0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2013 23:06:35 GMT 1
Tenebrae Ceciderint
Okay. Gruppen her er speciel. Den er drevet af en enkelt kvinde, Jessabelle, som i gruppen går under navnet Morgen Dug. Der er ingen i gruppen som kender hendes rigtige navn og det er også sådan hun gerne vil have det. Hun vil heller ikke vide de andre i gruppens rigtige navne og får dem til at opfinde et dæknavn som hun kan bruge. Når der bliver holdt møder i gruppen så er det påkrævet at man har kappe og hætte på sådan så der ikke er nogen der kan genkende de andre medlemmer. Det er en sikkerhedsforanstaltning sådan så hvis en bliver fanget så kan den person ikke trække resten af gruppen med sig ned i støvet. Den gyldne regel er at hvis man bliver fanget er man alene, der er ingen kære mor i denne gruppe for deres mål er det vigtigste. De er heller ikke blege for at indgå aftaler med andre grupper for at få gennemført et mål som de ikke selv kan klare. Alt dette bliver selvfølgelig gjort i al hemmelighed og alle parters identiteter bliver beskyttet for en hver pris.
Stillinger:
Alle får en stilling i Tenebrae Ceciderint. Øverst står Jessabelle og hendes opgaver er lidt af hvert. Hun kan spionere for at få informationer fra fjenden men mest af alt er hun meget mere lidt på og hårdt, en angriber som destruere ting og sager. Den højre hånd er på samme plan. Spionerne er dem som ikke er så gode til at kæmpe, dem som med lethed kan få informationer ud af folk og det er noget denne gruppe har meget brug for. Assassin, en dem der helt stille og roligt kan gå ind og slå en eller anden ihjel uden at efterlade nogen spor. Destroyers er dem som laver så meget ballade som muligt. De ødelægger så meget som muligt og slår så mange ihjel som du kan komme til. The Arcanes er dem som laver lidt af det hele. De kan både destruere det hele men også være stealthy og rolige (For at alle ikke vælger The Arcanes så spørg om lov til denne stilling og så kan vi snakke om det ). (der kan komme flere stillinger og jeg er åben for forslag )
Leder: "Morgen Dug" (Jessabelle)
2. in comand: Ingen (Jeg ved ikke om der kommer en men det bliver en jeg vælger)
Højre hånd: Ingen
Spion: Spion: Spion: Spion: Spion:
Assassin: Assassin: Assassin: Assassin: Assassin:
Destroyers: "Glødende klinge" (Elvolganta) Destroyers: Destroyers: Destroyers: Destroyers:
The Arcanes: "Mother Fate" (Paige) The Arcanes: The Arcanes: The Arcanes: The Arcanes:
!OBS! Huske at finde på et dæknavn til når i melder jer på her
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2013 16:06:20 GMT 1
Hvem: Elvolganta van de Pelt
Grundlag: Da han tidligere selv har været konge, og blev stødt af tronen, har han et naturligt og stærkt had, til netop dette kongehus.
Dæknavn: Glødene klinge (eftersom hans sværd faktisk "gløder")
Muligheder: Assasin, Destroyer & våben-/rustningsleverandør
Race: Warlock - Fysisk styrke er desuden enorm, fra hans tid som horror og hans liv som smed
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2013 18:03:51 GMT 1
Uhhh du skal være så velkommen Elvo tror du ville egne dig så godt som destroyer og når du så også er smed så får du sikkert meget arbejde igennem denne gruppe jeg skriver dig på nu og må du ødelægge så meget som muligt!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2013 18:17:55 GMT 1
Er der noget du ønsker ødelagt før andet, må du endelig skrive en PM - Vil blive betragtet som ingame ordre
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2013 18:31:40 GMT 1
Jeg tror jeg opretter et ordre forum inde under brevveksling hvor der kan udstedes ordre og sådan noget snakker med matt og silia om det her lidt senere
|
|