Varyl
Varyl - Vampyr og Varulv
1,884
|
Post by Mattheus Diamaqima Angleráx on Apr 27, 2013 21:53:43 GMT 1
Her noteres rygterne som er opfanget i Procias. Disse skal opføres som ved et normalt indlæg i 3. person datid. Så er det bare at slå ørene ud og skriv op hvad I oplever!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2013 9:02:35 GMT 1
PÆDOFIL MAND ANSAT I DEN PROCIANSKE SMED "Har du ikke hørt det..?" "Hørt hvad?" "Så du har virkelig ikke hørt det..?" "Okay, hvad er det du snakker om?" "Kan du huske den Dødsengel, som blev fanget ved muren? Med en lille pige på armen? Ham som lige netop er løsladt fra fangekælderen på slottet?" "Ham husker jeg... En grim type.. Hvad er der med ham? Sidst jeg hørte noget, var han taget tilbage til mørket hvor han kom fra." "Jeg må beklageligvis skuffe dig, min ven.. Det som jeg har hørt, er at manden er ansat i smeden her i landet. Han laver våben til vores soldater.. En som har været tæt på børn. En pædofil.." "Hvad siger du?! Mener du det virkelig? Er han ansat her i byen? Jeg skal aldrig købe noget derfra igen!" "Heller ikke mig.. Det er en grum skæbne, Meadow har kastet over sin smed.."
|
|
Skovelver
Elver Konge
837
|
Post by Thranduil Íl Aleazea Devárniä on May 16, 2014 9:26:02 GMT 1
Magikernes Leder i vanskeligheder! "Så er den jo gal igen.."
"Hvad hentyder du helt præcist til?""Du har godt hørt om den mørkelviske kvinde, som blev set i skovene af selveste elvernes leder? Kong Thranduil, ikke?" "Jo? Hvem har ikke hørt den historie? Det skulle også være den samme, som kongen af Procias havde noget med for mange år siden.""Det skal nok passe.. Denjarna er ikke just kendt for at bringe folk lykke her på egnen, må jeg sige.. Hun fik Magikernes leder i sit net.." "Det mener du ikke helt seriøst, gør du?""Ligner jeg en der laver sjov? Salvatore har givet sig selv en titel som landsforræder. Af hvad jeg hørte, var det en tung beslutning for elvernes konge overhovedet at melde det." "Hvad sker der så nu?""Han er hentet af procianske vagter.. Jeg så det med mine egne øjne.. I lænker og det hele." "Åh Gud...""Jeg ved det.. Hvis vi mister ham, så er vi virkelig på spanden..."
//Salvatores tilfangetagelse løber på folkemunde og med rygtet om at han har noget med Denjarna at gøre, har selv nået kongehuset! Rygterne vil eftersigende komme til at koste ham sin plads som leder.. og en mulig landsforvisning for landsforræderi.
|
|
Varyl
Vampyr og Isdæmon
393
|
Post by Jason Elvana Nimanhra on May 24, 2015 11:46:31 GMT 1
Procias får en ny kongelig rådgiver "Der sker godt nok meget på slottet i de her tider. Ikke ser man dem i evigheder, og så pludselig sker der rigtig meget deroppe..""Øh..?" "Du kan huske den gamle Jason Nimanhra, ikke?""Hvem kan ikke huske ham? Den liderlige rådgiver, ikke?" "Selvfølgelig. Han er kommet retur, og han har endnu en gang indtaget pladsen som kongelig rådgiver.""Skal vi have endnu en dvasianer på de høje poster?" "Det skal vi åbenbart. Det her land går jo snart hen og bliver dvasiask.""Jeg er bange for at Jaqia snart tager landet her, selv på trods af fredsaftalen.. Jeg kan ikke lide den." "Også her.. Men det er jo så en anden snak." //Jason er blevet vækket til live, og har endnu en gang indtaget stillingen som Kongelig Rådgiver i Procias. Dette skulle efter hvad rygterne siger, være et træk fra Dvasias' side, for at gøre Procias mere mørk og mere tilbøjelig til at følge mørk skik og tradition.
|
|
Holy Grail
Holy Grail - Magiker, Sensuel Dæmon og Alkymist.
1,368
|
Post by Silia D. Diamaqima on Jul 13, 2015 18:06:57 GMT 1
Dronningen af Lyset i problemer!
"Har du hørt det nyeste?" "Nej hvad?" "Kong Gabriel har forladt landet," "Virkelig hvorfor?" "Nogle siger at Dronningen horede rundt med andre mænd. Hans bedste ven, du ved ham rådgiveren, skummel type med hugtænder?" "Nårh ja ham! Det hørte jeg godt, jeg kender en kammerpige på slottet der så hende liste ud fra hans kammer, så der er formentlig noget om det. Stakkels Konge. Man forstår ham godt." "Ja. Havde det været min hustru var hun død. Men hvad angår det så hørte jeg den anden dag en gruppe i en gyde. Jeg fik ikke det hele med, men de sagde noget om at hun ikke var værdig til tronen. Det lød som om de planlagde at få hede sat af, hvordan ved jeg ikke, for så kaldte min kone," "Tja. Hun har aldrig hørt til her i landet, så kan man bebrejde dem? Det her beviser bare at hun er mørk i sjælen og i sindet," "Ja hun er ligeså tosset som hendes mor og hende kom vi også af med.." //Dronning Silia er blevet skilt fra Kongen. Det har skabt uro Procias da de ikke stoler på hende eftersom hun er delvis mørk og der går rygter om at hun har været sammen med sin rådgiver Jason. Der er på baggrund af uroen opstået små oprørsgrupper med det formål at få Dronning afsat fra tronen enten frivilligt eller ved mere voldelige metoder.
|
|