Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Apr 27, 2013 21:54:39 GMT 1
Her noteres rygterne som er opfanget i Manjarno. Disse skal opføres som ved et normalt indlæg i 3. person datid. Så er det bare at slå ørene ud og skriv op hvad I oplever!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2014 10:16:14 GMT 1
”Har du hørt det?”
”Hørt hvad?”
”Denjarna Dynithril er på færde igen!”
”Hvem har den kvinde nu fået fat i?
”En hel befolkning skulle det siges. Denjarna er blevet spottet adskillige steder her i landet.. Hun skulle eftersigende forsøge at samle landet, og med hende som dets dronning.”
”Ønsker hun virkelig at overtage tronen efter alle disse år? ..Tror du, at det kan lykkes hende?”
”Jeg ved det ikke.. Det skulle dog siges, at hun allerede nu står med en række følgere, og du ved jo, hvad man siger om den kvinde. Den kvinde har ben i næsen.”
// Rygtet om Denjarnas tilværelse i Manjarno har spredt sig. Efter lang tids hvilen, siges det, at hun har rejst sig og nu søger landets trone. Til det formål har hun allerede fundet et par støtter, og derfor er det blot et spørgsmål om tid, før hendes plan bliver sat i værk.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2014 18:53:27 GMT 1
"Hey! Psst! Har i også set hende?"
"Hvem?"
"Ja Death Vampyrens nye trofæ!"
"Hmm? Nye trofæ? Du mener vel ikke den kønne unge Ziya?"
"Jovist! Jeg så dem skynde sig ud fra kroen, så jeg fulgte med på afstand... De skulle hen og besøge ham den gamle Alkymist-"
"Ha! Sig mig har du ikke andet at tage dig til end at følge efter folk!?"
"Jamen ved i overhovedet hvem den mand er?"
"Ja! Den mand har altid passet sig selv. Ingen ved hvor han er fra eller hvem hans familie er."
"Hmm, det lyder yderst mystisk, men Ziya kender ham måske?"
"Hvad for dig til at tro det?"
"Ja hun blev da hængende i det hus hele natten, selv efter knægten havde forladt huset i en voldsom hast."
"Du tror da vel ikke at hun er Vampyren utro med ham Alkymisten, vel?"
"Hvorfor skulle han ellers storme ud og efterlade hende hos Alkymisten?"
"Du taler om ting du slet ikke kender til. Her! Spis din mad og gå op i seng så du kan sove rusen af dig. Vi har en lang dag foran os i morgen."
"Hmpf! Hun har dog stadig en forfærdelig lighed med den unge pige Yuuki, som boede her med sine tvillinger. Kan i huske det?"
"Den historie er ved at være så gammel nu, du tror da vel ikke at det stakkels barn stadig er i live efter at hun mistede livet for anden gang?"
"Jo, hvorfor ikke? Vi ser da hele tiden væsner omkring os, som er mere end 2000 år gamle, så hvorfor skulle det ikke også ske for hende?"
"Ingen har set skyggen af hende og selv hvis hun var i live så ville en hvis herre ikke være så tilfreds med det"
"Kimeya?"
"Aha, hvad tror du ikke han ville sige til at hun stadig var i live efter alle disse år? Den man er så forgabt i sin stolthed at han ikke ville lade det stå til i mere end ét døgn, før at han ville storme hertil og rasere det hele for at finde hende og rive knuppen af hende igen!"
"Hvorfor? Ved du ikke at det var ham selv der villigt søgte til hende efter hans brud med faith?"
"Hun ejede ingen respekt for sig selv ved at blive hængende ved en mand som ham og til endda at ende op med tvillinger og blive prostitueret? Nej, mange ting har jeg forståelse for, men ikke det."
"Hvordan skulle hun kunne gøre for at han stadig ville søge tilbage til Faith? Det var da ikke hendes skyld at han efterlod hende? Han traf et klart valg og skubbede hende derfor ud i rendestenen. Hvis der er nogen som du burde have ondt af så er det hende. Du ved selv hvordan det er at stå med børn på egen hånd."
"Hmpf! Spis din mad og gå i seng!" Ingen ved med sikkerhed hvem denne Ziya er. Nogen går i troen på at hun er Demian's nye hustru, mens andre tager sig nøje af lighederne imellem hende og Yuuki. Snakken går konstant på kroen, da hendes tragiske livstil fik stor betydning for den gamle bemanding på kroen i Marnjarno, der i sin tid var hende behjælpelig med pasningen af tvillingerne. Kendskabet til den gamle Alkymist er og forbliver meget lidt. Folk ved derfor ikke hvilken fortid der ligger gemt hos ham og hvilken betydning det vil få hvis de fandt ud af det. Ziya og Yuuki er dog én og samme person og tilmed Demian's mor. Bortset fra at folk tror at hun er Demian utro, så har de ramt ret godt plet om hvad hendes relation er til den gamle Alkymist, Nathaniel.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 28, 2014 19:23:11 GMT 1
DRAGE SPOTTET!
"Så du den?! Den fløj ind over byen for dernæst at lande i slotshaven," lød det ophidset fra den unge mand, inden han tog en tår af sin drink.
Kvinden kiggede nervøst omkring. Talte rygterne mon sandt? "Jeg har hørt rygterne.. Men kan det virkelig passe?"
"Om det kan passe? Jeg så den med mine egne øjne! Bæstet var enormt," sagde manden og lavede store armbevægelser. "Den lagde vidst hele slotshaven i ruiner!"
"Så det passer altså.. De er virkelig kommet tilbage. Tror du den er sikker at have omkring?"
Manden kløede sin hage. "Jeg ved det ikke.. Det siges, at den ej angreb og at vor dronning stoler på den. Måske har hun ret?"
// En drage blev set flyve ind over Ityrial for dernæst at lande i slotshaven. Dette har haft den konsekvens, at slotshaven nu bliver renoveret. Derudover siges det, at landets dronning har taget dragen til sig, og at den nu bor på Neutranium.
|
|
Global Moderator
Magiker og Mørkelver Tyv Prinsesse af Manjarno
1,601
|
Post by Jarniqa Dynithril on Dec 20, 2014 16:14:34 GMT 1
"Har du set opslagene rundt omkring i byen?" lød det ophidset fra den lyshårede kvinde, som hun og hendes kære veninde slentrede ned ad gaderne i Ityrial.
"Set dem?! Set og hørt om det!" svarede den mørkhårede kvinde tilbage. "Forfærdeligt.. forfærdeligt.. Har den arme kvinde ikke været ude for nok? Og... hvad skal der ikke blive af os? Der går ikke mange uger før Procias og Dvasias kender til dette, og hvad skal der ikke ske så?"
Kvindernes blikke flakkede nervøst om, alt imens de fortsatte ned ad gaden.
"Jeg ved det ikke, kære Dorita.. Vi må alle be' til, at hun snart vender tilbage.. Det hele syntes endelig at gå til Manjarnos fordel.."
// Manjarnos dronning, Denjarna Dark Dynithril, er ikke blevet set i flere måneder. Det har mundet ud i at alle Manjarnos byer er blevet plastret til med pergamenter med dronningens efterlysning. Derudover har slottet valgt at skærpe sikkerheden i landet i og med, at de frygter et muligt attentat fra de andre lande, mens dronningen er borte. En drage er dog i tide og utide blevet spottet i Manjarnos luftrum, hvilket muligvis kan være den drage, som dronningen engang bragte til slottet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 2, 2015 19:00:16 GMT 1
har du hørt?
hørt hvad dog?
hertugen blev fundet død i sin stue
hvad? hvem gjorde det?
ingen ved det men en af de tjenere på hans palæ snakkede om en ny fyr som forsvandt lige efter aften te
du tror da vel ikke?
det er lige hvad jeg tror
|
|
Global Moderator
Magiker og Mørkelver Tyv Prinsesse af Manjarno
1,601
|
Post by Jarniqa Dynithril on Mar 26, 2015 12:52:06 GMT 1
Royale rygter
Alment kendt er det nu blevet, at Macaria og Zean Forsyth er forsvundet fra landet, efter at have bragt det mange rædsler. Om rædslerne er ovre vides dog ikke endnu. Glad er befolkningen for den kendsgerning, at de har fået en prinsesse, og at det er den forhenværende dronnings datter. Tvivlen opstår dog, om hun vil blive i stand til at rykke landet til hvad de hidtil var? Er den kommende regent blot en marionet for Dvasias’ dronning? Er det til at være tryg ved det faktum, at det er Dvasias’ greve der oplærer hende? Vil hun gøre sin moder kunsten efter? Rygterne siger, at hun ligner hende, og derfor er håbet også intakt. Derudover går snakken i gaderne også om, hvem prinsessens fader er, og om denne mand endnu er i live? Rygterne går på, at det muligvis er dronningens drage, der har vist sig at være en formskifter, og som er flyttet tilbage til slottet samtidig med prinsessen.
x Til sidst er den unge prinsesse blevet spottet med en mand i sine arme. Hertil spørges der, hvem han er? De umiddelbare oplysninger lyder dog på, at han er en fra slummen. Hertil ser dem med færre kår positivt på, at landets højeste ser sig ligeværdig med en af dem, hvor de adelige ser til med rynket bryn og skønner, at det er intet andet end et rygte
|
|