0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2013 11:48:34 GMT 1
”Hvis du ikke havde opdaget det allerede, så er jeg ikke ligefrem esensen af en normal kvinde” sagde hun en smule genstridigt. Hun havde ikke på noget tidspunkt tænkt sig at skulle være med kun en mand. Det ville fandme blive for kedeligt i længden. ”Du kunne også lade være med at stikke sådan noget op i hovedet på den” sagde hun med et fnys, som hun gav sig til at sætte sig op på hesten igen. Da hun endelig kom op i lodret position igen fiskede hun tøjlerne frem og bakkede en smule tilbage fra, hvor Groa stod. Hun slog hendes forklaring omkring den underlige plante væk og kiggede i stedet ned på hende, da hun kom med sit forslag omkring musik. ”Tror jeg springer over for denne gang. Jeg har en del at tage mig til” sagde hun lettere koldt, vendte hesten en enkelt omgang og satte så i gallop mod slottet igen.
// Out //
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2013 12:31:56 GMT 1
Da Mallorie red sin vej løb Groa to skridt efter hende, med en hævet finger, men så spirede et lidt mere ondskabsfuldt smil frem på hendes røde læber. "Så er vi to min gode dame, så er vi to." Hun børstede omhyggeligt sine klæder og tørrede sin pande i ærmet. "Pfft! Det var tæt på med det dyr, for tæt. Sære skabninger."
Hendes øjne klemtes sammen til et snu ræveblik, og fingeren kørte hen af hendes hage. "Hmm.. Hun arbejder for kongen, på slottet, den Mallorie. Side om side med kongen. Hvor storslået! Og såå... Er du ret pæn en ungmø, er du ikke Mallorie? Jeg kunne godt lide hendes hår. Åh tro mig, du vil have det til gode, for noget siger mig at vi skal se meget mere til hinanden, vi to." Hun slikkede sig om munden.
Som hun vendte sig om med kurv i hånd, dalede de blege farver ud i en blanding af solbrun kulør, og rosa- så rødt hår. Med et par skridt groede hun omkring 10 cm i højden og lod sin hånd glide ned af de nu mere fremtrædende kurver. Tøjet var begyndt at stramme.
"Pfft!..." Hendes blik stirrede op mod den grålige, let belyste himmel. "Jeg vil virkelig gerne have sådan et hår." Med disse ord vandrede hun afsted af samme sti, som hun før var kommet.
//OUT
|
|