0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 1, 2014 10:34:02 GMT 1
Evan vidste godt, at det ville ødelægge hende, hvis han begyndte at skælde hende ud, og selvom det var det, som han var mest fristet til, i stedet for det andet her, så gjorde han det ikke i ren og skær respekt for hvordan hun havde det, og hvordan det ville gå dem i fremtiden, for han ville jo gerne have, at det skulle fungere, og så krævede det godt nok også, at de gjorde dem deres indsats også. Han smilede let, da han smed tøjet, og så til, at hun bare lå der i karret, som en anden gudinde. Skøn var hun virkelig, og han måtte jo erkende, at han kun måtte nyde synet af hende, som hun lå der. ”Det gør det, og jeg glæder mig til at se hvad det bliver,” sagde han roligt. Han smilede let for sig selv, da han sank ned i det varme vand bag hende, så han kunne sætte sig godt til rette og med hende ind mod sig. ”Du har selv snydt dig for det igennem den sidste tid.. Uanset.. så er det kun dig, som skal se mig sådan,” sagde han roligt, og blinkede let til hende. Armene lagde han om hende, og igen lod dem glide ned mod hendes mave, som han strøg ganske let. Han kunne simpelthen ikke lade være! ”Det er meget muligt, men det er jo ikke det store badeværelse,” kommenterede han roligt. Han kunne nok ikke rigtigt forvente sig af særlig meget, med en ung kvinde i hus, men det var jo noget, som han jo bare måtte vænne sig til. Han smilede let. Lige nu, var der ikke rigtigt noget, som kunne ødelægge noget som helst. Om Jared vidste det, så ville han vende sig i graven.. Men ikke noget, som han ønskede at tænke over i denne stund, og det stod han gerne fast på. Han kyssede roligt hendes kind. ”Uanset hvordan du kommer til at se ud med den gravide mave, kan jeg love dig for, at du kommer til at se gudeskøn ud.. Jeg glæder mig virkelig,” sagde han roligt. Efterhånden var han begyndt at slå sig til ro med tanken om at skulle blive far. Han glædede sig virkelig til det!
|
|
Varyl
Mental/Sensuel D?mon og Magiker
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 3, 2014 19:19:34 GMT 1
Athena havde forventet det der var langt værre, hun havde forventet en vis form for vrede, det ville have været naturligt, det lettede hende bare at han havde taget det så pænt, det gav hende også langt større tillid til at dele den slags med ham igen. Hun var ikke ligefrem diskret i måden hun betragtede ham på, heller ikke selvom hun ikke kunne lade være med at rødme en smule. ”Personligt tror jeg det bliver en dreng.. en stærk en som sin far,” tilføjede hun og strøg hånden engang hen over maven. Der var bare noget som fortalte hende at det var en lille prins. Hun samlede igen lidt vand og hældte over sit blonde hår. Lige omkring vand i passende mængder blev hun som et barn igen, hun havde aldrig lært at svømme, det ville have krævet tid med Jared og det havde han jo aldrig givet hende. ”Det er min ene ret, og tro mig jeg nyder det” bekræftede hun sigende og lænede sig godt ind mod hans muskuløse skikkelse. ”Jeg er ret ligeglad med hvor stort det er, bare der er plads til dig og mig,” svarede hun med en blid latter. Han var lidt af et luksusdyr, for hende var det meste af det overflødigt. Hun tog glædeligt imod det ene kys og lagde hånden på hans lår. ”Det er du vidst den eneste mand i den her verden som siger Evan, men jeg håber det er en holdning du holder fast i, for om du vil det eller ej så bliver jeg enorm på et tidspunkt,” påpegede hun morende. Lige nu generede det hende ikke og da slet ikke når han tilsyneladende ikke kunne lade være med at berøre hende. Hun vendte sig let i karret satte sig med benene bøjet over hans men dog siddende mellem hans ben. ”Jeg ved at du nok snart er træt af at høre det, en jeg elsker dig virkelig,” endte hun dæmpet og strakte sig frem for at plante et blidt kys på hans læber.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2014 19:41:11 GMT 1
Under helt normale omstændigheder, ville Evan nok have reageret på en lidt anden måde, end det som han havde gjort. Han havde tænkt tanken, og han kunne faktisk godt lide den tanke om at de skulle have noget fælles. Han smilede let for sig selv. ”En dreng? Stærk som sin far.. Det håber jeg virkelig..” sagde han roligt. Hænderne hvilede mod hendes mave, for han kunne jo slet ikke lade være! Så lang tid, at hun selv kunne have det godt med synet, som kun var henvendt hende, var noget som faktisk passede ham selv ganske udmærket i den anden ende, for hun var den eneste, som skulle have lov til det! Han lagde hovedet tæt ved hendes, hvor han kyssede hendes kind. Det kunne godt være, at han var vant til luksus, men med tanke på hvad han kom fra, og hvad han havde kæmpet sig op mod, hvorfor skulle han så nøjes med tingene? ”Det andet tiltaler mig bare det bedre,” sagde han med en rolig stemme. Næsten som havde det været en hvisken mod hendes ære. Han var præget af det sensuelle, selvom han virkelig forsøgte at bide det i sig lige nu. Han stod fortsat fast på, at hun var og altid ville være det smukkeste, som han nogensinde ville have i nærheden af sig, og det var uanset hvad der ville ske for fremtiden, og uanset hvor stor den mave ville gøre hende, så var det ikke noget, som gjorde nogen forskel på noget som helst. ”Uanset hvad, min kære.. Uanset, så er og bliver du det smukkeste i mine øjne.” Han slap hende med det samme, som hun vendte sig om, og satte sig med fronten til ham i stedet for. Hænderne gled automatisk ned langs hendes side, som han strøg ganske roligt. Han kunne jo ikke holde fingrene for sig selv, og nu hvor han sad og så hende i øjnene, så kunne han da slet ikke lade være! Lige de ord, ville han nok ikke blive træt af at høre – bestemt ikke, når det var fra hende. ”Aldrig nogensinde.. Jeg elsker også dig.” At hun kysede ham, gengældte han uden at tøve det mindste, for han kunne lide det! Hånden strøg roligt fra siden og henover hendes mave, inden den tog turen mod hendes bryst. Han var virkelig præget af den udstråling!
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 3, 2014 20:01:20 GMT 1
Evan havde allerede prøvet alt det med børn, Athena havde været bange for at han ikke ville igennem det med hende, selvom hun nu virkelig godt kunne lide tanken om at få noget sammen med ham. ”Jeg tør ikke love dig det, men jeg har en fornemmelse,” erkendte hun. Egentlig var hun ligeglad med om det ville blive en dreng eller pige, det var deres og det var nok for hende. Han var en forbandet flot mand, og hun havde aldrig lagt skjul på sin tiltrækning af ham, det var endnu en grund til at maven foruroligede hende lidt, så ville hun jo miste sin egen fysiske form, den mentale træning skulle opretholdes men den fysiske måtte hun nok holde igen med. ”Det er dig min skat, du er lidt af en luksushaj,” påpegede hun lettere kækt og vendte kinden mod hans læber for at modtage det stille kys. Hans duft var varm og behagelig, den gjorde hende altid rolig. Athena vendte sig roligt i badet og lod de grønne øjne falde i hans. Det var måske ikke det mest ideelle taget i betragtning af at det sensuelle var virkelig fremtrædent og hun ville ikke forfører ham på det grundlag! Dog elskede hun at han bekræftede hende med ord og berøringer. Hænderne lagde hun stille på hans bryst. ”Og den tanke kan jeg godt lide,” erkendte hun med et forlegent smil. Hun forsøgte virkelig at fortrænge mest muligt af det væsen hun var, det var en forbandelse uden lige, desværre kunne hun ret godt lide dets følger. Hans vandrende hånd, efterlod en sitren, det overraskede hende direkte at han lod den falde til hendes bryst, hvilket fik hendes hjerte til at banke utrolig hurtigt. Hun slog blikket ned, da det gik op for hende hvor længe hun havde fastholdt øjenkontakten. ”Undskyld Evan.. det der er en virkelig dårlig idé hvis du ikke har lyst,” hviskede hun hæst selvom han som sådan allerede havde formået at vække lysten i hende. Hun var sulten men det skulle ikke være grundlag!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2014 20:17:12 GMT 1
Selvom Evan havde forsøgt det med børn tidligere, så ønskede han jo alligevel, at blive en far, og specielt når det var noget som han skulle have sammen med hende, og det var noget som han faktisk godt kunne lide. Det var vel også noget, som hun efterhånden var ved at være overbevist om nu? Han smilede let for sig selv. ”Om det er en dreng eller en pige, gør mig intet.. Det vigtigste er, at barnet er sundt og rask, og at I begge kommer igennem en fødsel, og en opfostring af en lille,” sagde han roligt. Til enhver tid, så ville hun altid være hans førsteprioritet – selv over det, som man kunne kalde for børn. Han var måske lidt en luksushaj, men det var ikke noget som gjorde nogen forskel for ham. ”Du kan leve med et,” påpegede han med en sigende mine. Han selv blev siddende med hende, for selv det, var noget, som han virkelig godt kunne lide, det var der så sandelig heller ikke nogen tvivl om overhovedet, hvad end om det var noget, som man nu ville det eller ikke. Det hele skete så hurtigt, og Evan mistede stort set kun mere og mere af den kontrol og fatning, som han ellers normalt var i stand til at bibeholde. ”Godt,” sagde han endeligt. Selv med øjenkontakten og den forførende gnist som var så tydeligt til stede, så var det noget, som uden tvivl også gik hen for at påvirke ham, og det var slet ikke noget som han kunne gøre for. at hun vendte blikket væk, gav ham dog kontrollen lidt igen. Han blinkede med øjnene og rystede let på hovedet. ”Jeg har knapt rørt ved dig i halvanden måned, min kære.. Tro ikke, at det kun er på grund af hvad du er.. Jeg har virkelig lyst til at mærke dig..” påpegede han med en sigende, men yderst ærlig stemme. Det kunne godt være, at det også var på tide, at få gjort tingene, inden maven ville blive alt for stor, for det ville kun gøre tingene langt mere besværlig end hvad de var i forvejen, men hver ting til sin tid. Det tog han ikke så tungt igen lige nu.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 3, 2014 20:36:51 GMT 1
Det var på sit vis lettende at han ikke var helt ny når det kom til børn, for Athena frygtede virkelig at blive en dårlig mor, hun var ikke kendt for at være den bedste med børn, selv ikke når hun gerne ville. ”Det bliver et stærkt barn, jeg er sikker på at det hele nok skal gå glat, opdragelsen overlever den dog nok mere end vi,” påpegede hun med et lille grin. Hun glædede sig selv til udfordringerne, men når det var sagt så var hun nok mere nervøs for graviditeten og fødslen end hun umiddelbart gav udtryk for.. enhver kvinde var vel lidt bange for smerten? ”Selvfølgelig kan jeg det, det er en let skavank i forhold til dem jeg bringer ind i forholdet,” svarede hun sigende. Hun var lidt tung på det punkt, så at være et luksusdyr var en mild ting i forhold til. Hun strøg stille fingrene hen over hans nøgne bryst og trak sig en smule tættere på, så deres kroppe næstes mødtes. Hendes væsen var ikke altid nemt at leve med, hun elskede Evan og det var jo aldrig en skidt ting at han begærede hende, men ikke hun hadede at det oftest kom som følge af hendes væsen, og hun vidste jo godt at han engang i mellem lod sig rive med selvom han egentlig ikke havde lyst. Hans ord fik hende til at sitre, der var bare noget over at høre ham sige det på den måde. ”Jeg ved det godt, jeg ville bare være sikker.. sulten står tydeligt frem det ved jeg og du ved jeg har det med at lokke dig på den måde,” hviskede hun stille og listede armene omkring ham. ”Når det er sagt så ved jeg at jeg har snydt dig og til gengæld, kan du få lov til at berøre mig alt det du vil,” hviskede hun i hans ører og vovede at tvinge sig adgang til hans hals så hun kunne plante en række blide kys ned over hans følsomme hud.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2014 16:06:32 GMT 1
Dette var på ingen måder nyt for Evan, og derfor, var det måske langt nemmere for ham, at falde til ro med omstændighederne. Dette var også noget, so han vidste, at han skulle hjælpe Athena meget med, og det var noget, som han uden tvivl også agtet at gøre! Han smilede let for sig selv. Uanset hvad det blev, så ville han være storslået tilfreds, så lang tid at barnet var sund og rask og Athena kom vel igennem det. Det var faktisk det vigtigste for ham lige nu. Han trak let på smilebåndet. ”Så lang tid, du kommer igennem det, så er jeg tilfreds, min kære.. Det er og bliver det vigtigste for mig,” sagde han med en rolig stemme, også fordi, at han faktisk havde det på den måde. Tanken om børn havde han i princippet intet imod, men intet kunne erstatte den plads ved ham, som Athena ville have resten af sit liv. Han lagde hovedet roligt mod hendes skulder, inden han igen skænkede hendes kind et kys. ”De skavanker du fører ind i forholdet? Kæreste.. Det er skavanker, som jeg kan leve med, som du kan leve med mine,” sagde han roligt. Hun havde uden tvivl langt mere med i rygsækken, end det som man måske lige kunne regne med og det som man måske ligefrem havde forestillet sig, men med de omstændigheder, som hun var vokset op, så var det jo faktisk ikke så underligt igen, og det var næsten uhyggeligt. I det store og hele, så var det Athena som fik sat tankerne i ham, selvom det dog ikke ændrede på det faktum, at han virkelig ønskede og nød at have hende tæt på, når det endelig var. Han hævede blikket roligt til hendes, inden han roligt hævede hånden og strøg den mod hendes kind. Han kunne sagtens stå imod, hvis han gad gøre en indsats for det, men.. det ville han ikke. Han havde hende ved sig, og derfor ønskede han også at anerkende den side af hende, mest for sin egen skyld også. ”Du er hvad du er, min kære, og det skræmmer mig ikke.. Det er også halvanden måned du har vandret ude, at blive tilfredsstillet på den her måde.. Jeg ønsker at mærke dig tæt på.. Det skal du endelig ikke betvivle.” Blikket søgte direkte til hendes igen. Han selv fæstede sig til det med det samme. Halsen blottede han for hendes kærtegn og hendes kys, mens han selv lod hånden søge tilbage mod hendes bryst, som han tog et fast greb i. ”Du ved hvad jeg kan lide..” hviskede han næsten hæst.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 6, 2014 17:20:39 GMT 1
Det hjalp at Evan havde været igennem det hele før, men for Athena var det hele fremmed. Hun var ikke god til børn fra før af, og hvad nu hvis hun ikke kunne finde ud af at varetage barnet? Eller hvis fødslen ikke gik som forventet? Det var ganske vidst tidligt at gøre sig disse tanker, men det var svært at lade være og særligt nu hvor hun havde haft to måneder til at være bange for det. Et lille smil spillede over hendes læber. Hans ord bekræftede hende kun i at hun var det vigtigste for ham, det var egoistisk af hende at hende at ønske, men som en der altid var blevet efterladt i anden eller tredje række, var det vel ikke underligt? ”Jeg skal nok komme igennem det, Evan.. vi gør det.. sammen, jeg vil have at du er der,” endte hun dæmpet. Hun vidste at han kunne risikerer at blive kaldt i marken eller til selve Appolyon, men lige fødslen kunne hun ikke gøre uden ham. Hænderne strøg blidt hen over hans bryst mens de snakkede, det var nærmest blevet ren og skær vane. ”Det er det vigtigste,” svarede hun roligt. Det virkede jollet at sidde og smile af sig selv sådan som hun gjorde, men hun kunne ikke lade være. De havde en lille en på vej og deres forhold var blevet så stabilt at selv hendes usikkerhed langsomt var ved at vende. Kinden gned hun forsigtigt mod hans hånd. Det var ikke meningen at hun ville afvise ham, men det var vigtigt for hende at han ikke gjorde det alene af den grund at hvad hun var, selvom han kunne stå imod det hvis han virkelig ønskede det inderst inde. ”Jeg ved det godt, jeg har bare brug for at vide at du gør det fordi du har lyst ikke fordi det sensuelle glimt er malet i mit blik Evan uanset hvor lang tid siden det så er,” sagde hun dæmpet. Sandheden var at hvis det var hendes væsen der dragede ham var han som hypnotiseret og det var ikke det samme som at være sammen med ham, men han virkede ret klar. Alligevel vovede hun sig tættere på og trak sig lidt mere op i hans skød så hun kunne få adgang til hans hals. Hun sukkede dæmpet ind mod ham da han tog et fast greb omkring hendes ene bryst.. ”Som du tilsyneladende ved hvad jeg kan lide,” hviskede hun hæst og fortsatte rækken af kys ned over hans kraveben og bryst.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 9, 2014 1:41:06 GMT 1
Evan havde været igennem det hele to gange før, også selvom begge disse var mistet til døden. Ikke noget som han tænkte yderligere over, for hvorfor skulle han da gøre det? Han kunne da være fuldstændig ligeglad med det pågældende resultat, for det var ikke noget som han havde med Athena. Uanset hvordan man vendte og drejede det, så var Athena og ville altid være hans førsteprioritet, for han ville bestemt heller ikke finde sig i noget andet, og det var noget som han glædeligt erkendte for hende. ”Tror du virkelig, at det her er noget som jeg har i sinde at misse? Naturligvis kommer vi igennem det,” fastholdt han med en mere kortfattet stemme. Han ville slet ikke høre noget som helst om noget andet! Igen kort måtte han stryge hende over maven. Alene tanken om, hvad der i sandhed voksede i hendes indre, var virkelig en fantastisk fornemmelse. Lige nu var det ikke alt det andet, som han ønskede at fokusere på, men hende derimod.. det var noget helt andet, og det var slet ikke noget, som han ønskede at miste i det hele taget. Han manglede hende og han længtes virkelig efter at have hende tæt på.. nu mere end nogensinde. At en graviditet kunne gøre så meget, var dog stadig noget, som faktisk kunne komme en kende bag på ham selv, men ikke desto mindre, så var han da mand nok til at erkende det overfor hende. Han smilede tilfredst for sig selv. Hun var hans bedre halvdel.. den som formåede at give ham følelsen af, at være komplet. ”Du tænker for meget, over de helt forkerte ting, min kære.. Jeg længtes efter dig, fordi du har holdt mig på afstand den sidste halvanden måned.. Uanset om det er din race eller ej, så ønsker jeg at komme dig tæt.. Du er det kæreste som jeg har..” endte han sigende. Halsen blottede han hellere end gerne for hende, da det jo selv satte en hel sitren i ham. Han missede let med øjnene, da han trykkede om hendes bryst i en intens, men fast massage. Selvfølgelig vidste han hvad hun kunne lide! De havde jo været sammen i rigtig mange år nu, og det gik jo kun bedre og bedre for dem begge!
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 23, 2014 10:17:57 GMT 1
Athena var ikke i tvivl om at hun var det absolut vigtigste for Evan, hans første prioritet, og det var nok egoistisk men det var sådan hun fortrak det. I alt den tid havde han været det.. ja eneste faktisk som havde betydet noget, hun var ham fuldkommen hengiven og om de fik et barn eller ej, så ønskede hun bare at han skulle være det samme. De grønne øjne hvilede i hans et øjeblik. ”Du får slet ikke lov til at misse det,” påpegede hun og kunne ikke holde en lille latter tilbage. I hjemmet her var han den dominerende og i mange tilfælde lod hun ham, men lige her havde hun ej tænkt sig at give sig! Der var ganske vidst ikke tradition for at manden skulle være der med kvinden, men det var den ene tradition hun ikke ville overholde. Athena trak sig roligt op i hans skød, vægtløs som hun nu engang var i vandet. Hænderne strøg ned over det stærke bryst. Maven lod hun ham glædeligt komme til, han kunne tilsyneladende ikke holde fingrene fra den, hvilket hun tog som et godt tegn. Det var fantastisk at Evan gang på gang bekræftede hende, selvom hendes tanker var så nervøse konstant. ”Undskyld, men jeg bekymre mig om den slags, jeg ønsker bare at vække det i dig på naturlig vis.. hvilket tilsyneladende bare krævet en mave,” tilføjede hun med det drilske glimt i blikket og lænede sig frem så hun kunne kysse hans hals. Den varme hud under hendes læber, den dunkende fornemmelse af hans puls, rev for alvor bæstet frem i hende. Hun sukkede nydende mod hans hals ved den faste, intense massage af hendes bryst, han vidste tilsyneladende lige hvordan hun gerne ville have det! Det føltes godt at han kendte hende.. som han kendte hendes krop efterhånden. Sulten var tydelig selvom Athena gjorde alt for at skjule den, hun var flov over at føle sig så grådig selvom hun virkelig elskede at være tæt på ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2014 10:45:40 GMT 1
Evan var ikke bleg for at bekræfte for Athena, at hun ville være det vigtigste for ham, og det ville hun selv være, når barnet ville komme. Ja, han glædede sig faktisk, hvis han skulle være helt ærlig, og det var ikke noget, som han havde set komme.. Ikke før hun havde fortalt ham det vel at mærke. Hun var ganske vidst ung, men hun gennemgik nu det stadie, som skulle til for at blive en rigtig kvinde, og det tændte ham.. Han var ikke bare sammen med en ung kvinde nu, han var sammen med det, som alle andre også ville have. En tanke som han et sted godt kunne lide, for han fik kun en grund nok til at markere overfor alle andre, hvilket passede ham ganske fint! ”Jeg så ganske vidst ikke de andres.. Jeg vil ikke misse det her for noget som helst i verden,” sagde han med en rolig stemme. Det kunne godt være, at de begge var yderst traditionsbundet, men lige det, var en tradition som han ønskede at bryde.. Han ønskede at være der for Athena, og se hans kommende lille.. Ja, en arving, kunne man jo næsten fremstille det som? Det var jo ikke just en plads, som Jacqueline kunne få, også selvom hun var ved at være stor.. En smuk ung pige, var hun da uden tvivl også blevet. Han kunne ikke holde fingrene væk fra maven, nu hvor han endelig var der! Han grinede let for sig selv, og kyssede hendes kind. ”Du har lige opdaget mandens store hemmelighed,” påpegede han morende, inden han roligt rev hende helt tæt ind mod sig. Han gjorde ikke dette, på baggrund af hendes race, og det at hun selv måtte være ekstrem sulten efterhånden, men fordi at han.. længtes.. Han længtes virkelig efter hende! Som hun gav sig til at kysse hans hals, så blotlagde han den med det samme. Let missede han med øjnene.. Han var rolig igen. Nu vidste han da, at han ikke havde gjort noget forkert. Hans hånd slap endelig hendes bryst, kun for at bevæge sig længere ned.. en tur over maven, og så videre ned.. Han ville så gerne have hende tættere på sig! ”Det er ikke bare mig som vil… Lad mig komme tæt på ,Athena..” bad han dæmpet.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 23, 2014 11:27:41 GMT 1
Det lettede hende et sted at vide at Evan ikke havde været til stede under sine forrige børns fødsler, men at han derimod ønskede at være til stede under det hele. Først og fremmest var hun ikke sikker på at hun ville komme igennem det alene, det var skræmmende.. at skulle give liv til et lille nyt væsen, og med så meget der kunne gå galt. Dog så var det også noget som ville blive særligt for deres barn, han ville opleve dets fødsel og det var nyt for selv ham. ”Det er noget som bliver særligt for os begge. Jeg kan ikke gøre det selv, jeg vil have dig der,” fastholdt hun. Det var tidligt at snakke om, der var mange måneder igen, og tanken gjorde hende en smule nervøs nu hvad ville den ikke gøre om et par måneder? Athena tog en dyb indånding og skubbede tankerne fra sig, hun ønskede at være sammen med ham. Dette ville gøre hende til en kvinde, hun ville ikke længere bare være det barn Evan Strife valgte men en voksen kvinde med en familie og en mand der elskede hende. Ligesom hendes far var hun utrolig traditionsbundet, og det at få et barn uden for ægteskab kunne få alvorlige konsekvenser, men det lod ikke til at Evan havde skænket det en tanke så hun ville ikke bringe det op, de var jo enige om at hun en dag skulle blive en Strife frem for en Mathimæus. Neglene lod hun glide ned over hans bryst mens hun bearbejdede hans hals med de søde kys. ”Nok nærmere din store hemmelighed,” rettede hun og trak sig så hun i stedet kunne plante et kys på hans læber. De fleste mænd foretrak unge og uberørte. Hun var ung men desværre ikke efterladt uberørt til ham. Hun længtes efter ham.. at mærke ham helt tæt på, og jo længere ned hans hånd vandrede, des mere tydeligt blev det for hende. Hendes pande mødte hans idet hun trak sig ordentligt ind til ham. ”Det er ikke bare dig… jeg vil mærke dig,” svarede hun dæmpet og hævede sig en smule så hun i stedet kunne sænke sig ned over ham og derved forene deres kroppe.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2014 12:05:19 GMT 1
Evan havde slet ikke været interesseret i at være der ved sine andre børns fødsel. Det havde været fordi, t det havde været påtvunget, at de skulle have.. og ikke fordi, at han havde haft lyst som sådan, for de børn havde han jo heller aldrig haft noget forhold til, kunne man jo sige. Han vendte blikket mod hende, og med et stille smil på læben, for løgn var det jo trods alt heller ikke. Han var ny indenfor det, og selv for ham, kunne det være spændende, men også nervepirrende, at sidde der, for han ønskede jo heller ikke ligefrem, at hun skulle rende rundt og have ondt. Selvom der stadig var lang tid til, så var det jo fint nok, at få det hele på plads, og gerne så hurtigt som muligt, kunne man jo sige. Han smilede let. ”Der er en første gang for alt, selv i min verden,” sagde han roligt. Hun gik nu over til det, at blive en kvinde.. en kvinde, som han selv vidste, at mange andre ville gå efter på gaden, når først hun havde bragt et barn til verden, og det gav ham en langt større beskyttertrang, end det som han havde haft til nu. Han strøg roligt over hendes kind, mens han lod hånden søge længere ned. Han rystede stille på hovedet. ”Du vil meget hurtigt blive overrasket, min kære..” endte han med en dæmpet stemme. Hånden strøg kort over hendes underliv, nu hvor hun sad til det.. Han ville have hende tæt på.. Ikke bare fordi, at han ville stille hendes sult, men fordi at det var en lyst, som helt klart havde meldt sig for ham. At hun hævede sig og sænkede sig over ham, fik det dæmpede suk til at bryde hans læber.. Endnu en gang forenet efter så lang tid.. Han havde virkelig manglet det. Armene søgte roligt omkring hende, inden han selv satte fødderne mod den anden ende af karret. Med hænderne, som han lagde mod hendes bagparti, så hævede han hende blot en anelse, så han kunne starte et tempo.. I den fart, som vandet nu tillod ham at gøre det i.
|
|
Varyl
555
|
Post by Athena Maloya Mathimæus on Feb 23, 2014 16:56:43 GMT 1
Athena havde efterhånden indset at Evan ikke på noget tidspunkt havde elsket Diane. Han havde ganske vidst engang fortalt hende at de havde lært at leve sammen og at han holdt af hende, men tilsyneladende ikke nok til at flytte derfra i samme øjeblik han havde opdaget sine følelser for hende, og den tanke gjorde hende tryg. Det betød at han virkelig mente noget med det, og det at han insisterede på at der når fødslen gik i gang, var kun endnu en ting der bevidnede det. Hun førte armene omkring hans nakke igen og kyssede ham blidt. Taget i betragtning af at hun i starten havde frygtet at han ville blive vred så synes hun faktisk han tog det virkelig pænt, og hun var lettet over at han ville snakke om det allerede. ”Ja heldigvis. Jeg er bare glad for at jeg kan give dig en oplevelse du ikke før har prøvet,” svarede hun med et tilfredst smil. Når man fandt en så meget ældre mand, måtte man finde sig i at han allerede havde prøvet det meste, men det her ville blive specielt. Hun overvejde ikke rigtigt tanken om at dette ville gøre hende langt mere eftertragtet hos mændene, en frugtbar, smuk ung kvinde var vel noget af det bedste, hun håbede bare at Evan ville være stolt af hende og tilfreds med hende på trods af de fejl og mangler hun nu led under. ”Du overrasker mig hver dag,” hviskede hun og nussede ham kærligt i nakken. Hendes krop fyldtes med varme des længere nede han rørte hende, markerede det som var hans til hun brød kontakten ved i stedet at sænke sig ned over ham med et dybt suk. Hendes hænder faldt igen til hans bryst mens han lagde sig til rette under hende og hævede hende en smule så han kunne støde op i hende. Hun stønnede hæst og morede sig en smule over hvordan vandet skulpede omkring dem som var det bølger. Hun fandt hurtigt en rytme der passede til hans så de bevægede sig mod hinanden..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2014 17:36:10 GMT 1
Evan havde aldrig elsket Diane. Det havde været et ægteskab som hans forældre have sat i gang, uden at han egentlig havde haft noget som helst med det at gøre.. for ham, var det noget nyt at elske på den måde, og være sammen med en, som man kunne give de store ord til, og så mene dem. Så lang tid at Athena vidste hvor hun have ham, så var han storslået tilfreds. Når det nu endelig var sagt, så var det bare vigtigt for ham at understrege det faktum, at hun var den eneste, som han kunne forestille sig et liv med. Han trak vejret dybt og slap det i et tungt suk. ”Du har givet mig en oplevelse med mange ting, som jeg ikke har oplevet før,” påpegede han sigende. Det kunne godt være, at han var ældre.. og aldrende i den forstand, en for ham, så gjorde det virkelig ikke nogen forskel. Han elskede hende.. Og nu hvor hun for alvor stod i den situation, at hun gik fra at være en ung kvinde, til at blive en af de mere attraktive, da hun var fødedygtig og det hele, så vidste han allerede nu, at han ville komme til at markere grænserne rigtig mange gange. Ikke at det gjorde ham noget, for han havde slet ikke noget imod at vise hele verden, at han elskede Athena, og at det var hende, som han ville have! Som hun sænkede sig nedover ham, så måtte selv det dæmpede suk bryde hans læber, for det var uden tvivl rigtig behageligt! Han elskede når hun gjorde det på den måde! ”Det tager jeg som en god ting..” hviskede han roligt. Han gengældte mere end glædeligt hendes kys, idet at han tog fat om hende, hævede hende en smule og satte tempoet i gang…
… Selvom det var svært at gøre hele akten færdig i vand, som for øvrigt plaskede omkring dem i takt med at Evan havde forsøgt at sætte tempoet op, så var det blevet nemmere jo mere vand, han faktisk havde fået ud af karret. Med det sidste endelige og dybe stød, gjorde han sig selv færdig med et dybt støn. Han kollapsede mere eller mindre bare helt ned i karret, uden at trække sig fra hende. Han vendte blikket op mod hende. Det var uden tvivl, hvad han havde haft brug for.. Det føles uden tvivl fantastisk! ”Jeg elsker dig, Athena,” sagde han roligt. For nu hvor maven var så lille, så ville han nyde hver en stund, som han kunne få tæt på hende! Han rettede sig en anelse op, og tvang derved også sig selv ud, men stadig siddende med hende i sit skød.
|
|