Post by Deleted on Dec 21, 2013 10:21:36 GMT 1
Alt Sephiran fortalte hende slugte hun råt. Efter de sidste par uger, var hun blevet en kende træt af at skulle gemme sig på sit værelse når først bordellet var åbnet.. når det skete var det nærmest den rene slagmark og hun var bange for at blive trukket med, for hun vidste at Sephiran ville blive vred. Hun var mere spændt på hvornår han faktisk ville sætte hende i arbejde og hvem hendes første kunde skulle være, selvom hun vel.. et eller andet sted ikke havde lyst til andre end ham lige nu, men hun overvejede ikke om det var forkert eller ej. Det lille hint havde hun hurtigt taget til sig og hun var heller ikke sen til at fortsætte bevægelse med sine egne fingre, selvom det var lidt klodset og hun flere gange mistede grebet om ham. Hun kunne høre på hans vejrtrækning og de små støn at han faktisk nød det ligeså meget som hun havde nydt det han havde gjort ved hende sidste gang. Af en eller anden grund følte hun det dunke blidt i sit eget underliv ved at høre hans tilfredsstillelse, men hun ignorerede det så vidt muligt. Den beordrede hvisken fik hende til at lukke hånden mere fast om ham, hun kunne mærke forandringerne mellem sine fingre, det var som om den voksede jo mere hun fortsatte, hvilket sted skræmte hende lidt. Hun lod fingrene borer sig en smule ned i hans hofte og bed sig i læben, bange for at hun gjorde noget forkert, men han lod ikke selv til at lade sig skræmme af det. Hun gjorde ham færdig og følte den varme væske løbe ned over hendes hånd som hun lod falde slapt ned langs siden. Forsigtigt hævede hun blikket til hans og lænede den mod hans hånd, en kende stolt af at han var tilfreds med hende endnu engang. ”Jeg det… jeg havde en fornemmelse af at.. at den voksede i min hånd, er det normalt eller gjorde jeg noget forket?” spurgte hun en smule naivt. Hun havde desuden virkelig lyst til at spørge ham om hvornår han havde tænkt sig at sætte hende i arbejde, eller hvad det sidste skridt var, men hun var ikke sikker på at han overhovedet ville give hende svaret.