0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2012 22:40:39 GMT 1
Dybt inde vidste Denjarna godt, at dette var forkert at gøre, men fordi det føltes som om, at der var lagt et slør over hende, blev de tanker og følelser fuldkommen undertrykt. Vreden og frygten blev fuldkommen undertrykt af det vampyriske blod, der kun bragte lysten frem i hende, hvor det kun kunne blive vildere og vildere. Hvad der var rigtigt og forkert var ikke længere at spore i hende, som man faktisk helt kunne tro, at de begreber var glemt for hende.. Selvfølgelig medmindre at lysten var det rigtige, fordi det var det eneste hun kunne fokusere på lige i øjeblikket. Lysten er ham. At han så prøvede at afvise hende igen, irriterede hende for ønskede han ikke også at være hende tæt? Fandt han hende ikke attraktiv? Det hindrede hende dog ikke i at prøve igen, og det var også det hun havde i sinde at gøre, som hun blev jaget op på benene. Muntert og legende var hendes blik helt, som han begyndte på sin belærende sætning, som hun ikke rigtig tog højde for. ”Hvornår er du blevet så kedelig? Du plejede at være frisk på alt,” svarede hun smilende igen, som hun på ingen måde tog hans faste mine alvorlig. Derfor begyndte hun også bare at afklæde sig, som om intet var hændt, da hun tænkte, at hendes krop burde kunne lokke ham. Flot var hun jo, hvor mange mænd også måtte finde hende attraktiv, og hun var villig til kun at give sig selv til ham. ”Jeg er høj på dig,” svarede hun legende igen, som hendes kjole faldt til jorden. Tilfredst måtte hun trække på mundvigen, som hun kunne ane, hvordan han slugte hendes nøgne krop med blikket. Hun anede dog, hvordan han hurtigt måtte fjerne blikket fra hende igen, men det tog hun sig ikke af. Han skulle nok se på hende igen, hvor hun nok skulle få ham hevet med på sine ideer. Hun vidste desuden, at han også ville få nydelse ud af det, og hvordan kunne han sige nej til det? De havde jo altid været gode sammen i sengen, og nu tilbød hun ham at mærke hende igen. ”Jamen jeg er allerede i sengen,” sagde hun roligt, som hun igen valgte at tage plads på den bløde madras. Roligt bevægede hun sig en anelse op i sengen, så hun halvt om halvt kunne ligge sig ned. Hun sørgede nemlig for at holde overkroppen oppe, så han havde udsyn til hendes krop, og særligt hendes ansigt og barm, som hun holdt sig oppe ved hjælp af albuerne. Smukt faldt de ravnsorte lokker ned, som de indrammede hendes ansigt og gled ned ad ryggen og over skuldrene på hende. Blikket tog hun ej heller fra ham, som hun holdt det indbydende skær, skønt han prøvede at afvise hende. Hun følte dog, at hans mening var til at ændre på, da det forekom hende usikkert, når han gemte sig bag en stol og tilmed ikke kunne se på hende. ”Jeg kan ikke ligge her alene.. Du er nødt til at komme over til mig,” sagde hun stille, som om hun var bange for at sove alene. Hun ønskede dog kun, at han kom over til hende, så de kunne være hinanden tætte, for guderne måtte vide, hvor meget hun havde brug for det lige nu! Hendes krop skreg efter fysisk kontakt, hvor hun derfor var nødt til at få udfyldt behovet på den ene eller anden måde. Hun kunne slet ikke se væk fra det, som det måtte optage hende fuldstændigt og skubbe alle tanker væk. ”Kom nu, Derick,” tilføjede hun bedende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2012 22:57:56 GMT 1
At Denjarna pludselig nærmest kastede sig over Derick, var noget som vitterligt kom bag på ham! Han forstod ikke hvad der gik af hende, da det da slet ikke lignede hende at glemme noget så vigtigt og sårende, og så bare kaste det fra sig for at nyde ham, for det skete da først efter flere dage eller måske en uges dårlig stemning, indtil de fik det hele løsnet op, så alt var godt mellem dem igen, men denne gang gav hun virkelig ingen mening for ham! Det var dog hans egne ord som faktisk afslørede hvad det var som var galt, hvor han næsten måtte forbande sig over at have givet hende sit blod, skønt det dog havde været nødvendigt, for ellers havde hun da tiltrukket enhver vampyr i nabolaget og det havde han ikke ønsket! Men han skulle også kun have givet hende den korte mundfuld! Han måtte let himle med øjnene til hendes ord, inden hans blik hvilede kortfattet på hende. ”Du er ikke dig selv Denjarna, så drop det,” svarede han en anelse sammenbidt, skønt det mere var for at holde sig selv fattet i stedet for at blive forført igen. At hun så sagde i sin legende tone at hun var høj på ham og tilmed lod kjolen falde, så kunne han godt mærke hvordan det rev i ham, hvor han helt måtte forbande sig over at have den enorme svaghed for hende! Altid havde han nydt når hun havde leget med ham og forsøgt at lokke ham og forføre ham, og desværre havde hun også altid været god til det, som det altid havde givet ham kriller i maven og denne gang var intet undtag. ”Du bør sove, inden du gør noget du vil fortryde i morgen,” svarede han kortfattet og forsøgte at holde kontrollen, skønt han godt kunne mærke at han ikke var helt upåvirket, dog havde han ret, og han ønskede ikke at hun ville hade ham endnu mere i morgentidlig, når det gik op for hende hvad de havde lavet og at han var hoppet med på det. Han måtte dog stå fast denne gang, da han trods alt heller ikke ønskede at gøre hende ondt igen, det hjalp dog ikke at hun afklædte sig helt, for hun var jo ufattelig smuk! Og hun var jo kun langt smukkere som mørkelver, da han altid havde fundet denne krop perfekt, hvor han også kunne se bort fra hendes mange ar, da det slet ikke rørte ham. Han skævede kun kort mod hende, da hun valgte at lægge sig op i sengen, hvor han godt kunne se at hun gjorde sig til, og normalt ville det nok have moret ham, hvor han sikkert ville have trukket tiden ud med vilje, men denne gang, gjorde det ham kun trist, særligt fordi hun påmindede ham om hvad han havde gjort og han anså det for at være hån. ”Jeg er ligeglad, læg dig og sov,” svarede han i en sørgmodig tone, som han holdt blikket væk fra hende, inden han vendte lænestolen om og tog plads på den, hvor han blot stirrede såret ind i væggen. Han ville ønske at det aldrig var fundet sted, da han havde set frem til at kunne være hende tæt igen og så havde han ødelagt det hele. Og selvom hun gjorde sig til nu, så ændrede det dog ikke på at han havde gjort hende ondt og det ville han ikke have skete igen, hvilket hu måtte acceptere! ”Nej,” svarede han denne gang kortfattet og bestemt, som han ikke gad bide hende igen, det nægtede han!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2012 23:24:41 GMT 1
Derick havde ret i sine ord om, at Denjarna ikke var sig selv for det var hun på ingen måde. Det kunne godt være, at hun elskede at forføre ham, men under normale omstændigheder, så havde hun ikke forsøgt på at forføre ham nu. Rigtig var hans tankegang når han tænkte, at hun skulle være fornærmet, og han skulle komme angrende til hende i mindst flere timer – for ikke at sige dage – hvis hun skulle tilgive ham. Hun tilgav ham dog altid, men det der skete lige nu var dog anderledes. Hun havde nemlig ikke tilgivet ham, som hun endnu var ulykkelig inde i, men grundet den intense lyst, som vampyrblodet forårsagede, kunne hun ikke spekulere på andet lige nu. For stunden passede det hende også fint, da hun var høj på blod, og derfor ikke var i stand til at tænke rationelt eller på sine egentlige følelser. ”Hold nu op, Derick.. Det er mig.. Denjarna. Lad nu være med at være en lyseslukker. Du er meget sjovere at være sammen med, når du er frisk på mine ideer, og tro mig.. Jeg har mange gode ideer til, hvad vi to kan foretage os her på værelset,” svarede hun lokkende. Hun skulle nok få ham til at nyde, som han ville få hende til at nyde. De havde desuden et trygt værelse til rådighed, så de skulle ikke tænke på fremmede elementer, som solen eller andre personer. De havde et værelse for dem selv, så de kunne te sig, som de selv ønskede, og hun vidste udmærket godt, hvad hun ønskede. Hun ønskede, at han stoppede med at spille kostbar og kom over i sengen til hende. Som hun lagde sig nøgen op i senge, kunne hun godt mærke, at hendes krop var irriteret over, at den ikke fik som behøvede, hvilket næsten gjorde det pinefuldt for hende. Hvorfor skulle han også være så besværlig? Hun vidste dog, at hun skulle gøre det hele på en bestemt måde, da hun alligevel vidste en ting eller to om forførelse, og ikke mindst hans svaghed for hende. ”Hvordan kan man fortryde at være dig tæt?” spurgte hun roligt, uden smilet falmede på hendes bløde læber. Som hun lå nøgen i sengen, vidste hun udmærket godt, at hun gjorde sig til, men det var også kun med vilje, for han skulle jo give efter for hende. Uden et ord så hun, hvordan han trodsigt vendte stolen om, så han ikke længere kunne se på hendes lokkende jeg, hvilket et sted måtte more hende. Det røbede ham også, da det viste, at han virkelig var svag, når det kom til hendes forførelse. Tænksomt strøg hun let sin tungespids over sine læber, inden hun roligt rettede sig op i en siddende position igen. Let skubbede hun sig ud mod sengekanten, så hun stille og yndefuldt kunne bevæge sig hen mod lænestolen igen. Bare med den ændring, at hun denne her gang var splitternøgen. Som hun nåede over til Derick i lænestolen, lagde hun blidt en hånd på hans skulder, mens hun svang sig rundt, så hun stod foran ham og på helt nært holdt. Endnu engang tog hun roligt plads på hans skød, så hun igen sad med et ben på hver sin side af ham. Forhåbentligt, så burde han ikke sige nej til hende, når hun var så tæt på ham og tilbød sig selv, med den ikke-eksisterende påklædning. Kærligt gled hånden på hans skulder om til hans nakke, mens den anden blidt strøg ham over den kølige lyse kind. ”Se på mig og sig, at du ikke har lyst til mig,” bad hun stille, som hun ikke troede på, at han kunne.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 8:05:09 GMT 1
Normalt ville Derick have elsket at komme med på hendes ideer, hvor han ikke ville have noget problem med at hun forførte ham og lokkede ham med til sengs, ligesom han elskede når det var hende der gjorde sig til foran ham og hun var den lystne, hvor han altid nød at se hende gøre sig til foran ham, som hun tydeligvis gjorde denne gang. Det var dog under normale omstændigheder, hvilket ikke var en af disse gange, for det var ikke lang tid siden at han havde været hende tæt, hvor han havde bidt hende og alt var gået grueligt galt, som han havde ødelagt det hele, derfor havde han slet ikke lyst til at forsøge igen, skønt hun ganske vidst ikke gjorde det nemt for ham, da hun tværtimod gav ham helt kriller i maven. Det gjorde hendes ord også, hvor han også helt måtte krumme tæerne i et forsøg på at holde stand. ”Måske, men jeg er ikke frisk i nat til dine ideer,” svarede han kortfattet, som hans blik endte irriteret, da det ødelagde det hele at hun opførte sig sådan! Hun plejede at være sur på ham i utrolig lang tid, og denne gang ville hun vel også være.. bange for ham? Den tanke gjorde ondt, for den sidste der burde frygte ham, var da hende! Som han vendte lænestolen om og satte sig, var det også mere for ikke at skulle blive fristet af hende, for lysterne var jo endnu i ham, som han ikke havde nået at nyde hende særlig meget og det han havde nydt, havde han nydt på den forkerte måde. Han havde dog savnet hende frygtelig meget og derfor var det knusende at vide at han havde ødelagt alt og nok ikke ville være hende tæt i … lang tid. Han ønskede ikke at tage den risiko igen, selvom han dog nægtede at lade sig blive fristet af hendes blod, for han ville aldrig nogensinde bide hende igen! Så ville han langt hellere dø i forsøget! Hendes ord fik ham til at fnyse en anelse. ”Spørg dig selv,” mumlede han næsten uhørligt for sig selv, som det lidt var en ironisk bemærkning. Hun gad ikke være ham tæt fordi han havde bidt hende, og det var noget som han var enig i, da han slet ikke havde fortjent at være hende tæt. At hun så kom over til ham igen og lagde hænderne mod hans skuldre, for at svinge sig rundt og placere sig på hans skød igen, var synet af hende denne gang, noget som fik ham til at stirre forbavset op på hende. Den nøgne, perfekte kvindekrop, som han altid havde elsket, var så tæt på ham, at han mistede mælet. Han bed sig ubemærket i den bløde underlæbe, som han mærkede hvordan det krillede i hans indre, ved at have hendes nøgne krop så tæt på sig. Hånden der lagde sig om hans skulder og nakke og den anden der strøg hans kind, fik ham til at vende blikket op mod hendes sølvgrå øjne. ”Du ved jeg at jeg har lyst til dig, men omstændighederne er de forkerte. Du vil bare hade mig i morgentidlig.. og det har jeg ikke lyst til,” svarede han lettere sørgmodigt, som han valgte at fjerne blikket fra hende og blot stirre til siden, skønt han kunne ane hendes krop ud af øjenkrogen, hvor hun virkelig måtte friste ham! ”Jeg ønsker ikke at gøre tingene værre.”
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 11:16:31 GMT 1
Hvad der blev funderet over i Dericks sind, kunne hun ikke sige, men det virkede til, at han skulle gøre op med sig selv, om han skulle gøre det eller ej. I Denjarnas sind spillede der kun én ting, og det var lysten. I øjeblikket blev hun udelukket styret af vampyrblodet, som det havde indtaget hendes åre som euforiske stoffer. Hvis det ikke havde været for blodet, så ville hun sikkert ikke tale til ham i denne stund, som hu sikkert bare havde lagt sig til at sove uden at se på ham. De havde jo ikke fået rodet problemerne ud, og det ville de bestemt ikke få gjort, hvis de var hinanden fysisk tætte, som det nok bare ville forværre den virkelige situation, når hun engang blev sig selv igen. I øjeblikket havde hun nemlig ingen kontrol over sin krop, som hendes egentlige tanker blev jaget væk, hvor der kun var denne lystne side af hende lige i øjeblikket. At han så sagde, at han ikke var med på hendes ideer, betragtede hun ham med hovedet på sned. ”Kom nu, Derick.. Jeg skal nok få dig til at skifte mening, hvis du bare lader mig. Jeg kan desuden gøre al arbejdet, hvis det er det der trykker,” sagde hun sigende, uden det forførende glimt forlod hendes øjne. Hun gjorde, hvad hendes krop bad hende om, og det var at få udfyldt hendes behov. Hun kunne bare ikke få opfyldt behovene, før hun fik overtalt ham, men det skulle nok komme. Han plejede trods alt ikke at kunne holde en afvisning, når det gjaldt hende, så hvorfor skulle det være anderledes i dag? Det kunne helt se ud som om, at hun havde glemt blodbadet, hvilket hun vel også havde gjort, som blodet havde bragt hende ind i en falsk lykkeverden, så hendes sorger og smerter blev holdt i baggrunden. At han vendte sig om i lænestolen gjorde kun, at han tiltrak hende, som det fik hende til at komme op igen. Han kunne nemlig ikke bare ignorere hende, da hun havde en plan for ham, og den kendte han vidst allerede til. Det virkede dog ikke til, at han var med på den, men hun måtte bare blive ved med at prikke til ham, til han gav efter. Det forlangte hendes krop nemlig, som den helt summede af den lyst hun følte. Roligt gik hun over til ham, hvor hun selvsikkert stillede sig foran ham, som hun ingen kvaler havde med sin krop. Hvis man så bort fra de mange ar, så var den jo perfekt, som hendes figur og former var, som en kvindes burde være. Uden at smilet falmede, tog hun plads på hans skød, hvor hun sad uden at være blufærdig. Alt kunne man se på hende, og det var hun også bevidst om.. Hun håbede bare, at det ville gøre udslaget for, at han ikke kunne afvise hende. Hun vidste jo, at han fandt hende utroligt attraktiv. ”Jeg vil hade dig, hvis du ikke tager mig tæt nu.. Kan du ikke se, at det er dette jeg gerne vil have?” spurgte hun stille, mens hun kærtegnede hans kind. ”Du vil ikke forværre tingene, men forskønne dem. Du siger desuden selv, at du har lyst til mig, så giv nu bare efter, elskede,” hviskede hun stille, mens hendes hoved langsomt bevægede sig tættere på hans. Med et smil på læben, og det flirtende skær i de sølvgrå øjne, trykkede hun blidt sine læber mod hans i et dybt kys, mens hendes øjne gled i. Dette måtte være knald eller fald for hendes forsøg.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 15:22:01 GMT 1
Det var virkelig dårlig timing at Denjarna var høj på Dericks blod, eftersom det klart ville ødelægge alt når morgendagen kom! Hun ville da kun hade ham endnu mere, hvis han tog hende tæt nu og dermed sked på alt som de lige havde været igennem og endnu engang tog chancen og var hende tæt, hvor han muligvis ikke ville bide hende, han var dog usikker på at han kunne holde igen, da han jo allerede var blevet hypnotiseret af hende en gang, og hvem sagde ikke at det ville ske igen? Han nægtede dog at gøre det igen, så han kunne ikke være hende tæt og det.. ja det fik hun jo nok svært ved at acceptere. Det ville kun gøre alting værre hvis de var tætte nu, for hvad pokker ville hun så ikke sige når hans blod var ude af hendes system og hun var sig selv igen? Han ønskede ikke at hun skulle hade ham endnu mere end hvad hun gjorde i forvejen, skønt det slet ikke var til at mærke på hende nu, eftersom hun var helt lysten og kun ønskede ham tæt. Han sukkede opgivende, da hun fortsatte og tilmed sagde at hun sagtens kunne gøre alt arbejdet, hvilket alligevel måtte få et lille smil frem på hans læber. ”Du ved godt at jeg aldrig lader kvinden gøre arbejdet,” svarede han kækt, hvor han tog sig selv i at spille med på hendes leg for kun et ganske kort øjeblik, inden han bare satte sig med ryggen til hende og forsøgte at holde sig kortfattet og stædig, da han skulle være standhaftig og ikke gå med på ideen! Det var dog svært, for hun var fantastisk smuk og han havde jo set frem til at kunne være hende tæt igen, som han havde set frem til bare at nyde hende, og nu hvor hun var mørkelver igen, så havde hendes krop, denne fantastisk flotte glød, som han aldrig havde kunnet stå for, for denne krop virkelig var flot. Den var.. perfekt! At hun så kom over og satte sig på hans skød, helt splitternøgen, hvor han havde udsyn til det hele, fik ham til at stirre på hende med åben mund, inden han fik kæmpet sit blik bort. Havde han været levende, så havde hans hjerte ikke kun slået hurtigt, han havde helt sikkert også rødmet! Og det skulle der normalt alligevel meget til! Hendes ord, fik ham dog til at vende blikket bort fra hende, som han følte at han stod i et dilemma, hun ville hade ham nu hvis han ikke var hende tæt, og hun ville hade ham i morgentidlig, hvis han var. ”Du vil kun have mig tæt på grund af blodet jeg gav dig, hvis du var dig selv, ville du afsky tanken om det,” svarede han stilfærdigt, hvor han alligevel ikke kunne skjule sorgen, for det gjorde ondt at tænke på. Han sukkede som hun fortsatte, hvor han skulle til at vende blikket mod hende og svare hende, da han kun lige nåede at dreje hovedet og derefter blev mødt af hendes gudeskønne og varme læber, der fik ham til at slippe et nydende suk. Øjnene lukkede han kort, som han lod hænderne søge til hendes hofter, hvor han gav sig hen til hende. Det føltes virkelig perfekt! Og dog var det forkert. Han endte med at se for sig at han bed hende, hvilket fik ham til at bryde kysset, hvor han endnu engang rejste sig, og trak sig væk fra hende. ”Denjarna stop! Jeg ønsker ikke at risikere at bide dig igen…” endte han lettere febrilsk. Hun var nød til at stoppe! Ellers frygtede han at hun faktisk fik ham med på det, da hun allerede rev i ham.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 15:45:11 GMT 1
Den kække tone der rent faktisk spillede med på Denjarnas flirtende leg, fik hende til at trække på smilebåndet. Det kunne helt lyde som om, at han var ved at bløde en smule op, så hendes plan måtte jo virke. Det gav hende også en tilfredshedsfølelse, skønt hun på ingen måde var helt tilfreds endnu! Det ville hun først blive, når han tog hende helt tæt, for hendes krop summede efter blive udfyldt af hans, som man roligt kunne sige, at blodet havde gjort hende ufatteligt lysten. Hun havde aldrig været levende og vampyrblod før, som dette måtte være hendes første gang, og det var vidst tydeligt at se, hvilken effekt det havde på hende. ”Skal vi slås om det?” spurgte hun udfordrende med en forførende undertone, som hun lagde vægt på, at det ikke var en kamp imellem to der skulle slå hinanden i jorden, men en elskovskamp derimod. Tanken om det fik det helt til at krible i hende, som det kunne være spændende at have en sådan lille ’duel’. Derfor måtte hun også hige endnu mere efter at mærke ham helt tæt på sig. Som hun tog plads på hans skød, kunne hun godt ane, at han blev en anelse forfjamsket. Det morede hende, som han virkede fuldkommen mundlam over, at hun – flot som hun var – sad nøgen på ham, hvor man vidst roligt kunne sige, at hun tilbød sig selv til ham. Hun ville have sin vilje, og hun stoppede ikke, før hun fik den. Han kendte desuden til hendes stædighed, så han burde vide, at hun ikke bare ville lade denne her omgang gå uset hen. Hans ord om, at hun kun ønskede ham på grund af blodet, fik hende til at himle med øjnene. Kunne det ikke være ligegyldigt, hvilken årsag hun ønskede ham? Inderst inde vidste hun godt, at det ikke var ligegyldigt, men som han allerede var klar over, så var hun ikke længere sig selv. Det ville hun først blive, når han blod var ude af hendes system igen. ”Hold nu op og nyd det,” bad hun stille. Hun gad ikke alle hans afvisninger, og hun kunne jo fornemme på ham, at en del af ham ønskede at tage hende tæt. Det var også den del af ham hun blev ved med at fokusere på, som alle de negative ting blev skubbet ud af hendes sind, så hun forholdt en positiv tilgang til det hele. Som hendes læber endelig blev trykket mod hans, og han lod et nydende suk lyde, kunne hun ikke lade være med at stråle selvtilfreds og nydende indvendig. Det var virkelig befriende for hende at mærke noget fysisk nærkontakt, og det hjalp hans hænder også kun på, som han tog fat om hendes hofter. Hun holdt det dybe kys længselsfuldt, indtil hun forvirret blev skubbet væk fra ham igen. Det måtte langsomt irritere hende mere at mere, at han sådan skubbede hende væk, men hun måtte blive ved med at prøve, for hendes krop havde brug for opmærksomhed, og hun ønskede jo at det skulle være ham der skænkede hende den opmærksomhed. Sikkert nærmede hun sig ham igen, hvor hun lagde armene om halsen på ham, uden hun slap blikket på hans ansigt. ”Jeg overlevede bidet, Derick.. Hvis det sker igen, så stoler jeg på, at du kan styre dig.. Giv nu slip og nyd det,” bad hun dæmpet, inden hun blidt begyndte at kysse hans hals, mens hun trykkede sin nøgne krop mod hans, så han ordentligt kunne få en fornemmelse af den. ”Jeg ønsker, at du tager mig tæt,” tilføjede hun blidt, som hendes kys nåede op til hans kind. Flygtigt og pirrende lod hun sine læber strejfe hans i et kort kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 30, 2012 16:29:23 GMT 1
Det var slet ikke meningen at Derick skulle spille med på hendes leg, for så opfordrede han hende jo bare til det! Når hun plejede at gøre sig til og være lysten efter ham, som jo hændte af og til, så trak han altid tiden ud og flirtede med hende, som han næsten måtte lege med hende, for at pirre hende mere, da han nød at se hende gøre sig til, og normalt ville det også more ham at hun var så vild efter ham, men desværre føltes det bare alt for forkert, eftersom han havde bidt hende tidligere og hun havde været så… ulykkelig. Hendes skræmte blik kunne han jo stadig se for sig og det gjorde ham helt ilde til mode. Hun virkede dog slet ikke til at kunne huske det i øjeblikket, da det var tydeligt at hun kun fokuserede på lysten i hende. Da hun så spurgte om de skulle slås om det, måtte han bide sig i tungen for ikke at komme med et kækt svar igen, da det kun ville være upassende! Han var jo nød til at stå fast! ”Denjarna.. det kommer ikke til at ske,” svarede han afvisende, skønt man uden tvivl ville kunne høre tøven i hans stemme, da han faktisk var usikker på om han ville give efter, for han kunne jo godt mærke hvordan hun måtte friste ham og sno ham om sin lillefinger, hvor der ikke fandtes den kvinde som kunne gøre det bedre end hende. Det hele havde måske været bedre hvis hun var vampyr, men han kunne uden tvivl lide hende bedre som mørkelver, da det trods alt var i den race at han havde forelsket sig i hende, som hun tilmed havde fungeret som leder for racen, hvor han havde været leder for vampyrerne, de havde mødt hinanden på kroen den ene nat, hvor de havde flirtet, lokket hinanden, kysset og for til sidst at tage hjem til ham, og der havde de delt en fantastisk elskov, hvor de derefter havde aftalt at fungere som et par, da der åbenbart havde lagt noget dybere i dem, end bare den fysiske tiltrækning. Det måtte jo nok blive en af hans bedste dage i hans liv, ligesom deres bryllupsdag. Nu havde han dog fundet ud af at det nagede hende at de ikke længere var gift og derfor skulle han nok undgå det emne, indtil de valgte at blive gift igen – som jo sagtens kunne komme, hvis de ønskede at dele resten af deres liv med hinanden igen. Det blev efterhånden svært at afvise Denjarna og at hun kyssede ham, gjorde det jo ikke ligefrem bedre for ham! Han kunne tydeligt mærke hvordan hans egne lyster ikke var blevet tilfredsstillet, da de jo havde måttet afslutte det hele inden de overhovedet var kommet i gang, da de havde befundet sig i skoven. At hun så var ved at blive irriteret over at han blev ved med at afvise hende, var kun godt for ham, for så kunne det være at hun snart ville opgive sit forsøg på at få ham med til seng. Den tanke blev dog hurtigt kastet bort, da hun valgte at komme over og slå armene omkring hans hals og trykke sin krop ind mod hans, så han ordentlig kunne mærke hende, hvilket kun tændte ham yderligere. Hendes ord fik ham til at bide sig i den bløde underlæbe, hvor han per automatik strakte halsen for hende, så hun kunne komme til. Efter hendes flygtige kys, endte han med at himle med øjnene. ”Åh jeg forbander dig!” mumlede han irriteret – af sig selv – som han valgte at trykke sine læber imod hendes i et dybt og krævende kys, som han virkelig ikke kunne holde sig tilbage længere!
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 0:13:54 GMT 1
Denjarna anede godt, at hans forsvar var ved at falde, men andet havde hun heller ikke regnet med. Det lykkedes hende altid at overtale ham i den sidste ende, og når hun vidste, at han også nærede en fysisk lyst efter hende, så stod hun allerede med en fordel. Hans kække svar havde givet hende endnu mere blod på tanden, og som han blev ved, så var det til at høre, at han ikke var så standhaftig, som han ønskede at være. Hun ønskede også bare, at han gav efter, så det passede hende strålende, at han ikke kunne holde sig tilbage, skønt han prøvede. Hun ville sikkert have værdsat hans ihærdige forsøg, hvis hun havde været fuldstændigt sig selv, men det var hun bare ikke. Hun smilede derfor også bare smørret, som han nægtede hende sin krop. Som han havde vist hende sin lille usikkerhed, prøvede hun fortsat ihærdigt, som hun fulgte ham, hvis han forsøgte at bevæge sig væk fra hende. Derfor stoppede hun heller ikke, da han skubbede hende væk fra sig i lænestolen. Der havde hun desuden igen mærket, at hun faktisk var ønsket, selvom hans ord prøvede at fortælle hende andet. Ordene fik dog intet fæstne i hendes sind, som det kun var hans handlinger, og hans handlinger havde lige vist, at han også længtes efter hende, som han havde besvaret hendes kys og rørt hende. Skønt havde det været at mærke hans læber, som det havde givet hende en fornemmelse af brændende varme – men på en behagelig måde – samt hendes puls der steg. Ufatteligt levende følte hun sig i øjeblikket, men det var også kun fordi at hans blod havde forstærket hendes sanser på den måde, som det havde gjort. Hun spekulerede ikke længere over, at han havde bidt hende, som denne Denjarna faktisk var komplet ligeglad med det faktum. Hun fandt kun det positive og det lystne i øjeblikket, og derfor blev hun også ved med at prøve hos ham. Som han gik væk fra hende, lagde hun blidt armene om hans hals, så hun kunne forblive tæt på ham. Hun ønskede bare at mærke ham, samt at han begærede hende, og det viste han endnu ikke ordentligt. Blidt og betryggende smilede hun til ham, som han bed sig selv i læben og generelt så tvivlede ud, som hun bad ham om at give efter for hende. Smilet forlod heller ikke hendes læber, som hun valgte at give hans hals deres opmærksomhed. Blide og alligevel pirrende var hendes læbers strejfen over hans hals, hvor ingen puls fandtes. Som han strakte sin hals for hende, mærkede hun en følelse af sejr, da han faktisk gav hende tilladelse til at fortsætte, og det var bestemt ikke en tilladelse hun burde få fortalt mere end en gang! De fortsatte dog ikke kun der, som hun også placerede sit flygtige kys på hans læber, inden hun betragtede ham med et roligt blik. Hans irriterede mumlen hørte hun, men hun kunne på ingen måde nå at svare, inden han borede sine læber mod hendes. Hun formåede dog at besvare kysset mindst ligeså begærende igen, som det helt måtte føles som om, at et festfyrværkeri havde antændt i hendes indre. Begæret vældede op i hende, hvor hun ikke tøvede med at handle derfra. Armene forlod hans hals, så de i stedet kunne gribe om hans bluses stof, som hun rev op i den. For et kort øjeblik brød hun kysset, som hun hurtigt og længselsfuldt trak blusen over hans hoved, så hendes fingre kærtegnede kunne stryge over hans stærke overkrop. Deres læber førte hun på ny ind i et krævende kys, mens hun begyndte at ligge et pres mod hans brystkasse, som hun tvang ham til at gå baglæns mod sengen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 0:34:44 GMT 1
Derick gjorde virkelig sine ihærdige forsøg på at holde fingrene fra Denjarna og afvise hende, da han frygtede at det ville skabe problemer når hun igen vågnede og var sig selv igen, for så ville hun vel kun hade ham endnu mere? Det var dog også svært at holde igen, når han inderligt ønskede at være hende tæt, for hans krop skreg jo også efter hendes kærtegn og opmærksomhed, da der ikke fandtes nogen kvinde, der kunne tænde ham og forføre ham bedre end hvad Denjarna kunne. Hun kunne sno ham om sin lillefinger og han kunne tydeligt mærke hende gøre det i øjeblikket. Han stod i et frygteligt dilemma, og skønt svaret ikke var svært at se, var det alligevel en handling som var svær at vælge, når hun fristede ham og tilmed sagde at alt var okay, at hun ikke tog bidet særlig tungt, skønt han vidste at den ’rigtige’ Denjarna ikke ville tænke sådan, for hun ville være knust og såret i flere dage og med det som var sket denne dag, så frygtede han næsten at der ville gå måneder før tingene blev gode igen, hvis de da overhovedet nogensinde ville blive det. Hun havde dog sagt at hun ikke ønskede at gå uden ham, så han var vel stadig ønsket hos hende? Skønt han vidste at han havde brudt et meget stærkt bånd mellem dem, som nok blev svært at få bygget op igen, men han måtte jo bare bevise sig overfor hende og sig selv, da han nægtede at gøre hende ondt igen! Hun fik ham dog også overtalt til sidst, da han godt kunne mærke at hun skød alle hans facader og barrierer i sænk, da han slet ikke var stærk nok til at modstå hende og hvem kunne bebrejde sig? Jordens smukkeste kvinde, tilbød sig selv mere end villig foran ham helt splitternøgen, hvordan skulle han kunne modstå? Han sukkede let, som hun besvarede kysset, som han mærkede hvordan begæret endnu engang måtte stige i hans krop, hvor han synes at blive helt utålmodig efter at mærke mere af hende, da han bare ville have hende tæt og mærke hende helt tæt på, og uden at det skulle gå galt denne gang! Han stoppede hende ikke fra at rive op i hans bluse, hvor han derimod hjalp hende, som han blot løftede armene i vejret, så hun kunne trække den af ham og få blotlagt hans muskuløse overkrop, der bar forskellige ar og et nyt; et mærke på højre bryst, som skulle holde mørket i ham og sørge for at han ikke blev fundet af de som havde kidnappet ham. At hun lod hænderne søge over hans overkrop sagde han intet til, hvor han også blot besvarede hendes krævende kys, som han kun gjorde mere lidenskabeligt og snart helt.. grådigt, for han ønskede hende og mere end noget andet! Presset som hun lagde mod hans brystkasse, fik ham til at træde et par skridt tilbage, inden han slog hendes arme væk, for at vende hende om, kun for at trykke hendes ryg ind mod hans front. Nu hvor han havde givet efter, så kunne han jo godt lege lidt med hende. Et kækt smil gled over hans blege læber, som han kyssede hende over halsen og nedover den nøgne skulder, imens han lagde en hånd mod hendes bryst, som han klemte om, imens den anden hånd søgte mod hendes underliv, hvor han lod en finger gå i gang med at kæle for hende. ”Du er min.. for evigt,” hviskede han kælent mod hendes øre, som han kyssede hende begærende på halsen.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 1:04:19 GMT 1
Denjarna vidste, at han havde en ringe barriere, når det gjaldt hende, men man kunne også roligt sige, at det også gik sådan den anden vej. Hvis man så tilbage til deres forrige møde, så havde der ikke skullet synderligt meget til, før hun ønskede ham og endda gav efter, skønt hun havde forsøgt at glemme ham. Det syntes dog at være umuligt for dem at holde sig adskilt fra hinanden, så nu havde hun også bare valgt at sande, at de virkelig hørte sammen. Der måtte være en dybere forklaring for, hvorfor de to lige netop ikke kunne holde fingrene fra hinanden, som de søgte hinanden lige meget hvad der skete dem. Sjovt og forunderligt var det, som hun sagtens kunne støde andre fra sig, men når det kom til Derick, så var det hende psykisk og fysisk umuligt, men det måtte vel også kun betyde, at de virkelig var bestemt for hinanden? Denjarna tvivlede i hvert fald ikke længere på deres kærlighed, også selvom at han havde bidt hende, som hun stadig ikke følte for at forlade ham, skønt han havde formået at skræmme hende fra vid og sans, hvor hendes hjerte også endnu var knust, skønt man ikke kunne se det lige i øjeblikket. Det tydede heldigvis også på, at selvom Derick følte skam, så ønskede han hende stadig, og det måtte jo lette hende, og få hende til at tænke, at han delte de samme holdninger som hende, og så kunne det jo ikke være bedre. Da han endelig gav efter hende, og kyssede hende langt mere krævende, end hvad hun egentligt havde gjort med ham, følte hun helt, at hun måtte smelte sammen med ham. Det var den mest fantastiske følelse at mærke ham igen, samt det, at han ønskede og begærede hende. Derfor tøvede hun heller ikke med at trække blusen af ham, da hun bare ønskede at mærke ham tættere end dette. At han så også hjalp hende, frydede hende, for så var de endelig på bølgelængde igen. Hun nåede dog ikke at ænse brandmærket på hans brystkasse, som hun var langt mere interesseret i at komme tættere på ham lige i øjeblikket. Derfor trykkede hun også blot læberne mod hans, imens hendes hjerte måtte hamre derudaf af lyst, da det helt virkede som om, at han direkte hungrede efter hende nu, og det tændte hende blot endnu mere. Derfor fulgte hun også begærligt deres læbers intense dans, mens hun guidede ham mod sengen, som det var en klar besked på, hvad hun ønskede. At han så var klar på at lege med hende, fik hende til at slippe et nydende suk, som hun blev vendt med et sæt i hans arme. Hendes fingre strejfede kort brændemærket, men hun nåede ikke at tænke mere over det, inden hun var vendt rundt. Hendes blikfelt glimtede helt af lyst, hvor hun slet ikke kunne fokusere, som han kom i berøring af hendes bryst og underliv. Varmen blev i særdeleshed sendt mod hendes skød, som hans berøring hurtigt fik hende til at længtes efter mere. Hun bed sig selv let i læben, som hun forsøgte at dy sig. ”Som du er min,” hviskede hun kælent igen, mens smilet gled over hendes lyserøde læber. Pulsen slog stødt, som hans læber strøg over hendes hals. På ny måtte hun blotte den for ham, mens et suk gled over hendes læber, som situationen kun bragte hende nydelse, som hun helt havde glemt sin frygt. Hun lod ham dog ikke fortsætte, som hun var med på at lege lidt med ham. Med et drillende glimt i øjet, søgte hendes hånd bagom ham, hvor hendes fingre fast måtte lukke sig om hans brune hår. Bestemt, dog ikke hårdt, rev hun nedad i hans hår, så hans blik blev tvunget op og hun derfor kunne fange hans læber i et lidenskabeligt kys.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 1:19:45 GMT 1
Selvom Derick havde forsøgte at stå imod, måtte han langsomt erkende at slaget var tabt på forhånd, da hans lyst var for stor til hende, ligesom han også var langt mere fristet af at nyde et skønt øjeblik med hende og så gå skænderiet i møde i morgentidlig, frem for at ignorere hende og så bare vende tilbage til hendes ulykke i morgen. Han valgte at tage den sorg på det tidspunkt, hvor de også måtte krydse den bro, når de nåede dertil, lige nu var hans ønske lige som hendes; at nyde hende med sind, sjæl og krop, gøre det som de havde planlagt at gøre tidligere, hvor han heller ikke kunne stå imod og de vidste det begge, så hvorfor dog spilde kræfter på noget som allievel aldrig blev til? Han kunne ikke modstå hende, ikke når hun var i den perfekte krop som mørkelver og direkte tilbød sig selv for ham, ganske vidst var det måske en anelse falsk, da hun ikke var sig selv og faktisk var høj på hans vampyrblod, men.. hun var jo stadig hende, bare ufattelig lysten, hvor hun også så ud til at glemme problemerne og det gjorde det kun langt mere fristende for ham, da de så kunne dele et fantastisk øjeblik uden at noget skulle være galt, det var som at kaste alle problemer til siden for bare at nyde hinanden og andet ønskede han ikke at gøre i øjeblikket. Blusen var han mere end villig til at smide for hende, da hans ønske nu var lige så stort som hendes, som de begærede samme ønske om at mærke hinanden tættere. At få hende vendt, var mere for at lege lidt med hende, da han jo lige så godt kunne spille med, så de begge fik mere ud af det, frem for at han bare fik det hele overstået, for han ønskede faktisk at nyde øjeblikket i stedet for at hundse igennem det. Hans hånd mod hendes bryst, mærkede og kærtegnede, samt masserede og klemte, så han ordentlig kunne få en fornemmelse af hendes barms fasthed. Hånden mod hendes underliv var nænsom og pirrende, hvor hendes suk var som sød musik i hendes ører. Skønt hendes hjerte slog og hendes plus gjorde det samme mod hendes hals, som han kyssede, så følte han sig ikke direkte hypnotiseret som sidst, da hændelserne ikke var glemt for ham, de hvilede stadig i hans tanker, hvor han derfor ignorerede den lille fristelse det var i at smage hendes blod igen, for han nægtede at gøre hende ondt igen! Han elskede hende og nu ville han også bevise det ved at elske dybt og lidenskabeligt med hende. Han trak på smilebåndet, som hun gengældte hans ord, hvor det også præcis var det han ville høre, som det et sted bragte ham ro, for alt føltes til at være.. perfekt mellem dem igen, og det var et øjeblik som han ville nyde. At hun så greb ham i håret og tvang hans hoved op, fik ham til at trække let på smilebåndet, inden han lod sine læber møde hendes. Han kunne dog ikke holde et morende grin tilbage, inden han igen gav sig hen til hendes kys, hvor han roligt trak hænderne til sig og lod hende vendes igen, her løftede han hende op i sine arme, inden han vendte rundt mod sengen og gik de sidste skridt, idet han brød kysset og kastede hende blidt og sikkert ned i dobbeltsengen, hvor han for et par sekunder stod og betragtede sig af hende med et kækt og udfordrende smil på læberne, inden han kravlede ind over hende og igen trykkede sine læber imod hendes i et krævende og grådigt kys, da han slet ikke kunne få nok af hende! Han stod ind over hende på alle fire, hvor han trak den ene hånd til sig og lod den søge kærtegnende ned over hendes nøgne krop, som den fulgte hendes perfekte former.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 1:49:51 GMT 1
Helt perfekt syntes øjeblikket at være, da det lignede, at de havde nået frem til en fælles nævner, og den nævner var; at de begge ønskede og begærede den anden. Det virkede ikke just som om, at de havde nogen problemer, da hun bestemt ikke så skræmt ud længere, hvor han ej heller prøvede at modstå hende længere. Skønt var det at føle hans brændende begær, da det helt fik hende til at føle sig værdsat, da det bragte hende selvtillid at vide, at han begærede hende så meget, som han nu engang gjorde. Det gav hende også en tryghed at vide, at han fandt hende mindst ligeså tiltrækkende med alle sine ar, som uden. De perfekte former var der selvfølgelig stadig, som hun havde en elvers skønhed, hvor hun var slank og smidig, og nu med en varm glød igen. Hun nød at mærke livet i sig, da hun igen følte, at hendes liv måtte give fuldkomment mening igen. Det var mørkelver hun var født til at være. Ikke vampyr. De havde dog deres små kontroverser af den årsag, men lige nu så de dog ud til at klare den, og hvis man bad om et helt ærligt svar fra hende, så ville hun også stadig mene, at de nok skulle finde en måde at få det hele til at fungere på. Hun gøs let, som hendes nøgne ryg stødte mod hans nøgne bryst. Iskold var han mod hendes varme krop, hvor det var en underlig fornemmelse. For hende gav det dog også den perfekte sammensmeltning, hvor hun derfor ikke krøb stivnende væk fra ham, men derimod trykkede sin krop behagende mod hans. De intime berøringer fik det også helt til at svimle for hende, som hendes sind ikke kunne andet end at gøre rundt i en ring af nydelse, som hun havde koblet alt andet frem. Det var faktisk også dejligt at mærke ham på denne måde, da den var krævende og begærende, i forhold til deres dybt romantiske og blide elskov forrige gang. Den gang havde hun også nydt til skyerne, men hun tvivlede heller ikke på, at denne her gang ville gøre det samme, skønt det bragte hende en anden intensitet. Hun ønskede at give sig hen til ham, og derfor tvang hun også hans hoved op, så hun krævende kunne kysse hans læber, da hun ønskede langt mere end disse berøringer udenpå kroppen. Men det var han dog også allerede klar over. Latteren på hans læber fik hende til at trække svagt på smilet, skønt hun i sidste ende koncentrerede sig mere om at fuldende kysset mellem dem. Da han også gav sig hen til det, bankede hendes hjerte hurtigere, hvor hun mest af alt havde lyst til at flå ham hen til sengen og vise, hvad hun virkelig havde brug for. At han så havde samme plan, frydede hende, hvor hun inden længe befandt sig hævet over jorden og i hans stærke arme. Muntert slap hun en latter, mens hendes sølvgrå øjne helt måtte stråle, som han kastede hende ned på sengens bløde madras, hvor hun så på hans udfordrende blik med glimtende øjne. Da han så kravlede ind over hende og kyssede hende grådigt, stønnede hun dæmpet, inden hun lidenskabeligt besvarede det igen. Men som han var grådig, måtte vildskaben og legen også stige op i hende, hvor hun begærligt lod sine negle rive ham langs ryggen, inden hendes hænder lukkede sig mod hans hofter. Der skubbede hun ham dominerende ned på ryggen, så hun selv kunne triumfere på toppen. Dog uden at hun brød det grådige kys. Hendes ene albue måtte støttende hvile mod madrassen og holde hendes overkrop oppe, mens den anden gled kærtegnende over hans overkrop, som hendes fingre strøg kælent over hans tynde maveskind med retningen mod hans bukser.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 2:05:13 GMT 1
Alle tanker skød Derick fra sig, da han ikke ønskede at tænke på smerten, sorgen, problemerne der nok ville komme eller hvad der var sket mellem dem af dårlige ting, han ville bare nyde nuet med hende her og nu, hvor intet og ingen skulle forhindre ham i at nyde denne elskov med hende, som var gået frygtelig galt sidst de havde prøvet, hvilket var for et par timer siden, men nu ville han bare mærke hende, som hun havde fået ham med på sin vogn, hvor han bare fulgte med strømmen og lod sig selv få frie tøjler, skønt han stadig var bevidst om hvad han gjorde og særligt hvad han ikke gjorde, for han vidste at han hurtigt kunne miste kontrollen, hvis han slukkede for den, som han havde gjort sidst, men denne gang var han bevidst om alt han lavede og derfor var han også sikker på at han ikke ville gøre hende ondt igen, for hvis han gjorde, så ville hun nok aldrig nogensinde stole på ham igen og det kunne han simpelthen ikke risikere! Naturligvis måtte det pirre og friste ham, at hun var så varm og levende, med bankende puls og hjerte, hvor det var så let at sætte tænderne i hende, men tanken afskyede han også, eftersom det var hendes frygt at blive bidt, og så skulle han lige gøre det? Det var vel egentlig ufattelig ironisk? På den anden side kunne man vel også sige at de var kvit? Han havde ganske vidst bidt hende, men hun havde jo faktisk taget hans liv og gjort det som hun nu frygtede allermest, så et sted havde hun faktisk ingen ret til at dømme ham, skønt han nok aldrig ville stille det så kynisk op, da han trods alt godt forstod hendes frygt og sorg, da han selv så det som en gave at hun havde gjort ham til vampyr igen, hvilket han et sted også var hende taknemlig for, men det havde dog forværret det hele mellem dem, at han var vampyr og hun var mørkelver. I øjeblikket var der dog ingen problemer, som der kun ar hinanden og det var det som han ville nyde. Det hele gik også hurtigt, som hun endte i hans arme, hvor det var hans tur til at trække på smilebåndet, da hun slap en latter, inden hun endte i sengen og med ham over sig. Det var rart at mærke hende på denne måde, da det ikke foregik helt så stille og roligt som sidst, da sidste gang var langt mere romantisk. Hendes støn ved hans nye kys, fik ham til at smile indvendig, skønt det hurtigt blev gengældt, da hun rev ham over ryggen med sine negle, hvor et dybt støn brød hans læber, som han også kort måtte svaje i ryggen, inden det kun gjorde ham mere vild efter hende, da hun forstod at tænde ham og gøre ham helt vild. Da hun så vendte dem om igen, ved at placere hænderne mod hans hofter, måtte han endnu engang grine mod hendes læber, da det foregik langt mere vildt og legende denne gang, end hvad det havde gjort sidst, da de næsten havde været nænsomme, denne gang kunne de næsten flå tøjet af hinanden for at have en hed og vild elskov. Han stoppede hende dog ikke i at stryge ham over kroppen og lade hånden søge mod hans bukser, da han selv lod sine hænder søge blidt ned over hendes ryg, inden de fandt vej til hendes bagparti, som han klemte fast omkring.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2012 2:40:05 GMT 1
Begæret lod Denjarna sig styres af, og derfor lod hun sig også gå så heftigt til den, som hun gjorde. Mest af alt ønskede hun bare at flå tøjet af ham, så de kunne forene deres kroppe med hinanden, da det var det hendes krop skreg efter. Det kunne godt være, at følelsen ikke kom helt fra hjertet, men det var den eneste følelse hun besad lige i øjeblikket, så det var den hun fulgte. Det så heller ikke ud til, at han beklagede sig over hændelserne, som han derimod så ud til at ønske hende lige så meget, som hun ønskede ham. Han havde vidst også slugt sine ord om, ikke at ville lege med hende, for det var lige præcis det han gjorde. Han pirrede hende, som han styrede hendes krop, med først at kysse hende grådigt, så vende hende om, og kærtegne hende, uden hun kunne gøre det store ved det. Så løftningen og kastningen i sengen, for derefter at mærke ham over sig igen. Perfekt var det ganske enkelt, som det hele passede perfekt til denne dybt lidenskabelige og vilde situation. Hun nød skam en stille og romantisk omgang, men hun nød mindst ligeså meget en heftig en, som det satte hjertet og begæret i gang på en anden måde. Det ville desuden forekomme forkert at gøre det stille i denne situation lige nu, da deres forhold var kommet på en udfordring igen, skam hun var høj på blod, så hun besad slet ikke følelsen af ro. Det hele kørte på højtryk i hende, hvor hendes hjerte hamrede derudad, mens hans kærtegn virkede langt mere intense, pirrende og varmende end ellers, hvor hun bare ønskede at give sig hen til ham. Det frydede hende, at han fik hende til at stønne, og det frydede hende, at hun ligeså fik ham til det, som de begge måtte nyde hele scenariet. Hvor god hans kontrol var, vidste hun ikke, om hendes person der i øjeblikket var høj på blod, var i virkeligheden dybt ligeglad med det. I den sindstilstand hun befandt sig i, så ville det nok ikke skræmme hende, hvis han bed hende igen, men følgerne der kunne komme, hvis hun fandt ud af, at han havde bidt hende hele to gange.. De kunne være enorme.. Dominant lod hun dem vendes om, så hun kunne ligge på ham, skønt han i virkeligheden med lethed kunne tage styringen fra hende igen. Hun nød dog at mærke magten, da hun trods alt var mørkelver, hvor hun stammede fra et samfund med kvinderne som de største herskere, så derfor gav det hende en vis form for spænding at dominere ham, skønt hun på ingen måde betragtede ham som en elvisk mand. Derick var nemlig den mand hun elskede, og hun behandlede ham skam med den dybeste respekt. Han havde faktisk også en del at skulle have sagt på det punkt, da han var en mand der gik op i at beskytte sin kvinde. Det havde hun også lært og nyde og acceptere, skønt det havde været dybt underligt for hende til at starte med. Hun kom jo fra et kvindedomineret samfund, hvor han kom fra et mandsdomineret et. Hans hånd der greb om hendes bagparti, fik hende til at sukke nydende, hvor hun også helt kom til at trykke sit skød mod hans, da det tændte hende. Det fik hendes også til at bryde kysset, hvor hun med et forførende glimt i øjet kravlede ned til hans bukser, som hun gav sig til at åbne. Han skulle nemlig højst være ligeså påklædt som hende, og det ville faktisk sige, at han skulle være nøgen.. Uden tøven førte hun på ny bukser og underbukser ned af hans ben, som hun havde gjort i skoven. Denne her gang smed hun dem dog helt ned på jorden, inden hun kravlede op på ham igen. ”Jeg elsker dig,” sagde hun kærligt med en stemme der var præget af lysten og længslen efter at mærke hans krop.
|
|