0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2013 15:06:16 GMT 1
Tom kikket lidt hen og kikket rolige " du skal ikke være bange Elveren holder sikkert øje med skoven der altid hjælp at finde i en skov de kan ikke lide mørk sinde væsner " sagde tom og prøvet at lyde klov stille kikket han rundt og Lendte sig stille op af en mur det hadet faldet ham ganske narurliget at sove uden for og de kunde altid trække sig tilbage når det begynte at renge eller noget i den stile eller tom slog med staven og og så kome der en Tælt frem som man kunde sove i " vi kan også bruge det her vis du heller ville sove i det " tom smilte rolige og kikket ind i den lille flamme skiklest man kunde se han ville sådan Ønske at han kunde se værden med hindens øjne at han hadet Tirtet Indra vidste han ikke noget om eller gjort hinden ked af det for det var jo ikke hans mingen at gøre på denne måde rolige faldt der en tavs hed mens tom hadet et tæppe om sig der var noget over indra han ikke kunde fortælle
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 3, 2013 21:15:02 GMT 1
Indira kunne ikke huske, at hun havde sovet på land før, også fordi at hun slet ikke følte sig tryg med de landlevrende væsner, for de havde jo heller ikke gjort andet end at gøre hende ondt, så det var vel heller ikke underligt igen, var det? ”Tror du så også at elverne passer på os? Og ikke bare deres skov..? Det er det som folk siger i hvert fald..” sagde hun med en dæmpet stemme. For hendes vedkommende, så var det bare vigtigt, at hun kunne holde sig tæt ved vandet, for hun ønskede slet ikke at ende i problemer igen, som hun havde oplevet en gang tidligere, og det havde næsten kostet hende livet, og derfor holdt hun sig som regel også væk fra menneskerne og holdt sig i vandet, også selvom hun var alt for nysgerrig til det. At Tom bare slog sig ned, så satte hun sig ned, for det var ikke fordi at hun kunne stå op eller gå nogen steder, hvis han ikke støttede hende i det. Han var nu alligevel god ved hende, og det var noget af det som hun faktisk bedst kunne lide, så det i sig selv, var bestemt heller ikke noget som sagde så lidt. Blikket gled roligt i retningen af ham endnu en gang. Teltet som han slog op på magisk vis, fik hende kun til at smile, for det var da om ikke andet, så noget som hun havde set før. ”Jeg har det fint som det er.. Foretrækker du det, eller det fri?” spurgte hun endeligt. Det var ikke fordi at hun frøs eller noget lignende, for det gjorde hun ikke, og nu hvor hun sad der, så… var hun lidt afhængig af ham til at passe på hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2013 17:00:07 GMT 1
Tom kikket hen på hinden og kikekt rundt " tja man kan altid håbe på de ville passe på en jo " tom rejste sig op og tog stille en mardarsen med hø med sig og ind i tælten for der efter at tage hindens med for der efter at tage hen mod Indra og tag hindens hånd lige så stille han sukket stille og rolige " tja jeg kan sove bække steder men da det lyder til at du ikke har pøvet det før så ville jeg heller sove inde for " tom smilte og hjalp Indra op med sin lidt krove hånd man kunde mærke han lavet mange ting med de hænder der var også lidt brand mærker på dem det var fra en Spel der gik galt og han måtte bruge noget andet han var jo også en slave self følige rolige kikket han rundt og gik rolige ind i tælte sammen med indra han mumlet lidt unde fra tæltet og et lys glimt kom til syne inde for var det som et hus der var en kamin og nogle bæken og en dopel seng hvor de kunde sove tom sov altid for sig selv det var Sjælent han fik besøg ude fra stille stoppet han op og kikket på indra mens han lage armen om hinden " kan du lige det " sagde han rolige i hindens øre
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2013 21:09:35 GMT 1
Det var utrolig meget som Indira pludselig skulle vænne sig til, og det var bestemt heller ikke fordi at det hele var nemt for hende, for det var det ikke. Indtrykkene på denne måde, havde hun aldrig oplevet før, og det var helt nyt for hende, at skulle sove på landjorden, når hun nu var så vant til livet i vandet. Elverne havde hun ikke altid hørt godt eller positivt omring, så hun vidste faktisk ikke om der var noget godt eller skidt i det. ”Jeg ved nu ikke.. Hvad nu hvis de ikke gør..? Hvad sker der så med os?” spurgte hun endeligt. At han gjorde teltet klart, sagde hun ikke noget til, for hun kunne nok ikke rigtigt hjælpe med noget som helst. At han kunne sove begge steder, var egentlig også noget som passede hende fint, men hun var lidt bange for konsekvenserne af det, men så langt, så skulle hun jo stadig finde ud af det hele. Hun valgte alligevel at søge ind i teltet sammen med ham. I det store og hele, måtte hun erkende, at hun faktisk havde det ganske udmærket omkring ham, og det var noget som hun faktisk godt kunne lide i den anden ende. Hun smilede let for sig selv. ”Vil du passe på mig..?” spurgte hun med en rolig stemme, inden hun vendte blikket mod ham endnu en gang. Som han hviskede mod hendes øre, måtte smilet brede sig på hendes læber, inden hun slog ud i en mild latter. Det var ikke nogen hemmelighed at han faktisk gjorde hende ganske komfortabel og tryg ikke mindst, selvom det ikke var noget som hun havde oplevet igennem temmelig lang tid nu. ”Det.. det er hyggeligt, må jeg sige.. Det er ikke noget som jeg har prøvet før..” Hun vendte blikket mod ham endnu en gang og med den samme rolige mine
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2013 20:58:39 GMT 1
Tom kikket lidt hen mod ilden og smilte og da hun ud brød en latter det var føste gang tom hadet foget en kvinde til at grine stille kyssed han hinden på kinden og smilte til hinden " ja self ville jeg passe på min redding ma ..... mente kvinde " noget han at rade den stille og rolige nusset han hinden på kinden mens han kikket ind i ilden og smilte rat stille og rolige peget han hen mod den så der kom en lille ful frem den Fløg hen på toms fingr og nappet lidt i Indras hår tom kunde ikke lade vær med at Grindet lidt rolige hoppet den hen mod indras skulder og kikket nysgærige " magie kan være en smuk ting at kunde ...men mærk dig mine ord når jeg siger der også findes mørk og skumel magie " tom sukket og hæv lidt op i armen hvor man kunde se nolge ar efter piske smel man kunde godt se han ahdet været slave men til alt hel hadet tom forladt sin hrre og ind til vider stod det vist klart at han ikke savnet ham lige nu selv om Kontrakten stade var i hans hænder tom trykket hinden stille og rolige ind til sig
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 8, 2013 10:09:12 GMT 1
Indira følte sig faktisk utrolig komfortabel omkring Tom, selvom det faktisk ikke var noget som skete synderlig ofte, så var det næsten som om at det var det som faldt hende mest naturligt til lige nu. Han var magisk, hvilket allerede for længst var gået op for hende, og han virkede jo sød nok i længden. At han kyssede hendes kind, fik hende kun til at smile let for sig selv, for det var vel ment som noget godt i denne verden? Den var bare så forskellig fra den som hun kunne sige sig, at være vant til, så naturligvis var det også noget som gjorde sit, selv for hendes vedkommende. ”Jeg fik dig da bare op af vandet.. Det er da ikke noget særligt..” Hun vendte blikket rundt omkring sig. Selv for hendes vedkommende, var hun nødt til at sikre sig, at hun havde vandet tæt på, for det var meget begrænset hvor lang tid hun faktisk havde, inden hun var nødt til at søge til vandet igen, for hun ville aldrig kunne klare at overleve uden vand, hvilket til dels var en tanke som irriterede hende, og specielt når man tænkte på at hun som regel befandt sig i et selskab som dette, hvor hun faktisk følte sig tryg og ikke mindst komfortabel. Fuglen som valgte at dukke op og satte sig på hans finger, for derefter at hoppe over på hendes skulder, fik hende til at grine lidt, for hun fandt det jo utrolig fascinerende, hvilket hun bestemt heller ikke lagde det mindste skjul på i længden. Hun vendte blikket mod ham. At der fandtes ond magi, vidste hun godt, for det havde hun faktisk været udsat for tidligere. ”Jeg forstår bare ikke magi, Kröten.. Det.. det kan bruges godt og ondt, ikke? Hvorfor vil nogen gøre skade på andre væsner med det?” De ar som han viste hende, gjorde hende faktisk dårlig, for hun vidste hvordan det var at nogen gjorde en ondt, for hun havde selv været udsat for det, og det havde selv næsten kostet hende livet.. Bare at afholde hende fra det funklende hav, kunne dræbe hende i længden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 8, 2013 10:25:10 GMT 1
Tom kikket stille og rolige op mod hinden og satte sig på en stol " hemme..... Nogle bliber besadt af deres engen Kræft berusede og så bliver man ikke klar i hovedet længer man ville dø langsomt man ville ikke kunde mærke det men man ville dø tilsidst... det gæller om at finde en balcanse i det hele som man ikke kommer ud for det jeg kun ganske ung af en trold mand at være og stade har mange ting at lære selv om jeg ikke har så meget syn som jeg sagde tidligere så kan jeg kun se form for blå Enagie Arura kan man kalde det for " tom kikket på sine hænder " alt vad der er i live kan jeg se enagien på det gør det nemmer for mig at se vilken tybe man skal holde sig til " tom sukket mens han kikket ned og kikket op mod Indra som stod næsten lige for and ham " jeg har en drøm om at blive fri for slaver rig også ander" Tom smilte stille og rolige mens han kikket rundt og op på indra igen for at smile varmt til hinden tom hadet ikke haft det så dan med en Kvinde før han tog stile on indras hænder og kysset dem lige så blidt mens han lage sin kind i hindens hånd den var så ra og blåd to ting på en ting han smilte rolige der var en god stemingen lige nu syntes han
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2013 9:38:50 GMT 1
Hvad det var Tom forsøgte at fortælle hende omkring, var direkte.. forvirrende for Indira at forstå, for hun var slet ikke inde i de ting på landjorden som det han var. I havet var alt jo let og ligetil at forstå, så alt det med at blive besat af den ene og den anden ting, var slet ikke noget som hun kunne forstå sig det mindste på, selvom det bestemt heller ikke var noget som gjorde det meget nemmere eller bedre for hendes vedkommende. Hun nikkede blot, også selvom hun ikke rigtigt havde forståelse for hvad han egentlig forsøgte at fortælle hende. ”Jeg ved virkelig ikke hvad det er du forsøger at sige til mig, men.. det er nok meget rigtigt, at det er sådan det forholder sig,” sagde hun med en rolig stemme, inden hun vendte blikket mod ham endnu en gang. Magier og energier og alt det der, var virkelig forvirrende, og slet ikke noget som hun havde det mindste styr på uanset hvordan man ville vende eller dreje den. ”Det lyder virkelig alt for forvirrende for mig..” At han tog hendes hænder, var skam slet ikke noget som hun havde det mindste imod, hvor hun også lod ham kysse dem. Så meget som han kyssede på hende, så kunne det vel blot kun være en god ting? Hun sendte ham et stille smil, hvor hun selv følte sig en anelse forlegen, hvor hun lod hovedet søge let på sned, og kiggede let ned ved siden af sig. Magi og den slags var nyt og ikke mindst fremmed for hende, men det var noget som uden tvivl også måtte fascinere hende, for det gjorde det uden tvivl! ”Slaver er også en forfærdelig ting..” sagde hun med en dæmpet stemme, også fordi at det jo ikke ligefrem var en løgn. Hun kendte til den slags! ”Fanger og det at være fanget er lige så forfærdeligt.. Selv det har jeg været udsat for.. Det kostede mig næsten livet..” sagde hun med en dæmpet stemme, inden hun igen trak hænderne til sig, for at lade dem falde ned i hendes skød. Hun vendte blikket mod ham. ”Kröten? Jeg ved ikke hvilke tanker du gør dig omkring det her, men en ting må du forstå.. Jeg er afhængig af vandet.. Jeg kan være på land i en dag, og så må jeg tilbage til vandet igen.. Jeg dør ellers..” sagde hun dæmpet.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2013 11:43:29 GMT 1
Tom kikket lidt da hun fortalte han hun ikke kunde være på land jorden i længer tid ellers måtte hun tilbage stille så han ned og tænkte sig lidt om Tom kunde klare det i længer tid så var han ellers lige glad med det stille og rolige kysset han hinden på kinden og smilte varmt til hinden " jeg tager min Chanse og forstå din Hentydinge " stille og rolige så han ned han kunde jo altid bygge ham et hus her et Spcihel lavet hus så hun kunde svømve ind stille og rolige tænkte han vordan folk skulde ikke vide han var ville komme sammen med en havfrue hvordan folk ville tag det vidste han ikke i nu stille lage han stille hvodet ind mod hindens mave og smilte rolige rolige " jeg kan jo altid bygge et hus her ved braden " sagde han rolige mens blikket kom op han vidste heller ikke hvad for nogle forventinger hun hadet stille sendte han et varmt blik mod hinden tom hadet ikke prøvet at have en kvinde i sit liv før så det hele var Nyt for ham stille sukket han lente sig tilbage igen og kikket rundt lige nu kunde han jo godt bo her men til vinter ville blive koldt virklige koldt så han hadet ikke lang tid vis det var deres planer om det rolige kikket han op på hinden han rømdet lidt
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2013 10:44:25 GMT 1
Indira vidste slet ikke hvordan hun skulle tackle det, men selv for hende, så gik det her en anelse for hurtigt. Tom kendte hun jo slet ikke endnu, men hun havde bare brug for at fortælle ham, at hun ikke kunne være sammen med ham alt for lang tid af gangen, for hun var afhængig af det salte vand, for i det hele taget at kunne overleve, og hun var afhængig af det i en helt anden forstand end det som de landlevende væsner var, og det var noget som hun faktisk ønskede, at han skulle forstå. ”Forstår min hentydning..?” spurgte hun endeligt. At han så bare placerede hovedet mod hendes mave, forundrede hende lidt, også selvom hun måtte erkende, at hun faktisk godt kunne lide tanken om at der var nogen så tæt på hende, og som faktisk gerne ville hende, da det uden tvivl selv var noget som hun havde brug for. Yderst forsigtigt hævede hun hånden og strøg den prøvende igennem hans hår. Det var en sjov fornemmelse i hendes fingre synes hun, og det var noget som hun faktisk fandt underholdende. At han så tilbød at bygge noget ved bredden, fik hende til at vende blikket mod ham endnu en gang, for.. hvad var det egentlig han var ude på? Det menneskelige, var slet ikke noget som hun var god til, så hvilke tanker han gjorde sig omkring det hele, vidste hun ikke, men det var jo trods alt deres første møde, og derfor ønskede hun jo bare lige at lære ham at kende, også så hun var fuldstændig sikker på, at han ikke kunne finde på at gøre hende noget, for hun havde for længst fundet ud af, at det slet ikke var alle mennesker som man kunne stole på, selvom det bestemt heller ikke var noget som gjorde sagen meget bedre for hende, for det var en tillid som man var nødt til at vinde. ”Du har vel et sted at bo et andet sted, Kröten?” spurgte hun endeligt, som hun sendte ham en let forvirret mine. Desuden måtte det da være svært at bygge noget, når man ikke rigtigt kunne se noget som helst? Han forvirrede hende pludseligt, og det var noget som hun faktisk havde det temmelig svært ved.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 10, 2013 11:08:06 GMT 1
Tom ønsket også det ville gå godt med dem og det måske også for hurtige for dem stille sukket han rolige mens blikket bliv vendt op mod hinden " jeg forstå det må også være svært " sukket han rolige mens han smilte varmt op til hinden han ville heller ikke have det gik galt med det han sukket stille men vendte hovdet igen " nej det har jeg ikke ikke regtit et i nu " Sagde han rolige mens han kikket rundt om kring" men jeg tror det her ville være et godt sted at være i sær forde igen ville finde på at lede efte mig her eller noget i den stil " stille og rolige lukked han øjne mens tankeren flød rundt han ville finde ud af noget mere om hans fammile for han vidste ikke andet ind Dragon hadet en stor betyingen og det var også en af grunden til han ville finde en der var god til den slags der han sukket rolige mens Knudet sig ind rolge " har du enlige noget Fammile " sagde tom lige så stille mens blikket bliv lukket igen og han lage armen om hinden for at nusse hindens ryk lige så stille det var skønt bare at slappe af her han ville lære hinden af gå stille skysset han hinden på maven men han vente på et svar der skulde komme fra hinden han vidste ikke helt hvordan det skulde gå men han vidste bare at det her skulde gå Regtit for sig Tom var venlige sindet for gode vænser men for onde brød han sig ikke regtit om dem han sukket rolige og lod hånden køre op og ned af hindens ryk han vile forære hinden en ganve også en gave så hun altid kunde finde ham uanset hvordan stille smilte han op til hinden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2013 9:20:05 GMT 1
Selv for Indira, måtte hun erkende, at dette gik en anelse hurtigt, for hun kunne slet ikke følge med. At ligge og nusse var en ting, men som han fik det fremstillet, så lød det næsten som om at han så dem sammen..? Og hun kendte ham jo slet ikke så godt endnu, så selvfølgelig var det også noget som gjorde sit, selv for hendes vedkommende, for hun ønskede slet ikke at ligge der og være så utryg som hun pludselig måtte sige sig at føle sig, for hun kunne jo ikke rigtigt gøre noget ved det. ”Det.. det er ikke bare svært, for jeg burde slet ikke ligge her, som jeg gør nu..” At han kyssede hendes mave, var noget som i sig selv, fik hende til at smile lidt, også fordi at fornemmelsen var rar, men et sted så var hun lidt bange for forpligtelsen som tilsyneladende fulgte med det at møde disse landlevende væsner, også fordi at hun ikke selv kunne være der for tid og evighed. At han ikke havde et hus, var naturligvis en tanke som hun fandt en anelse trist, men ikke noget som hun kunne gøre det største ved som sådan. ”Du må da have et sted at være, har du ikke..? Jeg mener.. du sover da ikke ude hver dag, gør du?” spurgte hun stille. Omkring ham følte hun sig faktisk tryg, selvom der selvfølgelig var ting som man ikke bare kunne vænne sig til bare sådan uden videre. Familie havde hun, men selv de havde jo valgt at slå hånden af hende, da hun havde valgt at søge mere mod land, i stedet for bare at holde sig i vandet, for hun ønskede jo selv at finde ud af hvordan det hele forholdt sig, også mest for sin egen skyld. ”Det.. det har jeg selvfølgelig. De.. er bare ikke meget for, at jeg er så meget på land.. De gider mig ikke rigtigt mere,” fortalte hun me den ærlig stemme, for hvorfor skulle hun da lyve for ham? Nu hvor han spurgte ind til det? Det var faktisk noget som gjorde hende ked af det.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2013 17:28:20 GMT 1
Tom kunde mærk hun var utryk hved det hele og stoppe så der for der var Ingen grund til at Skrammen hinden væk og vis hun ikke ville så måtte det jo være det han så lidt ned og kikket da hun sagde om han hadet et sted at bo han var jo født som slave så han kendte ikke regtit til hans fortid eller hans Fammile han sukket stille og rolige " Jeg har ikke et sted at bo jeg Flytter til sted til sted for at Slippe for slaver rig " Sagde tom lidt og knudet sin hånd om sin stav han hadet dem virklige vampyr og den slags han kunde selt ikke døje at se på en unde at de minde ham det liv han hadet været i gemmen stille folte han sine hænder og kikket rolige på inda " nu skal jeg nok fortele dig hvordan og vor ledes " og så ledes begynte Tom at fortæle sit liv historige om hvordan han var blivet født ind i fange skab som et dyr og hvordan de måtte gå sultene i seng fra dag et og to og hvordan tingen lå når man bliv syg hadet man ikke penge nok til at kunde købe Midcin tom fælde en tår som så ud som hans øjne " min mor døde af lunge betælse og jeg måtte klare mig selv som 10 året " stoppet han stille mens han Åbnet øjne igen og ville se Indras Rakson " det er der for jeg ikke kan Forbliv det samme sted i længer tid men jeg har også Svoret at jeg jeg ville befig Slaver rig " tom kikket ned igen han håbet indra forstod hvorfor han hadet et så stort had til den anden værden
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2013 15:02:10 GMT 1
Det var slet ikke fordi at Indira var utryg, for det var hun skam slet ikke. Det var bare nogen svære ting som hun måtte finde ud af, også fordi at hun synes at han var lidt hastende frem på en måde, som hun ikke rigtigt vidste, om det var noget som hun skulle tage for gode varer eller ikke, og det var jo ikke ligefrem fordi at det var noget som gavnede hende som sådan i længden, men ikke desto mindre, så var det bare sådan at det måtte være i den anden ende. ”Det lyder som slaveri er noget som du har tæt ind på dit sind..” bemærkede hun med en rolig stemme, også selvom det nu heller ikke rigtigt var noget som hun kunne gøre det største ved af den grund. Nu som det var sagt ,så var hun et sted bange for hans fortælling, for det lød bestemt ikke til at han havde særlig meget godt at berette om, hvilket jo faktisk var en tanke som gjorde hende en anelse trist. Men nu som det var sagt, så var det ikke fordi at hans historie skræmte hende væk eller noget lignende, for det gjorde det skam ikke. At høre at hans mor var død af sygdom, var noget som fik hendes smil til at falme for i den alder, så burde absolut ikke passe på sig selv, for så var det heller ikke underligt, at han havde det på den måde, som hun nu faktisk havde det. ”Du har passet på dig selv, i alle disse år? Så… så er det jo slet ikke underligt, at du har det på den måde..” sagde hun med en ganske dæmpet stemme, inden hun svagt bed sig i læben. Det gjorde hende jo faktisk.. deprimeret at høre, at det var alt det som han havde haft at slås med, for det var jo trods alt heller ikke ligefrem småting!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2013 17:13:10 GMT 1
Tom kikket op på hinden da hun så lidt ked ud af det ud han smilte og lage en hånd på hindens kind og nusset den blidt " tja men det også gjordt mig stærker på mange månder skal du huske " svaret han rolige og satte pande mod pande han elsked at mærke hvordan hun så ud hindens hud var så blød at at han hadet svært hved at tage sin hånd væk der fra han smilte rolige han håbet hun forstod hvorfor han hadet onde væsner som Dark elf og Worlok og varmpyr vær gang han tænke på varmpyr kunde han mærke boldet stige han lukked øjne stille i mens en tår stille tilden ned af ham det hadet været svære tider i sær for ham men han var langt om længe slupped væk fra sin Ejaer og han måtte ikke blive opdaget igen ellers var han sikkert færdi det var han sikker på helt sikkert stille lage han den anden hånd om livet på hidnen han følte sig Tryk ved hinden her meget mere ind han hadet gjord i længer tid
|
|