Post by Deleted on Dec 11, 2012 12:57:32 GMT 1
Alexander havde skam sine gode grunde, til at han ønskede at se Vladimir borte fra denne jords overflade. Selv for ham, så var det jo ikke bare personlige grunde, skønt han vidste, hvis de skulle stå ansigt til ansigt igen, så ville det ende med at blive en kamp på død og liv, hvilket han så sandelig heller ikke var interesseret i, at skulle blive en del af, om han ellers kunne blive fri for dette! Han lod hellere denne mand sætte livet på spil, end det som han selv ville gøre det, også mest for sig selv. Han havde et arbejde som fyrste at tage sig af, samt han havde sin mage at passe på, hvilket også var en af grundene til at han havde valgt at handle som han havde. Han vendte de gyldne øjne direkte mod ham endnu en gang. ”Vladimir er en vampyr, som fremstår som en trussel. Ikke bare for mig personligt, men mit arbejde som fyrste og for racen i sin helhed, Jonah. Jeg kan ikke lade ham vandre frit. Desuden er han.. stærkere end mig med de fordele han blev tildelt under de eksperimenter som han blev udsat for. Jeg kan intet stille op mod ham,” forklarede han med en kortfattet tone.
Alexander var ikke meget for at involvere Jonah i alt for meget i frygten for at manden ville afvise hans anmodning. I det tilfælde, kunne han ikke just love for, hvad han kunne finde på i det store og hele. Næven knyttede han ganske let. ”Jeg er villig til at betale prisen, dersom du kan love mig, at han vil forsvinde fra denne jords overflade. Hvad Vladimir blev udsat for, er utilgiveligt. Han foragter alkymisterne for eksperimenterne tilbage i sin tid, og han vil nok for altid bære nag. Han blev udsat for magiske eksperimenter i den forstand, at hans krop har valgt at absorbere det, så han selv vil være i stand til at gøre brug af det. Jeg kan forsikre dig om, at det vil gøre en massiv forskel, at få ham ryddet af vejen,” endte han med en ganske oprigtig stemme, skønt han faktisk mente det. Med Vladimir af vejen, ville han være storslået tilfreds!
Alexander var ikke meget for at involvere Jonah i alt for meget i frygten for at manden ville afvise hans anmodning. I det tilfælde, kunne han ikke just love for, hvad han kunne finde på i det store og hele. Næven knyttede han ganske let. ”Jeg er villig til at betale prisen, dersom du kan love mig, at han vil forsvinde fra denne jords overflade. Hvad Vladimir blev udsat for, er utilgiveligt. Han foragter alkymisterne for eksperimenterne tilbage i sin tid, og han vil nok for altid bære nag. Han blev udsat for magiske eksperimenter i den forstand, at hans krop har valgt at absorbere det, så han selv vil være i stand til at gøre brug af det. Jeg kan forsikre dig om, at det vil gøre en massiv forskel, at få ham ryddet af vejen,” endte han med en ganske oprigtig stemme, skønt han faktisk mente det. Med Vladimir af vejen, ville han være storslået tilfreds!