0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2013 21:09:51 GMT 1
Det var efterhånden ved at være temmelig sent. Aftenens løjer var begyndt for længe siden og langt de fleste af de arbejdende havde en kunde med sig i øjeblikket. Mystique var endnu frataget fordi hun stadig ikke var blevet oplært men derimod havde brugt tid på at falde lidt til og forsøge at gøre hvad hun havde lovet Sephiran, nemlig at øve sig. Faklerne brændte lunt og varmt, uden for faldt sneen, men den rørte hende ikke længere som den havde gjort for et par dage siden. Hun lå i den bløde seng og lyttede til højlydte støn fra værelset ved siden af, og var nysgerrig på hvad der mon foregik. Kjolen havde hun trukket op om livet, da hun virkelig havde forsøgt at nyde sine egne berøringer, men det blev kun mere og mere akavet og nu havde hun et sted.. opgivet. Hun sukkede og trak det glatte stof ned igen og vendte sig mod vinduet for at se de tunge snefnug falde, overvejede hvordan pokker hun skulle forklarer det overfor den mand som ellers så venligt havde givet hende et hjem og et arbejde. En pludselig indskydelse faldt hende ind. Han havde selv sagt at hun skulle sige til hvis hun havde spørgsmål, eller hvis hun behøvede hjalp så.. hvorfor ikke række ud efter den? Hun rejste sig roligt og strakte den dovne krop inden hun forlod sit smukke kammer for i stedet at gå ud på gangen klædt i kjolen og skoene. Døren gled i bag hende. Lidt tøvende og forvirret bevægede hun sig af de veje hun huskede også, dog uden helt at vide hvor hun var på vej hen eller jo.. hun ledte efter kontoret. De mange lyde var ikke til at tage fejl af, hun hørte dem hele vejen nede af gangen, og i den forhal hun fik forvildet sig ind i. Et par aldrende mænd stod og snakkede, pegede på nogle af kvinderne, men den ene havde hurtigt fået øje på hende. Hans ansigt lyste op, men Mystique forsøgte at bryde øjenkontakten så han ikke skulle komme hen, hvilket var ret forgæves. Manden greb om hendes arm, selvom hun virkelig havde forsøgt at være væk hurtigt. ”Se det var noget der var værd at komme for. De er pragtfuld,” hviskede han i hendes ører og lod hånden blidt stryge over hendes overarm. Hun så forsigtigt op på ham. ”Jeg.. jeg er ikke,” hun kunne ikke få et ord over læberne, selvom hun gerne ville forklarer at hun slet ikke var i arbejde endnu!
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
Claim loyalty to me and I will give you what you need
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 3, 2013 9:16:22 GMT 1
Sephiran sad inde på sit kontor og nød lidt stilhed. Han havde nogle ting han skulle ordne, så derfor var han mødt ind, selvom han efterhånden havde styr nok på stedet til, at han ikke behøvede at møde ind her. Vagterne kunne hurtigt underrette ham hvis der skete noget. Han sad bag døren i skæret fra nogle stearinlys, mens han sad og skriblede ned på et pergament. Han var ved at skrive til Enrico, for han måtte have fat i den mand, der førhen havde tjekket de ansatte her for sygdomme og hvad andet, for så kendte han da til procedurerne og kendte vel også nogle af de gamle ansatte om ikke andet. Han ville ikke have syge ansatte, for de skulle være raske så forretningen kunne løbe rundt. Graviditet hørte under sygdomme, for det var en pest, der slet ikke hørte til her, for så var det bare et horehus ikke desto mindre. Dog havde han forebygget graviditet, da han havde lagt en besværgelse over hele bygningen, der gjorde, at mænd kunne komme alt det de ville men uden at gøre nogle gravide. Det var en besværgelse, han selv havde brugt om sig selv når han havde besøgt et sådant sted, men nu var den lagt over hele bygningen. Om den så kunne virke, det håbede han da, for han havde ikke tid til at kaste den på hver enkel kunde. Han fik underskrevet pergamentet og lagde det til højre side på bordet, for den skulle sendes af sted om snart. Han satte pennen fra sig, for han ville tjekke til Mystique eftersom hun skulle blive sat lidt mere ind i tingene, for nu havde hun fået et par dage til at udforske sig selv. Han foldede stilfærdigt hænderne over lænden og forlod kontoret, som gik i lås bag ham. Han nåede ud i opholdsrummet, hvor han hurtigt fik øje på sceneriet og hans øjne slog direkte lyn, ingen skulle lægge hånd på Mystique endnu. Han lod hænderne falde ned langs siderne og vippede med den venstre hånd, således at manden blev skubbet væk fra Mystique med en magisk kraft, der gjorde, at han endte henne ved de aldrende aldrende mænd. "Hun er under oplæring," hvislede han køligt og sendte manden et skarpt blik, inden han gik hen til Mystique. Han lagde armen om hendes slanke liv og førte hende med sig tilbage sit kontor, som gled i lås igen, da de var kommet ind. "Uduelige kunder," sagde han og rullede øjne, hvor han slap hende roligt. Han trak sin kappe af og lod den hænge sig selv hen på knagen i hjørnet. Han havde nu blot en slags lang tætsiddende sort jakke med et par sorte bukser og sorte sko. "Hvordan går det, mit lille mysterie?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2013 9:48:02 GMT 1
Mystique så langsomt på manden og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Gennem de sidste par dage havde hun kun haft de andre ansatte til at tage sig af hende, og hun havde faktisk nydt mange af dems selskab, de havde sat hende ind i badetider og forsøgt at give hende en masse tips som hun ikke helt havde forstået. Manden strøg hende blidt hen over armen og så på hende med sultne øjne, ligesom et dyr. ”Jeg kan ikke…” hun forsøgte at forme ordrene men uden held. Det overraskede hende direkte da han pludselig trak sig også selvom det hurtigt gik op for hende at Sephiran havde været indblandet. Hun åndede lettet op og trak armen til sig, mens hun trak sig hen mod sin kære chef. Manden virkede godt og grundigt utilfreds med ikke at få hvad han ville have, men hun var ikke klar. ”Tak, Sir,” hviskede hun forlegent og gled en smule ind i hans favn da han lagde armen om hende og førte hende med sig til sit kontor. Hun havde helt glemt den nemme vej derned. Hendes kaldenavn fik hende atter til at smile en lille smule, det beroligede hende når han snakkede sådan. ”Det går udmærket, jeg har øvet mig,” svarede hun med en næsten stolt tone. Desværre var det ikke gået helt som hun havde ønsket, hvilket også var grunden til at hun havde bevæget sig ind i den jungle som bordellet nu engang var i hendes øjne. Hun strøg en mørk lok væk fra ansigtet og lod ham hænge sit overtog op. ”Jeg har tænkt på en ting, Sir.. jeg har virkelig forsøgt at øve mig men jeg kan ikke… det føles mærkeligt og jeg har en teori om at det er mine egne tanker der forhindre mig i at gøre som du har bedt mig om, så jeg tænkte om.. om De muligvis kunne tænke Dem at fører min hånd?” spurgte hun med en forlegen rødmen. Det var en idé og det var ikke sikkert det ville hjælpe, men hvis han førte hendes hånd kunne hun trods alt ikke blive ved med at stoppe sig selv. Hun vovede igen at træde mod pejsen hvor der var varmt og lunt, hun elskede dette sted, naivt som det end var, så forbandt hun det allerede med en særlig form for tryghed.
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 3, 2013 21:50:50 GMT 1
Manden kunne se nok så misfornøjet ud, men det ville ikke ændre noget, for Sephiran var chefen her og ingen turde direkte gå ham imod. Ingen ville få noget ud af det, for kun én havde formået at overgå ham i sit lange liv og det havde bare været en uheldighed. Og Kimeya og ham selv, de var lige dygtige magiske, det havde de bevidst i kampens hede og derfor var han jo også mandens højre hånd, kreative hjernehalvdel og ikke mindst... som en slags broder for den mand. Han trak vejret roligt og sendte blot Mystique et roligt blik over hendes ord, mens han blot førte hende med sig til kontoret. Hun var så nem, så naiv og det var noget der faldt i hans smag, ingen tvivl om det. Han stoppede roligt på på kontoret og lod sin kappe hænge sig på knagen, inden han selv lod døren glide i lås bag dem. Han så mod hende og nikkede tilfredst, for det var da trods alt noget, at hun faktisk lå og øvede sig. "Det glæder mig." Det var dog skønt, hun var så uvidende om det, for så kunne hun blive oplært med det rigtige fra starten og hun kunne ikke rigtigt trække på gamle erfaringer; hun skabte selv erfaringerne nu. Han trak vejret roligt og trådte hen til hende ved pejsen, der udstødte meget varme og lune. Han så tænksomt på hende med hendes ord, lyttede til hvad hun nu havde lagt og tænkt med hendes lille unge sind. "Det var faktisk næste skridt... Så lærenem," sagde han og løftede en hånd, som han strøg over hendes kind nærmest som et kærtegn. Det var en belønning for at være medgørlig og god, ingen tvivl om det, ligesom kaldenavnet var det. Han lod hånden falde og trak roligt vejret ind. Han trådte om bag hende og hev snoren op, der holdt hele kjolen oppe, således at kjolen direkte faldt ned med det samme, for kunderne kunne lide kjoler, der var nemme. Han lod hende så stå nøgen foran ham, mens han gik en runde omkring hende i et langsomt tempo, mens han tog hende i blik. Han endte igen bag hende, hvor han stillede sig med sit bryst vendt mod hendes ryg; han stod dog med lidt mellemrum, så han ikke stod klistret op af hende. Den ene hånd rakte han frem foran hende. "Giv mig din hånd," sagde han nærmest blødt i hendes øre.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 10:00:29 GMT 1
Mystique var glad for at Sephiran var kommet hende lidt til hjælp, hun havde ikke været der længe og havde ikke set haft en idé om hvordan hun skulle håndtere det. Det var dage siden hun havde set ham nu, og det havde været lidt af en omvæltning, og nu hvor han var der igen følte hun sig atter i trygge hænder. Hun stod ved pejsen og nød godt af den behagelige varme der strømmede fra den. Hun rettede blikket mod ham ved det blide strøg hen over hendes kind. På en eller anden måde vidste hun allerede at det var en belønning, og dermed at hun havde gjort ham tilfreds, hvilket var det alt handlede om lige nu, for hvis ikke hun gjorde det gennem de næste 6 måneder, ville hun igen ryge på gaden. Et smil bredte sig på hendes rosa læber. Bare de få dage i varmen havde givet hendes hud en smuk, mørk glød og hendes kinder og læber en naturlig rødmen. ”Altid et skridt foran,” svarede hun med en lille selvsikkerhed som viste sig for første gang, dog stadig sagt med en vis form for ydmyghed. En kende stift blev hun stående mens han gik omkring hende og løsnede kjolen der faldt på gulvet i en smuk bølge og blottede hendes krop. Hun badede i pejsens varme skær, og måtte modstå fristelsen til at skjule sig, hun vidste at han ville se hende, følelsen sendte en kortvarig skælven igennem ham. Langsomt hævede hun sin hånd og lagde den blidt hen over hans. Hun gav ham sin tillid, og stolede på at han ville tage godt hånd om hende, også selvom det var en underlig Den bløde stemme i hendes øre, fik hende til at slappe af. Hun vovede at læne sig en smule forsigtigt ind mod ham, det fik hende til at føle sig bedre tilpas, desuden kunne hun godt lide at være så tæt på ham, det var ikke nær så skræmmende som det andet. ”Guide mig,” hviskede hun stille og sendte ham et lettere nervøst smil.
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 4, 2013 15:18:53 GMT 1
Sephiran vidste, at nogle mænd ikke forstod sig på forskellen, de ville bare have det der var smukt, men han tillod slet ikke, at nogle andre skulle tæt på hende. Han ville have den eneret indtil hun skulle sælges for første gang, for det var vigtigt kun kendte til det hele og forstod, hvad det egentligt betød jo, ellers ville hun blot skræmmes af den hårde behandling. Han mødte hendes blik, for hun var uden tvivl strøget til listen over de mest interessante personer på hans liste, samt at hun også arbejdede sig godt opad som en yndling. Det var en speciel plads ved ham, men også det sted, at folk var mest fangede, når de først havde deres sind indstillet på hele belønnings systemet, som var noget de dog lærte forholdsvist hurtigt. Han så mod hendes smil, for hun var allerede kommet sig godt de sidste dage, hvor hendes naturlige farve var vendt tilbage. Hun havde jo også fået godt med mad de seneste dage og havde været inde i varmen, så det hele passede ham jo bare fint, for det gik efter planen. Han løftede et let bryn og sendte hende et blik, der dog ikke direkte indikerede utilfredshed, men hun skulle passe på med at udfordre ham på den måde. Hendes ydmyghed gjorde dog, at han ikke tog så meget notits af det. "Godt," endte han blot kortfattet til hende, inden han tog turen rundt om hende. Han lod kjolen falde fra hendes krop og blotte hende, for han skulle jo have fuldt adgang hvis han skulle føre hendes hånd. Pejsens varme var klart beroligende og hyggelig uden noget andet. At hun ikke skjulte sig gjorde hun klogt i, for det var slet ikke noget en kunde ville kunne lide. Hun gav ham tillid og det var også derfor, at han holdt fast om den, så han havde hende i sin hule hånd. Han skulle nok være god, så længe hun var det og ikke skuffede ham. Det satte selv en sitren i ham, at hun lænede sig tilbage, for han måtte virkelig modstå fristelsen af hende. Hun var meget tiltrækkende, så ung og så uberørt som hun var, så i det mindste fik han da hele det lange forspil. Han tog hendes hånd og lagde sig egen yderst, med sin håndflade mod hendes håndryg. Han flettede sine fingre ned mellem hendes og lagde roligt deres hænder mod hans mave. "Det skal jeg nok, mit lille mysterie..." sagde han til hende og mødte hendes blik let fast, for hun skulle slet ikke være nervøs. Langsomt førte han deres hænder op mod hendes bare bryst, hvor han roligt kørte hånden rundt i masserende cirkler. "Kunder kan godt lide bryster som sagt... Derfor er det vigtigt, du selv kan."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 20:15:50 GMT 1
Mændene ville gerne have hende.. selv mændene på bordellet havde påpeget hendes skønhed og hun elskede den opmærksomhed, også selvom det allerede var blevet klart for hende at ingen andre end Sephiran måtte røre hende.. endnu vel og mærke, hvad det betød, var hun stadig ikke helt med på. For en kort stund så hun ind i pejsen og følte dens varme på trods af at hun stod fuldkommen blottet på hans kontor, og forsøgte end ikke at skjule sig også selvom det var fristende. Blikket slog hun ned og fangede deres hænder som hun langsomt lod flettes. Det var underligt.. behageligt at stå så tæt på ham, med den søde duft i næsen og hans bløde, varme stemme i øret. Hendes hjerte slog lidt hurtigere. ”Jeg kan godt lide at du kalder mig det,” hviskede hun dæmpet og lagde hovedet ind mod hans brystkasse, så hun kunne mærke hjertet slå mod hendes kind. Hans selvsikkerhed smittede en smule af på hende, hun troede virkelig på at han ønskede hende det bedste også selvom det var ret så naivt. Hun lukkede stille øjnene idet han førte hånden til hendes bryst i de blide, masserende bevægelser. Det føltes anderledes end da hun selv havde gjort det, men utrolig behageligt. Næsten automatisk begyndte hendes egne fingre under at hans at stryge hen over hendes nøgne hud. ”Jeg kan godt lide dem.. de er smukke,” mumlede hun en smule stakåndet. Yderst forsigtigt vovede hun sin frie hånd til hans ligeså frie, som hun greb om bare for at holde fast i et eller andet. Lyster vældede op i hende, ting hun desperat ønskede, dog uvidende om hvad det var hun egentlig ønskede.. det var som et være sulten men ude af stand til at stille den, hvilket hun kendte alt til. ”Kan De lide dem Sir? Mine bryster?” spurgte hun hæst uden helt at vide hvor forførende hendes tone faktisk var, det var ikke bevidst overhovedet. Med ham føltes det lettere, bedre måske fordi han vidste hvad han gjorde og når hun var alene var hun aldrig sikker på hvor vidt det hun gjorde var korrekt eller ej. Et dæmpet suk brød hendes læber og hun kunne ikke lade være med at trække en smule på smilebåndet. Det manden og damen havde lavet i gyden havde været lidt voldsomt, men det her var jo okay!
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 4, 2013 21:20:12 GMT 1
Sephiran vidste, at folk allerede snakkede om Mystique og det glædede ham, at hun vakte opmærksomhed, men hun var ikke klar endnu. Han ville selv vælge den, der skulle få den store ære at betale en høj sum penge for hende. Den, der skulle have lov til at få hendes mødom og introducere hende endeligt for den verden hun var på vej ind i, skulle være en der kunne betale nok og også fortjene det et sted, så gerne en med lidt højere rang. For nu så ville han kun selv have æren af at røre hende og føle hendes krop, for hun skulle vænne sig til kærtegnene, som hun også skulle vænne sig til sin egen berøring. Hun skulle jo vide, hvad hun kunne lide om ikke andet. "Godt... Du har fortjent det," endte han i hendes øre og lagde bestemt tryk på 'fortjent', for det var det, som det handlede om lige nu. Hun skulle jo også lære hans system at kende. Han lod hende bare stille sig tæt ved ham og med hovedet mod hans bryst. Han smilede skævt og tilfredst for sig selv, for han kunne uden tvivl godt lide dette... hans lille yndling her på stedet var hun uden tvivl og faktisk den eneste, han rørte, men det var jo med et formål. Hun duftede godt, havde en varme og det hele. Men i det indre, lystede han dog en helt anden, selvom det slet ikke var noget han sagde højt for nu, for det var tanker, han ønskede, der slet ikke skulle eksistere. Han masserede hendes bryst, hvor han kunne fornemme, at hun selv samarbejdede med ham. "Præcis... Elsker du din krop, forbedrer det kun kundens oplevelse," svarede han i hendes øre og tog selv en lidt dybere vejrtrækning. Hun havde helt ret i, at de var smukke, for sådan skulle det være; hun skulle elske sin krop, så hun kunne få andre til det også. Det sitrede let i hans krop ved hendes hæse stemme, der faktisk var virkelig tiltrækkende og igen måtte han virkelig trække op i sig selv for ikke at smide bukserne. Han lod hende tage hans frie hånd, hvor han også flettede deres hænder sammen. "... Ja," endte han som en hvisken mod hende, som hun bare stod og lyttede til hans bryst, hvor hans hjerte hamrede lidt hårdere. Han lod deres hænder på hendes krop flytte bort fra brystet og førte hendes hånd roligt ned over hendes mave i en pirrende og blød bevægelse. Han nåede dog ikke hendes hellige sted endnu, men drejede uden om og kørte hendes hånd ned langs hendes lår, da det også ville pirre og kilde omkring hendes lysk. "Fortæl mig, mit lille mysterie... Hvad går gennem dit hoved... lige nu?"
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2013 14:33:56 GMT 1
Der var begyndt at tegne sig et billede af den forunderlige verden hun var endt i, de øvrige ansatte havde virkelig brugt lang tid på at forklarer hende hvordan tingene var, fortælle hende om reglerne og deres forskellige oplevelser og havde leet af hende over hendes uvidenhed, på trods af det følte hun sig godt tilpas. Hans ros fyldte hende med varme og glæde, af en eller anden grund var det bare blevet et mål for hende at gøre ham stolt, for så ville han vel også lade hende beholde den flotte kjole og den varme seng? ”Tak, Sir,” hviskede hun blidt og lyttede til hans hjerte slå hårde slag mod hendes ører. På en eller anden måde var det beroligende. Sephiran fik hende til at føle sig som noget særligt også selvom hun på sit vis bare var endnu en hore i et horehus, hun skammede sig ikke, de ting han gjorde ved hende var behagelige ikke voldsomme som hun ellers havde frygtet. Blidt masserede hun sit bryst og følte i ny og næ hans mere ru fingre stryge hen over den nøgne hud, hvilket nærmest fik hende til at snappe efter vejret. Igen lukkede hun øjnene og holdt om hans frie hånd et sted fristet til at fører den op så den ligeså kunne berøre hende, dog gjorde hun det ikke. ”Jeg synes at jeg er smuk nu,” hviskede hun dæmpet. Måske det var ret selvsikkert, men med gløden tilbage i kinderne og en mere fyldig krop, så anså hun faktisk sig selv som en køn pige, og det synes alle andre tilsyneladende også. I en blød bevægelse, lod hun ham fører hendes hånd væk fra brystet og ned over hendes glatte mave, og hun følte et mindre sug lige inden han drejede bort fra hendes hellige for i stedet at stryge over hendes lår, næsten per automatik klemte hun lidt om hans hånd. ”Jeg ved det ikke rigtigt.. jeg tror det er mere en følelse end en tanke,” forklarede hun med en endnu svag stemme, det krævede koncentration overhovedet at sætte ord på. ”Det føles som om jeg er.. sulten, men min mave gør ikke ondt eller knurrer. Det kilder,” forsøgte hun og trak lidt på smilebåndet. Hendes kinder blussede lidt. Det var gået op for hende at hun havde lyst til at røre ham. ”Er der forskel på din og min krop? Ud over det åbenlyse?” spurgte hun nysgerrigt. Måske hun var uvidende men den grundlæggende, anatomiske forskel på mænd og kvinder, kendte hun udmærket.
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 5, 2013 14:59:33 GMT 1
Sephiran vidste godt, at Mystique efterhånden ville få et billede af det hele, men det var vigtigt, at han formede hende rigtigt inden, at han sendte hende i kløerne på de utallige kunder. Hun var den, der skulle have med de mere velhavende at gøre ligeså, da han selv oplærte hende og det hele. Hun skulle ind i denne verden uden at kunne fortryde noget, simpelt fordi hun ikke kendte til det endnu og derfor kunne han få det hele til at føles som det rigtige. Han trak på smilebåndet, for han havde klart allerede fået hende til at forstå princippet med rosen og hun tog den til sig, det kunne han mærke på hende. Han åndede blidt sammen med hende, nu hvor hun stod tæt op ad hans bryst med ryggen. Hendes hoved var lige ud for hans hjerte, der hamrede bestemt i hans bryst, for selv tændte det ham jo at stå her med hende. Hun skulle ikke bare være en hore men derimod skulle hun blive en kunstner som skulle hvile på alles læber. Det mysterium, der fulgte med hendes navn og det, der skulle gøre stedet travlt. Han nikkede til hende og holdt omkring begge hendes hænder, selvom kun den højre arbejdede med hendes egen ned over hendes krop og den venstre, hvilede ned langs hans side. "Det glæder mig... Det er sådan du skal have det," endte han mod hendes øre. Hun blev nødt til at være selvsikker på det område, så kunderne blot syntes hun var endnu smukkere, nærmest en illusion i sig selv var det, når de ansatte selv kendte deres krop. Han grinte let med lukket mund, da han mærkede, at hun reagerede med et sug da han næsten nåede hendes hellige sted, men lod vær. Han lyttede til hendes ord, som hun prøvede at forklare. Han tænkte lidt på hendes ord, ja det var vel rigtigt nok forklaret helt almindeligt, for at være lysten, var jo klart som at være sulten, det skulle bare tilfredsstilles på en helt anden måde. "Udmærket... Det forklarer det meget godt," svarede han hende stilfærdigt. Han kørte deres flettede hænder langsomt ned over hendes lår, let omkring hendes lår, hvor han så strejfede hendes ene balde og dernæst førte hånden over hendes hofte. "Ikke meget... vi har de samme erogene zoner... der hvor, det kilder ekstra meget. Men jeg har hørt, at mænds hænder skulle være mere følsomme en kvinders," fortalte han hende mod hendes øre. Det var noget, som de ansatte selv havde siddet og snakket om. Han trak vejret roligt og førte endeligt hendes hånd til hendes hellige sted, som han gned sensuelt og pirrende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2013 16:24:34 GMT 1
Enhver kvinde med respekt for sig selv havde aldrig nogensinde takket ja til dette, men Mystique som kom fra en helt anden og ligefrem hårdere verden, så det som en hel lettelse og en kæmpe chance, derfor lod hun ham forme hende, uden frygt. De ting han gjorde ved hende fik hende til at længes, det vækkede varme fornemmelser i hende som hun aldrig før havde følt, hvorfor skulle hun ikke elske det? Hendes åndedrag var blevet en smule hyppigere og kortere, ikke at det var noget hun selv styrrede, det var som om hendes krop levede sit ganske eget liv og reagerede på de faste og langt mere selvsikre hænder end hendes eget havde været. Hun kommenterede ikke hans ord, faktisk lød det nærmest som en form for baggrundsstøj da hun var optaget af de følelser han formåede at sætte i hende. Hun følte sig smuk. Hun var stadig nødt til at have lidt sul på kroppen, men derudover var hun faktisk blevet glad for sit udseende. ”Hvad er det jeg føler?” spurgte hun mere ligefrem. Måske hun havde kunnet drage paralleller til sult, men noget sagde hende at det ikke var præcis det hun burde føle. Det kildede en smule da han lod hendes hånd stryge hen over hendes hofte, hun modstod fristelsen til at le men smilede i stedet lidt for sig selv. Alt i alt føltes det meget godt, dog ikke nær så pirrende som det havde gjort omkring lårene. For et kort øjeblik overvejede hun hans ord, og lod blikket igen komme til syne bag øjenlågene. ”Så hvis vi gør.. sådan,” hun slap hans frie hånd for at øjeblik for at lægge sin egen over hans, hvorefter hun langsomt vovede at fører den til sit bryst hvor hun var den der styrede hans hånd. ”..så føles det anderledes?” spurgte hun dæmpet og så op på ham. Hendes egen styring stoppede dog i samme øjeblik hendes hånd fandt hendes underliv og varmen øjeblikkeligt skød igennem hende som lyn. Hun stønnede halvkvalt og forsøgte at huske de ting hun fornemmede, og den fantastiske følelse han satte i hende. Nu forstod hun godt hvorfor kunderne var så glade for det hellige sted som Sephiran havde kaldt det, også selvom hun stadig ikke rigtigt forstod kaldenavnet.
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 5, 2013 17:10:29 GMT 1
Sephiran trak vejret dybt og roligt, for det duede ikke han faldt for dybt ind i ekstasen og fik de samme korte vejrtrækninger som hun selv havde, for den tilfredsstillelse skulle hun alligevel ikke have... ikke endnu om ikke andet, for hun var ikke klar. Han formede hende efter sin egen lyst og mening, og hun tog imod det uden at være modarbejdende på nogen måde og det var noget, som gjorde, at hun jo bare røg til tops på listen over hans yndlinge. Det var en meget speciel position ved ham, det vidste han med Myia, der jo faktisk gik rundt og nærmest reagerede på, at han var på bordellet. Han smilede tilfredst for sig selv, for hun faldt ind i kærtegnene, det kunne han tydeligt mærke, så om ikke andet, så reagerede hun jo faktisk bare helt rigtigt. Hun var perfekt til dette sted, ingen tvivl om det og hun kunne muligvis med tiden blive den mest efterspurgte. Hun var en, han ville værne om. "Du føler lyst. Lyst er en anden form for sult. Du har lyst til at blive berørt, blive tilfredsstillet og mærke en anden tæt på dig. For nu, er vi kun ved forretten... hovedretten vil jeg fortælle om længere henne i forløbet," endte han til hende. Hovedretten var der, en skulle have lov til at tage hendes uberørte helligdom. Han trak vejret roligt og åndede hende let ned i håret, da hun jo faktisk kun nåede ham til omtrent skulderen. Han smilede og vidste godt, at hendes hofte ikke var ligeså pirrende som lysken og låret, men hun skulle jo også kende forskellen på hvor det kildede og hvor det ikke gjorde. Han løftede et bryn til hendes ord, men forstod så da hun endte med at føre hans venstre hånd i stedet. Det sitrede helt i hendes hånd, da han lod sine fingre køre over hendes bryst. Han var meget sensitiv inde i fingrene og han måtte kort ånde lidt tungere, fordi det faktisk føltes lidt for godt. "Jeg er især meget følsomme inde i håndfladerne... Det ved jeg de ansatte her på stedet også har afprøvet med nogle føletests.. De tro drenge var mest følsomme," svarede han mod hende. Han sænkede dog venstre hånd igen, da han selv førte hendes højre hånd over hendes hellige sted. Han holdt pirrende ved og førte hendes hånd over hendes eget skød, lod hendes fingre masserede det bløde punkt. Nok forstod hun ikke hvorfor han kaldte det, som han gjorde, men det ville hun den dag hun blev solgt første gang. Han ønskede, at hun faktisk skulle mærke sig selv blive våd.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2013 17:50:23 GMT 1
Mystique trak vejret tungt, modsat ham så forstod hun sig ikke på at undgå ekstasen som hun var faldet i, hun gav bare efter for den. Ganske som regnet med, så var det langt nemmere når han førte hendes hånd og hendes egne tanker ikke kunne stoppe hende som de ellers havde gjort til nu, og først nu så hun hvor meget hun faktisk var gået glip af. Sephiran tog sig godt af hende og hun ønskede at gøre ham stolt, men hun vidste ikke hvilke planer han havde med hende, hvor store ambitioner han havde i forhold til at ville gøre hende til noget langt større end bare en hore, men hun tog glædeligt imod hans læring. Igen lyttede hun nøje til hans ord, og nikkede forståelsesfuldt. Så gav det mening. Lysten til at være tæt på en anden, det var ikke underligt for hun kunne jo godt lide at være tæt på ham. Næsten attomatisk lænede hun sig mere ind mod ham, bare for at føle hans bryst mod hendes nøgne ryg og få den nærhed. ”Det er fantastisk følelse. Hvad er hovedretten?” spurgte hun med det nysgerrige blik, selvom han lige havde sagt at han først ville præsentere det for hende senere. Han tog sig meget af hende, berørte hende, men hun forstod ikke hvorfor kunderne kom for at røre kvinderne og mændene, det var jo kun dem der fi8k noget ud af det, hun kunne tværtimod forstå hvis de var kommet for selv at få del i følelsen. ”Dit åndedrag ændrer sig.. hvorfor?” hun så igen op på ham. Der var mange spørgsmål, men han lod til at være villige til at besvare dem og derfor var hun heller ikke bange for at spørge. Det sitrede i hele kroppens da hun lod ham berøre hendes bryst, langt mere intenst end da det havde væet for hendes egen hånd. ”Det er ret interessant,” erkendte hun sigende. Hun havde altid interesseret sig for den slags og hvis de var mere følsomme på hænderne, så var det vel heller ikke underligt at de kom for at røre? Den intensive massage af det bløde punkt fik hende til at slippe nogle små støn. Hun lukkede næverne om hans bukseben, igen bare for at holde lidt fast i noget mens de intense følelser vældede ind over hende. Hun følte varmen og fugten på sine fingre jo længere hun bearbejdede skødet, og følelsen. Det var som om den sitren og dirren hun følte byggede sig op og skabte pres på hele hendes krop, og hendes støn blev mere faste og hyppigere. ”Hv-hvad s-sker der?” spurgte hun en kende febrilsk, kort inden varmen eksploderede i hende da hun nåede sit klimaks for første gang.
|
|
Warlock
Leder af Warlockerne
578
|
Post by Sephiran Acheron on Dec 5, 2013 18:35:48 GMT 1
Sephiran kunne virkelig godt lide Mystique, fordi hun var så uvidende og ikke rigtigt anede hvad noget af det betød. Det var en chance for at få sat ord på det hele og det var lidt en udfordring, da det jo normalt var noget usagt der skete mellem to væsner. Derfor skulle hun også få blod på tanden for de følelser, han måtte sætte i hende når han førte hendes hånd, for hun skulle jo trods alt overvinde hendes tanker og det hele, så hun selv kunne øve sig fra nu af, når det ikke var gået helt så godt indtil nu. Han tog sig godt af hende, for han skulle plante de mange følelser og det hele i hende, han skulle manipulere og forme hende til en kunstner. Indtil nu, så formåede hun at gøre ham tilfredst, hvilket kun var godt for hendes egen skyld... og om ikke andet, så skulle han nok blive stolt i sidste ende, hvis hun bare fortsatte ad det samme spor som nu. Han nikkede stille og lod hende bare stå tæt ind mod ham, for han nød det jo selv... lidt for meget måske. "Det vil jeg ikke fortælle dig endnu," sagde han til hende. Han overvejede kort, om han skulle lade hende se på en dag med nogle af det andre, men det var jo lidt svært hvis ingen af dem var et par og ingen skulle straffes, for han straffede ikke bare uden grund, det ville sætte ham i et dårligt lys som chef. Han mødte hendes blik, da hun selv kiggede op og han smilede skævt til hende og morende, for hun var nu kær så uvidende som hun var. Han tog en dyb vejrtrækning. "Fordi du giver mig lyster, mit lille mysterie," forklarede han hende sagte og med en blød stemme til hende. Han nikkede stille mod hende, da hun sagde, at det var interessant. Det måtte hun jo godt tænke om det. Han lod øjnene glide i og lyttede til hendes støn, der direkte selv satte en let sitren i hans krop. Han kunne mærke varmen ved hendes skød og også fugten, selvom hendes hånd var nederst. Han kunne mærke, hvordan det satte hendes krop på arbejde og hendes støn, var som en sød musik. "Du er ved at nå dit klimaks for første gang... En udløsning på den dejlige følelse," forklarede han hende og fornemmede det hurtigt, da varmen eksploderede, eftersom hun jo faktisk afgav noget vådt, selvom hendes hånd blev mest våd. Han smilede skævt til hende og flyttede sin hånd fra hende. Han bøjede let nakken og placerede et kys mod hendes nakke, inden han trådte fra hende. "Du har været meget god, mit lille mysterie... Dette er nok for nu. Nu må du selv eksperimentere... og du må ikke stoppe dig selv, før du når dit klimask."
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2013 19:14:22 GMT 1
For mange var dette en helt naturlig ting af livet, men Mystique var så ung da hun var blevet fjernet fra den virkelige verden og sat ind i en helt ny en der handlede mere om overlevelse en nydelse. Hun havde aldrig oplevet lysterne på denne måde, eller oplevet glæden ved at være tæt på en mand, men desværre kunne hun godt lide det. Hun kunne lide at mærke ham tæt på og det gav hende lidt blod på tanden. Det var lige før hun ville vove og påstå, at hvis dette var arbejdede der ventede hende, så havde hun scoret i både pose og sæk. En varm seng, faste måltider, varme både, tøj på kroppen og altid en at dele nætterne med, hun hadede at være ensom. Hun nikkede stille også selvom hun ikke var helt tilfreds. Hun ville gerne vide hvad der mere ventede hende, men i frygt for at gøre ham irriteret valgte hun at tie, og bare lade den ligge der. Hun vidste ikke hvorfor men det satte en tilfredsstillet følelse i hende at hun formåede at vække de samme lyster i ham som han vækkede i hende. ”Og det er hele idéen.. ikke?” spurgte hun og rynkede på panden blot for at sikre sig at det faktisk var en god ting frem for det modsatte. Jo tættere på det endelige hun kom, des hårdere bankede hendes hjerte. I flammernes varme skær kunne man ligeså se den tynde film af sved som havde lagt sig på den eksotiske hud, som reaktion på varmen der fandtes i hendes indre. Hans sidste ord hørte hun end ikke rigtigt, det sidste dybe støn brød hendes læber inden varmen indtog hendes krop. Hun trak hånden til sig idet han havde fjernet sin egen også selvom den var fugtig ligesom hendes skød. Benene skælvede under hende, det havde virkelig været en fantastisk følelse men nu følte hun sig bare træt og.. meget lidt lysten. ”Javel Sir.. ønsker De er jeg skal gøre det nu?” spurgte hun roligt, på trods af at hun var virkelig udmattet og endnu lettere forpustet selvom hun virkelig forsøgte at skjule det. Nu havde hun gjort det så godt, og vidste at han var tilfreds med hende, det ønskede hun trods alt ikke at ændre på!
|
|