0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2013 22:38:30 GMT 1
Hej og velkommen til mit ”Siggy Hjørne”
Jeg har fundet ud af hvilken skøn verden det er at lave siggy’er og jeg kan simpelthen ikke få nok af det. Dog kan jeg ikke blive ved med at lave mig selv characters for at få stillet mine lyster. Det her er I kommer ind i billedet. Hvis i kunne tænke jer en siggy til jeres profil, så vil jeg med glæde tage imod udfordringen. Jeg vil selvfølgelig gå efter et pænt design, men hvis der skulle være nogen krav, eller at men er utilfreds så bare sig til. Så skal jeg nok prøve igen.
Eksempler på siggy'er:
Det eneste I skal gøre er at udfylde et enkelt skema som kommer her:[b]Størrelse[/b]: Der findes mange forskelige størrelse som ens siggy, men hvis det skal have en bestemt størrelse, så skriver du bare. En god standard størrelse er 650x300. Eller i kan lade mig vælge ;) [b]Billede[/b]: Hvilket billede skal din karakter have? Indsæt et billede, eller gerne flere. Vær venlig at bruge den her kode pr. billede: [URL=http://Dit link]Navn på billedet[/URL] [b]Tema[/b]: Hvis dit siggy skal have et specielt tema eks. vand, dens evner, eller en bestemt farve så skal det skrives her. Skal der være et bestemt tema over det, foreksempel noget med din karakters evner eller nogle bestemte farver det skal være holdt i? [b]Tekst[/b]: Vil du have en sætning eller andet såsom navn stående skal det skrives her. Og hvis du har en bestemt skrifttype i tankerne [b]Andet[/b]: Er der andet jeg skal være opmærksom på når jeg laver dit siggy. See ya! ~Maddie
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2013 15:48:39 GMT 1
Størrelse: Du vælger! :3 Billede: - min fc hedder Brooklyn Decker, i tilfælde af du ikke kan bruge de billeder jeg vælger kan du selv vælge :3 Billede 1Billede 2Billede 3Billede 4Billede 5Tema: Hun er Holly Grail, hvis det er muligt kunne det fedt om du kunne fremhæve englesiden og den sensueldæmoniske side af hende :3 Tekst: Intet xD Andet: nope xD
|
|