Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Aug 2, 2013 19:50:18 GMT 1
Følelsen af at miste noget så værdifuldt som sine forældre, var skam et tab, som Mattheus kun var alt for godt kendt med. Han havde mistet sin mor da han havde været ganske lille, og selv stået og set til at han pludselig stod med det hele selv, plus en lillesøster, som ikke engang havde lært at gå, så det havde uden tvivl været en meget hård omgang for ham. Han betragtede hende med en sigende mine. At hun var ked af det, og var berørt af tabet, forundrede ham ikke, for selvom hans mor var kommet tilbage, så var det endnu noget som berørte ham på en måde, som han slet ikke brød sig om. Han vidste hvordan det var. Dem som ville påstå, at de ikke var påvirket af tabet, løj uden tvivl, selvom det jo naturligvis måtte være deres egen sag. ”Jeg tror der er flere som ved hvordan du har det, end hvad du går rundt og tror. Desuden skal du ikke stole på dem, som benægter et savn, for vi ved alle sammen, at det er der. Visse er heldige.. Såsom jeg, at få sin mor tilbage, men det er og bliver nok aldrig nogensinde det samme igen,” fortalte han ærligt. Han ønskede at hun skulle stole på ham, også fordi at det var vigtigt, at de fik et godt og solidt samarbejde op at køre de to imellem. Hun stolede på ham så langt.. og det var uden tvivl en tanke, som i sandhed måtte glæde ham som intet andet i den anden ende.
Det glædede uden tvivl Mattheus, at Kellan var så åben for det, og det virkede jo næsten til, at det faktisk var noget som hun næsten.. glædede sig ved, at hun skulle til at være hans dronning, hvilket var en tanke som han virkelig godt kunne lide, for han ville jo rigtig gerne vise at de kunne være et stærkt regentpar, for det i sig selv, var han slet ikke i tvivl om. ”Vi skal nok snart få dig i gang,” sagde han med en næsten morende stemme. Det morede ham virkelig, at se hende på denne måde. At hun ville trække sig helt, var han dog ikke helt tilfreds med, også selvom han accepterede, at der var ting, som bare skulle gøres for hende, og det var noget som han havde selv den største respekt for. Han nikkede sigende og anerkendende i hendes retning. ”Det forstår jeg skam udmærket godt, Kellan, og jeg forstår også at du har brug for tid for at få det hele til at falde ordentligt på plads. I mellemtiden, vil jeg ønske dig en fortsat god aften. Træningen får jeg sat i gang fra i morgen med Enrico. Jeg skal nok bede ham om at stå klar foran tronsalen,” afsluttede han sigende, inden han bukkede med hovedet mod hende. Hun var jo trods alt hans kommende dronning, og det var noget som han faktisk var ganske godt tilfreds med. Han så til at hun forlod hans gemakker, inden han selv roligt lagde sig til rette i sengen. Han havde en rigtig god fornemmelse omkring det.
//Out
Det glædede uden tvivl Mattheus, at Kellan var så åben for det, og det virkede jo næsten til, at det faktisk var noget som hun næsten.. glædede sig ved, at hun skulle til at være hans dronning, hvilket var en tanke som han virkelig godt kunne lide, for han ville jo rigtig gerne vise at de kunne være et stærkt regentpar, for det i sig selv, var han slet ikke i tvivl om. ”Vi skal nok snart få dig i gang,” sagde han med en næsten morende stemme. Det morede ham virkelig, at se hende på denne måde. At hun ville trække sig helt, var han dog ikke helt tilfreds med, også selvom han accepterede, at der var ting, som bare skulle gøres for hende, og det var noget som han havde selv den største respekt for. Han nikkede sigende og anerkendende i hendes retning. ”Det forstår jeg skam udmærket godt, Kellan, og jeg forstår også at du har brug for tid for at få det hele til at falde ordentligt på plads. I mellemtiden, vil jeg ønske dig en fortsat god aften. Træningen får jeg sat i gang fra i morgen med Enrico. Jeg skal nok bede ham om at stå klar foran tronsalen,” afsluttede han sigende, inden han bukkede med hovedet mod hende. Hun var jo trods alt hans kommende dronning, og det var noget som han faktisk var ganske godt tilfreds med. Han så til at hun forlod hans gemakker, inden han selv roligt lagde sig til rette i sengen. Han havde en rigtig god fornemmelse omkring det.
//Out