Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Apr 27, 2013 21:55:36 GMT 1
Her noteres rygterne som er opfanget i Dvasias. Disse skal opføres som ved et normalt indlæg i 3. person datid. Så er det bare at slå ørene ud og skriv op hvad I oplever!
|
|
Dæmon
Ild-Dæmon, Is-Dæmon og Mental Dæmon
888
Let's see what the beast is up to this time..
|
Post by Lucifer Phoenix I. Jaceluck on Jan 22, 2014 20:43:02 GMT 1
"Det rabler da fuldstændig for Fyrsten! Er det ikke hvad han kalder sig? Vampyrfyrsten?" "Jo. Allerede der, viser han jo, at han er ved at blive direkte vanvittig. Du har ikke hørt det sidste nye, har du? Manden er blevet slået.""Hvad siger du?!" "Ja! Han er blevet slået i jorden! Rygterne siger, at manden har frasagt sig sin adelige titel.""Er du nu helt sikker på, at det er den samme mand, vi taler om?" "Tror du virkelig jeg vil lave sjov om den her slags?! Jeg siger jo, at manden har frasagt sig sin titel.. Den adelige titel! Til en warlock.""Er du sikker på, at det ikke er dig det rabler for?" "Gider du godt holde op. Warlockerne er ved at overtage her. Har du virkelig lyst til at underlægge dig dem? Kimeya Marvalo? Sephiran Acheron? Matthew Igleéias? De er jo over det hele nu!""Du har ret... Hvad tror du det her betyder?" "Hvad jeg tror det betyder, er vel underordnet? Warlockerne er ved at komme ind alle steder nu. Man siger jo selv, at Jaqia har fået et godt øje til Matthew. De ses meget ofte på slottet, af hvad jeg har hørt.. Og jeg hører rigtig mange ting."//Alexander har frasagt sig stillingen som Greve og skænket den videre til Sephiran Acheron. Rygterne siger dog også, at Jaqia ofte bliver set med Matthew Igleéias, og at Warlockerne trumler frem og indtager landet!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 25, 2014 18:36:08 GMT 1
"Du hørte godt, at manden blev gift, ikke?" "Jeg tror ikke, at nogen har misset det. Man skulle eftersigende sige, at det virkelig var stort." "Det skal jeg da lige love for. Så stort, at det næsten gik i stykker.. Har du hørt, hvad der er sket løbende efter?" "Neej...? Er der da sket noget?" "Så du har ikke hørt det? Man siger, at Sephiran har søgt om audiens ved den lyse konge af Procias.. En audiens!" "Er du nu helt sikker? Jeg hørte, at det rablede for ham efter hans bryllup, og han gik ind for at ødelægge det hele der.. Han fik sig vidst noget af en grum overraskelse. "Det er meget muligt, men det har jeg godt nok svært ved at forestille mig.. Han kan vel næppe være så uintelligent, at storme slottet alene? Nej, jeg hælder mere til at han forsøger en alliance.. af grunde, som jeg ikke lige har regnet ud, men det giver da god mening!" //Sephiran er blevet gift, og rygterne siger, at han nu sigter for nye højder, og har valgt at søge audiens ved kongen af Procias. Hvorfor vides ikke, men nogen går i troen på, at han har skiftet side, og forsøger nu, at indgå i en alliance med det procianske folk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 28, 2014 20:44:17 GMT 1
"Er du sikker? Har du hørte nye rygter?"
"Ja. Har du ikke? Rygterne siger at den der gruppe af mørke hadere, Tenebrae Ceciderint, er ved at komme frem i skoene igen?"
"Er du sikker? Er det rigtigt? Jeg troede at deres leder var død. Morgen Dug, var det ikke det hun blev kaldt?"
"Ja! Selvfølgelig er jeg sikker! Tror du ikke på mig? Og jo det var det men hun er vidst stadig i live og mere kampklar end før!"
"Det lyder farligt! Måske man skulle holde sig fra Castle of Darkness for en stund"
"Det gør jeg i hvert fald. Jeg vil nødigt fanges i krydsilden."
//Rygterne om at tenebrae Ceciderint var blevet opløst var en overdrivelse og lederen af ordnen er nu på færde igen med et ønske om hævn mod det Dvasiaske Kongehus//
|
|
Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Aug 23, 2014 8:40:44 GMT 1
"Lagde du også mærke til det i går?" "Lagde mærke til hvad? Jeg lagde kun mærke til at det rystede under mine fødder om morgenen." "Lige præcis! Castle of Darkness er stort et lagt i ruiner!" "... Hvad er det du siger? Var det de brag jeg hørte?!" "Det må det have været. Der er ikke meget tilbage af slottet længere. Tjenestefløjens tårn er revet.. jeg tror vedkommende var ude efter kongen.." "Hvem skulle de ellers være ude efter? Åh gud... Det er da forfærdeligt.." "Jeg ved det godt. Det kommer til at lægge pres på Mattheus i fremtiden. Tilgiv mig for at nævne hans navn, men det gør det.. Det spørges om det er en situation som han kan tackle. Man siger, at hans mor er rasende.." "Man kan jo kun håbe, at det er til det bedre, og at der sker noget nu. Tænk på alle de liv, som er gået tabt undervejs.. Det er på tide, at der sker noget." "Du har så evigt ret.. Jeg håber, at der sker noget nu.." //Castle of Darkness er stort set lagt i ruiner! Kongen og hans nærmeste nåede dog at blive flyttet, inden ulykken ramte disse. Det er særligt gået udover Østfløjen, Tronsalen, Træningssalen og Tjenestefløjen. Dette resulterer i at Dvasias ligger i et halvvejs kaos, da man er sikker på at dæmoner er indblandet!
|
|
Warlock
269
|
Post by Matthew Igleéias on Sept 13, 2014 14:34:23 GMT 1
"Han er død!""Hvem er død?" "Xavier! Du ved vores leder af markedet? Ham som sørgede for at vi fik varer som var i orden, og sikrede sig at alt var fryd og gammen.""Det mener du ikke seriøst, gør du?" "Jo jeg gør! Han er død!""Jamen.. hvordan kan det være gået til? Han var da ved godt vel og ved behandling på slottet..." "Præcis... Se nu hvordan slottet ser ud... Hans behandling måtte jo stoppe på det grundlag, ikke? Slottet blev jo halvvejs ødelagt og Lilith døde jo under det.. Det er deres skyld.. Det er dæmonernes skyld at det er sket!""Jamen... nogen er da nødt til at bøde for det her!" "Jamen hvem? Helt seriøst hvem? Kongehuset lægger hånden over Faith hvad det her angår! Hun har jo ikke styr på dæmonerne længere!""Vi er nødt til at gøre et eller andet.. Det kan ikke være rigtigt, at vores egen slags skal gøre den slags! Hvis hun ikke kan styre sin slags, så... så må vi straffe hende for den manglende kontrol!" "Det er de færreste som står hende nær, desværre.. Kimeya kommer man ikke i nærheden af, men der... der er jo..."//Xavier er død som følgende af den manglende behandling, som han fik på Castle of Darkness. Lilith døde under dette attentat. Dertil ønsker folk hævn over hvad der er sket, og at nogen skal straffes for de mange handlinger, som i tiden fremover kan komme til at lamme Dvasias' handel og marked. Faiths manglende kontrol over dæmonerne vækker frustration blandt landets borgere, som nu ønsker at skride til handling.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 1, 2015 12:59:57 GMT 1
"Jeg har aldrig set så mange i mit liv!" "Så mange hvad?""Så mange...Engle! og ikke hvilke som helst...Alle de historier min mor fortalte mig da jeg var lille, om disse engle der kom til dig om natten for at give dig mareridt? og hvis du gik ud midt om natten, ville de kidnappe dig og spise dig? De er her altså!" "Hahaha! Du mener dødsenglene? Det sidste jeg har hørt er at race er så spredt og tæt på udryddelse, at vi ikke skal regne med at se nogen foreløbig! De er så...egoistiske...Hvorfor skulle de resterne pludselig samle sig?"
"Grin du bare! Jeg siger bare...Dette er ikke godt! Der vil ske noget. En af mine naboer, som arbejder for de højere Herrer...Hun siger at hun har overhørt noget...Noget om disse engle. De skulle have fået en leder!" "Ej...Det er jo absurd. Nej, det der virkelig er spændende handler om Manjarno, har du hørt om den brændende by...?"
"Hold mund og lyt! Det er vigtigt! måske har de fået en leder der samler dem alle sammen?! Men hvem er denne leder og hvorfor samles racen pludselig? Tror du de vil jagte os og prøve at få magten i vores land?" "Du er så fuld af historier. Selvfølgelig vil vores dronning aldrig tillade det!"
"Nej...Nej måske ikke...Jeg lader mig nok rive lidt med...Men hvad nu hvis...?" //Dødsenglene har fået en leder som samler racen igen. Dette skaber røre rundt om, specielt i Dvasias, hvor englene samles, et forholdsvis hemmeligt sted. Ingen ved rigtig hvad der skal ske eller hvad dette vil betyde. Det er længe siden racen havde en fast leder og de har skjult sig siden, men fortiden ligger og ulmer og fremtiden virker pludselig usikker. Hvad skal der ske? Dette er i hvert fald hvad rygterne, og de nye ofre der dukker op rundt omkring, hentyder til. Men har de nu også fået en leder? Det er der ikke særlig mange der kan svare på... Hvad angår den brændende by i Manjarno...//
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 15, 2015 2:08:54 GMT 1
Har du ikke hørt dem? Hørt hvad?
Hylene fra skovene! Det er ulvene, de samler sig igen! Hvad så? Send dog jægere ud, der er vel nogen der kan bruge deres pels?
Ikke normale ulve, din idiot! Fatter du det ikke? Varulvene samler sig igen! Mener du det seriøst? Jamen… Det har de ikke været i flere år!
Der er vist en ny alfa på vej op i rækkerne… Én, som vil forandre på ting. Jeg hører at han er mere ulv end han er menneske! Familien som bor to huse fra mig fandt deres datter halvejst ædt inde i skoven forleden dag. De sværger på at de så ham! Er du sikker?
Selvfølgelig er jeg sikker! Jeg ved ikke med dig, men jeg kommer ikke til at bevæge mig ud i skovene ubevæbnet længere, specielt ved fuldmåne! Det er fuldmåne i nat… Lad os komme væk herfra! Jeg er sikker på jeg hørte et hyl…
//Loup har sat sig som sit mål at tage over som leder af Dvasias’ varulve, og samle alle ulvene i én stor flok under hans ledelse. Dette fordi han er utilfreds med den tidligere leders ledelse, som han mener i høj grad har holdt varulvene tilbage, og har ført til udspredningen rundt i Dvasias og Manjarno. Det er mange år siden varulvene sidst har været samlet på denne måde, og det vil uden tvivl føre både godt og ondt med sig//
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 7, 2015 2:20:07 GMT 1
"So, have you heard?"
"You're raving mad, Copper! It was the same thing last week. And the week before that! Every time we meet up for a round of cards, you keep talking about those damned vampires and that Lucian fellah, and those crazy rumors you keep hearing!"
"I'm telling you, Clay! There's somethin' fishy going on in Corvento!"
"Could you just deal the cards, and shut up for one second!?"
Og derved faldt stilheden over det lille bord, og entusiasmen fra den ene mand forsvandt som han delte kortene imellem dem. Copper delte kortene roligt, men Clay blev ved med at vende blikke fra kortene, og tilbage til sin livslange ven. Et suk forlod Clays læber...
"Okay, then! Let's have it?"
"You know me and the guys have been trading in bedrock stones lately, right? Obsidian, solid bedrock, and marble.. Well, lately we've redirected nearly all our shipments to Corvento. They just keep asking for more and more and more..! We'll run out before spring, if this keeps up!"
"Yeah yeah. Could you just get to the point already?"
"So, me and the boys bring our latest big shipment to Corvento, right.. seven wagons loaded to the brinck. And when we get to the drop-off point, we see this whole damned regiment of soldiers! ... I'm telling you, Clay. I have never in my life seen anything like it!"
"Well... what of it?"
"Vampires, Clay! An ARMY of vampires! And even more in the city! ... Fangs and everything! Wearing blood red armor, spikey and thick... Huge shields and helmets! Armed to the teeth, just standing there; waiting for us!"
"..."
"I nearly soiled myself when a couple of them came up to us! But then they just threw these chests at our feet... Chests full of gold! You can say a lot about these vampires. But they are damn rich!"
"What happened next?"
"Then these soldiers just start lining up to our wagons. Each of them took a crate, and went off to the town. There must have been tons of crates and stones, but these vampires just keep coming, and taking them off! There must have been hundreds of them! ... And before we were any wiser, the wagons were empty, and the Vampires were gone. Just us. Seven empty wagons. And a dusin chests of gold!"
"... What were they like?"
"I've never seen anything like it... I was about two seconds away from running for my life with a handfull of that gold... but they never so much as looked at us! I'm telling you, these Vampires are something different!"
"What'ya mean?"
"They didn't try to kill us, for starters! ... People say this Lucian fellah just popped up out of nowhere in Corvento. Wearing black robes, and holding sermons at the Church. And a few weeks later, these armoured vampires just showed up."
"Yeah, you told me that last week... but.. where did these freaks come from?"
"Some say they came down from the mountains. That they have some sort of secret stronghold, somewhere between Paggeija and Appolyon. And that they've been training there for a few thousand years. They say Lucian came from there, too."
"That's it! You've gone completely crazy! ... believing that sorta nonsense.."
"Take it as you will, Clay. But that's what I heard!"
"Anyway... what do these bloodsuckers need all that stonework for?"
"So, you haven't heard? ... Lucian has begun some kind of huge contruction in Corvento. Some people blabber about it being underground. But I don't know.. They're probably just building walls or whatever.. But hell, I'll keep taking that trip, with how well they're paying us!"
"Yeah, you're probably right... Now deal those cards, damnit! I gotta win off some of that gold!"
//Rygterne er så småt begyndt at gå i Dvasias, om Lucian Von Carstein og hans blodrøde hær. Rygter der fortæller om en hær af usædvanligt disciplinerede vampyrer, iklædt tykke pladerustninger af blodrødt stål. Bevæbnet med alt fra sværd til armbrøst. Det syntes en modstrid mod alt hvad man ellers skulle tro... en hær af vampyrer? Organiserede og veludrustede?
Ligeledes simrer det med rygterne om en stor form for konstruktion i Corvento. At Lucian skulle have igangsat en større udvidelse af Mausoleerne og katakomberne under Corvento. Såvel som en udvidelse af byen selv. Ikke træ eller tømmer, blot sten, obsidian, og marmor... En udvikling der især har båret frugt for handelsmænd og handelsvirksomheder i Dvasias og dets nabolande. Men selv med deres lommer fulde af guld fra Vampyrernes uanede rigdomme, kan mange ikke andet end at spørge; hvad er det mon Lucian og vampyrerne af Corvento har gang i?//
|
|