser grønt helle tiden " Tom smilte han hadet tænkt at blive vegtar men han ville nok savne Smage af kød lidt for meget rolige rejste han sig da han hadet spidst og lage sig i mellem Inidras ben og lage der efter sin hoved mod hindens mave det var rat hun var her så følte han sig ikke så ensom igen rolige kikket han rundt og så på hinden Rolige lukket han sine øjne hvor ville han ønske han kunne se hinden i virkligeheden hans hjerte hammert af sted som den altid gjord når han var sammen med indira han ville vise hinden næsten alt udtang det mørke sted rolige støg han sin hånd op af hindens lår det var vel ved at være 11 eller sådan noget i den stil for kunne fornemme en god varme i kinderen af solens lys der ramte ham fra vindudet det var sønkt og han vidste også det ville blive mærkliget med noget Fammile han tænkte lidt over tinge og kom igen i tanke om hvad der skete når to mennsker var sammen han smilte hved tanken og kikket om mod Inidra og lage sin hånd mod hindens kind og smilte varmt " når du færdi med at spise så bør vi gå en tur " sagde han rolige
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2014 10:45:13 GMT 1
Alt det som man gjorde på land, var slet ikke noget som Indira havde nogen forstand på, selvom hun jo faktisk gerne ville lære det, og gerne så hurtigt som muligt, nu hvor hun også kunne vandre frit på landjorden her. Det var faktisk noget som betød ekstremt meget for hende. Hun nikkede, selvom det var svært for hende at forstå. "Så i... slår faktisk dyrene ihjel for at spise dem?" spurgte hun med en dæmpet stemme. Selv for hende, var det faktisk svært at forestille sig, men det var nu bare sådan at det måtte være i den anden ende. Det var bestemt ikke noget, som hun bare havde forståelsen for, for det var noget som i hendes øjne, som slet ikke gav nogen mening i det hele taget. Hun trak vejret dybt, da han lagde sig og med hovedet mod hendes mave. Selv vendte hun blikket mod ham og med et stille smil på læben. Hånden strøg hun roligt over hans hår, inden hun vendte blikket mod vinduet. Selv ønskede hun jo at lære at gå, da det efterhånden også var noget som hun faktisk ønskede mere end noget andet. Hun nikkede til hans ord. "Jeg vil gerne lære at gå... Hvis du vil hjælpe mig med det," sagde hun roligt, idet hun igen vendte blikket mod hans skikkelse. Hun var glad for at ligge der sammen med ham, og det var hun bestemt heller ikke bange for i den anden ende. Tungen strøg hun et over sine læber, inden hun gjorde tegn til at ville rejse sig - dog med hans hjælp, for hun ville ikke kunne uden.
|
|