0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 1, 2013 21:50:01 GMT 1
natten havde endnu engang overtaget dagen der nu var fortid. Asuna sad ved et bord i hjørnet af kroen med et lille glas fyld med en klar væske i. hun havde sin mørkerøde kappe på hvor hætten var slået op så hendes ansigt var godt gemt væk. hun havde ikke været så heldig med at vise sine røde øjne i denne by indtil videre. de fleste blev lidt bange for de røde øjne. hun så ned i det klare væske i glasset. det var en uinteressant drik og den hjalp på ingen måde hendes sult. efter hendes mors død havde været svært for hende at finde nok blod, hun havde da nedlagt et par væsner og fået blod, men hun følte sig mere svag end hun var van til. det var svært at være på egen fod og hun var stadig ikke sikker på om hendes far ville tage hende til sig. hun sukkede svagt over alle de tanker. hun havde sådan glædet sig tl at komme til denne by for at møde flere lys væsner og opleve et mere lyst og muntert miljø. nogle gange kunne det mørke bare blive for kedeligt for den alt for nysgerrige unge vampyr. men indtil videre var det gået dårligt med gode oplevelser fra denne by. det var vel også klart.. en vampyr var nok ikke en af de mest velkommende væsner. især ikke en vampyr som hende der ikke kunne finde ud af at finde nok føde selv så hun ville pludsleig nemt kunne miste kontrollen og gå amok. men hun prøvede så vidt muligt at undgå det. med sin blege elegante hånd skubbede hun det lille glas væk fra sig og så lidt op fra hætten så de røde øjne lige kunne skimtes under hætten.
//håber du kan overleve den korte længde er ikke altid så god til at starte ^^ //
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2013 15:16:34 GMT 1
Tom vidste ikke helt hvor han var hænde men han vidste han var på vej mod sit gammel hjem og tom ville helst ikke blive set sammen med ander i nærheden så han tog en maske på for at skjule sig så gik han rolige ind i kroven hvor han kunde se onde væsner nogle visked at de kunde mærke han var troldmand tom blik stiret langsomt inde fra masken og med hans tav gem godt ind til ham vis nolge varmpyr prøvet at andgribe ham ville han hurtige kunde forsvar sig han hadet helt glemt hvordan de her steder var har lugte virklige fælt at mørkt Arua han måtte holde det i sig bare en dag stille gik han over " en øl tak og noget brød til at skylde ned med " bartænderen kikket med øjet hævet og kikket surt på ham " vi saver ikke ting for folk som dig " Mumlet han lidt surt og pusset vider med et gals tom selv bliv lidt Irteret og tog hårdt fadt om kro fatterns jakke " Hør her Mester jeg har gået her inde i virklige mange år og vis jeg skal hente min hr gør jeg det gæren og fortæler ham hvordan den kan være jeg ikke for noget på hans order " bartærnden tav lidt og gik rolige tilbage " nej nej Behøves ikke du må godt få noget mad og drikke tag bare til dig " tom kikket lidt og hævet øjet inde under masken
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2013 18:30:23 GMT 1
Asuna så en mand komme ind i kroen og meget hurtigt kunne hun mærke den blod der løb igennem hans åre på grund af hendes evne. det var e blod type hun kendte til.. en magiker. hendes hoved blev lagt let på skrå og et lille smil formede sig på hendes fine lyserøde læber. han var et interessant væsen efter hendes mening, da hun aldrig havde mødt en levene magiker. hun have kun oplevet magiker blod fordi hendes gamle tjener havde bragt det til hende. hun havde jo ikke ligefrem haft så meget at gøre med at skaffe blod selv og det gav bagslag nu når hun ikke havde hendes mor længere og hendes tjener ikke længere var bundet til familien. et lille suk forlod hendes læber. den tjener havde været hendes bedste ven så længe, men så vidste det sig han egentlig var ligeglad med hende i sidste ende. hendes tankestrøm blev meget hurtigt afbrudt da hun hørte magikeren råbe op og igen fangede hendes opmærksomhed. nu begyndte det at blive rigtig spændende. hele situationen var lidt mærkelig for Asuna mest fordi hun kke anede hvordan sådanne steder fungerede. hun havde ikke været på kroer så meget før hen, men det skulle hun nok lære på et tidspunk for hendes far ville nok ikke havde hende boende forevigt. den unge vampyr betragtede magikeren med et studerende blik og glemte helt at skjule sine røde øjne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2013 20:39:59 GMT 1
tomas hadet ikke set den lille varmpyr der sad og sturdert ham han var også lige glad stille og rolige gik han med tunge skridt hen af gulvet mens bliken gled hen mod ham mens han gik Ikke fordi tom gjord nogle mod stand han kikket lidt ondt på en Skikklse som kikket på ham med sine skabe tand stikke ud af det ene hjørne tom kunde indte se und over Arua da han bliv født unde syn næsten Altså han sukket lidt det minder for meget om de gode gammel dage hvor han kom op og slås her inde af og til men det skete ikke så tidt rolige satte han sig ned i et hjørne og tog masken stille af man kunde ikke se andet ind øjne som glødet af Ran Enagie stille tog han en bid af brødet og drak noget øl mens hans øjne Søkte på de mange Mørk aruraet væsner som holdet til her kun nolge meget for der ikke var han vidste der var varmpyr men så længe de var inden i n korv så kunde han ikke gøre noget med minder han gjord det i selv forsvar han lage sin stav som Skindet lidt som solen og var næsten lige så varm men dog brandet den ikke noget om kring sig han sukket lidt og tænke på at gå lige så snart han var færdi her igen der var ikke noget at komme efter syntes han tom var kun kommet her forde han Skulde have fadt i nolge sten til hans maske i jern den ville styrke den plus en hals kede nu hadet han foget tjænt nok pengen ind til det
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2013 23:47:53 GMT 1
Asuna fuldte denne magiker med et nysgerrigt blik. han var meget kold og ligeglad med sine omgivelser lignede det. den lysende stav der nu lå på hans bor, mindede meget om solen og det fascinerede hende egentlig en del. hun havde altid haft en interesse for væsner i daglys og solen, da det var to ting hun aldrig rigtig kom til at opleve ordenlig. hun havde gået i solen godt dækket til med sin kapper så intet af hende kunne rammes af solen, men hun havde ikke kunne holde til det ret længe. så meget hurtigt var hun fundet ind igen, så det ay han havde sådan en stav som lyste sådan. det afskræmte måske andre vampyre men det fascinerede Asuna utrolig meget. den unge vampyr rettede sig lidt i ryggen og rejste sig roligt op, hvorefter hun med meget forsigtige yndefulde skridt gik lidt mod den fremmede magiker. hun vidste at sådanne ting kunne være farligt, men hun dømte ingen og ville ikke lad hendes nysgerrighed stoppes af at magiker og vampyre måske ikke lige var de bedste venner.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2013 18:25:14 GMT 1
Tom kikket rundt ikke fordi der var en Dårlige Stemigen så var den faktis meget god når man tænkte på at det ikke var væsner som tom brød sig så meget om stille kikket Tom hen mod Asuna en lille menske Skiklse og så kunde man regtit se hans blå Arura 'øjne stille tom hævet et øje og kikket ned mod sin suppe og brød han spiste rolige vider mens han kikket hen mod staven der lå i Hjørten ha ville vide hvad hun ville og hun ville ham noget ondt for vis hun var ude på det kunde tom nemt skade hinden vis det var det i sær når Tom hadet sin stav gjord hans magie lidt mere nas ind vis han ikke hadet dem tom skulde bare finde en lære der ville under vise ham det var temlige svært men han kunde godt klare det han kunde nogle gode men nemme magier og nolge man sent ville Glemme stille fumlet han med lille Spidst Crystal han hadet i sin hånd og puset rolige lys ind og stille på træ broet han elsket Magi men han kunde ikke se så meget Vilket avet ham Virklige meget
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2013 19:40:42 GMT 1
Asuna kom tæt på den fremmede magiker, men holde sig dog en smule på afstand da hun ikke var sikker på om den lysene stav kunne skade hende som solen kunne. hendes blik var utrolig nysgerrigt og smilet meget selvsikkert "undskyld mig hr.... hvad er det De laver?" spurgte hun helt uskyldig og så høfligt som et lille barn. alt i alt lød hun bare som et nysgerrigt helt uskyldig barn. hendes rødeøjne kunne lige ses under hætten, som nook var det eneste der svarede imod at hun bare var et lille uskyldigt barn. hendes blik fulgte en hver ting manden gjorde og da han fik crystalen til at lyse lidt, gik hun et lille skridt tættere på da lyset dragede hende. hvilket nok var meget underligt da hun jo trodsalt var en vampyr. men hun havde altid fuundet alt det forbude og farlige for vampyre, som noget utrolig spænende og interessant.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2013 20:16:16 GMT 1
Tom hævet et bilk da han hørte en kvinde snakke til ham han vendte hovdet lidt " tja lige nu Spiser min mad " sage tom lige så stille og kikket rolige mens tom tog en bid af sin brød han kunde mærke at hun var varmpyr da hun var lidt bange for hans stav " du kan lige prøve på noget Varmpyr jeg kender alt til jer og jers Falster " tom kikket hårt på hinden så man kunde se hans Skrammen øjne " jeg ser alt det onde inden i folk som jer " tom kikket igen ned mod sin mad og spidste vider mens han så på sin crystal og kunde se hun var fasineret af den han sukket lidt og kikket på hinden igen hun hadet ikke noget valg han smilte lidt igen " unskyld jeg...... jeg har bare ikke overskyd til Venlige til rat mange varmpyr " sagde han lidt mens han kikket ned på Crystalen og på hinden stille og rolige tog han om den og kasted den hen mod hinden " her den skader ikke Din hud " Tom smilte rolige til hinden og spidste vider
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 11, 2013 20:27:49 GMT 1
Asuna lagde hovedet let på skrå af magikeren direkte had til hende og spydige kommentar. hun sagde dog intet til det, da hun ikke forstod han allerede ikke kunne lde hende. hun forstod ikke altid det med folks fordomme, da hun ikke selv sådan tænkte dårligt om nogen før de havde gjort hende noget ondt. nok også derfor hun ikke altid var så heldige med disse væsner der bare ikke brød sig om vampyre. et lille smil tegnede sig dog på hendes læber da Manden fuldstændig vente holdning til hende. hun greb crystalen som han kastede til hende og hendes blik var hyldet ind i betagelse og nysgerrighed "Hvor er den smuk" sagde hun med en meget blød og nemmest barnlig stemme. meget uskyldig. stille faldt hendes blik igen på ham, hvorefter hun langsomt og yndefuldt gik lidt tættere på ham "hvorfor har De sådan et had til vampyre min hr?" spurgte hun stadig med den barnlige og uskylde stemme der havde en nysgerrig undertone. igen betragtede hun crystalen med et betaget blik
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 18:24:56 GMT 1
Tom tog stille og staven og så på Vampyren mens hun gik vider " det tæt nok Kvinde " sage han mens han vente på hvad der skulde ske og det ved kom ikke inde hvorfor han hadet varmpyr såddan " det ved kommer ikke dig" sage tom han stolde ikke på hinden i nu hun skulde vinde hans tild lide men da hun var varmpyr så ville Sikkert blive svært mens han kikket lidt op og ned af hinden vis hun ville være venner med ham så skulde gå lige til han sukket stille mens han kikket ned på sin mad som var ved at blive tom han tog stille den sidste bid og suppen spiste han også og lage hånden på maven " uu det var godt " sagde tom stille til sig selv han brød sig ikke om vis Fremdet væser kom alt for tæt på ham stille vete han sig mod hinden hun virked meget Nyskerige tom så lidt han skammet sig lidt han brudet ikke være så hår mod en ung kvinde som hinden tom gjord teng til at hun måtte sætte sig overfor ham " Unskyld Gamle vane..... jeg bryder mig ikke så meget om varmpyr for de jeg er eller var Slave for en Vampyr og har været det helte livet " sagde tom stille og foldet sine hænder mens han samtide lage staven væk " men der ligger mere i det og det skal du nok få på et tids punkt "
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 20:34:52 GMT 1
Asuna stoppede op med det samme da han sagde hun ikke skulle komme nærmere og blev tydeligt skuffet over han igen afviste hende. hun ville gerne vide mere en ham for han var den første magiker hun havde snakket med og han havde sikkert en masse spændende historier. hun studerede en hver af hans bevægelser med et nysgerrigt barnligt blik. hendes udstråling havde en store barnlighed oh uskyld over sig og man skulle næsten ikke tro hun var en vampyr, på nær det røde øjne og den porcelæns blege hud.. og for ikke at glemme det ikke bankene hjerte. hun fik store øjne i det han gjorde tegn til hun måtte sætte sig og sagde undskyld og endelig begyndte at snakke fik hun et sødt smil på de lyserøde læber. det var da ikke en særlig rar ting han fortalte, men han snakkede da. hun satte sig så overfor ham med et glad smil dog så hendes spidse tænder lige kunne ses svagt "hvem er den grusomme vampyr?" spurgte hun så nysgerrigt.. det kunne være hendes far kunne gøre noget for at hjælpe den stakkels magiker? måske ikke, hun burde nok ikke nævne sin far i denne sammenhæng hvis denne mand havde det så svært ved vampyre. hun lagde krystalen som han havde kastet til hende, på bordet igen dog så den lå lige foran hende. hun kunne godt lide den krystal og ville helst ikke havde han tog den tilbage lige med det samme.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 20:50:20 GMT 1
Tom tog stille om sit glas mens han kikket ind i Crystalen " det husker jeg ikke mere " kom det lidt stille fra ham stille og rolige kørte han en finger rundt om det " jeg tror jeg har haft så stor et had til vampyr at jeg Glemte hvad han heder men jeg ved hvem det er " sagde tom man kunde mærke en lidt hår vind komme i gemmen rumte og slukked alt lys i nærheden folk begyndet at brokke sig " Hey Styr lige din Magie Mager " sagde Kro fatter mens han kikket på tom som var den enste " Unskyld" svaret han Snævtert og tændet lysne med et knips med fingeren det var meget spænde at kunde magie men den kunde også være skadlige " magie er Skøblige og bruges kun til forsvar Arldige angrab " sagde tom stille til Asuna og kikket på Crystalen igen det var et Trik hans Mor hadet lært ham da han var lille da hun for det meste brugte Crystal i sin magi det var meget efter Træket til det han Smilte stille over til hinden " hvor gammel er man så " kom det lige ud fra Tom mens han kikket rundt med sin helt blå øjne som var Arua Agtit
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 21:24:45 GMT 1
Asuna lagde hovedet let på skrå og undrede isg lidt over han ikke kunne huske sin egen herres navn? det må virkelig være et stort had når han havde det sådan. den vampyr måtte havde gjort noget virkelig slemt.. hun skulle bruge magikeres navn så kunne hun måske få mere afvide om hans herres af hendes far.. måske hvis han vidste noget selvfølgelig. hun vidste godt der fandtes vampyre der ikke ligefrem var god, men nogen som kunne skabe et så stort had havde hun ikke lige regnet med. hun så lidt rundt på lysende der slukkede og efter hun hørte det lille knibs så hun nysgerrigt på at de alle tænde igen. hendes blik faldt så igen på Magikeren... bare hun kunne magi, det var så spændende. hun hævede stille øjenbrynet bruges kun til forsvar?.. "men hvis du brugte det som angreb kunne du måske komme væk fra din herre?" spurgte hun meget ligeud og tænkte ikke det måske kunne være fornærmende eller noget der kunne gøre ham vred. men sådanne ting tænkte hun bare ikke rigtig over. hun smilte til ham "jeg er 10.000 år" sagde hun ligefrem og smilte stolt hun var en ung vampyr, men hun var stadig stolt af sin alder "hvor gammel du så?" spurgte hun så nysgerrigt.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 15, 2013 21:37:16 GMT 1
Tom rysted på hovdet og sukket stille " jeg ville ikke kunde gøre ham noget og jeg ville heller ikke regtit være fri Før den kuntakt bliver taget fra ham og givet mig i hånden " Sagde han med lidt dyster Stemme han kikket ned og Rysted på hovdet da hun nævet 1000 år begyndet han at tæle i Mennske ælder " så må du i menske alder være om kræng 18 " passer det ikke mig selv er jeg dog rat ung " sagde han stille med et smil på læben han ville ønske han kunde se noget som Helst men lige nu som det stod her måske vis de hadet måttes under andet tag ville han måske stole på hinde men de hadet også lige lært hinde at kende hvad skulde der ikke blive af ham unde nogle sted at bo og helle tiden rykke rundt i Fryk for at blive op daget vis han dog bare kendet sin Fammile historige som hans mor helle tiden sagde Han var en Dragon og Dragon var noget særliget men hvad viste han ikke
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 19, 2013 0:40:58 GMT 1
Asuna lagde hovedet let på skrå med et tænksomt blik. det undrede hende lidt at han skulle havde en kontrakt tilbage før han kunne være fri.. men det var vel bare en ting en som hende ikke ville kunne forstå uden videre. så thun valgte bare at nikke uden at spørge mere ind til det. da han så nævnte hvad hendes menneske alder ville være begyndte hun at fnise lidt "det er korrekt.. men det kan man vel også se på mig" sagde hun lidt mundtert og barnligt. yndefulgt og uskyldigt begyndte hun at lege lidt med en tot af sit lange sorte hår imens hun betragtede den fremmede mand med et meget studerende blik " må jeg vide dit navn?" spurgte hun så mere roligt og voksent, hvorefter hun lænte sig en lille smule frem.
|
|