0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2013 0:00:42 GMT 1
Jessabelle stod på sit værelse på kroen og kiggede ud af vinduet. Det var blevet lavet efter Aidaya havde sparket det ind den anden dag. Tanken om den dag kunne stadig gøre Jessabelle helt og aldeles rasende! Hun sukkede stille og lukkede øjnene. Hun var sikker på at dette var den bedste beslutning for hende lige nu. Hun havde en Mission og det var meningen at hun skulle have været i gang for dage siden men hun havde ikke haft overskudet. Efter at Mother Fate havde healet hendes sår og hendes skænderi med Aidaya så havde hun egentlig bare sovet. Hun havde vel et sted haft brug for det for det var normalt ikke meget søvn der tilfaldt hende. Roligt sukkede hun men tog sig så sammen. Hun gik hen til sin seng og samlede sin taske op. Stille strøg hun hånden hen over den bløde sengetøj og smilede stille. Hun ville virkelig komme til at savne kroen her mens hun var væk. Hun smed den sort kappe om sig og gik så neden under for at tage afsked. Tony stod bag baren og var ved at gøre klar til dagens kunder. Det var stadig ufattelig tidligt om morgenen men han var altid i fuld sving. ”Så er det tid?” Hans stemme var trist men Jessabelle smilede stille og gik om bag baren, gav Tony et kram og et kys på kinden. ”Du har passet så godt på mig i mange år. Men jeg har noget jeg må og skal gøre og den sti leder mig væk herfra. Tak for alt det du har gjort for mig og stået model til. Det kan ikke have været helt let” sagde Jessie stille. Hun sendte ham et sidste smil før hun valgte at gå hen mod døren. Hun smed hætten over hovedet sådan så hun var helt dækket før hun åbnede døren og lod vinden omfavne hende. Hendes følere var allerede i gang, de undersøgte området for at se om der var nogen men der var tomt, hvilket behagede Jessie fint. Hun vendte sig roligt mod Tony som stadig stod indenfor. ”Dette er ikke farvel” hendes stemme var blid som den milde morgenvind og uden et ord mere satte hun af fra jorden og lod vinden føre hende med sig. Hun lukkede roligt øjnene og kiggede ned mod Ityrial som hun snart havde lagt bag sig. Hun skulle nok vende tilbage en dag men lige nu var der noget andet hun skulle nå, noget som var vigtigere. Efter hun var kommet ud af byen landede hun stille og fortsatte sin vandring mod hendes nye hjem.
//OUT
|
|