0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 15:56:12 GMT 1
Tom lage hovdet ned ok kom med et " hem " og vidste ikke helt hvad han skulde sige eller prøvet at finde noget af sige til hinden stille og rolige lage han sin hånd mod hindens og nusset den rolige " jeg ved nok til at du er et fantastike væsen " svaret Tom rolige mens han lage hovdet ind mod hinden " og jeg føler mig tryk når jeg er hos dig og så at jeg har noget at vende tilbage til " Tom kikket Indira han kikket rolige ned og vidste ikke hvad mere han skulde sige han ville goså godt se hindens verden en dag for den måtte være smuk nede under vandet men han kunde jo ikke træke været der nede så han måtte jo finde på noget andet ind til da måtte det bare være sådan som det nu var her og det nød Tom også et vær minut der kom og vær Sckunder de var sammen han hadet ikke følte sådan en glæde i lang tid han ville dog ønske han kunde se hinden regtit
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 16:17:54 GMT 1
Det var ikke fordi at Indira ønskede at ødelægge Toms glæde, men han var nødt til at vide, hvad han havde med at gøre, og det her, var noget som faktisk gik utrolig hurtigt for hende, og det var svært for hende, overhovedet at følge med, når der var så få mennesker, som hun i forvejen, følte, at hun kunne stole på. Hendes blik søgte ned mod hans hånd, som begyndte at nusse hendes. Han følte sig tryg omkring hende? Det var noget som faktisk betød utrolig meget for hende, men det var stadig hurtigt. ”Hvordan kan du sige det, når du kun har mødt mig en gang eller to? Det er jo ikke fordi at vi har tilbragt så meget tid sammen,” kommenterede hun stille. Desuden ønskede hun jo heller ikke at noget ondt skulle ske ham, og hun vidste hvordan hendes egen slags ville reagere, dersom de fik en grund til at skulle handle og reagere, og det var det, som hun faktisk var mest bange for i denne stund. Hun sukkede tungt og lagde sig i stedet for ind mod ham. ”Du er tryg ved mig nu, men det er ikke ensbetydende med, at det er noget som vil fortsætte..” Hun vendte de klare blå øjne op mod ham. Det var jo heller ikke fordi at hun ønskede at han skulle blive sur eller noget som helst, men hun ønskede derimod bare, at han skulle se det, og forstå, at det var farligt, at åbne så hurtigt op for en som hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 16:25:03 GMT 1
Tom kikket rolige ned mod hinden selv om det enste han så var en blå skygge han sukket rolige og prøvet at finde hindens kind og nusset den rolige "når man har været i gemmen så meget som mig lære man hurtit at stole på de regtit mennsker " svaret han stille og kikket trist ned " jeg har midste så meget ind nogle kunde drømme om " stille lage Tom hovdet helt ned mod Indira hun var den enste som nok forstod ham lige pt Tom kunde fæle en tåre men han gjord det ikke for det var noget han virklige ikke kunde holde ud den smerte der var inde i ham som føltes som om den bliv støre og støre og kunde Eksploer og med hans kræfter kunde han nemt skade ander mennsker han holdte af stille trykket han Indira ind til sig og åbnet sine Arura blå øjne op igen mens blikket mod Indra varmet ham meget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 16:42:02 GMT 1
Det var ikke fordi at Indira ønskede at ødelægge noget for Tom, men hun forsøgte bare at gøre tingene klart for ham, for hendes slags, kunne man slet ikke stole på, og det var jo det som hun vidste. De havde førhen forsøgte at afholde hende fra at opsøge land, netop fordi at de vandlevende og de landlevende ikke var i stand til at stole på hinanden, og den tanke gjorde ondt. Uanset hvor meget han havde været igennem, så var han stadig nødt til at være forsigtig, og det var vel en erfaring, som han havde tilegnet sig igennem det, som han tilsyneladende havde oplevet? ”Nu ved jeg ikke hvad det er du har oplevet, men du er nødt til at passe på.. Min slags, kan man slet ikke stole på… hvis man er fra land,” forsøgte hun igen.. Kunne han ikke bare forstå, at det var sådan tingene hang sammen? Forsigtigt tog hun omkring hans hånd, som hun knugede i sin egen inden hun igen vendte blikket mod ham. Hun kunne virkelig godt lide at sidde der sammen med ham, og det var hun heller ikke bange for at vise ham. Hun sukkede tungt og vendte blikket frem for sig. Det hele ville begrænse så meget i forhold til hvad en som ham fortjente.. For hun ville aldrig kunne give ham det. ”Jeg vil ikke have, at der skal ske dig noget, Tom.. Og alle de landlevende jeg har været i nærheden af, er blevet revet fra mig.. Det skete engang før.. En mand, som jeg stod fast på, at jeg kunne elske.. Jeg vil ikke have, at det samme skal ske med dig,” tilføjede hun.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 16:54:17 GMT 1
Tom smilte rolige " jeg ville heller ikke have der sker dig noget som helst " han lage hovdet ned mod hidnens pande han ville bare ikke midste hinden på nogle måde han vidste ikke hvad han skulde sige eller gøre på nogle månde rolige lage han så hans hånd på hindens mave og nusset den blidt og gav indira et længer kys han holdte af hinden men hun måtte selv finde lyset det kunde han ikke hjælpe med han tænkte også på måske at finde noget af sin fammile men han kunde ikke få sig selv til at gøre det i nu rolige kørte han sin hånd over Indiras lår " jeg ville give dig mit hjerte vis jeg kunde " visket han rolige og og bestem får det var jo lidt sandt det de hadet sammen var noget stort han ville ikke gå glib af en enste ting lige pt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 17:35:30 GMT 1
Indira sukkede dæmpet og vendte blikket roligt mod hans skikkelse endnu en gang. At han lagde hovedet ind mod hendes, var slet ikke noget som hun havde noget imod, for hun kunne virkelig godt lide det. Hun rystede stille på hovedet og vendte blikket mod hans skikkelse endnu en gang, også da han lagde hånden mod hendes lår igen. Hun smilede let, for hun kunne jo godt lide det. Også selvom det var virkelig store ord, som han skænkede hende, så var det ord, som varmede hende, og det var noget, som hun virkelig godt kunne lide. Hun trykkede omkring hans hånd og vendte blikket mod hans skikkelse endnu en gang. ”Mig sker der heller ikke noget med.. Jeg er bare mere bange for dig,” sagde han med en rolig stemme, for det var jo heller ikke ligefrem en løgn, hvis hun selv skulle sige det. Hun blev siddende og lod ham roligt stryge hende over låret.. Det føles virkelig godt, at have ham så tæt på, selvom hun vidste, at det kun var noget, som hun kunne lade sig mørke af for en begrænset tid. Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun igen vendte blikket mod ham. ”Giv mig dit hjerte, og det vil koste dig livet… Og det vil jeg ikke..” forsøgte hun igen, alt imens hun rystede på hovedet. Det var en frygtelig stor ting at give hende, og det var slet ikke noget som hun kunne passe på!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 17:47:39 GMT 1
Tom smilte rolige og begynte at køre hånden i let tende Cirkler hans hjerte hoppet hurtiger og det var som on at tingen gik i stå lige der han ømmet sig lidt og rykket tætter på mens han lod hindens hånd røger hans hjerte og bryst kasse " jeg ved det " visket han rolige og kysset hinden let mere vide skabliget men heller ikke for voldsomt på nogle månde Tom førte nu rolige sin hånd lidt læner op for at se indira kunde lide det men igen gjord han så hun ikke bliv forskeret men på en kærlige måde han ville ønske natten ville vare eveget også dagen og at de to kunde være sammen sådan her rolige han holdte meget af indira men han vidste de ikke kunde gøre det på en her måde eller være et par for hun var jo bange for at miste ham men han måtte også gøre noget så hun kunde se at hun ikke ville miste ham på nogle måde
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 10:15:31 GMT 1
Indira følte kun hvordan hendes hjerte begyndte at hamre mod hendes bryst. Om det var behag eller ikke, vidste hun faktisk ikke, for hun havde aldrig været så tæt på nogen før, at de havde berørt hende på den måde. Det var ikke flugt, som hun tænkte på først, men hun vidste, at de slet ikke burde.. Også mest for hans skyld, for hvis det var noget som hendes art fandt ud af, ville de tage hans liv, for at vanære dem og hende ikke mindst.. Uanset hvad hun ville sige, eller hvad hun følte. ”Godt… så lang tid du ved det..” sagde hun med en dæmpet stemme, for hun ville jo slet ikke have, at han kom til skade, og det havde hun jo allerede for længst forsøgt at forklare ham, selvom det var tydeligt, at det ikke var tanker som han tog som noget særlig højtideligt, hvilket faktisk var en tanke, som måtte irritere hende et sted. Hun vendte blikket roligt mod hans skikkelse endnu en gang, også selvom det hurtigt fangede hendes interesse og opmærksomhed, at han førte hånden højere op, så.. stoppede hun ham ikke. Hun lukkede øjnene let og gemte hovedet mere ind mod ham. Hun var stadig afslappet, og stoppede ham ikke. Hun… ønskede det vel mindst lige så meget, som det han selv gjorde?
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 18:26:00 GMT 1
efter et stykke tid nærvær vånget Tom op han tong stille sit tøj på igen mesn han kikket ud i morngens stunden der var lidt tid til at de 24 timer snart var gået han nød solens varmen stråle han tænke dog på hvad der ville ske med dem i fremtiden fulen sang stille for morgen danges sol og nød det var nermest en befrilse for ham hans sind bliv rense af morgen luften og duften af muk at skrov brunden og dukken som hadet blandet sig lidt han gik stille ned mod vandet og tøret sig stille i ansiget mens hans saner bevæget sig rundt for at sikker sig for der ikke var fare på fær stille og rolige vendte han tilbage han vidste ikke hvad Indira spiste så han tænkte bare hvad han selv ville kunde få ned så han tog lidt grønt og lidt kød og stenget kødet og efter det saveret han det på boret ved siden af hinden han smilte varmt og stog rolige en hånd ned af hindens nøngen korp han ville ønske det ville vare ved og at hun kunde blive på land jorden sammen med ham i ser nu hvor når nok om det han ryste det let af sig og nød nu den tid de hadet sammen
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 18:53:26 GMT 1
Hvor lang tid, der egentlig var gået, vidste Indira ikke, for hun lå bare og hyggede sig. Det var altid så rart og befriende at være omkring Tom, så lige der, kunne hun jo godt se at det var svært at være omkring en som hende, for hun kunne jo ikke bare blive på land, selvom hun ofte sad med ønsket om, at hun godt kunne. Det var lige før, at hun gled hen i en form for søvn, da han valgte at rejse sig, hvilket næsten gav hende en fornemmelse af chok. Døgnet måtte også snart være gået, og det irriterede hende uden tvivl! Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun roligt satte sig en smule mere op. Hun gned sig i øjnene og kvalte et gab. Det nærmede sig jo også tiden for, at hun skulle tage hjemover nu? Selvom hun virkelig ikke havde lyst til det. Duften bredte sig hurtigt i nærheden, og det var noget som næsten fik det til at krympe sammen i hendes mave. Det fik hende jo selv kun til at tænke på, at hun ikke havde spist. ”Hvad laver du..?” spurgte hun med en dæmpet stemme, inden hun roligt satte sig mere op og trak benene en anelse til sig. At han så igen strøg sin hånd over hendes krop, fik hende til at sitre. Det føles rart når han gjorde det der. Hun lagde sig bare til på gulvet igen. Hun var ved at være godt tør, og hun kunne mærke det.. Hun måtte bare gerne strække den.. bare lige lidt endnu.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 19:08:00 GMT 1
Tom lage armen om hinden " jeg var bare ude for at nyde morgen dagens duft her er så smukt om morgen " kom det rolige fra Tom mens han stog hans hånd mod hindens mave og Smilte " jeg overvejt at bygge mig et hus her som er lavet til dig og mig så du let kan komme ind og ud igen " svaret han stolt men han måtte skaffe pengen først og hvordan gjord han det han kunde sefølige snakke med nogle af hans venner om de kunde hjælpe ham lidt men han var ikke helt sikker stille og rolige vendte Toms blik mod indira igen han kunde mærke på hinden hun heller ikke hadet lyst til at skilles igen der var ingen der sagde hun skulde tage ud til det store hav hun kunde jo blive her i åen sammen med ham ind til hun kunde blive tør igen han ville dog ikke efter lade en han holdte af rolige sukket han og lage hånden mod Indras kind " jeg ville sådan ønske jeg kunde se dig regtit med mine enge øjne " svaret han rolige og lage hovdet ned mod bryste og lukket øjne rolige det var rat at høre hindens hjerte hammer
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 19:35:57 GMT 1
Det frustrerede naturligvis Indira, at vide, at hun var nødt til at tage væk. Selvsagt kunne hun blive i åen og det hele, og være tæt på ham, men lagde hun ikke turen hjemover, ville hendes slags begynde at søge efter hende, fordi at hun var væk, og det ønskede hun ikke, for så ville det helt klart gå udover ham! ”Det lyder også hyggeligt.. Det er altså så smukt her, når solen står op.. Jeg elsker at kigge på det,” sagde hun med en rolig stemme. At han berørte hende og satte sig ved hende, var slet ikke noget som hun havde noget imod, for hun kunne godt lide, at mærke ham tæt på sig, som hun gjorde lige nu. Hans ord, fik dog smilet til at falme.. Hun glemte nok lidt, at han ikke var i stand til at se hende, men at han kunne ane omrids, for han levede jo, som havde han været enhver anden, og det var slet ikke noget som hun havde noget imod. Tvært imod, så var det noget, som hun havde den store respekt for, og det var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt i den anden ende. ”Jeg ville ønske, at du kunne, Tom.. Virkelig.. Men.. det er vel bare, at gøre det bedste ud af de midler og muligheder, som man har… ikke?” spurgte hun roligt. Hun hævede stille hånden og tog omkring hans hånd. Hun trykkede om den. ”Jeg kan ikke blive her længe, Tom.. Så lad os nyde det, mens vi nu kan,” bad hun endeligt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 19:48:23 GMT 1
tom smilte rolige og kysset hinden let på munden han følte sig lyklige nu og det ville han ikke midste igen " jeg har taget noget morgen mad med til dig skat jeg håber du ka lig det jeg vidste ikke hvad du spiste så jeg tænkte bare let på det selv " rolige tog han et fad med med æble og salat og lidt kød som han hadet fanget et sted " her prøv det her " svaret han og tog et æble og viste det hen mod munden til indira han elsked hinden og han ville kun det bedste for hinden hun minde ham let som sin mor sød og forstøne over for en vær han ville sådan ønkse han kunde vise hindens sin fammile men han kendte dem ikke regtit måske skulde det være det han skulde de næste stykke tid vis han nu fandt en fætter eller søster eller noget andet i den stil som han ikke kendte til han smilte rolige og tog selv et æble i munden og tykket det " jeg tror jeg har fundet det jeg skal lave de næste par dage her " sagde han med æblet i munden mens hans øjne strfete uden for
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 20:11:48 GMT 1
Indira trak vejret dybt, og vendte blikket mod hans skikkelse endnu en gang. Kysset besvarede hun næsten med det samme og næsten uden at tænke over det, for hun kunne jo lide det, når han gjorde det. Han tog sig så godt af hende, og det var noget, som hun uden tvivl godt kunne lide, for løgn var det jo trods alt heller ikke i den anden ende. Tungen strøg hun let over sine læber, inden hun vendte blikket mod indgangen og mod vandet. Hun smilede let for sig selv. ”Du tager dig så godt af mig, Tom.. Det værdsætter jeg virkelig.” Selvom det som de spiste på landjorden, nok var meget anderledes, end det som hun ellers var vant til, så var hun ikke bange for at prøve det. Hun tog imod noget af det som han gav hende, kun for at tjekke det over med fingrene først. ”Det ligner slet ikke noget af det, som vi spiser under havet.. Det er nok mere.. tang, fiks og krebsdyr,” sagde hun med en rolig stemme. Æblet holdt hun dog i hånden, inden hun yderst forsigtigt tog en bid. Det havde en sjov og syrlig smag, som hun faktisk godt kunne lide. Hun smilede let for sig selv og tog så en større bid, præcis som han havde gjort det. Det smagte jo faktisk ganske godt! ”Hvad skal du lave de næste dage her?” spurgte hun med munden fuld af æble, da hun igen vendte sig mod hans skikkelse.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 20:23:08 GMT 1
Tom smilte rolige " et sted af bo jeg overvejer det virklige så der ikke er så langt i mellem os helle tiden der går en å længer oppe og en ud til en sø der kunde vi være i fred fra alt ting og så der heller ikke langt til byen så vidt jeg husker " svaret han rolige mens han tøre sig om munden han ville vise hinden det sener når hun safølige kunde komme i vandet han smilte let og satte sig om bag hinden mens han kyssset hindens hals og brummet lidt mest for at kilde hinden let " jeg ville prøve at finde arbarjdet der må være noget jeg er god til med mine evener og hender " han grinte let bag efter og lage sig ned sammen med hidnen igen og lage sig dog over " Indira og så i hindens øjne hun var nu skøn " jeg ville altid tage mig af dig så god som jeg nu kan " rolige grinte han og kysset hindends bløde mave
|
|