0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2014 20:43:49 GMT 1
Naiv som hun var, havde Mystique ingen idé om at hendes navn havde gået fra mund til mund gennem store dele af Dvasias, uden overhovedet at have påbegyndt sit arbejde, var hun kendt som en lille stjerne, om hun kunne leve op til det, var dog en helt anden sag. Hun tog en dyb indånding og smilede næsten triumferende idet han endelig godkendte hendes forsøg på at efterkomme hans ønske. ”Jeg er alle dage blevet fortalt hvad jeg skulle sige og hvad jeg skulle gøre for at lokke mænd som Dem, men det føles bedre at udtrykke sit egentlige ønske,” erkendte hun dæmpet. Ville Sephiran blive vred på hende over at hun tog imod råd fra andre? Hun pludselig bange. Det var tydeligt at hun ikke var særlig gammel, og hun havde ingen idé om hvilken pagt med djævlen hun netop havde indgået. Jovist var der tag over hendes hoved, hun havde adgang til mad, tøj på kroppen og bad tilgængeligt, men for en temmelig stor pris, dog en som ikke havde særlig stor betydning for hende, eftersom hun ikke kendte dets betydning. Langsomt kørte hun hånden ned over hans nakke og hen over brystet inden hun nikkede og trak sig ind til ham igen. Et øjeblik tøvede hun, og følte sin egen ånde mellem hendes læber og hans varme bryst. Forsigtigt kyssede hun det en enkelt gang, hvorefter hun holdt lange sekunders pause, før hun igen tog chancen og plantede en fjerlet række. Det var en lidt sjov følelse under hendes læber, men det var fantastisk! Langsomt så hun op og mødte det intense blik. Hun mente det, han var en virkelig flot mand, at han så synes hun var smuk fik hendes kinder til at blusse på ny. Hun smilede ydmygt. ”Det glæder mig kun at De ikke er skuffet Sir,” svarede hun stille og trak sig en smule så han kunne blotte hende. Det ene bryst først da det glatte stof faldt ned over hendes ene side. Det sitrede da han lagde hånden under hendes bryst, den var som skabt til hende. ”Virkelig godt,” medgav hun underligt hæst. Den sidste strop faldt og blodlagde hendes krop fuldstændig. Hendes hud var glat og blød, ikke præget af særlig mange ar og mærker, men lidt var der efter hendes tid på gaden, blandt andet et ar ved hendes hofte. Hun lagde hovedet på sned med et uskyldigt blik. ”Kan du lide hvad du ser?” spurgte hun forsigtigt.
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Feb 21, 2014 7:47:04 GMT 1
Der var ingen mand, som ønskede at rende rundt og høre på en sætning, som han vidste, at en million andre ville høre. Nej, han ville høre hvad hun ville gøre ved ham.. og kun ham, og ikke noget som ville komme alle mulige andre til gode. Han trak let på smilebåndet og nikkede så. Det gjorde ham nu ganske godt tilfreds, hvis han nu selv skulle sige det, så det var bestemt heller ikke noget, som måtte sige så lidt igen i den anden ende. ”Folk vil også langt hellere have, at du giver udtryk for hvad de kan forvente af dig, frem for at høre dig sige hvad du skal sige til dem alle sammen.. Det gør det mere.. personligt, og det er hvad folk vil have,” sagde han med en rolig stemme, for løgn var det jo trods alt heller ikke i den anden ende. Han lod hende røre ved ham, som han selv gav sig til at røre ved hende. Det var jo også ham, som skulle stille en nysgerrighed, da han ikke havde været tæt på nogen tidligere, så det var uden tvivl også noget som betød utrolig meget for ham, så det var bestemt heller ikke noget, som sagde så lidt igen i den anden ende. Han smilede let for sig selv. Det sitrede voldsomt i ham, da hun kyssede hans bryst, men han stoppede hende ikke. Nu ville han jo selv gerne have hende afklædt.. mærke efter.. finde ud af det hele, føle og fornemme, for her var han jo faktisk lige så ny som hun var, selvom han ikke var bange for at prøve det. Skuffet over den kvinde, som han havde fået, kunne man ikke just sige at han var, for han kunne virkelig godt lide det. Han smilede let kækt til hende og med hovedet let på sned. ”Jeg er bestemt ikke skuffet.. Jeg kan helt klart lide hvad jeg ser..” fortsatte han roligt. Han lod stropperne falde, så hendes barm blev blotlagt for ham. Han var til bryst.. uden tvivl! Han lod det ene hvile i hånden, mens han roligt kærtegnede det.. Han ville jo gerne, og det føles rigtig godt. Han tog efterfølgende fat i kjolen og trak den helt af hende. ”Du er jo gudeskøn,” endte han roligt. Han var ikke usikker.. Nej, det her var noget som han var forberedt på igennem flere år. Han vendte blikket roligt mod hende igen. ”Klæd mig af.. Og lad mig se dig ordentligt.” opfordrede han.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2014 14:17:16 GMT 1
Mystique fandt det virkelig rart at denne mand på trods af sin uerfarenhed, ikke var bange for at dele sine tanker med hende, hun følte sig på bar bund, men det hjalp lidt med hans guiden. Det gjorde hende stærkere, fik hende til at føle sig mere sikker selvom hun i princippet ikke vidste hvor hun skulle starte, og endnu mindre om hvor det skulle slutte, Sephiran havde ikke vist hende det endelige skridt, men kun fortalt hende om det netop for at bevare hendes uskyld. Hun nikkede forstående og slap ikke hans blik. Dog måtte hun rynke på panden og åbnede munden for at spørge ham om det ikke var mere naturligt at finde en hustru hvis de ønskede det personligt, men hun opfangede hurtigt selv at det var en dårlig idé om tav.”Tak for at dele det med mig Sir. Desuden.. De vil aldrig blive som alle andre, De er den første, og de siger at den første altid er en man vil huske. Jeg føler mig heldig at have fået Dem,” hviskede hun lidt prøvende. Hun mente det skam.. måske det var både uskyldigt og naivt at sige, men mange havde ældre, rige grise som et minde, hun ville have ham. En flot og intelligent mand. Hun smilede lidt mere sikkert da han ikke stoppede hende og plantede en række lidt mere sikre kys, før hun trak sig så han kunne blotlægge hendes barm. Hendes bryst afslørede allerede at hans kærtegn havde vækket noget i hende, en begejstring så at sige. Hun sitrede i den grad under hans hånd og de kærtegn han skænkede. ”Det er jeg glad for,” svarede hun selvom hendes stemme havde ændret sig til noget mere.. voksens og hæst. Idet stoffet faldt helt til jorden og blotlagde hende, modstod hun sig fristelsen til at dække sig bag sine hænder, det var en lyst Sephiran havde lært hende at tøjle. Hun lod ham se, selvom hun stod tæt ind mod ham så det var svært. ”Jeg lever næppe op til Deres standard, men så lang tid synet er tilfredsstillende, så er jeg lykkelig,” hun smilede op til ham, før hun lagde hovedet på hans bryst og lyttede til hans hjerte. Okay nu var det nu.. hun fumlede en smule med hans bukser, men ikke halvt så meget som hun havde gjort med Sephirans. Det lykkedes hende hurtigt at løsne dem fra hoften så de faldt til jorden. Igen så hun en smule op og kyssede det ene bryst men hun ligeså løsnede de sidste klæder og ligeså blotlagde ham helt.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Feb 21, 2014 17:59:11 GMT 1
Lucifer var ganske vidst uerfaren, når det kom til det her, men ikke desto mindre, så var han en ung mand, som vidste hvad han ville have. Han vidste sådan nogenlunde, hvad han kunne forvente i en situation som denne, så det var bestemt heller ikke noget, som gjorde ham det fjerneste. Desuden vidste han, at hun var helt ny og derved urørt på dette punkt.. Det var hun ikke ene om.. For det samme var han. Han sendte hende et overbærende smil, hævede hånden og strøg let og roligt hendes kind. ”Alle her i landet ved at du er uberørt af nogen, Mystique.. Der er en grund til at prisen på dig har været høj.. Og jeg har fået den ære, at skulle have dig først. En kunde vil have det skal være personligt.. og ikke bare noget som hurtigt skal overstås,” sagde han roligt. Han var ikke dum. Han vidste, at folk kom på de her steder af en grund. Selv var han der bare for at honorere en gammel tradition, som han uden tvivl, havde i sinde, at skulle holde fast i. Hans blik hvilede på hendes skikkelse. Smuk var hun uden tvivl, og det var han ikke bange for at fortælle hende, for det var en sandhed, som hun helt klart fortjente, at være kendt med. Han nikkede blot, og med blikket stort set kun hvilende på hendes flotte, og dog så fyldige barm for øjnene af ham. At hun så lagde sig helt tæt ind mod hans bryst, sagde han nu ikke noget til. Armene gled omkring hende, kun for at stryge op og ned af hendes nøgne ryg og så en tur roligt over hendes bagparti. Han selv, kunne jo heller ikke ligefrem lade være, og han kunne jo også godt lide hvad han så, og hvad han havde foran sig, som det han havde lige i øjeblikket, og det var vel også noget af det, som han anså som det vigtigste? ”Hvilken standard omtaler du? Som jeg er din første… så er du også min. Jeg er her kun for at honorere en gammel tradition her i landet.. Jeg har ingen forventninger til dig.. Blot at.. det skal blive behageligt for os begge to. Det bliver jo trods alt dit levebrød for fremtiden,” sagde han roligt. Han sagde ikke noget til, at hun klædte ham af.. Han kunne godt lide det. Han smilede let for sig selv, inden han roligt trådte ud af tøjet og gik hen og lagde sig i sengen. Han klappede let på pladsen ved siden af hende. De havde hele natten.. og han havde tænkt sig at nyde hvert eneste sekund.
.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2014 18:54:44 GMT 1
Selvom han tilsyneladende var en mand som vidste hvad han ville have, så vidste Mystique at han var ligeså ny som hende, og selvom det ikke burde gøre en forskel så var det nemmere for hende at give sig hen til. Hun så op med lidt nysgerrige øjne, uden begreb om hvordan hun var blevet forhandlet om. Sephiran havde godt nok nævnt noget om en stor pris, men tanken om at hun var blevet en vare til salg, var på sit vis skræmmende, på den anden side så fik hun livet i gengæld, hvilket vel var det værd? ”I så fald er jeg heldig at det blev Dem. Hvis du ønsker det personligt, må jeg så spørge Dem om Deres navn?” spurgte hun lidt usikkert. Hun var blevet lært ikke at stille andre spørgsmål end dem der relaterede til det der skulle ske, men lige ham nærede hun et brændende ønske at om at kende, vel et sted også for at finde tryghed? Hun havde været her i lange uger, men dette var den første nat med arbejde og det gjorde hende urolig, for hun kendte konsekvensen af ikke at gøre det godt nok. Hans nøgne hud mod hendes egen skabte en underlig nærhed Mystique ikke før havde oplevet. Han var så varm at stå op af, men hun nød det særligt mens hun stod og klædte ham af og han strøg hende ned over ryggen og hendes ende. Et kort øjeblik skælvede hun under hans hånd og sukkede nydende. ”Tradition.. hvilken tradition?” spurgte hun om muligt mere nysgerrigt. Af natur var hun ret nysgerrig og ønskede at vide en del om en hel masse som virkede så fremmede. Nu hvor han var blotlagt trådte hun et skridt bagud så hun kunne se på ham og lade fingrene stryge hen over den glatte muskulatur. ”Måske jeg er Deres første, og det er jeg beæret over, men en mand som Dem.. flot, tilsyneladende succesrig, inteligent, De må have standarder,” konkluderede hun beskedent. Det var ikke noget hun kunne leve op til. Det glædede hende dog at han ønskede det skulle være en gensidig oplevelse. De mørke øjne fulgte ham hen til den behagelige seng som hun selv trådte et par tøvende skridt tættere på til han klappede på sengen og dermed gav hende tilladelsen. Først der satte hun sig på sengekanten og lagde sig derefter ved siden af.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Feb 21, 2014 19:18:04 GMT 1
Lucifer kunne godt lide, når tingene var lidt mere personlige, end at det skulle være ren og skær forretning endnu en gang, for det var noget som han meget hurtigt blev træt af. Utrolig træt af endda! Han betragtede hende med et stille smil på læben. ”Naturligvis. Mit navn er Lucifer Jaceluck,” sagde han roligt. Selv han ville ikke have noget imod, at hun spurgte ind til hans navn, også selvom han kunne høre, at det var langt mere påpasseligt end noget af det andet. Hun var vel slet ikke vant til, at stille nogen former for spørgsmål? Egentlig en skam.. Han vidste jo at det menneskelige var nysgerrigt, og ønskede at lære tingene omkring sig at kende.. Og hvorfor ikke bare et navn? Det var der jo heller ikke ligefrem fordi at det var noget som gjorde det største udfald uanset hvad. Igen tradition. Det var den eneste grund til at han faktisk var der. Han lod hovedet søge let på sned. Hun vidste åbenbart ikke særlig meget, måtte han jo konkludere. ”Det sker i anledningen af myndighedsalderen,” begyndte han med en rolig stemme. ”Enhver skal i anledningen af den alder, søge ud og få stillet den lyst i form af en kvinde.. eller en mand for den sags skyld, og få uskylden taget.. Står man traditionen bi, har man ej været tæt på nogen før dette tidspunkt,” forklarede han med en rolig stemme. Sådan som Faith havde opdraget ham, så ville han jo gøre hende stolt, og derfor havde han også gjort og handlet på den måde, som han nu havde gjort det, så det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt igen i den anden ende. Han lod tøjet falde, kun for at blive stående foran hende.. Smuk var hun selv. Ingen tvivl om det. ”Alle har standarder som de ønsker opfyldt.. Du opfylder mine.. Du er en dæmon.. Det er det krav jeg sætter,” fortalte han roligt, da hun endelig lagde sig ned ved siden af ham. Han lagde sig om på siden. Han lod hånden igen søge til hendes bryst, som han startede med at kærtegne. Han kunne virkelig godt lide følelsen af det. Han slap det roligt igen, for at søge længere ned. Det var jo selv en nysgerrighed, som han skulle stille.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2014 20:07:04 GMT 1
”Lucifer,” gentog hun for sig selv og smagte lidt på navnet. Hun havde hørt det før for mange år siden, men det virkede bare som historier fortalt inden sengetid, så hun kommenterede det ikke. Spørgsmål hørte ikke til i dette fag, så meget havde hun lært, alligevel stod hendes nysgerrighed ikke helt tilbage, hun ville gerne lære ham bare en smule at kende før hun gav sig hen til ham. Af samme grund lyttede hun nøje til hans ord. Det var en tradition som var ukendt for hende, og hun var ikke rigtigt sikker på at hun egentlig forstod ideen. ”Det virker som en vigtig ting. Men hvad et betydningen? Hvad er så vigtigt ved.. mødommen?” spurgte hun lettere forundret. Hun havde lige fået penge for at give ham sin, det var der vel næppe noget særligt i. Hun lagde sig roligt ned ved hans side og halvt om halvt vendt mod ham. Hendes krop lå fuldstændig blottet for hans blik, og hun skammede sig ikke over det, af en eller anden grund fik han hende til at føle sig ualmindeligt godt tilpas. Lidt mere sikkert strøg hun hånden hen over hans bryst og rykkede tættere på ham så hun rigtigt kunne nå ham. Hendes mørke øjne søgte hans idet han begyndte at kærtegne hendes bryst. Hun ville have at han skulle se hvor meget hun faktisk nød det. Det gav et lille sug i maven da han søgte længere ned, hun forsøgte ikke at rødme, selvom varmen i hendes indre lidt tog kontrol over farven i hendes kinder også. Hun lænede sig frem og kyssede lidt lokkende hans hals, begravede sig i hans behagelige duft. Sephiran havde lært hende om lyst, og det var hvad Lucifer begyndte at sætte i hende. ”Jeg får lyst til dig,” hviskede hun hæst og lod hånden løbe ned over hans arm. Nu hvor han var ligeså ny som hun var, så følte hun sig langt mere komfortabel ved at røre ham, som ved at lade ham røre hende. Igen lænede hun sig tilbage og gav ham mulighed for at udforske hendes krop.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Mar 9, 2014 13:15:22 GMT 1
Jaceluck var ikke ligefrem et ukendt navn, men hvorvidt om det var et navn som sagde Mystique noget, vidste Lucifer ikke. Det var dog ikke et navn af fødsel, men derimod et, som han havde taget til sig.. blevet ham skænket efter hans fødsel, da hans mor var gået bort. Han tænkte ikke over det mere. I hans øjne, var han en ægte Jaceluck, og han blev også behandlet derefter. Den nærmest ceremoni, som de skulle igennem, når de blev myndige, var en tradition som Lucifer agtet at opretholde, også fordi, at det var noget som Faith var gået frygtelig meget op i, og hende, ønskede han bestemt heller ikke at skuffe på nogen måde! Som det nu var sagt, så var det vigtigt for ham.. utrolig vigtigt for ham, at det blev gjort, og at det blev gjort med noget, som selv Faith ville anerkende – som en vaskeægte og renracet dæmon som Mystiqie. Han smilede overbærende til hende. ”Du har slet ikke nogen anelser om, hvad det her job indebærer.. gør du?” spurgte han stilfærdigt. Han havde ikke været ude for en kvinde, som stillede så mange spørgsmål, også selvom det nu ikke gjorde ham noget. Selv i hans øjne, var det synd og skam, at en kvinde som hende, var på et sted som dette, og specielt når der havde været et sted som Appolyon at søge til i stedet for. Var hun overhovedet klar over hendes muligheder? ”Det er en oldgammel tradition.. En af stor og stærk slægt, skal ikke forblive uberørt, den dag han selv skal blive til noget – Som i mit tilfælde. Den dag den dæmoniske leder falder bort, bliver det mit lod at bære for livet,” sagde han stilfærdigt. Han var stolt af det.. Han var stolt over den mulighed, som var blevet ham givet på den måde. Hånden forlod roligt hendes bryst, kun for at søge længere, og længere ned. Han selv var jo utrolig nysgerrig. At hun så derimod også havde lyst til ham, fik ham til at smile selvtilfredst.. Så langt, så godt. ”Så rør ved mig… Vis mig, hvad du kan,” opfordrede han, da han selv lod hånden stoppe ved de nedre mavemuskler. Det var jo meningen at han skulle modtage.. og ikke bare give. Det var hvad han havde betalt for.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 9, 2014 13:47:29 GMT 1
Navnet havde svagt vækket et mindre, et som Mystique dog ikke kunne nå så hun valgte i stedet at lade det lægge, hun ville ikke stille for mange spørgsmål. Hun var kommet til dette sted uden form for kendskab til hvad der foregik. Et liv på gaden havde givet hende mad og ly so eneste prioritering og nu var hun endt i en helt anden verden, så nj hun vidste ikke rigtigt noget, hvilket også forsagede hendes usikkerhed. Hun smilede af hans overbærende smil for hun vidste ikke hvad pokker hun ellers skulle gøre. ”Altså jo jeg.. ved at jeg er her for at give dig en oplevelse og en tilfredsstillelse,” forsøgte hun lidt naivt og lyste op i et smil. Hans kærtegn efterlod et brændende spor, satte en dunken i hendes underliv som hun efterhånden havde oplevet et par gange og det var næsten frustrerende at han ikke fulgte sin nysgerrighed hele vejen og berørte hun hvor hendes krop tiggede efter at blive berørt. Hun havde aldrig vidst at der var nogle steder at tage hen, det var rent tilfælde at hun havde mødt Sephiran og havde fået plads her, men hun havde nu ikke noget imod det. Idet han igen stoppede med at berøre hende, rykkede Mystique sig igen tættere på og vendte sig lidt om på siden så hun kunne komme til ham. Det kom lidt bag på hende at hun faktisk lå her med en mand der en dag skulle være en leder og så endda for den ædle dæmon race. ”I så fald må jeg hellere få dig berørt,” hviskede hun med et stille smil inden hun igen søgte til hans hals med et forsigtigt kys, mens hendes hånd langsomt søgte ned over hans krop, videre forbi de stærke mavemuskler, til hun nåede hans manddom. Sephiran havde lært hende ikke at være så forsigtigt, så hun lukkede de spinkle fingre omkring ham og langsomt startede en kælen. Hun var ikke sikker på at hun nogensinde ville vænne sig til den følelse, men egentlig kunne hun godt lidt det. Forsigtigt puffede hun ham om på ryggen så hun rigtigt kunne komme til.
|
|
Dæmon
888
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Mar 9, 2014 14:59:45 GMT 1
Mystique var ikke den eneste, som var nysgerrig, det var Lucifer skam også. Han forstod ikke hvordan en renracet dæmon, kunne få sig selv til at være på et sted som det her, når hun så tydeligt, og så oplagt, fortjente bedre end det her. Hans blik betragtede sig af hende. Hun havde virkelig ikke nogen anelse om, hvad det var hun havde gang i.. Det var da så tydeligt, selv for ham at se. Han trak let på smilebåndet. ”Og ved du hvordan det skal gøres..?” spurgte han videre. Selv han, ønskede jo at vide, hvad han havde at forvente af denne sag, og hvad han kunne regne med at opleve her, også selvom han ikke havde den fjerneste anelse om, hvad han i det hele taget kunne forvente af noget som helst. Han var en kommende leder, og han var ikke bleg for at sige det. Han var trænet hårdt, og selvom han måske var ung af sig, så var han bestemt ikke helt ufarlig af den grund. I det store og hele, så var det vigtigt for ham, at han blev anerkendt og accepteret for at være den mand, som han var.. Også fordi, at det ikke var noget, som han oplevede særlig meget af i forvejen. Et sted, var det naturligvis en tanke, som faktisk gjorde ondt. Han var ikke sammen med sin fødselsmor, og han var praktisktalt forældreløs, men han følte det ikke sådan. Nej, han var en stærk mand og stærk leder for sin slags. At hun berørte ham og faktisk fik ham ned at ligge, var en selvtillid, som han uden tvivl rigtig godt kunne lide. Han smilede tilfredst for sig selv, også selvom han mærkede det tydelige sug igennem kroppen, da hun tog fat. Han havde aldrig oplevet noget lignende.. Det var en utrolig fantastisk fornemmelse! Han sank klumpen stille, og lagde hovedet tilbage i sengen. ”… Fortsæt..” Var det eneste, som han fik sagt mellem hendes kys mod halsen, og kærtegn af hans manddom. Selv han blev grebet af det… Han kunne så sandelig godt forstå, at folk ville søge til et sted som det her, sådan pludseligt. Han nød det jo så tydeligt selv. Hånden lod han selv roligt glide over hendes bagparti, kun for at få hende tættere på. Han kunne ikke få hende tæt nok!
|
|